Stran 1 od 1
S čim zamašiti luknjice na akumulatorju?
Objavljeno: So okt 09, 2004 9:54 am
Napisal/-a Maxxo
Pred letom dni so mi v avto montirali akustiko in so mi varovalke pritrdili z vijaki na akumulator. Opazil sem, da se nad vijaki pojavlja nekakšna obloga (verjetno od kisline) in da so vijaki razjedeni. S čim bi lahko te luknjice zalepil? Mogoče z vročim lepilom?
Objavljeno: So okt 09, 2004 10:14 am
Napisal/-a PiLLLe
pejt nazaj do kretena k ti je to monteru pa naj ti da nov aku
LP PiLLLe
Objavljeno: So okt 09, 2004 10:38 am
Napisal/-a Gricko
če ti je res zvrtal direkt not, pejt nazaj pa naj ti zamenja!!!
drugače pa imajo skor vsi akumolatorij luknjice!!
obstajajoi zaprti aku, pri teh se ne da nič vode dolivat ali pregledovat količine vode v njih, saj so čisto zaprti- tovarniško!
večina pa jih je na zamaške oz čepe , katere lahko odpreš in praveriš količino vode in jo po potrebi doliješ! te čepi pa imajo narejene luknjice, da lohko hlapi, ki se delajo med polnjenjem izhlapavajo!!! zato mora bit aku obrnjen pokonci!!!
Re: S čim zamašiti luknjice na akumulatorju?
Objavljeno: So okt 09, 2004 6:07 pm
Napisal/-a Bric
Maxxo je napisal/-a:v avto montirali akustiko in so mi varovalke pritrdili z vijaki na akumulator
Ja, ti so pa bli majstri, da jih je za iskat z baterijo pri belem dnevu! Kaj takega pa ne slišiš vsak dan.

Očitno velja rek,"nemogoče je mogoče". Kar se pa
vročega lepila tiče pa raje ne hodi blizu akumulatorja z vročimi stvarmi. Obstaja nevarnost eksplozije. Če so ti aku. zvrtali, pomeni da so ga poškodovali(uničili), zato zahtevaj, naj ga zamenjajo. Pa tud ko bo ta aku. crknu, kam bo šla varovalka?
Lp
Bric
Objavljeno: Ne okt 10, 2004 12:30 am
Napisal/-a monster_d
Jup tako kot je ze en povedal.
Akomulator mora met luknjice oz luknjo za odvecno kolicino vode da odtece, ce pa mislis kake druge luknje pa je drugo
Objavljeno: Ne okt 10, 2004 12:51 am
Napisal/-a Skull23
Neviđeno...
Objavljeno: Ne okt 10, 2004 12:59 am
Napisal/-a CST™Golfy
Objavljeno: Ne okt 10, 2004 1:42 am
Napisal/-a VET
monster_d je napisal/-a:Jup tako kot je ze en povedal.
Akomulator mora met luknjice oz luknjo za odvecno kolicino vode da odtece, ce pa mislis kake druge luknje pa je drugo
ti si zgleda isti model k un ki je dal šraufe v akumulator!
luknjice za odtekanje vode mešane z kislino
kam neki to potem teče ???
mogoče v blatnik ???
Objavljeno: Ne okt 10, 2004 2:19 am
Napisal/-a mihaa
VET je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:Jup tako kot je ze en povedal.
Akomulator mora met luknjice oz luknjo za odvecno kolicino vode da odtece, ce pa mislis kake druge luknje pa je drugo
ti si zgleda isti model k un ki je dal šraufe v akumulator!
luknjice za odtekanje vode mešane z kislino
kam neki to potem teče ???
mogoče v blatnik ???
Naceloma je na akumulator priklopljena cevka in potem naj bi kislina tekla mimo karoserijskih delov na tla. Vsaj jaz sem imel tako na motorju.
Objavljeno: Ne okt 10, 2004 4:04 am
Napisal/-a lisko
VET je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:Jup tako kot je ze en povedal.
Akomulator mora met luknjice oz luknjo za odvecno kolicino vode da odtece, ce pa mislis kake druge luknje pa je drugo
ti si zgleda isti model k un ki je dal šraufe v akumulator!
luknjice za odtekanje vode mešane z kislino
kam neki to potem teče ???
mogoče v blatnik ???
Sory ampak ti si še večji model kot pa oni ki je dal luknjice..... če že fant narobe napiše ( al pa ne zna povedat točno kaj misli) še zato ga ni treba očrnit ampak mu lepo poveš da se je zmotu in ga popraviš. Ti si ga sam napadu bistva pa nis povedu.... in očitn ga ne veš ( zakaj se potem oglašaš) tko da morm jaz povedat da luknjice ki so na štoplih od celic akumulatorja so za uhajanje in zračenje plinov ki se nabirajo med delovanjem akumulatorja.....
In ja..... petka ma narjen (če slučajn se akumulator fizično deformira) spod plastiko (kao zbiralnik) in potem cev V BLATNIK ( oz skozenj njega) in na spodnji strani ven.
smo forum ki si pomagamo in svetujemo al smo forum otrok ki se sam jebemo u glavo?

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 10:44 am
Napisal/-a VET
@lisko, forumi niso namenjeni narobnemu pisanju al pa svetovalcem ki o stvareh nimajo pojma. Kot urejevalec bi to že lahko vedu! Na forumu je veliko pametnjakovičev ki dajejo poste z razlagam o stvareh ki jih niti v osnovi ne štekajo in zato sem mu tako odgovoru.
... sam delam 25 let v razni štromariji in sem imel opravka z večimi akumulatorji kot jih je on sploh vidu ...
no vsaj ti veš nekaj več o luknjicah, čeprav pa tista plastika pod akumulatorjem tud ni namenjena lovljenju vode in kisline ob deformacijah akumulatorja ... ker se ob deformaciji/karambolu še prej razlomi kot sam akumulator ... je pa namenjena kondenzu ki se občasno naredi na akum. in ta kondenz je agresiven ravno zarad kislih par ki gredo skozi luknjice in se kristalizirajo po ohišju akuja ... ko se to izpira al pa nerodno doliva destilirana voda je ta mešanca lahko agresivna do barve in pločevine in ima zato odtok .... novejši akuji nimajo več tega .. niti odtokov ... jaz imam aku zadaj v prtljažniku brez kakršnih koli odtokov.
če bi blo po tvoje, bi bil ta pladenjček dosti višji da bi lahko služu kot zbiralnik!
... in še bistvo teme - luknjice od vijakov preprosto prelepi z kakšno majhno
plastično nalepko .. še prej pa dobro očisti mesto lepljenja z razredčilom

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 11:02 am
Napisal/-a lublancan
luknc nč ne limi, akumulator nes nazaj k unmu k ti je lukne naredu in ti nej kup nouga, čene mu ga pa u glavo zabriš
če je pa to slučajno firma, pol pa kr lepo inšpekcijo klič
Re: S čim zamašiti luknjice na akumulatorju?
Objavljeno: Ne okt 10, 2004 11:06 am
Napisal/-a RedBull™
Maxxo je napisal/-a:Pred letom dni so mi v avto montirali akustiko in so mi varovalke pritrdili z vijaki na akumulator. Opazil sem, da se nad vijaki pojavlja nekakšna obloga (verjetno od kisline) in da so vijaki razjedeni. S čim bi lahko te luknjice zalepil? Mogoče z vročim lepilom?
pojavla se ti kao "zeleni volk" ti samo po tistem mestu (klemah) polij z vročo vodo pa bo šla stvar dol....ko se pa posuši pa premaži z mastjo,da bo stvar zaščitena...
sam res ne vem kaj eni na 100 in 1 način komplicirate....itak mu ni akumulatorja prevrtal pa skoz vijak dal....ampak človek je malce nerazumno napisal...
Objavljeno: Ne okt 10, 2004 11:37 am
Napisal/-a VET
lublancan je napisal/-a:luknc nč ne limi, akumulator nes nazaj k unmu k ti je lukne naredu in ti nej kup nouga, čene mu ga pa u glavo zabriš
če je pa to slučajno firma, pol pa kr lepo inšpekcijo klič
evo ti
lisko o takih govorim .. nimam nč proti primernim reklamacijam, ampak nivo - vrž mu u glavo - dej ga na gob**
@lublančan me prav zanima zakaj sam ne kličeš inšpekcij, ker če bi jih ne bi takih vn metu ...

inšpekcijo kar poklič in ko ti bodo rekl da pripelji še pooblaščenga tehničnega izvedenca boš vidu da je pet novih akumulatorjev cenejš!

Objavljeno: Ne okt 10, 2004 11:48 am
Napisal/-a lublancan
sem delu v trgovini vsak poletje, se ukvarju z reklamacijami in vem da če so stranke prjazne da se da use zment
vem pa tud da sm pršu na razne servise k mi niso hotl priznat garancije, so hotl skrajšat garancijo, niso hotl vrnt denarja....
če nekdo stori napako jo je DOLŽEN popraviti in ko ne gre z lepa( mu poveš da je to pa to naredu narobe, posledice so take, plačaj ) gre samo z grda (najprej pokličeš šefa, če ne gre z njim, pokličeš inšpekcijo)
po pravic povedan sem še use zmeram rešu z šefom, vendar včasih šele na to ko sm mu pokazal knjižco kjer notr točno piše kaj mi je dolžan narest in ko sm mu povedu da so mi jo dal na zavodu za varstvo potrošnikou
v tej knjižci tudi piše (kar je tud fajn), da če ne dobim tistega kar mi pripada, lahko pokličem ZVPS ali pristojno inšpekcijo
metanje akumulatorja v glavo pa ni blo mišleno dobesedno
če ti je nekdo tolk neumen da gre vrtat lukne v akumulator(tud če ne naredi lukne skozi njega) bi ga blo treba prjavt inšpekciji, ker očitno nima pojma o tem kar počne
Objavljeno: Ne okt 10, 2004 1:00 pm
Napisal/-a lisko
VET je napisal/-a:@lisko, forumi niso namenjeni narobnemu pisanju al pa svetovalcem ki o stvareh nimajo pojma. Kot urejevalec bi to že lahko vedu! Na forumu je veliko pametnjakovičev ki dajejo poste z razlagam o stvareh ki jih niti v osnovi ne štekajo in zato sem mu tako odgovoru.
... sam delam 25 let v razni štromariji in sem imel opravka z večimi akumulatorji kot jih je on sploh vidu ...
no vsaj ti veš nekaj več o luknjicah, čeprav pa tista plastika pod akumulatorjem tud ni namenjena lovljenju vode in kisline ob deformacijah akumulatorja ... ker se ob deformaciji/karambolu še prej razlomi kot sam akumulator ... je pa namenjena kondenzu ki se občasno naredi na akum. in ta kondenz je agresiven ravno zarad kislih par ki gredo skozi luknjice in se kristalizirajo po ohišju akuja ... ko se to izpira al pa nerodno doliva destilirana voda je ta mešanca lahko agresivna do barve in pločevine in ima zato odtok .... novejši akuji nimajo več tega .. niti odtokov ... jaz imam aku zadaj v prtljažniku brez kakršnih koli odtokov.
če bi blo po tvoje, bi bil ta pladenjček dosti višji da bi lahko služu kot zbiralnik!
... in še bistvo teme - luknjice od vijakov preprosto prelepi z kakšno majhno
plastično nalepko .. še prej pa dobro očisti mesto lepljenja z razredčilom

Ja videš zdej si pa povedu bistvu ki vsem pomaga

pa brez zamere ampak monstra poznam in vem da včasih vstreli kako nepremišljeno.... ampak me pa dvigne ko na forumu kdo koga pol zarad ene neprememišljene izjave drugega začne podjebavat....
Enostavno ga popraviš in to je to.
Objavljeno: Po okt 11, 2004 6:09 pm
Napisal/-a Gricko
VET je napisal/-a:@lisko, forumi niso namenjeni narobnemu pisanju al pa svetovalcem ki o stvareh nimajo pojma. Kot urejevalec bi to že lahko vedu! Na forumu je veliko pametnjakovičev ki dajejo poste z razlagam o stvareh ki jih niti v osnovi ne štekajo in zato sem mu tako odgovoru.
... sam delam 25 let v razni štromariji in sem imel opravka z večimi akumulatorji kot jih je on sploh vidu ...
no vsaj ti veš nekaj več o luknjicah, čeprav pa tista plastika pod akumulatorjem tud ni namenjena lovljenju vode in kisline ob deformacijah akumulatorja ... ker se ob deformaciji/karambolu še prej razlomi kot sam akumulator ... je pa namenjena kondenzu ki se občasno naredi na akum. in ta kondenz je agresiven ravno zarad kislih par ki gredo skozi luknjice in se kristalizirajo po ohišju akuja ... ko se to izpira al pa nerodno doliva destilirana voda je ta mešanca lahko agresivna do barve in pločevine in ima zato odtok .... novejši akuji nimajo več tega .. niti odtokov ... jaz imam aku zadaj v prtljažniku brez kakršnih koli odtokov.
če bi blo po tvoje, bi bil ta pladenjček dosti višji da bi lahko služu kot zbiralnik!
... in še bistvo teme - luknjice od vijakov preprosto prelepi z kakšno majhno
plastično nalepko .. še prej pa dobro očisti mesto lepljenja z razredčilom

sori ampak si ti en čukec!!!
tisti plato pod akujem je ravno zato, da lovi odvečno vodo in kislino!!!
kaj misliš se zgodi, če se ti slučajno regler na alternatorju pokvar in ti začen filat npr z 20V!! kislina not zavre!! in čepki majo luknice, da ta lahko odteče in ne da raznese aku!! ponavadi je pod akujem lovilec, ki to kislino lovi, pol pa je speljano po cevki da kaplja na tla!! ko se aku polni, se tudi vstvarjajo plini in tudi te morajo nekam jit!! takih je velika večina akujev!!
obstajajo pa tudi taki, ki so zaprti in nimajo nikakršnih luknjic, niti za dolivat vodo!!
tko da če ti ne veš, ti ni treba solit pamet drugim ampak se raje še sam kaj nauči!!
Maxxo tko kot ti je šmeks reku, to ni panika, če je na vrhu zluknjano( seveda pa to ni dobrodošlo). pejt in probi reklamirat stvar, drgač pa pač tiste luknje na vrhu zapri ( pa ne z nalepko) raje kak kit ali kaj podobnega !
če je pa aku švoh za tvojo fršterkarijo, pa ga moraš itak zamenjat!
lp
Objavljeno: Po okt 11, 2004 8:09 pm
Napisal/-a Maxxo
Jutri bom šel k monterju in mu pokazal situacijo ter zahteval nov akumulator oz. naj mi da denar za novega. Doplačal bom za močnejši akumulator in to je to.
Hvala vsem za nasvete.