Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Če nov 18, 2004 10:19 pm

Templar, res je tako, kot je napisal Super98.
 
Uporabniški avatar
ITA_car_fan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: Po jul 05, 2004 8:40 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a ITA_car_fan Če nov 18, 2004 10:29 pm

vse cviček rajderse takoj zapret!!! :evil:
deadly getaways TM
Slika
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic Pe nov 19, 2004 11:55 am

Kaj to pomeni, da 90 in 110 konjski TDI pa nima črpalka-šoba sistema?
Lahko kdo to malo bolj podrobno razloži
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe nov 19, 2004 12:55 pm

Pač nima, ma še star sistem, karšenkoli je že bil.
Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe nov 19, 2004 5:22 pm

90 in 110 konjski TDI imajo t.i neposredni vbrizg goriva v cilindre (od tuki tist I v kratici TDI, I-injection).

Pri teh motorjih je še vedno v uporabi klasična BOSCH pumpa (sicer elektrosko krmiljena), razlika od tastarih dizlov pa je v vbrizgavanju nafte v cilindre. Ta se vbrizga preg šob direktno v cilinder (odpadejo t.i. vrtinčne komore). Šobe so izdelane bolj natančno kot včasih, tut čas vbrizga je zelo pomemben...

Pri črpalka šoba motorjih so klasično BOSCH pumpo nadomastili z štirimi manjšimi črpalka-šoba enotami. Torej nad vsakim cilindrom je ena mala BOSCH pumpica z vbrizgalno šobo. Vse štiri enote pa poganja odmična gred... PD motorji za razliko od navdnih dizlov potrebujejo še en kup elektronike, senzorjev in pumpo za nafto v rezervoarju...

Zdej pa še razlika med 90 in 110PS TDI. Ista zasnova (brez PD sistema)... Glavna razlika je v turbini, ki ima pri 110ki variabilne statorske lopatice...

Že sama zasnova 90 in 110PS TDIjev (klasična BOSCH pumpa in šobe) dovoljuje malo manj kakovostno gorivo (OK ne se zdej na mazut vozt) kot novejši PD in common-rail sistemi.
TJUNING PA TO...
 
AvtoFun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če nov 18, 2004 6:16 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a AvtoFun Pe nov 19, 2004 8:14 pm

Kar pomeni da če imaš TDI (90KM ter 110KM) ni panike da bi se ti zarad kurilca kaj pokvarilo po domače povedano :)

LP
Matej
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe nov 19, 2004 10:24 pm

AvtoFun je napisal/-a:Kar pomeni da če imaš TDI (90KM ter 110KM) ni panike da bi se ti zarad kurilca kaj pokvarilo po domače povedano :)

LP


Šanse za okvaro so manjše, možno pa je...sej vseen to ni dvojka dizel. Problem je predvsem v senzorju gostote goriva (v BOSCH pumpi), ki ga rdeča barva iz kurilca zapaca. Vozil smo golfa IV TDI 110ps pa v 100.000 prevoženih (skor nonstop kurilc) ni blo problemov.
Ne pa nikol dajat not dodatkov za razbarvanje kurilca...ker tist ti pa res naredi darmar po motorju.
Treba je pa mal pazt. Menjat filter za nafto ob vsakem servisu, pazit na mraz (kurilc nima aditiva proti zmrzovanju), pa dajat not mal boljšega kurilca (''extralahko'').
TJUNING PA TO...
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand So nov 20, 2004 10:50 am

Kako pa zgleda, če te ustavi policija in ti hoče pregledati gorivo v avtomobilu?

A ima kdo kakšne izkušnje s tem.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So nov 20, 2004 10:54 am

Tlele pa nastanejo problemi :P
Slika
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD So nov 20, 2004 3:59 pm

hermand je napisal/-a:Kako pa zgleda, če te ustavi policija in ti hoče pregledati gorivo v avtomobilu?

A ima kdo kakšne izkušnje s tem.


Samo cariniki to delajo
Slika
 
Uporabniški avatar
SubaruFreak
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 669
Pridružen: Po avg 16, 2004 7:34 pm

Napisal/-a SubaruFreak So nov 20, 2004 4:04 pm

Tole sem nekje slisal: dobijo se baje ene kot tabletke, k jih vrzes v kurilca in ga razbarvajo... tko da te pol nimajo sanse dobit...

A kdo kej vec ve o tem???
Slika
 
SebyDiamant
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Ne avg 01, 2004 5:46 pm

Napisal/-a SebyDiamant Sr nov 24, 2004 8:24 am

Novi modeli od 2000 dalje so Pumpa šoba, tisti modeli 98,99 klasični so normalni TDI.
 
macrom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po feb 17, 2003 5:13 pm

Napisal/-a macrom Če dec 16, 2004 7:35 pm

SubaruFreak je napisal/-a:Tole sem nekje slisal: dobijo se baje ene kot tabletke, k jih vrzes v kurilca in ga razbarvajo... tko da te pol nimajo sanse dobit...

A kdo kej vec ve o tem???


ja a kdo ve kj o tem???
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe dec 17, 2004 1:05 pm

Kurilc se razbarva pod UV žarnico, vendar še vedno ostane mal bolj rumen. Druga možnost je, da ga spustiste skozi oglje, ta možnost je boljša. Tako sem izvedel, probal pa še nisem, baje pa deluje
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe dec 17, 2004 1:22 pm

Kako spustiš skozi oglje? Dej mal več napiši.
Slika
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe dec 17, 2004 1:33 pm

Vzameš neko cedilo - najbolje, da ima luknje le na dnu, noter naš eno cunjo (da ne bi padale smeti v nafto), in gor nasuješ oglje. Potem daš vse skupaj nad eno posodo, v kateri se bo zbiral razbarvan kurilc. Na vrh cedila spuščaš kurilca noter. Ven pride prozoren, če ne pride prozoren, ponoviš postopek
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Pe dec 17, 2004 2:40 pm

KAJ A UNO OGLJE ZA ROŠTILJ BI TI UPORABLJU?

RAJ NAFTO TANKI PA NE BO PROBLEMOV!
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe dec 17, 2004 5:01 pm

Ja, aktivno mora bit. Sem včasih mislil golfa 2 dizel kupit, pa sem prej vse preštudiral ;)
 
ledeni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po okt 18, 2004 8:53 am

Napisal/-a ledeni Pe dec 17, 2004 10:53 pm

Zagrožena kazen je 100.000,00 sit....Trošarinski prekršek.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 55 gostov