Stran 1 od 1
med vožnjo ugasne
Objavljeno: Ne nov 28, 2004 1:46 pm
Napisal/-a rellyka
Sprašujem za y55;takrat ko je pod nič stopinj,ugasne med vožnjo.Najprej začne cukat,nato mu zmanjkuje moči,iz 5 predstave že prideš v prvo.Bolj ko na gas prtiskaš ali na zavoro prej ugasne.Čez čas po verglanju spet zalavfa in gre normalno naprej.Kaj bi bilo to?
Objavljeno: Ne nov 28, 2004 1:49 pm
Napisal/-a ITA_car_fan
prvo ga pusti malo da se ogreje minimalno 5-7 minut..
pa počaki pri kontaktu, da se kontrolne lučke ugasnjejo.. ne takoj startat, ko daš ključ noter...
Objavljeno: Ne nov 28, 2004 2:02 pm
Napisal/-a Asterix
zakaj bi mogo čakat, ko da ključ noter?
malo počakaj, ko zaug ven potegneš, potem pa vzgi. pa pocakaj par sekund, pa potiskaj zaug noter, dokler ne bo laufal na normalnih obratih...
tvoj problem pa je fergazer...
monstaa, you have work to do...

Objavljeno: Ne nov 28, 2004 2:24 pm
Napisal/-a rellyka
Nč ni drgač,če počakam,da se avto na mestu ogreje,tud ne ,da se lučke ugasnejo...
svečke so ok.Je pa res,da tam kjer je zračni filter ni ene cevi,ki vodi do mašine.Kaj ni potrebno da je tam,a jo je mehanik pozabil namontirat?Namreč čez zimo naj bi blazinica pokrivala cev kjer prihaja zrak noter,zdaj pa prihaja noter,ker na drugi strani kjer sploh ni cevi je le luknja in je tam pokrito poleti in pozimi.
Ja in kaj naj bi bilo pri fergazerju narobe?
Objavljeno: Ne nov 28, 2004 2:25 pm
Napisal/-a Asterix
tisto oljni hlapi grejo ven....
Objavljeno: Ne nov 28, 2004 3:07 pm
Napisal/-a Gricko
ITA_car_fan je napisal/-a:pa počaki pri kontaktu, da se kontrolne lučke ugasnjejo.. ne takoj startat, ko daš ključ noter...
mmm sej nima ajnšprica!!
Preber še enkrat Yugo 55!!To ma frgazer, in tle nič ne ugašajo lučke!!
sej nima računalnika!
Frgazer za naštimat!!
kje nimaš cevke na mašini al na posodi za zračni filter!!
Če ti je odušek drugam speljal, ti mora tisto luknjo na airboxu zamašit!!drgač je preveč zraka!
Objavljeno: Ne nov 28, 2004 5:18 pm
Napisal/-a lisko
Tole mislim da točno vem kaj je. To je men delal na jugičo...... in sicer frgazer zmrzne. Tista cevka ki jo je pozabu bi lahk dišala po ogrevanju frgazerja. In tole nardi u mrzlih dneh po nekaj časa vožnje...... zmanjka moči.... ugasne in pol čez čas vžge in spet gre normaln neki časa.
Objavljeno: Ne nov 28, 2004 6:34 pm
Napisal/-a monster_d
Odusnik je lahko komot odklopljen nima kaj upliva...
Objavljeno: Ne nov 28, 2004 6:56 pm
Napisal/-a PiLLLe
ce je to una stara masina kt jo ma zastava 101 je fora sam v tem d aje treba pokrov zracnega filtra zavrtet

s tem se prestavi dotok zraka in sicer z mrzlega na toplo :P
LP PiLLLe
Objavljeno: Ne nov 28, 2004 7:19 pm
Napisal/-a Gricko
monster_d je napisal/-a:Odusnik je lahko komot odklopljen nima kaj upliva...
valda da je lohk odklopljen!!
Celo dobr je če ga odklopiš, ko je mašina že malo boga, da ti ne svinja frgazerja z oljem!!
Sam morš pol zapret luknjo na airboxu, če ga odklopiš.Drgač še tam vleče not zrak.
Objavljeno: Ne nov 28, 2004 7:39 pm
Napisal/-a Asterix
nič ne narediš. jaz sem mel tisto gobico malo popacano od olja pri 160 k km.
Objavljeno: Ne nov 28, 2004 7:56 pm
Napisal/-a Gricko
lenivec je napisal/-a:Gricko je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:Odusnik je lahko komot odklopljen nima kaj upliva...
valda da je lohk odklopljen!!
Celo dobr je če ga odklopiš, ko je mašina že malo boga, da ti ne svinja frgazerja z oljem!!
Sam morš pol zapret luknjo na airboxu, če ga odklopiš.Drgač še tam vleče not zrak.
gremo teoretično nekaj, v čem je fora če se odklopi oddušnik recima na punto 1.2 60. kaj z tem nardiš dobrega al pa slabega
dokler je mašina dobra ni blema!!!
ko je mašina zmatrana ,začne pit olje, to pomeni da tudi kompresija prihaja pod bate veliko bolj koncentrirano in vstvarja pritisk v spodnjem delu mašine!!Zato mara biti oddušek!!! Iz tega odduška se malo kadi (hlapi olja....), ko pa je mašina zjeb@na, se pa začne zlo kadit in ti tudi kakšna kaplica olja pride skoz!!!
Zdej eni avti majo to spelan v airbox pred filtrom (začne pacat filter) eni pa za filtrom
(začne pa pacat vplinjač), kar lohk prinese s seboj hude probleme!!
Zato pri yugecih dostkrat vidiš, kako se nekaj kadi izpod mašine!!
Kaj se lohk zgodi, če se ti paca vplinjač:
Lahko ti ta olje pride na loputo in ti jo svinja
lahko ti celo pride na potenciometer (za odprtost lopute) in ti avto nabija obrate
lahko......
Ampak kot sem rekel, če avto ne žre olja, ne kadi,pol ni sploh problema z tem odduškom in ga maš komot spelanga v airbox!
Ampak če se ti gre za KM, ga je pa tud pametno dat ven, saj v primeru, da ga maš v airbox spelan, ti notr piha vroč zrak, kar pa sigurno ne da več KM!

Objavljeno: Ne nov 28, 2004 9:44 pm
Napisal/-a monster_d
zalaufaj motor, uzemi dol odusnik poglej ce kaj kadi, poslusaj zvok motorja oz obrate stisni cev gor in bos slisal kaj bo.
V primeru da bo se skoz odusnik fejs kadilo ti bojo obrati padli ko bos cev ponovno gor natakno.
V take primeru je boljse meti odklopljeno.
lp
Objavljeno: Ne nov 28, 2004 11:15 pm
Napisal/-a monster_d
Ce se malo kadi je cist normalno, sej zato pa je narejena cevka, cene je nebi bilo.
Objavljeno: Po nov 29, 2004 3:43 am
Napisal/-a mitja320
Teoretično, ne pričakovati razlike v konjih. Te hlapi višajo temperaturo vsesanega zraka in delajo zrak manj primeren za izgorevanje. Ponavadi se samo napelje cev preko motorja nazaj na tla. Nivo olja se dviga, ampak ne toliko, da bi teklo čez.