Stran 1 od 1
kako odvijačiti-odšravfat jermenico?
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 9:37 pm
Napisal/-a SuprMisek
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 10:15 pm
Napisal/-a Dariooo
ne vem no.....js sm menjaval jermen na passatu l92.....in sm mel 4 imbus vijake......v sredini na gredi pa enega.........js sm samo une 4 odsraufal......in je jermenica sla dol.......tui po tvojih slikah.....sklepam da bi mogla bit tko.......un vijak na sredini sluzi da ti je pritrjen uno nazobceno kolo, kjer tece zobat jermen.......
ker ce pogledas na 1. sliki desno...kjer pise timing mark (cranskshaft pulley locating pin) je ko nek sornik, ki sluzi da ti jermenice ne zasukas ko jo nazaj gor montiras....pa se se vidi rob....da un vijak na sredini ne drzi jermenice na gredi gor..
mogoce da se motim...samo pomojem bi moglo bit tko...
ce sm se kej zmotu prosim me popravte..
ej a si popustil natezalc?........ker ce ne res ne gre jermenica dol, ker je jermen napet
LP Dario
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 10:33 pm
Napisal/-a SuprMisek
je treba odvit tud tisti vijak ker sem kar en čas samo gledov pa razmišlov če gre dol brez da bi tist vijak odvil.
sestavljen je pa tko odzadej naprej je podložka+zobnik(nakaterem je zobati jermen)+jermenica+podložka (debela 10mm) vse to je pa z tem M12 vijakom privit na gred + še tisti M6 vijaki ki pa so priviti v zobnik
šponarja pa res še nisem popustil
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 10:35 pm
Napisal/-a RedBull™
hmm da premislim kako ma že hyudai narjeno... torej ti ne morš dobit dol jermenice glavne gredi... ja tist vijak na sredini morš dobit vn...mogoče maš prešvoh pištolo...pa ti zato ne losa....tist z gedoro pa to,bo bolj težka...
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 10:42 pm
Napisal/-a RedBull™
dijomijo pa kaj vi ustvarjate.... le zakaj boš prej šponar losal...itak je zobnik glavne gor tako da ga drži kajlca,sam fora je samo ta da morš jermenico ti dol dobit. pa ko boš mel to narjen,daš samo še v fazo motor,itd. nazadnje ko maš nov jermen gor,ga našponaš,prevrtiš na roke ene dva kroga,po potrebi še mal našponaš jermen (k se ponavad mal poravna) sestaviš skup pa je.
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 10:53 pm
Napisal/-a SuprMisek
Zdej sm prebral na enmu drugmu forumu kako se to da odvit.
Na vijak daš gedoro na njo pa cev za podalšek vse skupej upreš v tla pobereš kable iz svečk (da motor ne zalavfa) in obrneš kluč tako da motor in ko zavrti sam vijak odšpona.
teoretično zanimiv način saj se vijak in jermenica zavrtita v nasprotno smer
kako pa to zgleda v resnic pa

Objavljeno: Ne dec 26, 2004 11:20 pm
Napisal/-a Dariooo
SuprMisek je napisal/-a:Zdej sm prebral na enmu drugmu forumu kako se to da odvit.
Na vijak daš gedoro na njo pa cev za podalšek vse skupej upreš v tla pobereš kable iz svečk (da motor ne zalavfa) in obrneš kluč tako da motor in ko zavrti sam vijak odšpona.
teoretično zanimiv način saj se vijak in jermenica zavrtita v nasprotno smer
kako pa to zgleda v resnic pa

ja ja das palco da dobis moment......in s tem rabis manjso silo.....
hmm...samo ti motor mores nekje blokirat...da se ti ne vrti.....maybe mas na menjalniku kako luknji.....tam na unem delu, kjer se stika menjalnik z motorjem....in das en izvijac na zob od vztrajnika....in pol komot vse odvijes...
a ste ziher da ne gre jermenica mimo tega vijaka??
LP
Objavljeno: Po dec 27, 2004 10:34 am
Napisal/-a lisko
Jaz ponavad na jermenico nastavim majzl..... pa hamer pa pune tuč kok gre..... do zdej so se uklonle še čist vse matice..... po nekajminutnem tolčenju.....
Objavljeno: Po dec 27, 2004 11:07 am
Napisal/-a SuprMisek
je že dol, blo je treba odvit tist vijak sm se kr namatrov
Objavljeno: Po dec 27, 2004 10:51 pm
Napisal/-a Dariooo
in kko si ga odvil??...kko si fiksiral gred da se ni vrtela??