Stran 1 od 3
cviček v dizla
Objavljeno: Sr nov 17, 2004 7:39 pm
Napisal/-a vw freaky
Imam passata 00' in tankam cvička.Avto ima 85 kw in sistem črpalka-šoba.Včasih se mi aktivira nekakšen alarm pred zagonom motorja in ko ponovno vstavim ključ v ključavnico za vžig avto normalno vžge.
Ali je to kakšen senzor za kontrola goriva?
Hvala.
Re: cviček v dizla
Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:03 pm
Napisal/-a Čojko
vw freaky je napisal/-a:Imam passata 00' in tankam cvička.

še en tipičen Slovenček

dodaten razlog, da me ne zanimajo VW-gni

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:24 pm
Napisal/-a f4676
Diesel in kurilno olje nista ista kvaliteta. Kurilno olje se v Slovenijo dobavlja iz Rusije medtem, ko se diesel dobavlja iz Italije. Tako, da razlika ni samo v barvi pač pa tudi v kvaliteti.
Rekel ti bom samo to. Zamenjaj pogonsko gorivo dokler še lahko, ker potem ko ti bo avto crknil ti bo še prekleto žal, da si kdaj tankal kurilca.
Da ne boš na koncu na eni strani prihranil 10.000 na drugi jih boš pa za popravilo dal 200.000
Se pa strinjam s predhodnikom. Res si pravi papak

Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:26 pm
Napisal/-a lublancan
že sam zarad barve se ti bo zapacou vbrizg
na kurilca lahk vozš golfe 2, ker so bli narjeni tolk cajta nazaj in je blo gorivo takrat slabše kakovosti kot je zdej
Objavljeno: Sr nov 17, 2004 8:30 pm
Napisal/-a carrera 4S
Senzor ni ker če bi bil senzor ti avto sploh nebi vžgal!!!Majo pa senzorje novejši od 00
To vem zato k je prjatlu k ma taxsi službo en mulac tanku cviček račun je pa od dizla nosu pol je šel pa enkrat z VW BORO 01-02 je pa od doma klicu da mu ne vžge.
Objavljeno: Sr nov 17, 2004 11:55 pm
Napisal/-a Nejko87
Nečistoče in barvilo v kurilcu negativno vplivajo na mazanje in
abrazijo pretočnih kanalov in ventilov, spremembe v izpušnih plinih pa
negativno vplivajo na delovanje turbo polnilnika in emisijo izpušnih
plinov. pa kurilc ni za v nove dizle(tdi), ker že sama barva v njem deluje kot polirna pasta v naftni pumpi, ki ima zaradi doseganja izredno visokih tlakov tolerance izdelave tudi 0,001 mm.
Objavljeno: Sr nov 17, 2004 11:58 pm
Napisal/-a ITA_car_fan
ja FBI te snema, zato pisako alarmi.. vsi vejo da tankaš, pa še kle si priznou..

Objavljeno: Če nov 18, 2004 10:28 am
Napisal/-a super98
Senzorja ta avto nima.
Ti pa zelo odsvetujem uporabo kurilca v pumpa-diza motorju. Pri navadnih TDIjih ni panike ampak pri pumpa-diza sistemu se ustvarjajo zelo veliki tlaki vbrizga, šobe so narejene z mikronsko natančnostjo...in enostavno ne prenese kurilca.
Za informecijo: ena pumpa-diza enota pride čez 200.000 sit, maš jih pa 4. Preračuni če se ti splača.
Jst mam navadnga 90ps TDI pa občasno

cvička tankam...pa ni nobenga alarma.
Objavljeno: Če nov 18, 2004 11:23 am
Napisal/-a Slide
Cviček in nafta že v osnovi nista eno in isto, tko ko večina misli da je kurilc samo obarvana nafta...tud če bi obe iz Saudske Arejbije vozil...OK
Objavljeno: Če nov 18, 2004 11:48 am
Napisal/-a Nixxon
Okej.
Drgač je pa za tankanje cvička zagrožena zelooo visoka kazen. In odkar smo v EU in večina carinikov nima kej počet, so baje kontrole bolj pogoste. Osebno sem celo eno dozdej vidu, pa vseeno. Ker tankanje cvička je baje davčna utaja.

Objavljeno: Če nov 18, 2004 1:37 pm
Napisal/-a Raptor
disel pa kurilc nista ista....?????
zakaj pa nebi blo isto
Objavljeno: Če nov 18, 2004 1:44 pm
Napisal/-a kalbo
Apmak ne zastopm pa ljudi, ki majo dnar za pasata, pol pa not tankajo kurilca, neb reku, če bi mel tastarga dizliča, ajd pol tanki kurilca, če maš pa dnar za pasata, pol bi ga lohk mel tud za navadn dizel!!!
Objavljeno: Če nov 18, 2004 1:44 pm
Napisal/-a lublancan
vsebnost žvepla in podobnega, barva, manjša cetanska vrednost kurilca
to je podobn k 91 pa 98 oktanski benz
auto v kerga morš tankat sam 98, ne bo delu na 91 oktanskega
Objavljeno: Če nov 18, 2004 2:38 pm
Napisal/-a Slide
Raptor je napisal/-a:disel pa kurilc nista ista....?????
zakaj pa nebi blo isto
Ej...kemijo sem mel v srednji šoli, torej že neki cajta nazaj, tko da ti strokovno niti najmanj ne znam več povedat, sam pri pridobivanju goriv iz surove nafte, gre nekak tkole...odpadne snovi...olja za maziva...kerozin...kurilno olje...nafta...bencin...
od najbolj zanič k nejboljšem, pa še neki jih je vmes itd...s tem da ne vem točn ampak ni isto...k.olje je manj kvalitetno
Bog mi pomagaj, če nisem maru kemije, včas sem tud vedu, kaj pa kako...zdej sm pa prešaltu na čist drugo stroko in mi je kemija čist španska vas

Objavljeno: Če nov 18, 2004 3:13 pm
Napisal/-a audi-fan
Objavljeno: Če nov 18, 2004 3:29 pm
Napisal/-a Templar
super98 je napisal/-a:Senzorja ta avto nima.
Ti pa zelo odsvetujem uporabo kurilca v pumpa-diza motorju. Pri navadnih TDIjih ni panike ampak pri pumpa-diza sistemu se ustvarjajo zelo veliki tlaki vbrizga, šobe so narejene z mikronsko natančnostjo...in enostavno ne prenese kurilca.
Za informecijo: ena pumpa-diza enota pride čez 200.000 sit, maš jih pa 4. Preračuni če se ti splača.
Jst mam navadnga 90ps TDI pa občasno

cvička tankam...pa ni nobenga alarma.
Vsi VW dizli (TDI ne glede na rdeče Dje in Ije) so sistem črpalka šoba oz pumpe-duse z umlautom na U.
Kolikor mi je znano vsi ostali izven koncerna VWja in tisti ki kupujejo njihove motorje imajo sistem skupnega voda oz. common rail ki ga je(a long long time ago) začela ravijat Alfa Romeo končal pa Bosch.
Govori se da so pumpe duse bolj glasni in da jih je pri manjših kubaturah težko prepričat da bi ostali s visoko močjo tudi ekološko sprejemljivi.
Zolko o tem...
Zdaj pa cviček. Minij s katerim barvajo kurlno olje je znan da rad zapaca šobe za vbriz in pokvari zapaca v kooperaciji s povečanimi sajami zaradi več žvepla turbino(poganja jo izpuh)
Objavljeno: Če nov 18, 2004 3:41 pm
Napisal/-a X-Hair
Iz sosednjega foruma
http://www.mobisux.com/tabla/showflat.p ... =7&fpart=1
A se to sploh lahko dela al bom delezen sankcij.

Objavljeno: Če nov 18, 2004 3:50 pm
Napisal/-a Templar
Hec pri oljni repici je drugačen PH in res topi določene stvari ker vsebuje razne maščobne kisline ki jih v dizlu ni. Pri uporabi oljne repice se priporoča da se poleg filtra menjajo vse gumijaste cevke za silikonske in prav tako tesnila kar pa ni tako velik strošek....
Objavljeno: Če nov 18, 2004 10:06 pm
Napisal/-a super98
Templar je napisal/-a:Vsi VW dizli (TDI ne glede na rdeče Dje in Ije) so sistem črpalka šoba oz pumpe-duse z umlautom na U.
Niti najmanj...
Črpalka šoba so 100, 115, 130 in 150ps TDI motorji. Le v najnovejših modelih so vsi PD motorji.
Objavljeno: Če nov 18, 2004 10:10 pm
Napisal/-a Templar
Če mi je čisto jasno je še SDI pumpa šoba.... Tisti ki so manj kot 100 pa so brez intercoolerja ali pa laufa turbina na nižjem tlaku.