Stran 1 od 1

Clio 1.4 l.99 , težave-obratomer+cukanje

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 10:15 am
Napisal/-a killah bee
LP

kolega ima težave z avtom ,ki je napisan zgoraj v naslovu(kopirano z drugje):

Že od nakupa novega naprej je avto "cukal", kar so na servisu opredelili kot povsem običajno. Ko speljem in prestavim v drugo prestavo, avto "počepne" za par sekund, potem pa se stanje normalizira. Ta problem se pojavlja tudi, ko je avto že segret. Zdaj, ko je avto starejši, se mi pojavlja vedno večkrat - še več, zadnjič se mi je celo prižgala rumena kontrolna ločka motorja (ob ponovnem zagonu avta je ugasnila).
Drug problem pa je nastal, ko sem zamenjal avspuh - obratomer je prenehal delovati. In to ful čudno, saj takoj, ko stopim na pedalko za gas, se malce premakne (malenkost trzne), potem pa pade na 0. Verjetno mi je majster kaj "začaral" in problem ni tako velik. Zanima me, kako je obratomer vezan, da mogoče problem odpravim kar sam.
Hvala za morebitne nasvete in ker delite vaše izkušnje z mano
LP
Marko

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 10:59 am
Napisal/-a -tomi-
...mah te renoji niso nč bolj od fiatov ... mam isti avto l.2000 in ni blo enga leta brez okvare, ok prvo leto so garancijsko popravlal sam pol je blo pa konc... tko da sm mel vsak let za ene 80 jurjev popravil poleg vsega vzdrževanja in servisov, menjal sem že pumpo za vodo, luči, servo boben bremz, popravlal so klimo, avtoalarm... sam agregat je ok in bp in celo malo pokur, sam kaj ko ne pričakuješ od novga avta da ga boš mel vsak let en teden na servisu... :roll:

Objavljeno: Pe nov 19, 2004 2:58 pm
Napisal/-a red_mamba
če mu avto pri pospeševanju ne vleče dobro potem pa pri nekih obratih potegne je lahko da ga katalizator duši, to se da probat tko da ga da dol pa proba v leru gas pohodit. če bo razlika naj menja katalist

druga stvar ki mi pride na pamet (in se tudi meni dogaja :twisted: ) je pa da ne dobi dovolj bencina in zato ne potegne takoj kot bi moral. to se pri meni lepo vidi na air/fuel metru ko pohodim gas mešanca pade na zlo revno potem pa počasi prileze nazaj pa skoči v open-loop regulacijo, naj mu zmerijo tlak napajalnega voda če je znotraj predpisanih, pri meni je 0.5 bara prenizek pa še pri višjih obratih ne doseže tlaka kot bi ga moral.

seveda je lahko še kaj druzga