Stran 2 od 3

Objavljeno: Če nov 18, 2004 10:19 pm
Napisal/-a mitja320
Templar, res je tako, kot je napisal Super98.

Objavljeno: Če nov 18, 2004 10:29 pm
Napisal/-a ITA_car_fan
vse cviček rajderse takoj zapret!!! :evil:

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 11:55 am
Napisal/-a ToniTic
Kaj to pomeni, da 90 in 110 konjski TDI pa nima črpalka-šoba sistema?
Lahko kdo to malo bolj podrobno razloži

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 12:55 pm
Napisal/-a Nixxon
Pač nima, ma še star sistem, karšenkoli je že bil.

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 5:22 pm
Napisal/-a super98
90 in 110 konjski TDI imajo t.i neposredni vbrizg goriva v cilindre (od tuki tist I v kratici TDI, I-injection).

Pri teh motorjih je še vedno v uporabi klasična BOSCH pumpa (sicer elektrosko krmiljena), razlika od tastarih dizlov pa je v vbrizgavanju nafte v cilindre. Ta se vbrizga preg šob direktno v cilinder (odpadejo t.i. vrtinčne komore). Šobe so izdelane bolj natančno kot včasih, tut čas vbrizga je zelo pomemben...

Pri črpalka šoba motorjih so klasično BOSCH pumpo nadomastili z štirimi manjšimi črpalka-šoba enotami. Torej nad vsakim cilindrom je ena mala BOSCH pumpica z vbrizgalno šobo. Vse štiri enote pa poganja odmična gred... PD motorji za razliko od navdnih dizlov potrebujejo še en kup elektronike, senzorjev in pumpo za nafto v rezervoarju...

Zdej pa še razlika med 90 in 110PS TDI. Ista zasnova (brez PD sistema)... Glavna razlika je v turbini, ki ima pri 110ki variabilne statorske lopatice...

Že sama zasnova 90 in 110PS TDIjev (klasična BOSCH pumpa in šobe) dovoljuje malo manj kakovostno gorivo (OK ne se zdej na mazut vozt) kot novejši PD in common-rail sistemi.

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 8:14 pm
Napisal/-a AvtoFun
Kar pomeni da če imaš TDI (90KM ter 110KM) ni panike da bi se ti zarad kurilca kaj pokvarilo po domače povedano :)

LP

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 10:24 pm
Napisal/-a super98
AvtoFun je napisal/-a:Kar pomeni da če imaš TDI (90KM ter 110KM) ni panike da bi se ti zarad kurilca kaj pokvarilo po domače povedano :)

LP


Šanse za okvaro so manjše, možno pa je...sej vseen to ni dvojka dizel. Problem je predvsem v senzorju gostote goriva (v BOSCH pumpi), ki ga rdeča barva iz kurilca zapaca. Vozil smo golfa IV TDI 110ps pa v 100.000 prevoženih (skor nonstop kurilc) ni blo problemov.
Ne pa nikol dajat not dodatkov za razbarvanje kurilca...ker tist ti pa res naredi darmar po motorju.
Treba je pa mal pazt. Menjat filter za nafto ob vsakem servisu, pazit na mraz (kurilc nima aditiva proti zmrzovanju), pa dajat not mal boljšega kurilca (''extralahko'').

Objavljeno: So nov 20, 2004 10:50 am
Napisal/-a hermand
Kako pa zgleda, če te ustavi policija in ti hoče pregledati gorivo v avtomobilu?

A ima kdo kakšne izkušnje s tem.

Objavljeno: So nov 20, 2004 10:54 am
Napisal/-a Doc_
Tlele pa nastanejo problemi :P

Objavljeno: So nov 20, 2004 3:59 pm
Napisal/-a AndrejD
hermand je napisal/-a:Kako pa zgleda, če te ustavi policija in ti hoče pregledati gorivo v avtomobilu?

A ima kdo kakšne izkušnje s tem.


Samo cariniki to delajo

Objavljeno: So nov 20, 2004 4:04 pm
Napisal/-a SubaruFreak
Tole sem nekje slisal: dobijo se baje ene kot tabletke, k jih vrzes v kurilca in ga razbarvajo... tko da te pol nimajo sanse dobit...

A kdo kej vec ve o tem???

Objavljeno: Sr nov 24, 2004 8:24 am
Napisal/-a SebyDiamant
Novi modeli od 2000 dalje so Pumpa šoba, tisti modeli 98,99 klasični so normalni TDI.

Objavljeno: Če dec 16, 2004 7:35 pm
Napisal/-a macrom
SubaruFreak je napisal/-a:Tole sem nekje slisal: dobijo se baje ene kot tabletke, k jih vrzes v kurilca in ga razbarvajo... tko da te pol nimajo sanse dobit...

A kdo kej vec ve o tem???


ja a kdo ve kj o tem???

Objavljeno: Pe dec 17, 2004 1:05 pm
Napisal/-a Primoz_86
Kurilc se razbarva pod UV žarnico, vendar še vedno ostane mal bolj rumen. Druga možnost je, da ga spustiste skozi oglje, ta možnost je boljša. Tako sem izvedel, probal pa še nisem, baje pa deluje

Objavljeno: Pe dec 17, 2004 1:22 pm
Napisal/-a Nixxon
Kako spustiš skozi oglje? Dej mal več napiši.

Objavljeno: Pe dec 17, 2004 1:33 pm
Napisal/-a Primoz_86
Vzameš neko cedilo - najbolje, da ima luknje le na dnu, noter naš eno cunjo (da ne bi padale smeti v nafto), in gor nasuješ oglje. Potem daš vse skupaj nad eno posodo, v kateri se bo zbiral razbarvan kurilc. Na vrh cedila spuščaš kurilca noter. Ven pride prozoren, če ne pride prozoren, ponoviš postopek

Objavljeno: Pe dec 17, 2004 2:40 pm
Napisal/-a imilet1
KAJ A UNO OGLJE ZA ROŠTILJ BI TI UPORABLJU?

RAJ NAFTO TANKI PA NE BO PROBLEMOV!

Objavljeno: Pe dec 17, 2004 5:01 pm
Napisal/-a Primoz_86
Ja, aktivno mora bit. Sem včasih mislil golfa 2 dizel kupit, pa sem prej vse preštudiral ;)

Objavljeno: Pe dec 17, 2004 10:53 pm
Napisal/-a ledeni
Zagrožena kazen je 100.000,00 sit....Trošarinski prekršek.