Stran 1 od 1

Lučka za injektor FIAT PUNTO I

Objavljeno: Po dec 27, 2004 3:29 pm
Napisal/-a napi
En zelo veliki problem pri moji bibi!!
Imam punto 55 l 94, lučka za injektor se mi prižiga konstantno, takoj ko se pelam nad 100 km/h- vcasih ze tudi prej, ko se lučka prižge avto zgubi moč, ter ko lučka zasveti se prekine dovod goriva za trenutek.
Bil sem že skoraj pri vseh mehanikih, nobeden nič najdel. Nato sem ga peljal na fiatov servis v slov bistrico (jurič), kjer je mehanik ugotovu preveiko odstopanje lambda sonde. OK js ves srečen ko sem ugotovil kaj je narobe šibam u štacuno kupit drugo. Prklopim, deluje vsedokler je bilo suho vreme, nato se mi ob prvem dezju zopet prižge!
A se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo narobe?Oz kako izmerit sondo če deuje pravilno, injektorju sem zemeril upornost in je v mejah po podatkih, ki sem jih našel na forumu!
:?: :?:

Objavljeno: Po dec 27, 2004 3:39 pm
Napisal/-a RedBull™
možna sta dva vzroka: tesnilo glave (mel sm tak primer,ko je avto tišal se mu je lučka prižigala pa avto za trenute mrtev postal,ko je blo zamenjano pa je blo dobr)

lahko je pa tudi glavni rele (je pri motorju na požarni steni) ko sem pa pri tem primeru le tega zamenjal z drugim,je pa bilo dobr....pa ponavad se mu je to dogajalo v vlažnem vremenu...sam njemu je celo avto kdaj pa kdaj crknu....in zdaj je ok.

tko da ti svetujem da poizkušiš zadnjo varianto (nov rele te pride 8 k) rabljenega bi pa dobil še po nižji ceni...al se pa probaj s keterim frendom zment da zamenjata releje pa boš videl če bo razlika

Objavljeno: Po dec 27, 2004 6:34 pm
Napisal/-a mitja320
Najprej preglej kontakte od lambde, ker je verjetno samo vlaga, če se ti to dogaja samo v dežju.

Objavljeno: Ne jan 02, 2005 8:35 pm
Napisal/-a napi
Po vsej verjetnosti kontakti ne bodo, ker so bili vsi kontakti prvo nasprejani z kontakt sprejem, tesnilo verjetno tudi ne bo, ker voda nikamor ne zginja, kadi tudi ne bo , olje pa tudi ne daje znakov prisotnosti olja.
Tako da bo po vsej verjetnosti glavni rele...
Samo najti moram enega da zamejnava pa potem sporočim če je to

Objavljeno: Ne jan 02, 2005 8:36 pm
Napisal/-a RedBull™
napi je napisal/-a:Po vsej verjetnosti kontakti ne bodo, ker so bili vsi kontakti prvo nasprejani z kontakt sprejem, tesnilo verjetno tudi ne bo, ker voda nikamor ne zginja, kadi tudi ne bo , olje pa tudi ne daje znakov prisotnosti olja.
Tako da bo po vsej verjetnosti glavni rele...
Samo najti moram enega da zamejnava pa potem sporočim če je to

ok sporoči potem če je bolje kaj...ko boš zamenjal

Objavljeno: Ne jan 02, 2005 8:40 pm
Napisal/-a Furious_G
a se ti kje po avtu voda pretaka? vem da se smešn sliš, sam moji tamali se je nekje po avtu(fiat uno) pr računalniku pretakala ena voda in zarad tega je računalnik skurl. sicer je pol pr njej avto samo umrl(neki je blo z direktnmu vbrizgom).

Objavljeno: Sr jan 05, 2005 3:57 pm
Napisal/-a napi
A ve kdo mogoče koliko mora biti napetost pri lambdi pri toplem motorju? imam 4 polno , 1 in 2 pol sta grelna za sondo, 3 in 4 pa daje informacije. Napetost, ki sem o izmeril na teh dveh pri toplem motorju je bila od 400 do 600 mV, v teh mejah niha.
a je to v mejah oz koliko so mejne vrednosti . Ve kdo ? :?: :?:

Objavljeno: Če jan 06, 2005 10:21 pm
Napisal/-a mitja320
0,47 V in niha okoli tega. Z navadnim voltmetrom ne smeš meriti lambde, ker jo lahko skuriš. Drugače je pa to bolj zasilen test, za več rabiš osciloskop.

Objavljeno: Če jan 06, 2005 10:38 pm
Napisal/-a blazz
men se je ta lucka prižgala k mi je vžigna tuljava šla u maloro. res pa je pol tud skoz gorela.

Objavljeno: Pe jan 07, 2005 8:28 pm
Napisal/-a Jonny Vrabec
Ja men se tut ta lučka pržiga na punto 75, in sm zihr d tut pr veliko drugih k majo puntote.
Zadnč se mi je pred cestninsko k sm šu skoz abc počas tko d je mašina žlajfala, in k sm pohodu, mi je crknu in se takoj spet na zalet vžgou :roll: .
Možn d je kšno tesnilo na glavi al pa na vrhu, tko d uhaja not vlaga. Tko d k bom menu jermene pa svečke pa tut najbrž kšne dihtnge- k mi kr masti okol mašine in ti sporočim, če bo kej efekta.

Objavljeno: Pe feb 04, 2005 8:27 am
Napisal/-a napi
Posluste zej to!
Kljub novemi labda sondi je avto vedno bolj cukal, v bistu se nisi vec mogu normalno pelat tudi pri malih hitrosti. Ker nism najdu nobenga da bi zamenjala releje, sem pac za foro dal staro sondo nazaj!!!! In glej ga zlomka lahko se peljas normalno. Potem se grem za vsak slucaj premerit novo in staro sondo za upornost gretja. Nova ima v mejah normale, stara pa pod mejo okol 0,2 Ohm . Tak da mi zaj splo ni nic vec jasno. A vidi kdo logicno razlago v tem ????
Ma a bom mogu spet kupit novo sondo?

Objavljeno: Pe feb 04, 2005 6:41 pm
Napisal/-a red_mamba
men se je pred časom tud prižgala luč, pri zaviranju z mašino ko sem šaltal iz 5 v 4to. pa 1x pri pospeševanju. Ampak avto ni nič drugače laufal kot pred tem. Je pa res da morm pumpo menat pa je še nism dobil za puntiča mk1 (75).

Druga ča je men mehanik reku da je pri puntotih univerzalna sonda velikokrat problem ker napačne vrednosti daje. Jaz imam univerzalno, sam pa težko rečem kako se obnese ker mam zdej pumpo od 55ke not pa ji včasih sape zmanjka k pohodiš pedal :D

Re: Lučka za injektor FIAT PUNTO I

Objavljeno: Pe feb 04, 2005 7:11 pm
Napisal/-a smarty
napi je napisal/-a:En zelo veliki problem pri moji bibi!!
Imam punto 55 l 94, lučka za injektor se mi prižiga konstantno, takoj ko se pelam nad 100 km/h- vcasih ze tudi prej, ko se lučka prižge avto zgubi moč, ter ko lučka zasveti se prekine dovod goriva za trenutek.
Bil sem že skoraj pri vseh mehanikih, nobeden nič najdel. Nato sem ga peljal na fiatov servis v slov bistrico (jurič), kjer je mehanik ugotovu preveiko odstopanje lambda sonde. OK js ves srečen ko sem ugotovil kaj je narobe šibam u štacuno kupit drugo. Prklopim, deluje vsedokler je bilo suho vreme, nato se mi ob prvem dezju zopet prižge!
A se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo narobe?Oz kako izmerit sondo če deuje pravilno, injektorju sem zemeril upornost in je v mejah po podatkih, ki sem jih našel na forumu!
:?: :?:



ravo tak problem imam tudi jaz....pravtako si lastim puntota mk1 letnik 94......
se je tudi meni prižigala lučka.....nato smo (pod muss--crknu) pa zamenjali tesnilo glave in še vedno ni bilo nč bolje.......je pa od tega kake 3 mesece.....

no sej bomo vidl kaj bo an.....

Objavljeno: So feb 05, 2005 9:25 am
Napisal/-a RedBull™
lenivec je napisal/-a:lučka za injektor nima nobene veze s tesnilom na glavi...

če se lučka za injektor prižiga, je nekaj narobe z vbrizgom, al pa elektriko.

to pa ne bo čist držalo...sm mel problem ko se je lučka prižgala taktrat ko ga je fajn stisnu pa obenem je avto mal cuknu,fora je bla pa ta da je takrat mal vode prišlo v cilinder,ni blo pravilno izgorevanje in lambda je zaznala,zato se je lučka prižgala....no če se bi še dolg tko vozu,mu zihr kakšn jutr avto sploh nebi več užgal.

ampak jst bi še vedno rekel da zeza glavni rele. poslušte to: dogajalo se mu je podobno kot vam tukaj (predvsem v slabem oz. vlažnem vremenu) in kao poslušov je vse kar koli mu je kdo rekel tko da je zamenjal vse kar je možn - lambdo,bencinsko pumpo,injektor ampak ni bilo nič bolje...potem jst enkrat dobim avto,poderm vse okol kabelnov da preverim če je kje kak slab stik....vse je blo ok. mu dam avto nazaj,en tedn dobr dela,pol spet isto. no doma sm našel en rele od puntota,mu ga zamenjam in avto mu že mesec pa pol dela tako kot mora.

Objavljeno: So feb 05, 2005 11:20 am
Napisal/-a PiLLLe
Ta lucka je pr fiatih u kurcu. Mam doma pando od sosolca in ce jo teras po obvoznc se kr zacne przigat. Mislm da fora lezi v tem da majo u kurcu narejene monopointe in jih zacne zalivat. Seznor zazna prevelko kolicino goriva jo zmenjsa posledicno manj moci.

Lp PiLLLe

Objavljeno: Če apr 21, 2005 9:22 am
Napisal/-a napi
LP!
Vzrok vsega tega je bila lambda sonda (po nekem cudeznem preizkusu ) spet crknula! Pojma nimam kak pa zakaj, res pa je da je bla najbol poceni kok je blo mozno 11k, zej smo zamenjal pa avto zacuda gre, kaj pa se je se vmes dogajo preden sem zamenjal sondo pa so umetnine!
LP NApi, se zahvaljujem za vse vase napotke :lol:

Objavljeno: Če apr 21, 2005 9:49 am
Napisal/-a Mumbley
Pri naši Lancia 1.6 se je prižigala lučka od injektorjev pa je takrat pri pospeševanju cukala. Na servisu so zamenjali računalnik, pa je nekaj časa bilo v redu dokler se ni začelo ponavljati. Na koncu smo ugotovili da če ne zatisneš čep na rezervoarju avto več nima teh problemov - mogoče gre za kakšen zamašen dotok zraka ali pa za elektromagnetne ventile, ki zaprejo dotok zraka ko avto stoji na mestu (preprečuejo da bi hlapi uhajali ko je avto npr. parkiran v garaži).

Objavljeno: Po maj 30, 2005 10:34 pm
Napisal/-a Vrabec
A pr men, kdr odprem rezervar in zelo na glas pihne notr oziroma vakuum potegne, k je bil prej u rezervarju podtlak, pol zaje... cel sistem z lučko in pol tut pumpa najbrž trpi, če more ta vakuum ustvarjat tekom praznennja rezervarja in tut opazu sm da bolj ko gre rezervar proti rezervi, se mi ti problemi bolj pojavljajo - al ta vakuum ne igra take vloge?? Vaša mnenja bi rabu prosim!!!