Stran 1 od 1

Obvestilo v angleščini

Objavljeno: To okt 12, 2004 10:22 pm
Napisal/-a hermand
Timing Belt
Chrysler Voyager 2,5 CRD/Grand Voyager 2,5 CRD - Engine Code R2516C

Problem
Timing belt replacement interval of 100,000 miles/100 months has now changed to 60,000 miles/60 months.

--------------------------------------------------------------------------------

Volkswagen Polo 1,4 16V 1995-00 with AFH engine

Affected vehicle chassis number range: WWW ZZZ 6N Z TW 066 007 to WWW ZZZ 6N Z TW 116 354 (6N. P)

Problem Remedy
Some vehicles are affected by premature timing belt wear Check timing belt condition and replace with technically improved version (part number: 036 109 119H) if necessary.

Re: Obvestilo v angleščini

Objavljeno: Sr okt 13, 2004 7:08 am
Napisal/-a Nixxon
Kaj tebe zanima kaj so hoteli al samo daješ gor kot obvestilo?

Če te zanima prevod: za Voyagerja so zmanjšali interval menjave zobatega jermena s 100.000 milj na 60.000 milj. Za Polota moraš preverit če je zobati jermen vredu, ker so očitno mel serijo slabih jermenov, in po potrebi menjat z izboljšano verzijo.

Objavljeno: Sr okt 13, 2004 11:29 am
Napisal/-a detroit91
ce ne znas anglesk, pise, da jermenov sploh ne rabis menjati. omenjen je interval menjave olja, ki je sedaj 100.000 milj :wink:

Objavljeno: Sr okt 13, 2004 11:42 am
Napisal/-a Nixxon
detroit91 je napisal/-a:ce ne znas anglesk, pise, da jermenov sploh ne rabis menjati. omenjen je interval menjave olja, ki je sedaj 100.000 milj :wink:

:?

Kje pa ti vidiš besedo OIL v zgornjem postu? :roll:
Se te bo Hermand spomnil potem ko bo šel jermen, in takoj za njim mašina, v kur*c.

@Hermand: Piše to kar sem ti jaz napisal. Pa raje menjaj prej, če pa si avto šele kupil in ne veš kdaj je bil menjan, jih morda lahko preventivno zamenjaš. Vseeno bolje tistih 20+kSIT kot pa uničena mašina. 8)

Objavljeno: Sr okt 13, 2004 11:43 am
Napisal/-a detroit91
sej mal heca mora bit

Objavljeno: Sr okt 13, 2004 11:44 am
Napisal/-a Nixxon
Drag hec to. :P

Objavljeno: Sr okt 13, 2004 7:13 pm
Napisal/-a hermand
Mene to ne zanima, ker ma polotu ponavadi menjamo na 80000km, vse jermene in natezalec +vodna črpalka.

Bilo je že par primerov, da je avto začel kuhati in si zamenjal termostat in je avto še kar naprej kuhal, problem je bil vodni črpalki. Na vodni črpalki so se lopute ki ženejo vodo odlepile od osi pumpe in potem je pumpa normalno delala, samo voda ni mogla krožiti.

To obvestilo je samo informativno, če mogoče koga zanima.