Stran 1 od 2
Objavljeno: Po okt 11, 2004 7:49 pm
Napisal/-a Slide
How com you didn't say anything???
Kdaj ti je pa začel to delat Stratus?
Objavljeno: Po okt 11, 2004 9:01 pm
Napisal/-a tom306
To je tut men na peugeotu delal sam pol sm zamenu koracn motorcek in je blo v redu.
Pri feliciji pa ne vem tocn kako je.
Objavljeno: Po okt 11, 2004 10:44 pm
Napisal/-a lisko
To je delal pred časom materi na ibizi...... Problem je bil u neki cevki za vakum.... ne spomnim se točn kaj je že blo..... probi vse cevke prevert. Pa na senzorjih mal kable premrdaj pa tko .
Re: Felicia ugasne tam pa tam..
Objavljeno: To okt 12, 2004 12:07 am
Napisal/-a super98
Stratus_ je napisal/-a:Fantje zdej mi že mal najeda vse skup..ko stisnem sklopko mi včas obrati kr padejo..večkrat ne crkne, včasih pa tud crkne...nimam pojma kua naj bi blo..na testerju ni pokazal nč

Večino časa pa avto lepo dela, vleče in ne cuka...
Intake je sestavljen iz naslednjih senzorjev..če bo komu kej pomagal; TP throttle position, CTP closed throttle position, MAP manifold absolute pressurem, IAT intake air temperature, ISC acutator in ISC acutator position sensor

Zelo pogost pojav pri felicijah. Cev od zračnga filtra dol pa spucat loputo (po potrebi tut loputo dol vzet pa dobr spucat). To je to 99%
Objavljeno: To okt 12, 2004 12:52 am
Napisal/-a Need_Power
To je tudi moj golf delal ene 2 dni, da občasno ni obdržal prostega teka in je crknil. Potem pa sem razstavil airbox, očistil loputo za zrak in peljal na tester da so loputo na novo kalibrirali. Od takrat dalje ni nobenih problemov.
LP
Objavljeno: To okt 12, 2004 9:28 am
Napisal/-a Slide
Jao Stratus...spet boš loputo pucu

...a nisi pred kratkm to naredu

Objavljeno: To okt 12, 2004 12:22 pm
Napisal/-a Need_Power
Treba je bit dosleden pri čiščenju lopute....namreč po vsakem čiščenju je tudi OBVEZNA kalibracija preko testerja, ker drugače se sranje nadaljuje kljub čisti loputi. Za ta poseg ti verjetno nikjer nebodo zaračunali več kot jurja, saj vse skupaj traja manj kot minuto.
LP
Objavljeno: To okt 12, 2004 6:31 pm
Napisal/-a Miholl
ej stric slide pa stric stratus a bi viva mene hotla naučit kako se avtota tkole po ovinki pela?kokr je na spodni slikci.Aja sori za Škodilaka upam da ga boš upedencu.hudič je met avto,sami stroški,k da so usi povrst z dreka narjeni...
Objavljeno: To okt 12, 2004 7:05 pm
Napisal/-a Slide
Objavljeno: To okt 12, 2004 8:20 pm
Napisal/-a PoLOdivjan
isti problem je bil na mojem bivšem polotu, spucal neke senzorje in loputo delal kot urca...avto normalno delal, ko sem pa prišel na križišče je in prtisu sklopko je pa crknu...
Objavljeno: Po nov 15, 2004 10:45 am
Napisal/-a ban
Jst mam podobne probleme pr fabiji 1.4 MPI. K stisnem kuplngo da prešaltam al pa če bremzam mi obrati skor zmeri padejo na okol 700 pol pa gor zlezejo na štandgas. Ene parkat mi je pa tud že crknu. Drgač pa v leru normaln laufa. Loputa je bla že spucana, labmda sonda zamenana, svečke menane, stikalo na termostatu tud že zamenano. A se komu še kej sanja?
Re: Felicia ugasne tam pa tam..
Objavljeno: Po nov 15, 2004 6:08 pm
Napisal/-a daewoo_rugby
Stratus_ je napisal/-a:Fantje zdej mi že mal najeda vse skup..ko stisnem sklopko mi včas obrati kr padejo..večkrat ne crkne, včasih pa tud crkne...nimam pojma kua naj bi blo..na testerju ni pokazal nč

Večino časa pa avto lepo dela, vleče in ne cuka...
Intake je sestavljen iz naslednjih senzorjev..če bo komu kej pomagal; TP throttle position, CTP closed throttle position, MAP manifold absolute pressurem, IAT intake air temperature, ISC acutator in ISC acutator position sensor

no more drift for you

Objavljeno: Po nov 15, 2004 6:23 pm
Napisal/-a Nejko87
stratus a pa ti to tud u nuli dela?
Objavljeno: Po nov 15, 2004 7:30 pm
Napisal/-a mitja320
Stratos, pomemben je še senzor temperature hladilne tekočnine, lambda in še kaj, kar se trenutno ne spomnem. Lahko so tudi slabe svečke ali kabli ali pa kaka leva stvar, kot sneta vakuumska cev. Iz mule si potegni program Autodata, kjer imaš navodila, kako testirati vse te senzorje. Rabiš samo voltmeter, ki dokaj dober stane pol manj, kot najcenejši senzor, ki bi ga menjal na blef.
Tester ne pokaže napake na senzorju, če ta dela slabo ali včasih sploh ne. Pokažejo samo napake, če je fizično odklopljena kaka žica, ali senzor tako crkne, da kaj ostane v stiku, ali pa če tester iz nelogične vrednosti ugotovi, da ne dela.
BTW, saj vem, da dosti sodeluješ na forumu, ampak jaz še vedno ne vem, ali je tvoj avto dizel, ali 1.3. Pomaga tudi letnik

Objavljeno: To nov 16, 2004 2:49 am
Napisal/-a super98
Ej fantje a mi lahko kdo zrihta autodato za octavio tdi
Objavljeno: To nov 16, 2004 7:34 am
Napisal/-a Dugi7
tom306 je napisal/-a:To je tut men na peugeotu delal sam pol sm zamenu koracn motorcek in je blo v redu.
Pri feliciji pa ne vem tocn kako je.
sorry za offtopic; iz kere dirkalne serije je pa tale tvoj peugeot iz avatarja?