Stran 1 od 1
Objavljeno: Po jan 17, 2005 6:57 pm
Napisal/-a RedBull™
čaki kaj maš ti r5 al škodo?
Objavljeno: Po jan 17, 2005 7:10 pm
Napisal/-a Gti-Driver
Objavljeno: Po jan 17, 2005 7:13 pm
Napisal/-a RedBull™
sj je čist enostavn (dol uzam spodnjo cev od vode ki pride iz bloka na hladilnik) ter počak da se voda izteče vn (res je da neki vode ostane v bloku motorja) tko da naredi malce močnejšo mešanco. ko naliješ nazaj (notr daj na gretje,ugasn ventilacijo) ter zalavfej avto in mal spremlaj kdaj bo odprl termostat (boš vidu to takrat ko bo zgornja cev vroča pa hladilnik) no avto lavfej tolk časa da se 1x,2x vklop ventilator (vmes mal spremlaj kolk je vode v posodi) pol pa ko boš avto ugasnu in se bo ohladu še 1x preglej nivo antifriza ter ga po potrebi dolij
Objavljeno: Po jan 17, 2005 8:47 pm
Napisal/-a pugi405
Če to delaš prvič, raj ne delaj sam.... Men se je to zdel dost zajebano ko sem gledal kako so to delali na mojem avtu.... aja... pa nujno se ti mora ventilator vklopit 1X ali 2X, ker drugače zakuha.... oz. nekaj takega

Objavljeno: To jan 18, 2005 10:17 pm
Napisal/-a Mysko
No jas sem mel enih 4x vse cevi dol vzete ker mi ni grelo v avtu...se je neka svinjarija not nabrala pa sn mogo z vodo vun spirat. Pa ni blo blema...edino kar je fajn met so tiste klešče ko jih skupaj stisneš pa ostanejo stisnjene....da boš lažje one objemke ko so na ceveh dol potisno, pa cev dol vzel! Mislim da ne moreš nic zajebat, če seveda vsako cev priklopiš tam kler je bla. Napolniš pa tak da zliješ liter antifriza ostalo pa destilirano vodo (al pa navadno), se peleš 30km pa še enkrat preveriš pa doliješ vodo po potrebi (ampak točno do max)!
Objavljeno: To jan 18, 2005 10:48 pm
Napisal/-a PiLLLe
šmeks je napisal/-a:sj je čist enostavn (dol uzam spodnjo cev od vode ki pride iz bloka na hladilnik) ter počak da se voda izteče vn (res je da neki vode ostane v bloku motorja) tko da naredi malce močnejšo mešanco. ko naliješ nazaj (notr daj na gretje,ugasn ventilacijo) ter zalavfej avto in mal spremlaj kdaj bo odprl termostat (boš vidu to takrat ko bo zgornja cev vroča pa hladilnik) no avto lavfej tolk časa da se 1x,2x vklop ventilator (vmes mal spremlaj kolk je vode v posodi) pol pa ko boš avto ugasnu in se bo ohladu še 1x preglej nivo antifriza ter ga po potrebi dolij
Tocn tko kt je reku šmeks, edino kar se ti lahk zgodi (kar se pri nekaterih avtih zgodi) je to da ko se ti bo odpru termostat da ti bo zacela voda vn uzhajat iz ekspanzijske/hladilnika sam nc bat kriv je zrk k je biu v motorju dokler se ni termostat odpru tko da tist bo mogoce vn uhajal par sekund pol bo pa dol padl takrt pa donalivas.
Lp PiLLLe
Objavljeno: Sr jan 19, 2005 3:21 am
Napisal/-a Voith
to je cist enostavn postopek, eni avti majo clo pipco spodi na hladilniku tko da je se lazje spustit vn.
najbol je pa da kr 100% antifriz not nalijes. zajebat nimas kej, pa se tocno ves da ti nebo nc zacel oksidirat pa da bo gretje delu skos in ga ne bo nobena korozijska usedlina zamasila.