Stran 1 od 1

Dober avtomehanik!

Objavljeno: Če okt 28, 2004 3:09 pm
Napisal/-a stari
Resnično bi želel spoznati dobrega mehanika pa tudi če je fušar. Vsi se delajo nekaj pametnega pa nihče nič ne popravi. Po pravici povedano, če se strinjate al pa ne, bi lahko marsikdo marsikaj naredil, popravil oz. zamenjal " na vozilu" doma z malo časa volje do učenja in nekaj orodja. Ampak, ko pa na vozilu pride do malce težje okvare pa še pravi mehaniki ne popravijo. Imam dovolj tega nakladanja raznih avtomehanikov še posebej pa šefov avtomehaničnih delavnic, ki bi bili brez še tistih zaposlenih v delavnici popolne nule. Jaz ne vem zakaj se to dogaja : ali so vzrok plače ali odnosi v podjetjih, neznanje, lenoba, požrešnost, ma ne vem. Sej vem, da se marsikje dogajajo podobne reči....Vsi nekako imamo še kanček upanja v mehanika, ko se nam nekaj pokvari saj je le takrat le on tisti, ki naj bi nam lahko pomagal seveda za plačilo storitve...ko bi le!!... se zavedal, da je njegovo "delo" tudi odgovorno. Vem, dqa obstajajo tudi vredu mehaniki a vendar jih je premalo.
Mogoče se kdo najde, ki podobno razmišlja al pa tudi ne jaz pa bom vseeno upal , da najdem vredu mehanika , ki mi bo pomagal odpraviti napake na vozilu, da se konča agonija dajanja denarja za prazen nič... :?

lep pozdrav vsem

Objavljeno: Če okt 28, 2004 5:44 pm
Napisal/-a RedBull™
daj nam ta rajši povej kaj te muči oz. kaj je avtu in ne kaj si misliš o tem in onem

velja ;)

Objavljeno: Če okt 28, 2004 6:21 pm
Napisal/-a stari
Muči me to, da ne najdem nobenga vredu mehanika, ki bi znal popraviti okvaro takoj. Ne pa , da vozim kar naprej na servis avto in plačujem pa še vedno ni popravljeno ter, da te tam zavajajo s tem in onim. Ja shit moral sem povedat tko je
:roll:

Objavljeno: Če okt 28, 2004 6:30 pm
Napisal/-a stari
Avto pa po 4 mesecih spet radira gume na notranji strani. In to po 4 mesecih. Takrat sem zamenjal selene na vilicah.Od kar imam avto mi pri zaviranju poka podvozje... rečeno bilo ,da je to normaln kao ABS ..itd nisem moral nč dosečt. Potem tudi odkar ga imam mi težko vžiga, cuka, nabija obrate ( sprva rečeno da je to čist normaln ,pol da je ventil zapacan , potem ,da je razdelilna kapa, pol kabli in še sedaj ni vredu . Zamenjal teden nazaj levi zadnji ležaj, ki je bil tako nagrižen , da je blo hudo hudo. Seveda bil 20 dni nazaj na servisu noben nč opazu.
Ma to je preveč. Sedaj pa mi še skoz bolj poka spredaj.Jaz mislim , da je neki z amortizerji ; gumice al neki. Ni keša več sploh za te neumnosti.

Objavljeno: Če okt 28, 2004 6:33 pm
Napisal/-a RedBull™
še zdaj ne vemo kater avto z kolkimi kilometri...

Re: Dober avtomehanik!

Objavljeno: Če okt 28, 2004 6:40 pm
Napisal/-a Symon
stari je napisal/-a:...še posebej pa šefov avtomehaničnih delavnic, ki bi bili brez še tistih zaposlenih v delavnici popolne nule. Jaz ne vem zakaj se to dogaja : ali so vzrok plače ali odnosi v podjetjih...

Verjemi točno tako je. Šefi so pametni (OK ne vsi) za popizdit delajo pa itaq obični mehaniki. Po možnosti za male plače in z še kakšno zajebano normo.
Ne bom rekel kje je to ampak naprimer nekomu ki dela kot mehanik za avte ki jih je v SLO malo dajo normo za ne vem koliko avtov na teden. Kako naj jo izpolni če je premalo avtov, da tega da zaradi elektronike rabi tut po več dni da odkrije napako ne omenjam. Pol pa ni čudno, da se mu j**e za vse skupaj.

Hja najdejo se sposobni mehaniki samo cajta imajo premalo saj so žrtve svoje slave :lol: . Pa je spet vse na hitro. Če bi pregledali, rastavli vse ni hudič da ne bi kaj našli.

Objavljeno: Če okt 28, 2004 6:46 pm
Napisal/-a golf_c
...glede na to da ne poveš kateri avto maš ...sej te čist zastopm...zgleda da si čist aut.....pa da maš take probleme ti svetujem da se čimprej rešiš tega.....kr neki-ja.....

Objavljeno: Če okt 28, 2004 7:30 pm
Napisal/-a stari
Pozabil sem napisat za avto Hyundai Atos
100.000
km realnih.

Re: Dober avtomehanik!

Objavljeno: Če okt 28, 2004 8:12 pm
Napisal/-a mitja320
stari je napisal/-a:.....ali so vzrok plače ali odnosi v podjetjih, neznanje, lenoba, požrešnost.....


To je to. In to si ugotovil šele po 100.000 prevoženih? :lol: V življenju še nisem videl normalnega pooblaščenega servisa. Logika je, da dajo minimalno plačo, uro dela računajo 7.000 in keširajo, ker stranke vozijo avtomobile v garanciji k njim. Mehaniki tam so ponavadi direktno iz šole z izkušnjami v LPP, kjer so dolivali olje avtobusom. Da ne bi o tem, da nobeden ne zna nobenega tujega jezika, da bi sploh lahko bral tovarniška servisna navodila ali tester. Ko se naučijo pa grejo na privat. And the show goes on ;)

Objavljeno: Če okt 28, 2004 8:23 pm
Napisal/-a INFINITI
stari je napisal/-a:Pozabil sem napisat za avto Hyundai Atos
100.000
km realnih.


Ker je Hyundai ti priporočam, ampak resnično priporočam da greš do Hyundai Avto Trade v Ljubljani in sicer kontaktiraj gospoda, ki je vodja servisa (čeprav so vsi tam super). Jst sm biu že na parih lokacijah, pa sem z to absolutno najbolj zadovoljen. Ta gospod je dobil tretje mesto na svetovnem tekmovanju v odpravljanju napak na vozilih in je res špica; prijazen, hiter in izredno strokoven. Jst imam same dobre izkušnje tako da probaj.
Tadrug stručko, ki pa tudi ful raztura je ata Šubelj, hyundai servis šubelj v domžalah. On pa res odkrije vsako malenkost in ve kaj je narobe. Lepo pokliči enega od obeh zmeni se da ti pogledajo avto, povej VSE kar se ti zdi narobe in pusti eksperte da poštimajo ;)

Objavljeno: Če okt 28, 2004 8:30 pm
Napisal/-a stari
Vozil sem ga na vse konce že tud Šubelj pa mam občutek, da je ata tud mal zmeden že.Ampak vseen za nasvet bom probal še kaj.Čeprav sem bilč tud pr enmu drugmu k ni pooblaščenc pa mu ni šlo od rok.

Objavljeno: Če okt 28, 2004 8:33 pm
Napisal/-a stari
K Šubelj tud ni znal uštimat pa avto je bil tam cel dan pa ne enkrat.

Objavljeno: Če okt 28, 2004 8:42 pm
Napisal/-a marko stare
Nasplošno bi se o nekaterih stvareh stabo strinjal, vendar ne v vsem, če je to res kar trdiš zakaj nisi iskoristil garancije pred 100000km oz. nisi povedal kam oz. kje si servisiral malo se mi zdi da nakladaš tja v en dan.(kje se voziš-po makadamu, robnikih?????) Več kot deset let opravljam servise na pooblašenih servis Hyundai ,seveda pri različnih in niti pri enem nimam slabih iskušenj niti z njihovo strokovnostjo še njamanj pa z njihovim odnosom.Je pa še druga stvar da nisem imel nobenih problemov čeprav je eden izmed avtov imel krepko preko 200000km ta jih ima sedaj 90000 samo olje filter.
Povej od kod si? :D

Objavljeno: Če okt 28, 2004 8:46 pm
Napisal/-a monster_d
lisko :D

Objavljeno: Če okt 28, 2004 8:47 pm
Napisal/-a iKst
Sem podobnega mnenja kot ti. Dobri avtomehaniki so zgleda izumrli. Vsaj po mojih izkšnjah je tako. Še tisti, ki se je izkazal za solidnega in poštenega me je na koncu nategnil :(

Jaz sem sicer prepričan, da je dosti odličnih mehanikov, ampak zaradi različnih razlogov tega pač ne kažejo. Zakaj bi se nekdo matral 2 tedna s temeljito generalko mašine, če lahko vmes z menjavo olja in filtrov zasluži ravno toliko, pa si še rok ne bo umazal. Če hočeš nekaj imet narjeno tako kot je treba je najboljša varjanta, da si sam vzameš čas in naštudiraš zadevo. Na žalost pa to za večino ljudi ni sprejemljivo, ker pač nimajo vsi veselj in prostora za take reči.

Objavljeno: Če okt 28, 2004 9:01 pm
Napisal/-a RedBull™
fantje kupte si bicikle...ne pa da večino mehankarjev kritizirate

Objavljeno: Če okt 28, 2004 9:04 pm
Napisal/-a iKst
Hmm...konstruktivna pripomba :)

Nismo mi krivi, če mehaniki ne opravljajo svojega dela kot je treba. Sej jih razumem po eni strani, ampak se mi vseen ne zdi način, da nekomu plačaš lepe denarce v dobri veri, da boš dobil kvalitetne storitve. Na koncu se pa izkaže, da bi sam boljše zadevo zrihtal.

Objavljeno: Pe okt 29, 2004 4:51 pm
Napisal/-a gabrijelF
Po mojem mnenju obstaja precej dobrih mehanikov, ki marsikaj znajo. Če celo življenje buljiš v avte, ni vrag, da hitro odkriješ napako, saj spet ni taka umetnost.

Problem je pomoje v tem, da se 99% mehanikom NE DA DELAT. Malo popackajo po avtu in računajo, da 75% ljudi bo itak spet prišlo k njim iz navade. Precej bolj lahek način služenja mehanikov pa je: zraven prodajajo gume, lita platišča, metlice brisalcev, montirajo radije, zvočnike, brez potrebe nalivajo tekočino za prat stekla ipd.

Edini moj nasvet bi bil, da sprašuješ naokrog, dobiš čim več informacij iz prve roke in potem avto pelješ k mehaniku na "dobrem glasu". Jaz pri mehaniku vedno malo poklepetam, pa mu povem še, kaj jaz mislim, da bi utegnilo biti narobe, tako da mu pokažem, da se na avte še kar zastopim, da me na vsako finto le ne bo speljal. Če pa je mehanik nejevoljen, neprijazen, potem mu obrnem hrbet.

Objavljeno: Pe okt 29, 2004 6:11 pm
Napisal/-a _Jerry_
stari je napisal/-a:Avto pa po 4 mesecih spet radira gume na notranji strani. In to po 4 mesecih. Takrat sem zamenjal selene na vilicah.Od kar imam avto mi pri zaviranju poka podvozje... Sedaj pa mi še skoz bolj poka spredaj.Jaz mislim , da je neki z amortizerji ; gumice al neki. Ni keša več sploh za te neumnosti.


Simptomi so podobni, kot ce bi bil avto karamboliran in zelo slabo popravljen. Koliko casa si lastnik in ali poznas prejsnjega lastnika(e) in ves, kaj se je z avtom dogajalo, preden si ga kupil :?:

Vsi ti mehaniki, pri katerih si bil, so ti sigurno povedali, KAJ naj bi bilo z avtom narobe. Verjamem, da si po vseh teh tezavah ze zelo obupan, ampak vseeno povej, kaj so ugotovili :!: Le tako ti bomo morda lahko pomagali...

Objavljeno: To nov 02, 2004 11:45 pm
Napisal/-a stari
Pred kar precej leti sem tud jaz delal pri mehaniku in sicer moram rečt pri kar vredu mojstru.Najbolj všeč mi je blo to, da smo za vsak avto k je prišel v delavnico lepo poskrbeli. Dokler avto ni bil popravljen ni šel iz delavnice pa čeprav je lahko popravilo trajalo več kot en dan. Včasih smo za kakšno napako porabili ogromno truda in časa ( živcev ter tudi malce jeze ) ampak pa vseeno smo popravili do konca. Bili samo štirje v delavnici in tiste stranke, ki so bile naročene so tudi prišle na vrsto, če ne smo pa mal podaljšali delavnik.Vredu je bilo tudi to, da smo na vsakem vozilu, ki je bil pripeljan na popravilo ali pa na servis mali - veliki prekontrolirali še kar nekaj stvari recimo o papirji prejšnjih popravilih in servisih prekontroliralie so se pač določene točke:
- motorja; nivo in meritve tekočin,olj, hitro opazne napake npr. netesnenje,masten motor...
- kontrola podvozja,gume ,tlak , ležaji,zglobi, manšete,...itd.
- luči zunanje+ meglenke+smerniki+.. itd.. notranje armaturna plošča
- metlice, mazanje in nastavitev vrat, malenkosti kot težave pri zaklepanju itd.
- ter testna vožnja ponavadi opravil šef, ki je stestiral ostalo npr. sklopka,zavore, obvladljijvost, tek motorja, podvozje itd...
Če je bil zelo umazan pa še hitro pranje .
To vse zgleda zamudno mogoče za katerega brezveze. Vendar so se te stvari na vozilu zelo hitro naredile, so bila rutina..Seveda , če le ni bilo naročeno še kaj dodatno za bolj podroben pregled. Šef je imel delavno okolje tako urejeno, da je precej stvari štimalo in s tem se je izognil morebitnim težavam, vprid stranki in njemu.Pa tip je imel posluh za stranke pa ni blo važno al je bila ženska al moški. Tega se manjka marsikje in to pogrešam.
Da pa še nekomu, ki je speciliziran za popravilo poveš kaj naj bi bilo narobe in da se to popravi pol pa ne bi o nabijanju govorill. Ma videl sem že kako nekateri obračajo z lahkoto ženske k pripeljejo avto na popravil. Kaj ne bodo sej so mene tud. Ma ni moj namen pljuvat po avtomehanikih vendar se ve in sem opazil, da se tudi na podlagi foruma in odgovorov ve, o čem je govora. In vsak se zmoti in so slabi in dobri mehaniki sam dobrih težko najti.
Avto ni bil zaleten. Vozila ga je ženska z dvema otrokoma. Redno ga je vozila na servis. Lastnik sem dve leti skoraj. Avto se vozi pr nas normalno. Nobene gmajne luknje in podobno. In na njem še nisem rofkal kaj na lastno pest: vendar takrat sem si rekel ker je bil redno servisiran pri mehaniku bo tako tudi naprej. Na začetku, ko sem opazil simptome, ki niso še bili hudi sem čimprej odpeljal avto na popravilo in seveda tam razložil kaj naj bi bilo narobe.Vendar noben se ni poglobil in vsi nekaj nabijajo, da bodo priklopli na računalnik in pol bodo vse vedel kaj je narobe.... lalalaala,mislim mi je že res slabo.
In seveda dalj časa se voziš z majhnimi okvarami te postanejo večje in za seboj pustijo še druge večje posledice. Po dolgem času ni bilo nič konkretno popravljeno vendar samo neko pacanje seveda dobro plačano.. In verjetno je tako daleč prišlo, da bom spet zmetal precej denarja. Tako kot je nekdo omenil računajo ti za bedarije celo goro denarja. A za pol manj denarja bi lahko že prej odpravili okvare, ko niso bile še tako hude. Garancija je pa bila tri leta tko da je že mimo.
Jaz imam tudi soseda naredu 400.000 km Hyundai Pony brez problema, kolega Accenta 350.000 km pa drug Clioata pa matudi tolk km, pa ta Fiata pa ma tolk kilometrov in tako dalje in dalje sam sploh poanta ni bla v tem čeprav smo prišli tako daleč oz. sem :roll: Vsak avto je po svoje dober in more delat!!!!Seveda z določenim kvalitetnim vzdrževanjem in zato ni važno a nekdo vozi po gmajni luknjah , prevaža pujse v prtljažniku , vleče prikolico ima podjetje, kmetijo, pa ne vem kaj še...In mislim če ti avto neki ne dela ga k mehaniku torej pripelješ z namenom, da ti ga popravi seveda storitev tudi plačaš. Mogoče bi se pa moral jaz takrat bolj poglobiti v šraufarijo :roll:
:lol: