Stran 1 od 1
na mašini pušča olje- mazda mx3
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 11:08 pm
Napisal/-a kaWsk
hja, tud japonci se 1x začnejo kvariti
danes gledam če je še zadosti tekočine za šajbo, pa vidim vse mastno okoli tega dela:
Olje pušča tam, kjer sm označil...
Bi mi znal kdo povedati kaj zaena stvar je tole (mogoče razdelilna kapa- sm bl neved glede tega

) drugače je mašina drugje kompletno suha, olja pa ne žre preveč, edino bencina (okoli 9,5, baje bi moglo okol 8l). Že več časa pa mi v prostem teku obrati nihajo za okoli 200 +-, pri 4200 obratih pa se sliši piskajoč zvok- mogoče kaj povezano?
Zihr bom zapeljal do enega ki se spozna na japonce- svetujte mi kakega v ljubljani, pa da je primeren za študentski žep

oz. da obvlada zadevo
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 11:10 pm
Napisal/-a vepar
dihtnga od pokrova ventilov.
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 11:14 pm
Napisal/-a kaWsk
je to zaj**** oz. drago zamenjat? najbrž odvisno od avta- se pravi da bo extremno drago
je možno da mi je zato začel piskat točno pri med 4200 in 4300 obratov?
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 11:27 pm
Napisal/-a vepar
to nevem zakaj ti piska.
sama dihtnga pomoje ni draga, za zamenat pa tud ni treba bit nevem kakšen majstr. sej vidš šraufe tam okol- tisto odšraufaš in zamenaš dihtngo.
ampk pomoje je bolš dat takmu mehaniku ki ga poznaš, da te nebo preveč nat***.,
pa še zajebat nimaš kej , če nisi še nikol kej tazga delou- bol da kdo, ki zna.
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 11:28 pm
Napisal/-a vepar
mislm-- vozš se komot. poglej kakšen starejši avto ki bol poredko vid servise, pa boš videl da jih je kr veliko še precej bol mastnih na pokrovu, kot tvoj.
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 11:30 pm
Napisal/-a darkdog24
Če je diftunga na pokrovu ventilov potem je strošek do 2000 sit.Odvisno kolk stane diftunga za mazdo.Za Cliota je okrog 2000 sit.Pokrov ventilov daš dol, diftungo novo noter in nazaj zašraufat.Nč kej posebnega.
Če pa je kej drugega pol pa nevem ker nisem mehanik.
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 11:31 pm
Napisal/-a kaWsk
ubistvu najbolj pušča na spodnjem delu, tako da se ne vidi- so cevke pa ostala stvari kar precej mastne- pač teče dol
Objavljeno: Če dec 30, 2004 8:03 am
Napisal/-a din
Jaz pa mislim da je O ring (gumica), spustil na razdelilcu vziga. Domnevam, da ima avto blizu 200k km? Menjava zelo enostavna - strosek zanemarljiv
bdw: ce ima avto res blizu 200k km, priporocam, da pregledas mansete polosovin

Objavljeno: Če dec 30, 2004 9:30 am
Napisal/-a RedBull™
Jaz pa mislim da je O ring (gumica), spustil na razdelilcu vziga.
tako je...tesnilo pokrova ventilov je videt ok,k od olja je samo pri strani tam kjer je razdelilc pa še malce pod pokrovom je mastno tko da bo zgornja varianta pravilna
Objavljeno: Če dec 30, 2004 11:51 pm
Napisal/-a Dariooo
jaja js se tud s tem strinjam da je tesnilo pokrova ventilov..
ej...kaj pa ce bi probal sam vijake zatisnit?...
varjanta kot ko se menja tesnilo glave....tolko km in pol se se zatisne...
js ti svetujem da jih malo zatisnes.....tam kjer je zdaj olje ocisti s krpico lepo......pocakaj da vidis kaj bo......pa ce se pusca zamnjas...
LP Dario
Objavljeno: Pe dec 31, 2004 8:35 am
Napisal/-a RedBull™
Dariooo je napisal/-a:jaja js se tud s tem strinjam da je tesnilo pokrova ventilov..
ej...kaj pa ce bi probal sam vijake zatisnit?...
varjanta kot ko se menja tesnilo glave....tolko km in pol se se zatisne...
js ti svetujem da jih malo zatisnes.....tam kjer je zdaj olje ocisti s krpico lepo......pocakaj da vidis kaj bo......pa ce se pusca zamnjas...
LP Dario
pa to ni res...pa saj mate oči folk...no in kje pušče olje...pod pokrovom ventilov...ja valda a...
poglejte zgornjo sliko in pod razdelilcem vžiga ko je cev od vode je le ta vsa od olja....spušča zihr samo razdelilcu ker oring ne tesni več dobro!!!
Objavljeno: Pe dec 31, 2004 8:40 am
Napisal/-a Zlatan_
Kar se tiče olja,je dihtunga kriva,to je mejhn strošek,kar se pa tega tiče da ti avto pri prostem teku niha obrate na +200 t o je pa regulator prostega teka,pr tem avtu je to že računalniško vodeno tko da te bo to kr dost stal,jest sm mela ta enak problem pr astri l.95 in me je popravilo pršlo 80000sit.
Manj ga toriri v nizkih prestavah,to je men reku serviser

Objavljeno: Pe dec 31, 2004 10:01 am
Napisal/-a pugi405
A dejte no :P , men je tut šla dihtnga, pa še 2 jurja me ni koštalo. Dihtunga je bla neki pod 2 jurja, moje delo pa zastonj (valjda). :P
Objavljeno: Pe dec 31, 2004 2:02 pm
Napisal/-a Marko_mx-3
din je napisal/-a:Jaz pa mislim da je O ring (gumica), spustil na razdelilcu vziga. Domnevam, da ima avto blizu 200k km? Menjava zelo enostavna - strosek zanemarljiv
bdw: ce ima avto res blizu 200k km, priporocam, da pregledas mansete polosovin

Pomoje je tudi O ring ker nam je na KII sephii isto naredil.
Objavljeno: Pe dec 31, 2004 4:12 pm
Napisal/-a Voith
js na teh slikah sploh nevidm da bi blo kj mastn.
sploh pa mal more bit mastn.
k ti bo 3 litre ola vn vrgl v 20 km, pol se sele sekirej, do takrat je pa se ok.