Stran 1 od 3

Ventil plus?

Objavljeno: Če okt 21, 2004 12:01 pm
Napisal/-a vR5GTT
Je ta dodatek za kej al je bl prodajni artikel in zaslužek, ma kšno funkcijo naredi kakšno prevleko na sedeže ventilov? Konkretni odgovori! Thanx :?

Objavljeno: Če okt 21, 2004 12:08 pm
Napisal/-a killah bee
spljoh ne vem kaj je to :roll:

Objavljeno: Če okt 21, 2004 1:02 pm
Napisal/-a pubi2cv
To je za avtomobile brez katalizatorja, ki so bili delani za osvinčen bencin. Ventil plus se dodaja kot dodatek k neosvinčenemu gorivu pri uporabi v omenjenih vozilh :wink: Je nadomestek svinca....Ta namreč deloma ščiti ventile in sedeže ventilov.....v neosvinčenem gorivu pa ga ni :cry: Motorji za neosvinčeno gorivo imajo navadno dotične motorn elemente izdelane iz drugih (kvalitetnejših) materialov 8)

Objavljeno: Pe okt 22, 2004 9:21 pm
Napisal/-a _Jerry_
Mene ne bo nihce preprical, da lahko neka rahlo obarvana vodica nadomesti svinec, ki je tezka kovina... 8) To so zgodbice za majhne otroke in nacin za praznjenje denarnic lahkovernih kupcev :P Eno je kemija, nekaj drugega pa je carovnija... :cry

Objavljeno: Pe okt 22, 2004 9:34 pm
Napisal/-a lublancan
_Jerry_ je napisal/-a:Mene ne bo nihce preprical, da lahko neka rahlo obarvana vodica nadomesti svinec, ki je tezka kovina... 8) To so zgodbice za majhne otroke in nacin za praznjenje denarnic lahkovernih kupcev :P Eno je kemija, nekaj drugega pa je carovnija... :cry



pa voz brez
sam ne se čudt če bo šlo kej narobe
če je auto na osvinčen bencin in tankaš not neosvinčnga je zlo dobr dt not dodatek
pa ker je biu prej za mazanje uporablen svinc, to še ne pomen da so težke kovine edino sredstvo, preber si kaj je not

Objavljeno: Pe okt 22, 2004 9:46 pm
Napisal/-a _Jerry_
lublancan je napisal/-a:pa voz brez
sam ne se čudt če bo šlo kej narobe
če je auto na osvinčen bencin in tankaš not neosvinčnga je zlo dobr dt not dodatek
pa ker je biu prej za mazanje uporablen svinc, to še ne pomen da so težke kovine edino sredstvo, preber si kaj je not


Za mazanje ima 4 taktni motor olje v mazalnem sistemu, v izgorevalnem prostoru ga ne potrebuje... Sicer je bilo pa govora o zasciti sedezev ventilov :wink: Jaz sicer vozim novejse avtomobile (z oldtimerji naredim bolj malo kilometrov), sicer pa se nisem slisal, da bi kdo zaradi tega imel probleme, razen z lezisci ventilov seveda, pa se za to je potrebno kar precej prevoziti -zaenkrat jih namrec sciti se stari nanos svinca. Ce ne bi bilo mazanja, bi pa avto kar hitro zaribal, ampak to se pri 4 taktnem motorju ne more zgoditi (2 taktni je pa druga pesem)...

Objavljeno: So okt 23, 2004 2:05 am
Napisal/-a shusuglao
_Jerry_ je napisal/-a:Mene ne bo nihce preprical, da lahko neka rahlo obarvana vodica nadomesti svinec, ki je tezka kovina... 8) To so zgodbice za majhne otroke in nacin za praznjenje denarnic lahkovernih kupcev :P Eno je kemija, nekaj drugega pa je carovnija... :cry


:?
a se zajebavaš?
če ne vrjameš probaj, sedeži bodo šli kmalu v večna lovišča nato pa še ventili.
in ne, ta "obarvana vodica" ni nadimestni svinec, ampak je NADOMESTEK za svinec, ki je kakor si že omenil težka kovina in zato okolju neprijazen- ta nadomestek pa ni težka kovina in je bojda okolju prijazneša zadevščina, ščiti pa še vedno dovolj

če nič drugega lahko takoj opaziš da avto bolj klenka če tega ne vlivaš notri

Objavljeno: So okt 23, 2004 4:59 pm
Napisal/-a _Jerry_
shusuglao je napisal/-a: :?
a se zajebavaš?
če ne vrjameš probaj, sedeži bodo šli kmalu v večna lovišča nato pa še ventili.
in ne, ta "obarvana vodica" ni nadimestni svinec, ampak je NADOMESTEK za svinec, ki je kakor si že omenil težka kovina in zato okolju neprijazen- ta nadomestek pa ni težka kovina in je bojda okolju prijazneša zadevščina, ščiti pa še vedno dovolj

če nič drugega lahko takoj opaziš da avto bolj klenka če tega ne vlivaš notri


Saj sem napisal, da "naj bi bil" nadomestek za svinec :wink: Pa se en popravek: ropot, ki ga slisis, ko ventil udarja ob sedez, ni klenkanje. Izraz "klenkanje" je v strojnistvu rezerviran za tocno doloceno stvar in to je ropot, ki se slisi zaradi prezgodnjega (spontanega) vziga, ki je posledica premalo oktanskega bencina. Tisto je pac navaden ropot...

Glede sedezev pa takole: vcasih, ko smo tankali se bencin s svincem, se je ta kot obloga nabiral na sedezih ventilov, to pa je trajalo leta in leta in na koncu je tam nastala kar lepa obloga. Zdaj, ko se tega bencina ne dobi vec, je ta obloga (ce vmes motorja nisi razdrl in ocistil) se vedno tam. Tako ne more kar cez noc priti do obrabe omenjenih elementov, se bo pa seveda ta plast scasoma izrabila, odluscila, in slej ko prej bo potrebna obnova glave motorja. Tega neka "vodica" nikakor ne more prepreciti, razen ce bi z nekim elementom v bencinu kemicno reagirala v spojino, ki bi imela podobne lastnosti kot svinec. Sicer nisem ravno doktor kemije, ampak vem dovolj, da lahko recem, da je to v danem primeru neizvedljivo. Ce se kljub temu se vedno bojis za svoje ventile, pa raje tankaj tisto rec, bos vsaj mirno spal :P

Morda se to: na zahodu imajo s tem vec izkusenj, kot pri nas, ker so prej opustili osvinceni bencin in kot sem slisal, so nekateri starejsi avtomobili po tistem naredili tudi se 100.000 km ali vec, preden je bilo treba obnoviti glavo. Pri starih avtomobilih je obnova vsake toliko casa tako ali tako neizbezna, razlika je samo v tem, da se v tem primeru interval malo zmanjsa. Ob menjavi ti seveda vstavijo nove dele iz boljsih materijalov, tako da potem skrbi za precej casa ni vec. Je pa predvsem od vrednosti avtomobila odvisno, ali se to sploh izplaca. To pocnejo predvsem na (bolj ali manj) dragocenih oldtimerjih, drugo gre raje na odpad ali pa jih prodajo na vzhod -k nam, naprimer... :hi

Objavljeno: So okt 23, 2004 5:50 pm
Napisal/-a AgitatoR
Jst vozim Favoritko letnik 90, v katero prejšnji lastniki nikoli niso tankali osvinčenega bencina, ko je ta še obstajal, vsaj za zadnja dva sem ziher da ne, pa tega dodatka tut niso zraven dajal. Tut jst ne dajem tega dodatka not. Pa mašina že zmeraj prede.

Objavljeno: So okt 23, 2004 6:12 pm
Napisal/-a Gricko
_Jerry_ glede tvojih komentarjev o vodici -NO COMENT!!!
tko kot je ljubljančan in shusuglao reku!!! Če maš mašino ki je delala na osvinčen benz kupi ta dodatek ,drugače pa ne (če imaš katalizator), ker ga uničiš!!!
glede stroška -ta je minimalen!!!!
jaz sem z motorjem naredil 6000 km pa imam še polovico dodatka, ki stane manj kot 1000 sit!!!
in glede na strošek, zakaj nebi probal zaščititi motorja??!!

_Jerry_ zakaj pol ti daješ dobro olje v avto- to je pol tud samo trgovski trik! raje kupi INO delta 5!! je pocen in leta 80 je bilo to olje zelo kvalitetno!!! :?

tako kot so rekli že pred mano, ščiti ventile in njihova ležišča in je zelo priporočljivo!!!!

Objavljeno: So okt 23, 2004 8:00 pm
Napisal/-a _Jerry_
Gricko & Co., najprej nekaj razcistimo: Jaz se trudim, kolikor se le da, da bi svoje avtomobile obdrzal v cimboljsi mozni kondiciji :wink: Sem pa tudi clovek in del cloveskega znacaja je tudi LENOBA :!: Evo, cisto odkrito in naravnost priznam, da se mi ne da vedno vlivat v tank tiste G*d d*mned vodice... :ppppp Nekaj casa sem jo tudi jaz pridno nalival, potem sem se pa zacel sprasevati, ce ima vse skupaj sploh kaksen smisel :roll: In ko sem zadevo malo logicno razmislil, sem ugotovil, da so tudi mene potegnili za nos :P Res je, da se s kaksnim velikim stevilom kilometrov, ki sem jih prevozil brez tega dodatka, ne morem ravno pohvaliti (iz dveh razlogov: ker pogosto menjam avtomobile in ker z oldtimerji -ki so od vseh najbolj obcutljivi- ne prevozim veliko km), sem se pa zato pozanimal pri prijateljih in prebral nekaj tujih komentarjev, zato sem se na koncu odlocil tako, kot sem povedal. Nic nimam proti temu, da vi to uporabljate -se vec: s tem ste dokazali, da vam ni vseeno za vas avto! Napisal sem samo svoje mnenje, ki pa ga bom spremenil takoj, ko mi bo kdo DOKAZAL nasprotno. Zaenkrat na to se vedno cakam... 8)

Objavljeno: So okt 23, 2004 8:30 pm
Napisal/-a _Jerry_
Samotar je napisal/-a:Jst vozim Favoritko letnik 90, v katero prejšnji lastniki nikoli niso tankali osvinčenega bencina, ko je ta še obstajal, vsaj za zadnja dva sem ziher da ne, pa tega dodatka tut niso zraven dajal. Tut jst ne dajem tega dodatka not. Pa mašina že zmeraj prede.


Po mojem ni razloga, da ne bi predla se naprej :wink: Bomo videli, ce ima se kdo kaksne podobne izkusnje...

Objavljeno: Ne okt 24, 2004 12:38 am
Napisal/-a shusuglao
_Jerry_ je napisal/-a:
Pa se en popravek: ropot, ki ga slisis, ko ventil udarja ob sedez, ni klenkanje. Izraz "klenkanje" je v strojnistvu rezerviran za tocno doloceno stvar in to je ropot, ki se slisi zaradi prezgodnjega (spontanega) vziga, ki je posledica premalo oktanskega bencina. Tisto je pac navaden ropot...



vem kaj je klenkanje, pa vseeno hvala za strokovno razlago iz strojniških krogov :P

Res je, da se s kaksnim velikim stevilom kilometrov, ki sem jih prevozil brez tega dodatka, ne morem ravno pohvaliti (iz dveh razlogov: ker pogosto menjam avtomobile in ker z oldtimerji -ki so od vseh najbolj obcutljivi- ne prevozim veliko km)


lepo to, kajne?
nekje si prebral....nekdo ti je povedal....ne bit pameten če nimaš izkušenj s tem




edit:

HA!

sem vedel da mora biti neka povezava med klenkanjem in svincem
ne da se mi ravno doktorirati iz tega zdaj, ampak po ekspres googlanju, je na več straneh zaslediti to:

Benefits of Lead

Lead in petrol has two effects: one is to prevent knock or pinking and thus permit the use of higher compression ratios, the second is to protect against very rapid wear, or recession, of the exhaust valve seats.

Objavljeno: Ne okt 24, 2004 9:06 am
Napisal/-a Pero
Samotar je napisal/-a:Jst vozim Favoritko letnik 90, v katero prejšnji lastniki nikoli niso tankali osvinčenega bencina, ko je ta še obstajal, vsaj za zadnja dva sem ziher da ne, pa tega dodatka tut niso zraven dajal. Tut jst ne dajem tega dodatka not. Pa mašina že zmeraj prede.


Večina avtov tega letnika ki se je prodajala tudi na zahodnih tržiščih je že prilagojenih za delovanje na neosvinčen bencin. = drugi sedeži ventilov.

Tud če so se pri nas še prodajali brez katalizatorja.

Objavljeno: Ne okt 24, 2004 9:10 am
Napisal/-a Pero
_Jerry_ je napisal/-a:Mene ne bo nihce preprical, da lahko neka rahlo obarvana vodica nadomesti svinec, ki je tezka kovina... 8) To so zgodbice za majhne otroke in nacin za praznjenje denarnic lahkovernih kupcev :P Eno je kemija, nekaj drugega pa je carovnija... :cry


Koliko pa misliš da je bilo svinca v bencinu? 2 kg na liter?

Objavljeno: Ne okt 24, 2004 9:33 am
Napisal/-a furious
pri puncinem sunnyju ki ima za seboj cca 600.000km se avto že 10 let voz na neosvinčen bencin pa dela BP.tko da zgodbce da bojo šli ventili :roll: :roll: :roll: :roll: :shock: LP!

Objavljeno: Ne okt 24, 2004 9:46 am
Napisal/-a Pero
furious je napisal/-a:pri puncinem sunnyju ki ima za seboj cca 600.000km se avto že 10 let voz na neosvinčen bencin pa dela BP.tko da zgodbce da bojo šli ventili :roll: :roll: :roll: :roll: :shock: LP!


kateri letnik je?

Objavljeno: Ne okt 24, 2004 9:47 am
Napisal/-a Pero
Mislim na avto , ne na... ;)

Objavljeno: Ne okt 24, 2004 9:48 am
Napisal/-a furious
letnik 1987 je pa delan za ameriški trg in je motor od pulsarja 1.6.LP!

Objavljeno: Ne okt 24, 2004 10:09 am
Napisal/-a Pero
furious je napisal/-a:letnik 1987 je pa delan za ameriški trg in je motor od pulsarja 1.6.LP!


in je avto že prilagojen za delovanje z katalizatorjem = drugi sedeži ventilov.