Stran 1 od 1

Zariban cilinder

Objavljeno: To nov 02, 2004 8:42 pm
Napisal/-a hermand
A se mogoče dobi kakšna pasta ali lepilo, da bi v cilindru te rise enostavno
premazal in jih nato dal pohonat.

Objavljeno: To nov 02, 2004 8:59 pm
Napisal/-a iKst
Vem, da se dobijo ene kovinske mase, ki se kao strdijo in so pol skor kot kovina. Ampak to v mašino dajat pa pomoje ni pametno, mogoče bi avto delal, ampak doglo sigurno ne.

Če že rihtaš mašino nared ornk. Povrtaj cilindre in nabavi večje bate. Je drago, ampak bo mašina kot nova. Če pa si na nizkem proračunu pa probi dobit novo mašino, je pomoje vseeno boljše kot pasta v cilindrih.

Objavljeno: To nov 02, 2004 9:22 pm
Napisal/-a ITA_car_fan
a mi ti poveš vzrok tega "zaribanja"?

Objavljeno: To nov 02, 2004 9:30 pm
Napisal/-a Vičo
hja, sam z brušenjem (povrtavanjem) se tut stena občutno zmanjša. :cry: :?

Objavljeno: To nov 02, 2004 9:36 pm
Napisal/-a iKst
No ja...tolk ni krize. Kolikor jaz vem se ponavadi lahko 3 brušenja delajo, in tudi pri tretjem bi moralo vse delat kot je treba. Je pa odvisno za kater moror gre, verjeno ni pri vseh enako.

Objavljeno: To nov 02, 2004 9:50 pm
Napisal/-a hermand
Na avto je zdrobilo dročnik potem pa je ventil zabilo v bat in so se na enem cilindru
naredili risi.

Objavljeno: To nov 02, 2004 11:15 pm
Napisal/-a mitja320
lenivec je napisal/-a:
Vičo je napisal/-a:hja, sam z brušenjem (povrtavanjem) se tut stena občutno zmanjša. :cry: :?

no ja občutno...
zfdaj če maš 3mm ris se zmanjša ja
če pa je pol mm pa nič skoraj.


drugače pa na odpad po novi blok pa je


Brusi se toliko, kot so za to namenjeni bati. (1, 2, 3 brušenje). Ponavadi je max 0,5 mm. Ne verjamem, da gre pri kateri znamki več kot 1mm. Ta razlika ne vpliva na steno.

Objavljeno: Pe nov 05, 2004 10:05 pm
Napisal/-a hermand
Imam slike od bloka motorja in od glave in me zanima kako bi te slike lahko prikepil
na to stran?[/img]

Objavljeno: Pe nov 05, 2004 10:36 pm
Napisal/-a Liquid
hermand je napisal/-a:Imam slike od bloka motorja in od glave in me zanima kako bi te slike lahko prikepil
na to stran?[/img]


pritisneš img in izpiše se[img]nato%20url%20naslov%20in%20še%20enkrat%20pritisni%20img%20izpiše%20se[/img]

Zgledat mora tako [img]htp..........57647.jpg[/img]


lp,Liquide

Objavljeno: Pe nov 05, 2004 10:41 pm
Napisal/-a Liquid

Objavljeno: Ne nov 07, 2004 10:28 am
Napisal/-a tristan01
Pozdravček!

Za popravilo motorja obstaja še ena možnost. Lahko daš obnoviti stene valjev. Upam da počnejo to tudi za avtomobilske motorje. Za Japonske motocikle se je včasih to dalo narediti. Vsekakor pa predhodno preveri kako je s to tehnologijo, se še uporablja in kakšni so rezultati. Pred nekaj leti so to počeli predvsem motoristi v MX, ker je bila generalka (beri menjava bata, cilindra, in vseh ostalih drobnarij) za MX motor skoraj tako draga kot nakup novega.

Lp Tristan

Objavljeno: Ne nov 07, 2004 12:54 pm
Napisal/-a keylone
najbolse da gres u italijo in nabavis batne obrocke jeklene pa gor zmontiras pa za 40 tisoc km bo ok lol

Objavljeno: Ne nov 07, 2004 1:58 pm
Napisal/-a hermand
Sem dal novo pušo, zamenjal batne obročke in vsa tesnila motorja.

Objavljeno: Ne nov 07, 2004 6:06 pm
Napisal/-a mitja320
Bodi srečen, da imaš puše. Lepo, da si tako popravil in ne s "selotejpom" 8)

Objavljeno: Ne nov 07, 2004 9:23 pm
Napisal/-a hermand
Slika
Slika

Glava in blok motorja po katastrofi!

Objavljeno: Ne nov 07, 2004 11:24 pm
Napisal/-a Nejko87
Brusi se toliko, kot so za to namenjeni bati. (1, 2, 3 brušenje). Ponavadi je max 0,5 mm. Ne verjamem, da gre pri kateri znamki več kot 1mm. Ta razlika ne vpliva na steno.
hehe TOMOS

Objavljeno: Po nov 08, 2004 6:04 pm
Napisal/-a mitja320
Nejko87 je napisal/-a:
Brusi se toliko, kot so za to namenjeni bati. (1, 2, 3 brušenje). Ponavadi je max 0,5 mm. Ne verjamem, da gre pri kateri znamki več kot 1mm. Ta razlika ne vpliva na steno.
hehe TOMOS


:?: