Stran 1 od 1
Cevi od vode......kam in kko?
Objavljeno: Če dec 23, 2004 11:14 pm
Napisal/-a Dariooo
Zivjo...
js mam en problem...in sicer je tak...da bom dal na motor,ki ima original hladilnik in ekspanzijsko v enem.........bom namontiral to loceno...
rezultat tega pa je da.....cev vode, ki gre iz filtra olja (vodno hlajenje olja) je nimam kam vtaknit.......
sm razmisljal da bi to vevko zdruzil z cevjo ki gre iz hladilnika v pumpo....sam se mi zdi butasto, ker pol te vode ne bo hladilo in bo posledicno se povprecje vode segrelo....
druga moznost je ta da bi jo speljal v ekspanzijsko....sam pol se pa bojim da.....voda ne bo imela dovolj pritiska...saj filter olja je precej nizko....medtem ko ekspanzijska pa je najvisja.......da bo voda prisla do ekspanzijske....
tretja moznost pa je ta...da bi dal stikalo ki je v hladilniku vn....stikalo ki vziga ventilator......in bi naredil eno cevko z navojem in dal da gre tam not....sam zdaj nism sigiuren da pol nebi sel proti toku vode.......se mi zdi da ne...ker nad njim prihaja voda iz termostata....ok....to je qooll.....samo pol pa nebi vedu kam dat termostat........
dej folk dejte mi pomagat....gre pa se za P205.....hladilnik, ekspanzijska......medtem ko motor je od 405Mi16.....
hvala za informacije..
LP...dario
Objavljeno: Če dec 23, 2004 11:18 pm
Napisal/-a Dariooo
evo tu je ena slikca......
una cev ki prelomi hladilnik.....to je ta ki je sporna......dejte mi kak nasvet kam jo fliknit....prosim...

Objavljeno: Pe dec 24, 2004 7:11 am
Napisal/-a Fiat Tipo
Dej povej cifro cevi ki je nimaš kam priklopit. Po mojem če bi cev vezal na expanzijsko nebi smel bit problem saj je sistem zaprt in bi bil tlak glih tak dovolj močan. Glede gretja je pa čist vseeno kam jo priklopiš na expanzijsko al pa pred pumpo saj je voda v celem sitemu enako topla ker je ista. Mislem pa da ti še vseeno olja nebi grelo ker se samo olje sigurno bolj segreje kot pa ta voda. se pravi če ima olje brez hlajenja 80 c voda pa 60 c ti voda ne greje olja ampak ti ga še zmeraj hladi ker ima manjšo temperaturo. Štukaš pa tako da eno cev prerežeš pa daš vmes t člen. Edino kar je treba pazit je da bo priklopljena na pravo cev se pravi v smeri kroženja vode.
Objavljeno: Pe dec 24, 2004 5:47 pm
Napisal/-a Dariooo
Fiat Tipo je napisal/-a:Dej povej cifro cevi ki je nimaš kam priklopit. Po mojem če bi cev vezal na expanzijsko nebi smel bit problem saj je sistem zaprt in bi bil tlak glih tak dovolj močan. Glede gretja je pa čist vseeno kam jo priklopiš na expanzijsko al pa pred pumpo saj je voda v celem sitemu enako topla ker je ista. Mislem pa da ti še vseeno olja nebi grelo ker se samo olje sigurno bolj segreje kot pa ta voda. se pravi če ima olje brez hlajenja 80 c voda pa 60 c ti voda ne greje olja ampak ti ga še zmeraj hladi ker ima manjšo temperaturo. Štukaš pa tako da eno cev prerežeš pa daš vmes t člen. Edino kar je treba pazit je da bo priklopljena na pravo cev se pravi v smeri kroženja vode.
hmm.....cev ki ne vem kam jo dat je cev 16.........
jah no..na T clen sm ze razmisljal....samo se mi zdi bolse da bi dal Y clen a?...kaj menis?...se lepse zdruzi voda pod mansim kotom...kot pa pod 90°........aa...ma ce ne bo vlivalo pa bom dal tam kam gre cev 14 v cev 6 ker itaq cev 14 meni mi gre v un kolektor 4...tko da sploh ni panike a?......jo bom lepo tam zvezal pa je a?....samo bom naredil v obliki Y....ker en del cevi 6 je zelezen.......oz plocevina....in bom dal samo prevrtat...in eno cev not zavarit pa bo a?...
al mas kak drug predlog??..
hvala za pomoc......
LP Dario
Objavljeno: So dec 25, 2004 12:48 am
Napisal/-a Fiat Tipo
16 in 14 cev združiš pa daš pol y člen na 6 tam kjer je v originalu sam 14 priklopljena. (verjetno si tak mislu) Po mojem bi moglo bit to uredu.
Objavljeno: So dec 25, 2004 3:15 am
Napisal/-a Dariooo
Fiat Tipo je napisal/-a:16 in 14 cev združiš pa daš pol y člen na 6 tam kjer je v originalu sam 14 priklopljena. (verjetno si tak mislu) Po mojem bi moglo bit to uredu.
hmm..niti ne

ta slikca je malo napacna glede na moj motor.......ker cev 14 gre v un kolektor 4...saj ce si opazu ostane en vhod prost...kjer je cep 27...in meni gre to tam....tko da niti na cevi 6 nimam unga vhoda not ne.......bom mogu precej stukat....ah...sej bo.....
ce ne bom tam kjer je cep 27....js ti dve cevi zdruzu,.,.....sam pol bo ta cev se kr dolga....ah...bomo vidli...

Objavljeno: So dec 25, 2004 10:44 pm
Napisal/-a gre_up
v 6-ko T koleno, IMHO
LP
G
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 12:19 am
Napisal/-a Fiat Tipo
gre_up je napisal/-a:v 6-ko T koleno, IMHO
LP
G
To sn mislu od tam naprej pa y člen za 2 cevi
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 2:01 am
Napisal/-a Dariooo
Fiat Tipo je napisal/-a:gre_up je napisal/-a:v 6-ko T koleno, IMHO
LP
G
To sn mislu od tam naprej pa y člen za 2 cevi
hmm...mislis da dam tam not, kjer je zdaj cev 14......da dam js mojo cev 16??...neki tazga?.......samo je bolse da dam pod kotom........ker ce je pod pravim kotom ne bo nic skodlo?...kot je na sliki?...varjanta T clen??....bo qool?....ne bo ustavljalo pretoka vode?......
Objavljeno: Po dec 27, 2004 12:30 am
Napisal/-a Fiat Tipo
Če je pot kotom 90 stopinj po mojem ni nič narobe sej itak je notr pritisk pa gre na vse strani enako. Če bi bil ta T člen tolk akleh pol v avtu nebi videl nikjer cevk štukanih pod kotom 90 stopinj. Tak da tukaj nebi smel bit problem ta kot .
Evo še slikca.
Pa tam kjer imaš kao t člen imaš že tak narjen en priključek tak da ti tam ni potrebno nič spreminjat (serijsko in je pod kotom 90 stopinj) Kar rabiš je samo še 4 objemke in y člen. Na un priključek pa daš en kos cevi v to daš pa ta y člen za dve cevi naprej prišravfaš še te objemke in bi mogla zadeva lavfat.
Objavljeno: Po dec 27, 2004 10:37 pm
Napisal/-a Dariooo
Fiat Tipo je napisal/-a:Če je pot kotom 90 stopinj po mojem ni nič narobe sej itak je notr pritisk pa gre na vse strani enako. Če bi bil ta T člen tolk akleh pol v avtu nebi videl nikjer cevk štukanih pod kotom 90 stopinj. Tak da tukaj nebi smel bit problem ta kot .
Evo še slikca.

Pa tam kjer imaš kao t člen imaš že tak narjen en priključek tak da ti tam ni potrebno nič spreminjat (serijsko in je pod kotom 90 stopinj) Kar rabiš je samo še 4 objemke in y člen. Na un priključek pa daš en kos cevi v to daš pa ta y člen za dve cevi naprej prišravfaš še te objemke in bi mogla zadeva lavfat.
ja ja sej vse to stekam........samo fora je v tem da js nimam lih tko cevi...tam ki je narisan t clen...ga js nimam ker una cev ki v ta T clen.....st 14 meni mi gre v del 4......tam kjer je zdaj cep 27....tko da bom js ta T clen mogu naredit...he he

Objavljeno: Po dec 27, 2004 10:46 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Pol pa ni panike sam da bo delovalo. Pa čimprej uštimaj in poročaj če bo zalavfal, čene mi nič krivi.

ops:

Objavljeno: Po dec 27, 2004 10:48 pm
Napisal/-a Dariooo
Fiat Tipo je napisal/-a:Pol pa ni panike sam da bo delovalo. Pa čimprej uštimaj in poročaj če bo zalavfal, čene mi nič krivi.

ops:

he he...ok ok..bom porocal

) sej upam da bom januarja ze vse postelal..in da bo uzgalo..
ej...kaj T clen naredim tko da mi nekdo to zvari skp....in pol na vse 3 strani gumo gor pa objemko a ne?..bo qool?..a se bi dalo maybe tak clen kje kupit??.....bi mi ga gdo naredil?

) he he..
ej...in iz kakega materjala naj bi bil ta clen?...baker?...jeklo?....aluminij??..
aja....pa hvala ti za iformacije

Objavljeno: To dec 28, 2004 3:02 am
Napisal/-a Fiat Tipo
Jest imam štukano cev z bakreno notranjo cevjo pa 2 objemke čez.Ko sem klimo v avto montiral sem mogu komlet vse te cevi menjat + kiler pa še pol motorja zraven.(če ne daješ klime v avto ki je prej ni imel ne veš kolk je enga zaje.bavanja s tem) Namreč problem je ker na odpadu ko vodo iz sistema spustijo te cevi kar prerežejo. V trgovini je bla ta cev oziroma manikot okol 15 jurijev

pa sem jo rajš poštukal. Drži mi pa čist normalno. drgač se dobijo teli t členi v trgovini. Pejd pogledatv železnino al pa v kake avtodele.