Stran 1 od 2
Kovinski zvok pri hladnem motorju
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 9:39 pm
Napisal/-a mičo01
Pozdravljeni!
Pred kratkim, so mi na vw passatu (90 km) popravljali glavo. Novi dročniki, tesnilo, ravnanje glave. Sedaj pa mi skoraj vedno, ko je motor hladen ropota (kovinski zvok) kot, da bi se slišalo dročnike. Navadno stvar utihne, ko se mašina segreje a ne vedno.
Zanima me vaše mnenje kaj bi lahko bilo (morda slab pritisk olja - črpalka?).
Letnik avta je 98.
Lp
Re: Kovinski zvok pri hladnem motorju
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 9:49 pm
Napisal/-a _Jerry_
mičo01 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Pred kratkim, so mi na vw passatu (90 km) popravljali glavo. Novi dročniki, tesnilo, ravnanje glave. Sedaj pa mi skoraj vedno, ko je motor hladen ropota (kovinski zvok) kot, da bi se slišalo dročnike. Navadno stvar utihne, ko se mašina segreje a ne vedno.
Zanima me vaše mnenje kaj bi lahko bilo (morda slab pritisk olja - črpalka?).
Letnik avta je 98.
Lp
Nekaj je HUDO narobe

Cimprej na servis, pa naj pred tabo se enkrat odprejo motor in pogledajo, kje je vzrok za ropot

Pod reklamacijo seveda -brezplacno

Pa povej, kaj so ugotovili
P.S.: Sklepam, da je bil motor pregret. Ali se je zvok pojavil takoj po popravilu ali sele cez nekaj casa?

Objavljeno: Ne dec 26, 2004 9:57 pm
Napisal/-a mičo01
Mism, da zlo kmalu po popravilu. Naredu sm pa tud že nekej tisoč kilometrov. Načeloma se ko je motor ugret ne sliši več zvoka ali pa samo občasno.
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 11:17 pm
Napisal/-a _Jerry_
mičo01 je napisal/-a:Mism, da zlo kmalu po popravilu. Naredu sm pa tud že nekej tisoč kilometrov. Načeloma se ko je motor ugret ne sliši več zvoka ali pa samo občasno.
Ta opis je znacilen za drocnike. A se je pred "popravilom" tudi ze kaj slisalo ali se je zacelo sele potem? Slisi se kot da so ti "podvalili" kaksne stare drocnike, racunali pa nove...

Objavljeno: Ne dec 26, 2004 11:21 pm
Napisal/-a Dariooo
_Jerry_ je napisal/-a:mičo01 je napisal/-a:Mism, da zlo kmalu po popravilu. Naredu sm pa tud že nekej tisoč kilometrov. Načeloma se ko je motor ugret ne sliši več zvoka ali pa samo občasno.
Ta opis je znacilen za drocnike. A se je pred "popravilom" tudi ze kaj slisalo ali se je zacelo sele potem? Slisi se kot da so ti "podvalili" kaksne stare drocnike, racunali pa nove...

Kaj je drocnik??
LP
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 11:25 pm
Napisal/-a mičo01
Ja tud men se zdi tko kot dročniki. Naj bi bili 100% novi (sm jih vidu) nisem bil pa zraven pri vgradnji. Pa recimo, da zaupam majstru.
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 11:26 pm
Napisal/-a mičo01
Ravno zato me zanima, če se da testirat oljno črpalko. A je mogoče, da bi bil premajhen pritisk olja?
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 11:27 pm
Napisal/-a mare23
Hmm.....malo off topic....meni pa se dogaja ravno obratno. Ko je motor hladen...ok malček galsen.....ko pa se segreje na normal temperaturo....pa se pri glavi sliši nekako ck ck ck ck ck, ki narašča in pada z obrati motorja. Mehanik mi je rekel, da so dročniki.....tukaj pa pravite da se slišijo samo ob mrzli mašini...?????
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 11:30 pm
Napisal/-a mare23
Dariooo je napisal/-a:_Jerry_ je napisal/-a:mičo01 je napisal/-a:Mism, da zlo kmalu po popravilu. Naredu sm pa tud že nekej tisoč kilometrov. Načeloma se ko je motor ugret ne sliši več zvoka ali pa samo občasno.
Ta opis je znacilen za drocnike. A se je pred "popravilom" tudi ze kaj slisalo ali se je zacelo sele potem? Slisi se kot da so ti "podvalili" kaksne stare drocnike, racunali pa nove...

Kaj je drocnik??
LP
tista zadevica pred ventilom....popravite me, če sem zgrešil!!!
Objavljeno: Ne dec 26, 2004 11:30 pm
Napisal/-a mičo01
Po mojih izkušnjah(na starejšem golfu 1.6) se slišjo tudi, če ga malo bolj priganjaš(autocesta), pa jih potem slišiš na cestninski postaji. Mogoče tud zarad slabga olja?
Objavljeno: Po dec 27, 2004 7:43 am
Napisal/-a Žune
mare23 je napisal/-a:Hmm.....malo off topic....meni pa se dogaja ravno obratno. Ko je motor hladen...ok malček galsen.....ko pa se segreje na normal temperaturo....pa se pri glavi sliši nekako ck ck ck ck ck, ki narašča in pada z obrati motorja. Mehanik mi je rekel, da so dročniki.....tukaj pa pravite da se slišijo samo ob mrzli mašini...?????
Če se slišjo pri mrzli mašini pri ogreti pa ne, je stvar še v redu. Če pa se slišijo tudi pri ogreti potem je pa že kriza.
Lp!
Objavljeno: Po dec 27, 2004 8:36 am
Napisal/-a killah bee
zuneking je napisal/-a:mare23 je napisal/-a:Hmm.....malo off topic....meni pa se dogaja ravno obratno. Ko je motor hladen...ok malček galsen.....ko pa se segreje na normal temperaturo....pa se pri glavi sliši nekako ck ck ck ck ck, ki narašča in pada z obrati motorja. Mehanik mi je rekel, da so dročniki.....tukaj pa pravite da se slišijo samo ob mrzli mašini...?????
Če se slišjo pri mrzli mašini pri ogreti pa ne, je stvar še v redu. Če pa se slišijo tudi pri ogreti potem je pa že kriza.Lp!
zakaj,je kriza

, sem velikrat zasledil,tak odgovor,nikol pa ne,zakaj?
LP Killah bee
Objavljeno: Po dec 27, 2004 9:07 am
Napisal/-a Žune
Dročniki so namenjeni hidravlični regulaciji odpiranja ventilov. Če so izrabljeni in klackajo ni dovolj oljnega pritiska, posledično ne uravnavajo ventilov kot bi mogli, posledično motor ne deluje kot bi moral, posledično je to kriza.
Enostavna razlaga delovanja
Objavljeno: Po dec 27, 2004 9:19 am
Napisal/-a Pugi
Ne da se mi brat če ste že kej napisal, ne me tepst, ampak pol k boste zvedl kaj je dročnik, vm povem zakaj ropotajo - v dročnik naj bi priteklo olje an - ponavadi so v naših avtih hidravlični dročniki. No in če ta olje ne doteče oziroma če odteče ven, potem ropotajo dročniki. Iz mehanske sestave pa vidite lahko kaj ropota.
Kva sm sfukan. Pokluka rulez!!!
Objavljeno: Po dec 27, 2004 9:24 am
Napisal/-a killah bee
hvala ata Pugi
sej vemo zakaj ropota , sam noben ni napisu zakaj je to tolk kriza,razn tega da je drago kot hudič ,če hočš dat to popravt

Objavljeno: Po dec 27, 2004 9:34 am
Napisal/-a Pugi
Ni krize sploh. Edina stvar ki moti je zvok. Pokvarlo se ne bo nix.
Objavljeno: Če dec 30, 2004 9:24 pm
Napisal/-a _Jerry_
Ce se drocniki slisijo samo pri mrzlem motorju in potem pocasi utihnejo, se nekako gre, ker se niso prehudo izrabljeni, kasneje, ko ropotajo tudi pri toplem, je pa zadnji cas, da se jih zamenja. Pod splosnim pojmom "drocnik" razumemo strojni element, ki prenasa silo iz odmicne gredi in odriva ventile. V splosnem poznamo dve razlicni vrsti drocnikov, eni prenasajo aksialne (osne) sile -taksni so na zgornji sliki-, drugi pa odpirajo ventile s pomocjo momenta, torej "okoli vogala", zelo po domace povedano... Vcasih je bila odmicna gred se v bloku motorja in so bili drocniki tako dolgi kot je bil visok blok motorja, danes je odmicna gred (ali dve gredi, za sesalne in izpusne ventile posebej) v glavi in so tudi drocniki temu primerno krajsi -ponavadi "momentni", nekateri temu recejo tudi "klaviatura". Nadalje locimo dve vrsti regulacije zracnosti (med odmicno gredjo, drocniki in ventili): mehansko in hidravlicno. Ker drocnik prenasa dinamicne (sunkovite) obremenitve, je zelo obremenjen in po dolocenem casovnem intervalu neizogibno pride do obrabe (na mestu, kjer se drocnik dotika ventila in na drugi strani, kjer se dotika odmicne gredi). Ta obraba se slisi kot ropot in je kot vsaka bolezen -ce jo ne zdravimo, je hitro lahko usodna

Drocnike "pozdravimo" tako, da jim zmanjsamo zracnost, za to pa imamo na voljo dva nacina, mehanskega in hidravlicnega. Mehansko nastavi drocnike mehanik, ki mora za to sneti pokrov ventilov in jih enega za drugim natancno nastaviti (s pomocjo merilnih listicev, da nastavi predpisano zracnost, ki ne sme biti niti prevelika, niti premajhna). Ta poseg se (pri starejsih avtomobilih, ki se nimajo hidravlicnega -avtomatskega nastavljanja) opravlja na vsakih nekaj 10.000 km, ko drocniki postanejo glasni. Pri avtomobilih, ki imajo avtomatsko (hidravlicno) nastavljanje, zunanji poseg ni potreben. So pa ti motorji ponavadi bolj obcutljivi (manj zdrzijo) kot dobri stari, mehansko nastavljivi. Udobje ima torej tudi tokrat svojo ceno. Zdaj pa k bistvu. Kdaj so drocniki zreli za menjavo? Mehansko nastavljivi sele takrat, ko imajo ze tako veliko zracnost, da se je ne da vec kompenzirati z rocnim nastavljanjem (vcasih je pri tem tudi odmicna gred toliko obrabljena, da jo moramo zamenjati -ampak kot receno, mehanika zdrzi veliko in tak motor ima ponavadi za sabo ze kar lepo stevilo km), hidravlicno nastavljivi pa takrat, ko se slisijo tudi takrat, ko je motor topel. In razlogi za predcasno okvaro (izrabo) drocnikov? Poleg voznje na kratke relacije (pri hladnem motorju je obraba veliko vecja, kot pri toplem) je tu predvsem turiranje mrzlega motorja, pri mehansko nastavljivih drocnikih pa jim skodi, ce jih pustis predolgo "ropotat" in jih ne nastavis. Evo, toliko NA KRATKO... :P
Objavljeno: Če dec 30, 2004 10:11 pm
Napisal/-a hermand
Tukaj sta sliki bloka motorja in glave motorja, če ti dročnik crkne in se zdrobi.
-potrebno je zamenjati pušo cilindra
-nov bat
-novi ventili
-nova diza
-tesnila
-razdreti komplet motor

Objavljeno: Če dec 30, 2004 10:41 pm
Napisal/-a woolff
Jaz imam enak problem. Avto ima prevoženih 36 k km. Pri prevoženih 24 k km se je začelo to klikanje (po moje so krivi dročniki) takoj po opravljenem prvem rednem servisu. Avto je corsa 1.4 (90 KM letnik 2003). Nikoli ni bil hladen tiščan čez 2500 oratov, dokler se ni segrel na del temperaturo.
Bil sem na pooblaščenem servisu kjer sem povedal za napako. Opravljene so bile vse meritve, razdrli so motor, zamenjali ležaje na ojnicah, zamenjali vse dročnike, pregledali motor in nikjer nič obrabljeno oz. kaj drugega narobe. Vse so opravili pod garancijo. Ampak glej ga zlomka. Ko oni to lepo vse menjajo (bil sem zraven) in motor zašraufajo skupaj ga zalaufajo pa sledeče. Motor od začetka (dokler je še bilo olje zgoraj pri kapi) laufa tiho ko urica, gremo na test fart in, ko pridemo nazaj na mojo žalost spet tk tk tk. Kličejo Madžare, Nemce in vse živo, naredijo teste in kaj mi rečejo na koncu: TO JE V BISTVU NORMALNO pri teh motorjih.
Se pravi nobeden ne ve vzroka tega klikanja in tudi vsi mogoči testi so pokazali, da je z motorjem vse ok.
In kaj potem, jaz se lepo odpeljem in še se vozim danes. Motor pač malo tk tk tk jaz pa po gasu. Zdaj še se bom lepo vozil do februarja, potem pa grem ponovno na servis in to nek drug. Uveljavim garancijo, ki še mi velja in hočem, da to porihtajo. V vsem tem obdobju je avto laufal normalo, vleče odlično za te KM, pije normalno za ta avto vse vredi leti, le čudno klika.
Objavljeno: Če dec 30, 2004 11:40 pm
Napisal/-a _Jerry_
Woolff, najdi kaksnega starega macka, ki se spozna na te motorje (Opel servisov je pri nas veliko), oziroma...
Spomnil sem se, da poznam enega glavnih mehanikov na Avtotehni v Lj

Malo podrobneje opisi, kje so ti delali, kaksen avto si kupil (nov, testni, salonski), pa ga bom poklical in vprasal, kaj predlaga -nekaj bomo ze pogruntali, ni vrag da ne bi
