Stran 1 od 2
A je to manseta, ki pride na kolo?
Objavljeno: To okt 19, 2004 2:39 pm
Napisal/-a pusko
http://www.partsforsaabs.com/default.ph ... 86_301_381
Sem bil na optiki pri Spanu, pa mi je rekel, da imam prednjo levo manseto pretrgano.
Sem nasel pravi rezervni del?

ops:
Hvala.
Objavljeno: To okt 19, 2004 2:59 pm
Napisal/-a ITA_car_fan
ti čimprej zamenjaj to... men je mast ven stekla kr je bila počena manšeta pa mi je poču homokinetični, kr sm brnaute delu z
suhim zglobom.
če ni ta prava pa uzem univerzal.

Objavljeno: To okt 19, 2004 3:17 pm
Napisal/-a pusko
to je to,ne:

ops:

Objavljeno: To okt 19, 2004 3:21 pm
Napisal/-a lublancan
ja pejt u motomat al podobno štacuno pa reč da rabš manšeto za ta pa ta auto, sam morš povedat kera je (na pol osi sta ponavad 2) in jo boš dobiu
ja na sliki je mašeta ja, če je pa za tvoj tip se pa ne da vidt
Objavljeno: To okt 19, 2004 3:31 pm
Napisal/-a pusko
Motomat nima tega za saaba 900. Tale bo kar dobra iz anglije.
Objavljeno: To okt 19, 2004 4:15 pm
Napisal/-a RedBull™
pusko je napisal/-a:to je to,ne:

ops:

ja ta je zunajna manšeta,lahko maš pa notranjo pretrgano....sam je bolj verjetno da je prva.
Objavljeno: To okt 19, 2004 5:43 pm
Napisal/-a mitja320
Tudi če sam doma kaj šraufaš ti priporočam, da to pelješ k mehaniku, ker je menjava manšete res "usrano" delo. Problem pa je, če nimaš dobrega mehanika.
Objavljeno: To okt 19, 2004 5:54 pm
Napisal/-a PiLLLe
mitja320 je napisal/-a:Tudi če sam doma kaj šraufaš ti priporočam, da to pelješ k mehaniku, ker je menjava manšete res "usrano" delo. Problem pa je, če nimaš dobrega mehanika.
Ja wtf si bo pa mal rokce umazu :P

kok je pa tezko to narest najvecji problem so koncniki ce nimas pravega orodja zanj ostalo je izi :P no ja pa se ene zglobe je tezko rastavt sam pustmo to :P
LP PiLLLe
Objavljeno: To okt 19, 2004 6:17 pm
Napisal/-a mitja320
Sicer ne vem, kako ima narejeno SAAB, ampak bom tole napisal zato, da ga malo prestrašim in tebi razložim, zakaj je bolje, da to dela mehanik.
Mast, ki je notri (še posebej pri tako starem avtu) smrdi za popi**it. Ker je ponavadi jeba razdreti homokinetični zglob obrišeš celo polos v sebe. Mast gre težko ven iz kože, smrdi pa tako, kot da bi si brez papirja brisal rit :P

. Uničiš vse obleke, ki jih imaš na sebi. Skoraj sigurno bo moral vzeti celo polos ven, ker če ne poznaš avtomobila težko najdeš obroček, ki drži skupaj homo-zglob. Zaradi tega je treba razdreti še pri menjalniku. Zaradi tega je potem treba tudi izpustiti olje iz menjalnika. Tisti trije ležaji pri menjalniku so pri nekaterih avtomobilih brez varnostnih objemk in padejo narazen. Ko bo razdiral polos bojo verjetno vsi trije šli narazen. To potem sestaviti je jeba in rabiš tri roke, da ne omenjam, da je to potem treba spet vstaviti nazaj v diferencijal. V manšeto je potem treba dofilati še masti, ker jo je v tistih vrečkah, ki so zraven premalo. In sedaj sem se spomnil, da je se ponavadi zapeče tudi končnik v pesto. Ne sme se tolčti po roki, da pade narazen, ampak po pestu, tam ko je palčka od končnika notri v pestu. Verjetno sem še kaj pozabil.
Puško, če se prav spomnem sprašuješ za manšeto že drugič in na dveh forumih naenkrat. Zakaj

Svetujem ti, da menjaš vse štiri manšete, ker se zna zgoditi, da boš čez pol lete menjal še kakšno. Strošek dela je 10-15.000 pri normalnem nepooblaščenem servisu.
Objavljeno: To okt 19, 2004 6:24 pm
Napisal/-a RedBull™
mitja320 je napisal/-a:Sicer ne vem, kako ima narejeno SAAB, ampak bom tole napisal zato, da ga malo prestrašim in tebi razložim, zakaj je bolje, da to dela mehanik.
Mast, ki je notri (še posebej pri tako starem avtu) smrdi za popi**it. Ker je ponavadi jeba razdreti homokinetični zglob obrišeš celo polos v sebe. Mast gre težko ven iz kože, smrdi pa tako, kot da bi si brez papirja brisal rit :P

. Uničiš vse obleke, ki jih imaš na sebi. Skoraj sigurno bo moral vzeti celo polos ven, ker če ne poznaš avtomobila težko najdeš obroček, ki drži skupaj homo-zglob. Zaradi tega je treba razdreti še pri menjalniku. Zaradi tega je potem treba tudi izpustiti olje iz menjalnika. Tisti trije ležaji pri menjalniku so pri nekaterih avtomobilih brez varnostnih objemk in padejo narazen. Ko bo razdiral polos bojo verjetno vsi trije šli narazen. To potem sestaviti je jeba in rabiš tri roke, da ne omenjam, da je to potem treba spet vstaviti nazaj v diferencijal. V manšeto je potem treba dofilati še masti, ker jo je v tistih vrečkah, ki so zraven premalo. In sedaj sem se spomnil, da je se ponavadi zapeče tudi končnik v pesto. Ne sme se tolčti po roki, da pade narazen, ampak po pestu, tam ko je palčka od končnika notri v pestu. Verjetno sem še kaj pozabil.
Puško, če se prav spomnem sprašuješ za manšeto že drugič in na dveh forumih naenkrat. Zakaj

Svetujem ti, da menjaš vse štiri manšete, ker se zna zgoditi, da boš čez pol lete menjal še kakšno. Strošek dela je 10-15.000 pri normalnem nepooblaščenem servisu.
še dobr da nis mehanik ti :P k se bojiš umazanije...zakaj že so rakavice

Objavljeno: To okt 19, 2004 8:45 pm
Napisal/-a pusko
mitja320:
Sem ze spraseval ja.

ops: Mi je mehanik rekel, da bo dela za kaksno urco (3000 sit).
Kupil bom pa dve. Eno bo menjal, druga bo pa v rezervi. Na enem kolesu je bila ze menjana (prvem desnem)
Hvala za odgovore..
Objavljeno: Sr okt 20, 2004 7:39 am
Napisal/-a nebivedu
mitja320 je napisal/-a:Sicer ne vem, kako ima narejeno SAAB, ampak bom tole napisal zato, da ga malo prestrašim in tebi razložim, zakaj je bolje, da to dela mehanik.
Mast, ki je notri (še posebej pri tako starem avtu) smrdi za popi**it. Ker je ponavadi jeba razdreti homokinetični zglob obrišeš celo polos v sebe. Mast gre težko ven iz kože, smrdi pa tako, kot da bi si brez papirja brisal rit :P

. Uničiš vse obleke, ki jih imaš na sebi. Skoraj sigurno bo moral vzeti celo polos ven, ker če ne poznaš avtomobila težko najdeš obroček, ki drži skupaj homo-zglob. Zaradi tega je treba razdreti še pri menjalniku. Zaradi tega je potem treba tudi izpustiti olje iz menjalnika. Tisti trije ležaji pri menjalniku so pri nekaterih avtomobilih brez varnostnih objemk in padejo narazen. Ko bo razdiral polos bojo verjetno vsi trije šli narazen. To potem sestaviti je jeba in rabiš tri roke, da ne omenjam, da je to potem treba spet vstaviti nazaj v diferencijal. V manšeto je potem treba dofilati še masti, ker jo je v tistih vrečkah, ki so zraven premalo. In sedaj sem se spomnil, da je se ponavadi zapeče tudi končnik v pesto. Ne sme se tolčti po roki, da pade narazen, ampak po pestu, tam ko je palčka od končnika notri v pestu. Verjetno sem še kaj pozabil.
Puško, če se prav spomnem sprašuješ za manšeto že drugič in na dveh forumih naenkrat. Zakaj

Svetujem ti, da menjaš vse štiri manšete, ker se zna zgoditi, da boš čez pol lete menjal še kakšno. Strošek dela je 10-15.000 pri normalnem nepooblaščenem servisu.
Ne nakladaj!!! Olje spuščat ven iz menjalnika zarad menjave manšete??? Še nikol slišal.
Ev o navodila za saaba Odšraufaš gumo. Odšraufaš spodnji končnik in odšraufaš polosovino zraven diska(na roki). greš do menjalnika in na polosovini zbiješ ven šipke. Roko porineš stran od menjalnika in polosovina ti pade ven. Dela za 15 minut.
Ko maš enkrat polosovino na tleh, vzemi par cunj in polivinil in prvo daj cunje potem polivinil na mizo pa gor potem delaj z polosovino kar te je volja. Nazaj gre potem v istem vrstenm redu.
Če boš polosovino razstavljal, pazi na to da ne bo nobenih smeti in da se bo vse lepo usedlo nazaj. Če si pa kje iz LJ pa lahko mene kontaktiraš, če hočeš, pa ti jst to zamenjam - več kot uro dela za vse skupaj nebi smelo biti.
Objavljeno: Sr okt 20, 2004 5:23 pm
Napisal/-a mitja320
@Nebivedu
Vse res, če to
ne delaš prvič. Poznam pa mehanika, ki menja manšete pri drugem mehaniku

Objavljeno: Sr okt 20, 2004 5:27 pm
Napisal/-a lublancan
no manšete menjat ni taka umetnost tko da ne vem zakaj bi to mehankar vozu k drugmu
kar setiče pa drugih popravil je pa tko, da če nimaš prauga ključa se lahk ubiješ, ker rabš za vsako znamko svoje
sicr pa mehankarji ponavad vozjo tisto znamko k jo popravlajo, ker majo znanje in opremo, pa še ljudje bi se čudil če bi člouk šraufu bmwje, vozu bi se pa z laguno
Objavljeno: Sr okt 20, 2004 8:47 pm
Napisal/-a KREMENKO
Menjava manšete pa res ni neka huda zadeva. Olja ni treba spuščat, lohk sam polos vn vzameš, pa ti steče samo vn kar je viška. Edina večja zajebancija je, da se ti zglob ne sfuka al pa razpade, k pol si pa v pizdi.
Mast k jo dobiš v kompletu pa ponavadi zadostuje.
Objavljeno: Sr okt 20, 2004 9:25 pm
Napisal/-a Foto Jovo
no bl k ne ste že vse povedal oz napisal niste pa omenl da treba zrak spustil iz manšete ko daste notr mast a ne fantje?!?
Drugač pa kok je napisu mitja320 da eni mehankarji pomagajo drugim zakaj? zato ker nimajo primernega orodja? npr. jst sm delu pr subarujih cca 2 leti in recmo da sm menju manšete vsak dan! Tako da če nimaš pri roki primernega oroja (beri: univerzalnega) teško nazaj gor dobiš če ne druzga zarad ripn pa tud dostkrat se je zgodil da sm popucu ripne in še zmer nism mogu nazaj nataknt dokler nism dobu pravga orodja v roke... Pa če se zgodi da vozte s počeno manšeto in je po možnosti zglob recmo da suh ga raztavte operte (bencin) in v zglob nafilite mast pa še v manšeto. Preveč masti tud ni potrebno dat.
Pa nekateri avti imajo še kajle pr menjalniku tko da nauste klel če nau komplet polosovina šla dol
Puško, če se prav spomnem sprašuješ za manšeto že drugič in na dveh forumih naenkrat. Zakaj Svetujem ti, da menjaš vse štiri manšete, ker se zna zgoditi, da boš čez pol lete menjal še kakšno. Strošek dela je 10-15.000 pri normalnem nepooblaščenem servisu.
@mitja320 napisu da svetuješ da zamenja vse štiri manšete ko pač menjaš eno! zakaj? Zakaj bi menju še preostale 3 če so cele in ne napokane? ne vidm logike? tko in tko se boš je*u na drugi strani razdirat za brezveze? Pogledaš pač vse in če je slučajno kakšna napokana jo greš menjat. Če pa ne boš naredu 10.000 in bo počla in ne boš vedu pa boš menju še zglob! Upam da se nisem preveč razpisal...

Objavljeno: Sr okt 20, 2004 10:57 pm
Napisal/-a mitja320
To, da menja vse sem svetoval zato, ker je avto okoli letnika 75, če se ne motim in ga ima puško namen imeti še dolgo.
Objavljeno: Če okt 21, 2004 6:29 am
Napisal/-a pusko
83' letnik. In mislim ga imeti se vsaj 10 let.

Objavljeno: Če okt 21, 2004 8:20 am
Napisal/-a nebivedu
BY_JOVICH je napisal/-a:no bl k ne ste že vse povedal oz napisal niste pa omenl da treba zrak spustil iz manšete ko daste notr mast a ne fantje?!?
Drugač pa kok je napisu mitja320 da eni mehankarji pomagajo drugim zakaj? zato ker nimajo primernega orodja? npr. jst sm delu pr subarujih cca 2 leti in recmo da sm menju manšete vsak dan! Tako da če nimaš pri roki primernega oroja (beri: univerzalnega) teško nazaj gor dobiš če ne druzga zarad ripn pa tud dostkrat se je zgodil da sm popucu ripne in še zmer nism mogu nazaj nataknt dokler nism dobu pravga orodja v roke... Pa če se zgodi da vozte s počeno manšeto in je po možnosti zglob recmo da suh ga raztavte operte (bencin) in v zglob nafilite mast pa še v manšeto. Preveč masti tud ni potrebno dat.
Pa nekateri avti imajo še kajle pr menjalniku tko da nauste klel če nau komplet polosovina šla dol
Puško, če se prav spomnem sprašuješ za manšeto že drugič in na dveh forumih naenkrat. Zakaj Svetujem ti, da menjaš vse štiri manšete, ker se zna zgoditi, da boš čez pol lete menjal še kakšno. Strošek dela je 10-15.000 pri normalnem nepooblaščenem servisu.
@mitja320 napisu da svetuješ da zamenja vse štiri manšete ko pač menjaš eno! zakaj? Zakaj bi menju še preostale 3 če so cele in ne napokane? ne vidm logike? tko in tko se boš je*u na drugi strani razdirat za brezveze? Pogledaš pač vse in če je slučajno kakšna napokana jo greš menjat. Če pa ne boš naredu 10.000 in bo počla in ne boš vedu pa boš menju še zglob! Upam da se nisem preveč razpisal...

A ti si mehanik na subaru servisu? Dej mi razložite kako to da če vzameš polosovino dol, da olje vn iz menjalnika teče - jst tega še nisem vidu, pa šraufam subaruje že nekaj let. Prej sm pa renaulte, pa tut nisem opazu, da bi kdaj kej olja stekl dol, če sm jst samo polosovino dol dal. Ko daješ polosovino dol je itak ne povlečeš ven iz menjalnika - ne vem kje ste to slišal, da jo je treba sploh povlečt vn iz menjalnika.
Glede orodja - rabiš bore malo orodja za menjavo manšete. Kladivo + orodje za zbijanje kajle, ključe(za kolo, končnik in polosovino) ter univerzalne klešče.
Kar se tiče manšet sem sam prevozil okol 10.000 kilometrov brez manšete, samo vsake tok časa sem namazal zglob z obilo masti, pa je zglob zdržal. Sam to je subaru, ne vem kak bi to na ostalih avtih zdržal.
Objavljeno: Če okt 21, 2004 4:10 pm
Napisal/-a RedBull™
pri nekaterih polosevine ni potrebno iztaknik iz menjalnika,pri drugih pa...med njimi je peugeot....