Stran 1 od 1
cviljenje jermena
Objavljeno: Če nov 11, 2004 8:39 am
Napisal/-a mistral1
Živjo,
zjutraj ko sem vžgal avto je začel cviliti jermen, cvilil je ene 3 sekunde, potem sem dodal malo gasa in speljal in je nehalo. potem ni bilo več nič slišat.
kaj bi to lahko bilo. ali je kaj narobe?
aja, avto je punto 1 55.
hvala
Objavljeno: Če nov 11, 2004 9:18 am
Napisal/-a vesolc
ni to nc hudga...mau mors jermen bl napet
Objavljeno: Če nov 11, 2004 10:26 am
Napisal/-a KREMENKO
Točno tako, sam mal bo treba jermen našponat. Ni nobene krize.
Objavljeno: Če nov 11, 2004 12:32 pm
Napisal/-a din
Verjetno je ze kar star in bi bilo najbolje kar menjat
Objavljeno: Če nov 11, 2004 12:35 pm
Napisal/-a Gyga
Alpa podmazat

.
JOKE

in se enkrat JOKE
Ker je enkrat moj fotr nasuntal enga da je pakne podmayal, ker je cvilil.

Objavljeno: Če nov 11, 2004 1:19 pm
Napisal/-a Pugi
Gyga je napisal/-a:Alpa podmazat

.
JOKE

in se enkrat JOKE
Ker je enkrat moj fotr nasuntal enga da je pakne podmayal, ker je cvilil.

Pakne ne, ampak jermen pa lahko... Vzameš košček mila in ga pritisneš narahlo ob jermen, da se namaže...
Objavljeno: Če nov 11, 2004 2:44 pm
Napisal/-a herby
zamenji šponer in jermen in boš imel mir
Objavljeno: Če nov 11, 2004 2:58 pm
Napisal/-a mistral1
jermen in šponar sta bial menjana 25.000km nazaj.
mislim da ni potrebno ponovna menjava? ali pač?
lp
Objavljeno: Če nov 11, 2004 3:00 pm
Napisal/-a din
dedu škripa klinasti ne pa zobati jermen

Objavljeno: Če dec 16, 2004 6:42 pm
Napisal/-a Asterix
ker sem iskal, sem tole našel...
jermenain šponar menjana na puntu 1 (podn od podna) pred enim tednom, pa cvili. samo dokler je hladen. Kako zdaj, se res lahko namaže z milom ali je treba nategnit ga bolj ali kako?
vsak drugač reče, pa ne vem.
LP!
Objavljeno: Če dec 16, 2004 7:30 pm
Napisal/-a Josephe
Vzameš milo, po možnosti ga še malo znočiš in greš namazat jermen po "tekalni " površini in to narediš parkrat in cviljenje izgine.
LP Joseph
Objavljeno: Če dec 16, 2004 10:53 pm
Napisal/-a EdgE
Če je jermen preveč pust al pa premal našponan začne cvilt, pri meni je spodrsavu na jermenici na vodni pumpi. Jest sm ga mal z WD-jem našpricu tok da je mal namaščen pa je utihnu. Slišu sm že če ga očistiš z nitrom da tut pomaga.
LP.
Objavljeno: Če dec 16, 2004 11:10 pm
Napisal/-a Asterix
aha, hvala, bom z milom namazal.
Objavljeno: Pe dec 17, 2004 4:07 pm
Napisal/-a Sk|Diver
Al pa mal ceta za posodo pomivat špricneš gor. Najbol pametno ga je pa našponat, če je premal. Sam da ne bo šel semering pr vodni pumpi pol!
Objavljeno: Pe dec 17, 2004 4:08 pm
Napisal/-a Asterix
Nehal cvilit. Verjetno se je ustrašo.

Objavljeno: Po feb 07, 2005 10:25 pm
Napisal/-a Cliosport
Imam enak problem. Avto je Clio letnik 2001 prevoženih 50Ksit (nevem če je realno nisem prvi lastnik).
Žvižganje se je sprva slišalo samo na mrzlem motorju, sedaj pa tudi na toplem (resda komaj slišno a vendarle). Naj zamenjam jermen? Kolikšni so stroški tega?
Hvala za odgovore.
Objavljeno: Po feb 07, 2005 10:41 pm
Napisal/-a PiLLLe
Stroski so minimalni. ksne jurija dva ti je jermen sam. Lahko ga tut sam zamenjas ce mas kj pojma o sraufanju. Zasponas ga tolk da ko ga prims ga lahk zavrtis max za 90°.
LP PiLLLe
Objavljeno: To feb 08, 2005 1:19 pm
Napisal/-a ToniTic
Ej, a ste nekateri že slišali, da ima nek avto lahko tudi več kot en jermen? Če so ti na servisu menjali zobati jermen, še to ne pomeni, da so ti tudi tistega na alternatorju (npr.). Ponavadi cvili tisti od alternatorja in res stane samo jurja novi in ga lahko vsak laik vsaj zašpana, če ne menja in ga lahko zaradi mene tudi mažete z milom.
Druga pesem pa je zobati jermen, ki ga navadno menjava izkušen mehanik in jaz še nisem slišal, da bi cvilil, sem pa že sliša,l da je preskočil in je šel precejšenj kos mašine fuč.
LP
Objavljeno: To feb 08, 2005 4:35 pm
Napisal/-a Asterix
jermene sem nabavil pri olefu.
Objavljeno: To feb 08, 2005 4:56 pm
Napisal/-a Jackal81
Tudi meni včasih malo zacvili na začetku pri štartu, ko je še vse hladno. Mam pa Hyundai Ponyja. Problem pri meni pa je ta, da je celotna puša na katero je pritrjen nosilec alternatorja malo kriva in zato cel alternator stoji nekoliko postrani, glede na ravnino po kateri teče jermen.