Stran 1 od 1
pravilni vžig
Objavljeno: To nov 30, 2004 4:50 pm
Napisal/-a rellyka
Najprej sprašujem kako se pravilno vžiga opel corso,bencinar,l.2004,ali lahko takoj obrnemo ključ ali najprej damo kontakt?
Drugo vprašanje se pa nanaša na starejše avtke,kjer še vlečemo čok ven-kako se jih pozimi pravilno vžiga?
Objavljeno: To nov 30, 2004 4:56 pm
Napisal/-a dejvi
Hmmmmm...ja...no tako gre: torej, če je res letnik 2004, potem naj voznik močno prime ključ, sopotnika pa naj stopita vn, primeta avto od spredi in od zadi za štokštango in ga obrneta okol.
No, potem bi pa že moral vžgat.

Objavljeno: To nov 30, 2004 4:56 pm
Napisal/-a vepar
1- počakaš da lučke vgasnejo, pol vžgeš
2- potegneš čok ven , vžgeš, ko se malo segreje daš čok nazaj.
Objavljeno: To nov 30, 2004 4:57 pm
Napisal/-a lublancan
obstajajo navodila...
drgač pa daš kontakt, lučke morje ugasnt (vbrizg) in potem zalaufaš
to je za corso
Objavljeno: To nov 30, 2004 5:01 pm
Napisal/-a rellyka
vepar je napisal/-a:2- potegneš čok ven , vžgeš, ko se malo segreje daš čok nazaj.
Kaj ni ponekod tud tak,da kao na pedal 2x pritisneš?
Kaj pa,da med samim vžigom še na pedal pritiskaš?
Po kolikih poskusih s čokom lahko probavaš,da ne zaliješ svečk?
Objavljeno: To nov 30, 2004 5:19 pm
Napisal/-a dejvi
No sedaj pa brez zafrkancije. So bili časi, ko sem vozil tudi stojadino.
Zjutraj oz. kadar je bilo posebej hladno, je bil postopek tak:
- potegnu čok in nekajkrat z nogo napumpal pedal za plin,
- zaštartal brez dodajanja plina (če pritiskaš med vžiganjem na plin, ga boš hitro zazaugal),
- pustiš par sekund pod polnijm zaugom, potem rahlo popustiš.
- spelješ potisneš čok do konca v začetni položaj. To je to!

Objavljeno: To nov 30, 2004 5:22 pm
Napisal/-a vepar
naš subaru ma kao avtomatski čok, pa moreš mrzlemu dat kontakt, prtisnt pedal do konca in ga počas spustit, nato pa užgat. ko pritisneš pedal mu daš čok.
Objavljeno: To nov 30, 2004 5:27 pm
Napisal/-a rellyka
A pa pomaga še kaka finta,da čim lažje vžge na mrzlem zraku,npr a se res kaj pozna,če imaš deko čez havbo?
Objavljeno: To nov 30, 2004 6:21 pm
Napisal/-a KREMENKO
Ne delat diplome iz vziga. Pri čoku, daš kontakt in k verglaš daš mal gasa (oziroma ga dodaš po občutku in glasu motorja). Pri ta novejših avtomobilih počakaš par sekund, da neha bencinska pumpa mlet pol pa lahk vzges. Lohk pa tud počakaš da vse lučke vgasnejo.
Objavljeno: To nov 30, 2004 6:32 pm
Napisal/-a vepar
jst sm povedou za subaruja.
če ne nardiš tko k sm reku, ti avto mrzu ne vžge.
Objavljeno: To nov 30, 2004 6:37 pm
Napisal/-a tony1
Okej, okej:
za vse avtomobile z elektonskim vžigom ne glede na mrzlo/vroče vreme: (letnik 2004 so taki čisto vsi): Stisneš sklopko, obrneš ključ do kontakta, počakaš da ugasnejo lučke in obrneš ključ. To je to.
(Pedala za gas se torej NE dotikaj!)
in še primer za stara jajčka: cca. 4x pritisneš gas, nato nogo stran od plina. Do konca odpreš 'zaug' in obrneš ključ. Če je z avtom vse v redu, mora v mrzlem vremenu takoj vžgati. Pony, l. 90 je, zanimivo, takole pri minus 15 kresnil prej kot 5 let star Polo

. Počakaš kakšno sekundo, nato daš čok na 2/3 in odpelješ.
V zelo vročem vremenu pa so nekateri proizvajalci predpisovali magar poln gas ob vžigu, če avto ni vžgal - ah, nostalgija

.
Objavljeno: To nov 30, 2004 7:02 pm
Napisal/-a KREMENKO
Ce bos ful dodaju gas pazi da ga ne zaliješ, k pol ti sploh ne bo hotu vzgat.
Objavljeno: To nov 30, 2004 8:49 pm
Napisal/-a tony1
'Naliovanje' bencina v mašino je mišljeno za mrzlo vreme.