Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
vw freaky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Sr jun 23, 2004 3:56 pm

cviček v dizla

Napisal/-a vw freaky Sr nov 17, 2004 7:39 pm

Imam passata 00' in tankam cvička.Avto ima 85 kw in sistem črpalka-šoba.Včasih se mi aktivira nekakšen alarm pred zagonom motorja in ko ponovno vstavim ključ v ključavnico za vžig avto normalno vžge.
Ali je to kakšen senzor za kontrola goriva?
Hvala.
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Re: cviček v dizla

Napisal/-a Čojko Sr nov 17, 2004 8:03 pm

vw freaky je napisal/-a:Imam passata 00' in tankam cvička.


:shock: še en tipičen Slovenček :-P dodaten razlog, da me ne zanimajo VW-gni :D
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
f4676
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne maj 30, 2004 10:39 am

Napisal/-a f4676 Sr nov 17, 2004 8:24 pm

Diesel in kurilno olje nista ista kvaliteta. Kurilno olje se v Slovenijo dobavlja iz Rusije medtem, ko se diesel dobavlja iz Italije. Tako, da razlika ni samo v barvi pač pa tudi v kvaliteti.
Rekel ti bom samo to. Zamenjaj pogonsko gorivo dokler še lahko, ker potem ko ti bo avto crknil ti bo še prekleto žal, da si kdaj tankal kurilca.
Da ne boš na koncu na eni strani prihranil 10.000 na drugi jih boš pa za popravilo dal 200.000

Se pa strinjam s predhodnikom. Res si pravi papak :roll: :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Sr nov 17, 2004 8:26 pm

že sam zarad barve se ti bo zapacou vbrizg

na kurilca lahk vozš golfe 2, ker so bli narjeni tolk cajta nazaj in je blo gorivo takrat slabše kakovosti kot je zdej
podpis
 
Uporabniški avatar
carrera 4S
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Po nov 15, 2004 2:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a carrera 4S Sr nov 17, 2004 8:30 pm

Senzor ni ker če bi bil senzor ti avto sploh nebi vžgal!!!Majo pa senzorje novejši od 00
To vem zato k je prjatlu k ma taxsi službo en mulac tanku cviček račun je pa od dizla nosu pol je šel pa enkrat z VW BORO 01-02 je pa od doma klicu da mu ne vžge.
911 Carrera 4S
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr nov 17, 2004 11:55 pm

Nečistoče in barvilo v kurilcu negativno vplivajo na mazanje in
abrazijo pretočnih kanalov in ventilov, spremembe v izpušnih plinih pa
negativno vplivajo na delovanje turbo polnilnika in emisijo izpušnih
plinov. pa kurilc ni za v nove dizle(tdi), ker že sama barva v njem deluje kot polirna pasta v naftni pumpi, ki ima zaradi doseganja izredno visokih tlakov tolerance izdelave tudi 0,001 mm.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
ITA_car_fan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: Po jul 05, 2004 8:40 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a ITA_car_fan Sr nov 17, 2004 11:58 pm

ja FBI te snema, zato pisako alarmi.. vsi vejo da tankaš, pa še kle si priznou.. :lol:
deadly getaways TM
Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Če nov 18, 2004 10:28 am

Senzorja ta avto nima.

Ti pa zelo odsvetujem uporabo kurilca v pumpa-diza motorju. Pri navadnih TDIjih ni panike ampak pri pumpa-diza sistemu se ustvarjajo zelo veliki tlaki vbrizga, šobe so narejene z mikronsko natančnostjo...in enostavno ne prenese kurilca.

Za informecijo: ena pumpa-diza enota pride čez 200.000 sit, maš jih pa 4. Preračuni če se ti splača.

Jst mam navadnga 90ps TDI pa občasno ;) cvička tankam...pa ni nobenga alarma.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če nov 18, 2004 11:23 am

Cviček in nafta že v osnovi nista eno in isto, tko ko večina misli da je kurilc samo obarvana nafta...tud če bi obe iz Saudske Arejbije vozil...OK
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če nov 18, 2004 11:48 am

Okej.

Drgač je pa za tankanje cvička zagrožena zelooo visoka kazen. In odkar smo v EU in večina carinikov nima kej počet, so baje kontrole bolj pogoste. Osebno sem celo eno dozdej vidu, pa vseeno. Ker tankanje cvička je baje davčna utaja. :lol:
Slika
 
Raptor
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne sep 14, 2003 9:40 am

Napisal/-a Raptor Če nov 18, 2004 1:37 pm

disel pa kurilc nista ista....?????
zakaj pa nebi blo isto
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Napisal/-a kalbo Če nov 18, 2004 1:44 pm

Apmak ne zastopm pa ljudi, ki majo dnar za pasata, pol pa not tankajo kurilca, neb reku, če bi mel tastarga dizliča, ajd pol tanki kurilca, če maš pa dnar za pasata, pol bi ga lohk mel tud za navadn dizel!!!
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če nov 18, 2004 1:44 pm

vsebnost žvepla in podobnega, barva, manjša cetanska vrednost kurilca

to je podobn k 91 pa 98 oktanski benz
auto v kerga morš tankat sam 98, ne bo delu na 91 oktanskega
podpis
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če nov 18, 2004 2:38 pm

Raptor je napisal/-a:disel pa kurilc nista ista....?????
zakaj pa nebi blo isto


Ej...kemijo sem mel v srednji šoli, torej že neki cajta nazaj, tko da ti strokovno niti najmanj ne znam več povedat, sam pri pridobivanju goriv iz surove nafte, gre nekak tkole...odpadne snovi...olja za maziva...kerozin...kurilno olje...nafta...bencin...
od najbolj zanič k nejboljšem, pa še neki jih je vmes itd...s tem da ne vem točn ampak ni isto...k.olje je manj kvalitetno :!:
Bog mi pomagaj, če nisem maru kemije, včas sem tud vedu, kaj pa kako...zdej sm pa prešaltu na čist drugo stroko in mi je kemija čist španska vas :lol:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
audi-fan
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: Po mar 24, 2003 2:34 pm

Napisal/-a audi-fan Če nov 18, 2004 3:13 pm

Ti kar tankaj cvička in se ne meni za kontrolko. :ue :har :har Pa denar ki ga prišparaš dej na stran da boš imel za mehanika. :vc

Še enden ki veliko prišpara :g:
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Če nov 18, 2004 3:29 pm

super98 je napisal/-a:Senzorja ta avto nima.

Ti pa zelo odsvetujem uporabo kurilca v pumpa-diza motorju. Pri navadnih TDIjih ni panike ampak pri pumpa-diza sistemu se ustvarjajo zelo veliki tlaki vbrizga, šobe so narejene z mikronsko natančnostjo...in enostavno ne prenese kurilca.

Za informecijo: ena pumpa-diza enota pride čez 200.000 sit, maš jih pa 4. Preračuni če se ti splača.

Jst mam navadnga 90ps TDI pa občasno ;) cvička tankam...pa ni nobenga alarma.


Vsi VW dizli (TDI ne glede na rdeče Dje in Ije) so sistem črpalka šoba oz pumpe-duse z umlautom na U.

Kolikor mi je znano vsi ostali izven koncerna VWja in tisti ki kupujejo njihove motorje imajo sistem skupnega voda oz. common rail ki ga je(a long long time ago) začela ravijat Alfa Romeo končal pa Bosch.

Govori se da so pumpe duse bolj glasni in da jih je pri manjših kubaturah težko prepričat da bi ostali s visoko močjo tudi ekološko sprejemljivi.

Zolko o tem...

Zdaj pa cviček. Minij s katerim barvajo kurlno olje je znan da rad zapaca šobe za vbriz in pokvari zapaca v kooperaciji s povečanimi sajami zaradi več žvepla turbino(poganja jo izpuh)
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če nov 18, 2004 3:41 pm

Iz sosednjega foruma

http://www.mobisux.com/tabla/showflat.p ... =7&fpart=1

A se to sploh lahko dela al bom delezen sankcij. :roll:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Če nov 18, 2004 3:50 pm

Hec pri oljni repici je drugačen PH in res topi določene stvari ker vsebuje razne maščobne kisline ki jih v dizlu ni. Pri uporabi oljne repice se priporoča da se poleg filtra menjajo vse gumijaste cevke za silikonske in prav tako tesnila kar pa ni tako velik strošek....
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Če nov 18, 2004 10:06 pm

Templar je napisal/-a:Vsi VW dizli (TDI ne glede na rdeče Dje in Ije) so sistem črpalka šoba oz pumpe-duse z umlautom na U.


Niti najmanj...
Črpalka šoba so 100, 115, 130 in 150ps TDI motorji. Le v najnovejših modelih so vsi PD motorji.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Če nov 18, 2004 10:10 pm

Če mi je čisto jasno je še SDI pumpa šoba.... Tisti ki so manj kot 100 pa so brez intercoolerja ali pa laufa turbina na nižjem tlaku.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov