Stran 1 od 1

TEŽAVA Z BOW-om

Objavljeno: Če dec 09, 2004 4:22 pm
Napisal/-a RSI
danes sem montiral blow off ventil na uno turbo in se je pojavila ena težava,in sicer avto v prostem teku izgublja obrate,zato bi bil dobrodošel kakšen nasvet kaj je narobe,glede napeljave mislim da je vse ok,pa tud računalnik naj nebi smel bit problem

Objavljeno: Če dec 09, 2004 5:06 pm
Napisal/-a RSI
a res ni nobenega mojstra

Objavljeno: Če dec 09, 2004 5:19 pm
Napisal/-a dj_em
dej mal počak folk je v službi al pa šoli :P

Objavljeno: Če dec 09, 2004 6:34 pm
Napisal/-a shusuglao
kašen blow off pa imaš?

Objavljeno: Če dec 09, 2004 6:36 pm
Napisal/-a Pugi
Premalo drži, puša??

Objavljeno: Pe dec 10, 2004 12:08 am
Napisal/-a shusuglao
Pug! je napisal/-a:Premalo drži, puša??


s samim ventilom je najbrž vse v redu,
samo lahko da je single piston in da pri prostem teku ostaja odprt, tega pa nekateri avtomobili ne marajo

pri moji mašini vem da je vseeno, ker nima nobenih senzorjev za pretok zraka, za unota pa nebi vedel

Objavljeno: Pe dec 10, 2004 5:03 am
Napisal/-a fiat gt
Fiat uno ima tak kot ze receno skoraj isti motor kot punto gt....zato ima merilec pretoka zraka....ok zdaj nevem kak blow off si kupil? a odprt sistem? to je velik problem pri dosti avtih sploh ce mas odprt sistem...mora bit poseben blow off ventil......ker ce ne minimum skace in podobno................... :roll:

Objavljeno: Pe dec 10, 2004 9:26 am
Napisal/-a 1.8T
Malo privij feder, da bos imel ventil zaprt pri prostem teku, sedaj ga odpira vakuum iz sesalnega maifolda (tista tanka cevka).

Ce tisto tanko cevko dol staknes, bi se morala situacija v prostem teku bistveno popraviti.

Sicer pa imas par videov, kako priblizno se zadeve nastavlja na http://www.gfb.com.au/index.php?parenti ... ion=videos

/jan

Objavljeno: Pe dec 10, 2004 2:09 pm
Napisal/-a RSI
hmm a je možno da ko sm ga neki obračal ca ni nastavljen na odprtino kjer piha ven,prosti tek je namreč sedaj ok sam zdaj pa ne piha

Objavljeno: Pe dec 10, 2004 6:30 pm
Napisal/-a 1.8T
Glej, zadeva je zelo preprosta. Ce ga premalo privijes, ti ga odpira in imas tezave pri prostem teku. Ce ga prevec privijes feder, bos imel stalno zaprt ventil, ker vakuum ne bo dovolj mocan, da bi ti odprl ventil... ravno prav moras nastaviti...

/jan

Objavljeno: Pe dec 10, 2004 6:43 pm
Napisal/-a RSI
že probal mislim da vse varijante,se mi zdi da ni dovol vakuuma sam bom še probal nekaj stvari

Objavljeno: Pe dec 10, 2004 10:50 pm
Napisal/-a 1.8T
upam, da nisi namontiral T clena in nanj merilnik za pritisk turbine na to vakuumsko cevko od BOV-a?

V tem primeru znas tudi imeti taksne tezave...

/jan

Objavljeno: So dec 11, 2004 9:05 am
Napisal/-a RSI
A se mora ventil slišat ko avto "laufa" v prostem teku in mu daš gas?

Objavljeno: So dec 11, 2004 11:54 am
Napisal/-a Pugi
Ja. Na obratih ko spustiš mora se slišat. Dj iz 0 navij na ene 5000 pa spust kuj.