Stran 1 od 1
obrati pri prostem teku
Objavljeno: To nov 09, 2004 3:14 pm
Napisal/-a plevelr
Moj ford escort karavan 1.6 16v 1994 207000 km ima težave s štandgasom kadar je motor mrzel. Sicer vžge z lahkoto, pol pa (v prostem teku) obrati skačejo tja do 2000 pa padejo skor čist na nulo tko da včas tudi crkne. Dokler ni ogret, tudi cuka, ko pohodiš gas - mašino za trenutek zamori. Tako da je težko speljavat v križišču, pa tud pri šaltanju ne gre brez poskakovanja. Ko pa čez 5 km dobi delovno temperature, gre k snet kladu in ni več nobenga problema. Tud poraba se mi zdi čist OK.
Vsak mi je rekel kaj drugega, da je lahko vzrok:
-šobe od injektorjev
-svečke
-kabli
-motoček za prosti tek
-lambda sonda
-katalizator
-cevka za zrak
-počen auspuh (sicer čist potih laufa)
itd.
Če vse to probam na slepo porihtat, lohk za ta dnar na avtosejmu kupm druzga forda.
Kaj pa je v resnici najbolj verjeten vzrok? Je mel kdo podoben problem?
Objavljeno: To nov 09, 2004 3:42 pm
Napisal/-a peters
Kljub temu, da na daljavo ne vem kaj bi bilo narobe, lahko izločim nekaj od naštetih možnosti:
-šobe od injektorjev
-svečke
-kabli
-počen auspuh (če res čist potih laufa)
-glede na to, da to dela samo mrzel, bi (pogojno) izločil tudi motorček za prosti tek
-katalizator
Torej ostanejo še: lambda in nekaj v zvezi z eno stotih cevčic za zrak in vakume...
Objavljeno: To nov 09, 2004 4:14 pm
Napisal/-a Asterix
Npr. pri jugecu, ko maš hl. motor, potegneš palčko ven za hl. vžig, da motor vžge, potem pa noter nazaj potisneš.
Pri tvojem je to elektronsko in to bo verjetno krivo. Daj pregledat vse, kar sodeluje pri vbrizgu goriva.
Objavljeno: To nov 09, 2004 4:24 pm
Napisal/-a mitja320
Lambda ni, ker je ne upošteva, dokler je motor hladen. Ko je ogret pa dela normalno, tako da to ne more biti.
Zaenkrat najceneje je pregledati senzor temperature hl. tekočine.
Objavljeno: Sr nov 10, 2004 8:40 am
Napisal/-a plevelr
Asterix je napisal/-a:Npr. pri jugecu, ko maš hl. motor, potegneš palčko ven za hl. vžig, da motor vžge, potem pa noter nazaj potisneš.
Pri tvojem je to elektronsko in to bo verjetno krivo. Daj pregledat vse, kar sodeluje pri vbrizgu goriva.
Ja, ko je mrzel se res pele ko stara stoenka, ko ne potegeš zauga. Sam elektronka je običajno tko kot ženska - ne more bit sam na pol noseča. Sej takoj po vžigu je OK, sam čez pol minute pa ga že serje dokler ni dobro ogret. Bom dal pregledat senzorje temperature.
Najlepša hvala vsem za odgovore
Objavljeno: Sr nov 10, 2004 6:37 pm
Napisal/-a red_mamba
meni na puntotu 1 dela čist isto, dokler se ne ogreje crkuje, cuka prosti tek 500RPM, potem je pa vse ok.
sem meril vse senzorje in jih primerjal z senzorji na kolegovim puntotu k je isto 75KM pa nisem nič najdu da bi blo drugač. tako da mi edino ostane zabit katalizator. na uradnem servisu so mi zmerili tudi prenizek tlak bencina samo je rekel serviser da skoraj ne verjame da bi zato avto crkval dokler se ne ogreje. pol bi se tud na hitrosti poznalo avto gre pa čist normalno.
Objavljeno: Sr nov 10, 2004 7:17 pm
Napisal/-a Nuclear_
mam isti problem...zjutrej ko ga vžgem je kot da ne bi dobil bencina oz. kot da ga ni...vergla v prazno....potem prtisnem ene parkrat na stopalko ko dam kontakt in vžge...jebatga
mam pa ZXa 1.4i 93`
nasledn mesc grem pa šobe pucat...yeeeeeeeeah
PS: to z cukanjem sm se pa že prvadu in me ne moti več...jeba je če ti crkne sred križišča sam itq nimam avto za to da bi ga teral
