Stran 1 od 1

menjava olja menjalnik

Objavljeno: Sr okt 27, 2004 9:08 pm
Napisal/-a music_man
Kak je z menjavo olja v menjalnku. Večina prav d je treba sam kontrolirat nivo olja in po potrebi dolit ker naj bi olje itak preživelo menjalnik. Drugi pravjo d ga je treba menat kokr je predpisan v servisni knižici.
Mene zanima kdo od teh ma prov in kaj sami prakticirate ?

Objavljeno: Sr okt 27, 2004 9:28 pm
Napisal/-a RedBull™
am kot jst vem če olje pri menjalniku nikjer ne spušča ga tud potem nič ne majka to pomeni da ga ni potrebno dolivati.

vsem je znano da nobena stvar ni večna,tako tudi olje z leti ter kilometri izgubi svoje lastnosti....iz tega sledi da ga je kdaj pa kdaj potrebno tudi zamenjati

zdaj je pa odvisno vse od posameznika kako skrbi za svoj avto....

Objavljeno: Sr okt 27, 2004 9:45 pm
Napisal/-a kaWsk
kaj je narobe, če je ob hladnih jutrih menjalnik zelo trd- še posebej, ko prestavim v drugo. Je krivo nivo olja ali viskoznost?

Objavljeno: Sr okt 27, 2004 10:02 pm
Napisal/-a Žune
Olje se mora malo ogret pol pa gre. Lahko je v bistvu oboje, čeprav mislim, da ga ni premalo. Preveri!

Objavljeno: Sr okt 27, 2004 10:08 pm
Napisal/-a kaWsk
zuneking je napisal/-a:Olje se mora malo ogret pol pa gre. Lahko je v bistvu oboje, čeprav mislim, da ga ni premalo. Preveri!


moram res preverit ja :) Skrbi me namreč, da ko bo bodo temperature pod ničlo, ne bom sploh mogel prestavlati iz prve v drugo.

Objavljeno: Sr okt 27, 2004 10:53 pm
Napisal/-a torstorm
to tak je,pri meni je isto.Ko pa se segreje olje, pa gre tako lepo menjavati da je prav užitek.

Objavljeno: Sr okt 27, 2004 11:43 pm
Napisal/-a ITA_car_fan
menjaš ga samo z posegom v menjnalnik.. ali če ti je spustilo ven zaradi hude okvare..

priporočam ti pa najdražjega Elf-a

Objavljeno: Če okt 28, 2004 8:33 am
Napisal/-a Nixxon
Veste kaj je mišljeno pod lifetime olje: 180kkm. Jaki lifetime, sej vsak avto preživi več. Tako je imel kolega na avtu, avto ma 400kkm+, olje pa še prvo notri. :roll:

Objavljeno: Če okt 28, 2004 11:32 am
Napisal/-a mitja320
Naj bi se menjalo na 100-150.000, glede na način vožnje. Kot je ita-car-fan omenil so nekateri menjalniki že iz tovarne brez čepov za izpust in dolivanje olja. O tem je že bilo nekaj napisano kak mesec nazaj. Malo poglej stare teme ali iskanje.

Objavljeno: Pe nov 05, 2004 6:41 pm
Napisal/-a SebyDiamant
Možnost za trd menjalnik so oksidirane ali zarjavele štangice v prostoru motorja (premikajoče-imela moja draga težavo na P 106), druga možnost je, da je nekdo dolival olje ali celo menjeval in ni prava viskoznost (bolj verjetno).

Sebastijan