Stran 1 od 1

WV Passat težave!

Objavljeno: Če nov 18, 2004 6:22 pm
Napisal/-a AvtoFun
Pozdravljeni!

Na Passatu 1.9TDI(90KM) so se začele pojavljat težave! Kadar avto malo "teram" se pravi da ga vozim pod polnim gasom 1 minuto avto popolnoma izgubi moč in se kazalec ustavi na 100km/h. Pravtako se mi zgodi včasih, da med normalno vožnjo zgubi moč! Čist vedno pa če ga vozim 170-180 po eni minuti vrže v zasilni program.... A se mogoče komu sanja kaj to zajebava?

Hvala LP

Objavljeno: Če nov 18, 2004 6:28 pm
Napisal/-a Templar
Hmmm jaz bi stavil na elektroniko možno da je kaj z loputo se zaskoči pa se resetira pa... Če vedno za enak čaz izgubi moč je to štrom. Sploh če ti še canger nagaja....

Objavljeno: Če nov 18, 2004 9:18 pm
Napisal/-a green
Turbo? :roll:

Objavljeno: Če nov 18, 2004 9:49 pm
Napisal/-a RedBull™
hmm...mogoče merilec oz. senzor masnega pretoka zraka nagaja - tako kot pri vseh tdi motorjih pa zato avto izgubi moč.
a ti mogoče kj več tud pokur?

Objavljeno: Če nov 18, 2004 10:12 pm
Napisal/-a mitja320
Če bi bil merilec sploh ne bi prilezel do 170 km/h, pa tudi simptomi so drugačni. Nekje verjetno nekemu senzorju prekinja kable. Lahko je 100 možnih napak, tako da je priklop na tester nujen. Pazi samo, da ne dobiš kakega zabitega mehanika, ki bo najprej hotel menjati turbino, za njo pa računalnik.....

Objavljeno: Če nov 18, 2004 10:15 pm
Napisal/-a AvtoFun
Ne ne avto je bil na testerju LMM je vredu menda so možni neki 3je ventili da bi bili pokvarjeni eden izmed! Najbrž je nek ventil ki je pri ventilatorju, pride pa 30k, nanj so neki podtlaki priklopljeni! No naj bi bilo to pač me je zanimalo kaj bi še lahko bilo da nebi brezveze kupvoal

LP

Objavljeno: Če nov 18, 2004 10:23 pm
Napisal/-a mitja320
Take napake se ponavadi dokaj točno najde s pomočjo testerja. Samo branje napak ponavadi ne pomaga veliko pri postavljanju diagnoze. Treba je bolj natančno vse pregledati. Najdi drugega mehanika, ki zna uporabljati tester in ima nekaj izkušenj, ker lahko drugače menjaš vse, kar se njemu zazdi, rezultata pa ne bo.

Je pa res, da sem pričakoval, da bo našel napako na na kablih :?

Objavljeno: Če nov 18, 2004 10:25 pm
Napisal/-a AvtoFun
Recimo da sem bil na pooblaščenem servisu in da so na računalnik vrgli zadevo smo se peljali tut med voznjo so merli in je pač vrglo neko napako, pri kateri je mozno več stvari da je narobe!

LP

Objavljeno: Če nov 18, 2004 10:45 pm
Napisal/-a RedBull™
AvtoFun je napisal/-a:Recimo da sem bil na pooblaščenem servisu in da so na računalnik vrgli zadevo smo se peljali tut med voznjo so merli in je pač vrglo neko napako, pri kateri je mozno več stvari da je narobe!

LP


mislim da se pri šobah spreminja vbrizg nafte preko compa oz. testerja....vem za podoben primer in je blo krivo ravno to...reci jim da naj jih na novo nastavijo preden bodo karkoli menjali!

Objavljeno: Če nov 18, 2004 11:21 pm
Napisal/-a mitja320
Če avto ni v garanciji najdi dobrega nepooblaščenega. S tem ne mislim prvega splošnega mehanika, ampak kakega bivšega mehanika iz pooblaščenega servisa. Malo povprašaj, jaz ne poznam nobenega.

Objavljeno: Če nov 18, 2004 11:22 pm
Napisal/-a AvtoFun
Hvala! Bom jim rekel! Upam da to čimprej zrihtam kr mi gre na jetra...

LP
Matej

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 6:47 pm
Napisal/-a AvtoFun
Menda je možno da so neke dize v kurcu... če ve kdo kaj več o tem?

LP

Objavljeno: Sr nov 24, 2004 8:31 am
Napisal/-a SebyDiamant
Dize bi se naj na 80.000km menjale (kot svečke pri normalnih, vendar manj pogosto). Če si ali je kdo drugi tankal cviček lahko daš ščistit. Da avto ne gre pa je lahko kriv tudi merilec pretoka zraka. Probaj zamenjati z kom ki ima delujočega. Imel sem primer, da mi TDI passat ni več vžgal. V LJ. Prišlepal v MB, postavil na BHS cel dan niso rešili nič (z računalnikom seveda). Šlepal k mojemu serviserju, on rešil v 1 uri. Zaštekal je neki ventil. Potem sem ga kar prodal in nič več VW! Kupil Toyoto.

Objavljeno: Sr nov 24, 2004 8:37 am
Napisal/-a Pugi
A kej čudn zvok dobi? Lahko da maš kako svečko mal slabo in ko ti enkat fali vžgat ti računalnik avtomatsko odklopi en cilinder. Skorej sigurn sm da je to, ker praviš da včas ga nabiješ na 170 po pa to nardi. To je ja.

Možne so tud druge varjante, sam defenitivno ti ga računalnik neki mori, ker misli, da je neki narobe. Simpl ko pasul - na tester ga je treba dat!

Objavljeno: Sr nov 24, 2004 8:46 am
Napisal/-a STABI
Pred časom sem imel podoben problem, sicer na oplu. Težava je bila v compu motorja, ki je vsake toliko časa dajal napčne podatke o temp. motorja, zmanjšal dotok goriva in avto ni šel nikamor, pač po nekem zasilnem programu. Po menjavi compa je bilo OK. Drag špas.

Objavljeno: Sr nov 24, 2004 11:05 am
Napisal/-a super98
Pugi = @ je napisal/-a:A kej čudn zvok dobi? Lahko da maš kako svečko mal slabo in ko ti enkat fali vžgat ti računalnik avtomatsko odklopi en cilinder. Skorej sigurn sm da je to, ker praviš da včas ga nabiješ na 170 po pa to nardi. To je ja.

Možne so tud druge varjante, sam defenitivno ti ga računalnik neki mori, ker misli, da je neki narobe. Simpl ko pasul - na tester ga je treba dat!


Pugi dizel nima svečk :D :D vsaj ne takih kot bencinar

Probaj vssen zamenjat LMM. Znana stvar je da crkujejo simptomi so pa različni. Men je avto pri polnem gasu vleku pa spustu pa spet vleku pa spustu, in to v intervalih po 2 sek. Sm mel tak filing k da sm v čolnu na vesla.
Na pooblaščenem majo teszni LMM in ti ga dajo gor pa grejo sprobat če je vse OK. Napake LMMa tut tester včasih ne pokaže, sploh če se pojavljajo občasno.

Objavljeno: Sr nov 24, 2004 11:22 am
Napisal/-a Pugi
Uf vidis to je pa nenatancnost pri branju - se opravicujem in posipam s sajami iz dizlskega auspuha.

Neemam casssaaaa!!

Objavljeno: Sr nov 24, 2004 11:32 am
Napisal/-a mbvito
če boš rabu LMM, ga mam novga original BOSCH za 25.500 sit.
piši na e-mail mitja.dolar@siol.net

Objavljeno: Sr nov 24, 2004 12:47 pm
Napisal/-a mitja320
LMM tester ne pokaže kot napako, razen če je kaj narobe na napeljavi. Treba je gledati parametre med vožnjo. Kot sem že rekel sem 99%, da ni LMM.

AvtoFun, če je problem še aktualen povej, da ne pišem brez veze.