Stran 1 od 1
Ali je prava cena- glava motorja?
Objavljeno: So jan 22, 2005 6:31 pm
Napisal/-a fastfury
Pred par dnevi sm pelju avto na servis od Volkswagna. Torej imam Seat ibizo letnik 1993 motor 1.3i in mi je voda tekla v cilinder ki posledično ni delu. majster je reku, da bo treba valjda zamenjat tesnila, brusit glavo motorja... in da bo pršlo 40k sit materijal in 30k sit delo, se pravi vse skupaj 70k sit. Zanima me, ali je ta cena realna? Malo me moti 40k sit za materijal - mislim eno ali tudi dva tesnila ne morejo stat 40k sit?

Objavljeno: So jan 22, 2005 6:33 pm
Napisal/-a RedBull™
na nepooblaščenem servisu bi te prišlo z delom ter materialom vred okol 40 k max 50k.
Objavljeno: So jan 22, 2005 6:55 pm
Napisal/-a fastfury
Se pravi, ker je pač pooblaščen servis je vseeno realna cena?
Objavljeno: So jan 22, 2005 7:11 pm
Napisal/-a M3
fastfury je napisal/-a:Se pravi, ker je pač pooblaščen servis je vseeno realna cena?
meni se zdi še poceni glede da je pooblaščen servis. pa ne pride pod material samo
tesnilo je še dosti drugih drugih stvari, pa original tesnilo ni glih zastoin

Objavljeno: So jan 22, 2005 7:20 pm
Napisal/-a Gricko
punca je peljala Puntota na
pooblaščen fiat servis, pa je bla cena mislim da cca 35 k sit!!! Materjal in delo!!
kar nisem mogu verjet, da je tolk pocen
sicer pa glede na to, da materjala ni skor nič, dela pa je za kako urco, dve, tudi ni prov poceni!
Objavljeno: So jan 22, 2005 7:23 pm
Napisal/-a fastfury
Gricko je napisal/-a:punca je peljala Puntota na
pooblaščen fiat servis, pa je bla cena mislim da cca 35 k sit!!! Materjal in delo!!
kar nisem mogu verjet, da je tolk pocen
sicer pa glede na to, da materjala ni skor nič, dela pa je za kako urco, dve, tudi ni prov poceni!
Zdej si me pa res spravu v dvom. Glede na to kar ti praviš je pol kr pecej drago 70k sit. Čeprav nisem glih sigurn, da je dela samo za urco ali dve

Objavljeno: So jan 22, 2005 7:28 pm
Napisal/-a Gricko
ja kaj pa je za narest???
filter dol dat
pokrov glave dol dat
glavo dol dat ( kako je z ventili nisem zihr)
zamenjat tesnilo
glavo zbrusit in nazaj dat
ventile naštimat ( 10 min dela, pa nisem zihr, če jih je sploh treba)
pokrov glave nataknt(še tuki je eno tesnilo)
filter gor
aja še frtajler je treba dol dat, zamenjat tesnilo in pol nazaj gor nataknt
A sem kej spustu???
Objavljeno: So jan 22, 2005 7:30 pm
Napisal/-a Asterix
čuj 12 let starega avta pa res ne rabiš vozit na pooblaščen servis.
greš na servis, vprašaš, kaj morš prinest (če še ne veš kaj), prineseš, pa naredijo.
dele poiščeš čimbolj ugodno. sigurno majo uro dela enkrat bolj poceni kot pooblaščen servis.
Objavljeno: So jan 22, 2005 7:35 pm
Napisal/-a fastfury
niti ne. Cena ure je med 5 in 6 tisoč oz. še k majo nek popust za stare avtomobile pride še manj. Nepooblaščeni pa vem , da so že več kot pet let nazaj imeli ceno več kot 4k sit tko da
Konec koncev me v bistvu bolj zanima kaj za en materijal rabi pa kolk dela je za narest tko, da bom pol k mi da račun vidu, al me hoče nate.... al ne?
Objavljeno: So jan 22, 2005 7:59 pm
Napisal/-a RedBull™
gričko lahko da so mu spotoma zamenjali še zobatega + šponar,računaj še brušenje glave (torej so mogl še tesnilo izpušnga + sesalnga kol. računat) zihr so mu obenem zamenjali olje + filter po vsej verjetnosti še novo hladilno.
tko da recimo da je blo dela za 3 ure....
glede to da voziš avto na pooblščen servis (ne misli da boš s tem dosegel,da bo bolj kvalitetno narejeno...kdaj je celo obratno) pa originalni deli so dragi,tko da drugič rajši kupi kopijo originala.
Objavljeno: Ne jan 23, 2005 2:25 pm
Napisal/-a fastfury
šmeks je napisal/-a:gričko lahko da so mu spotoma zamenjali še zobatega + šponar,računaj še brušenje glave (torej so mogl še tesnilo izpušnga + sesalnga kol. računat) zihr so mu obenem zamenjali olje + filter po vsej verjetnosti še novo hladilno.
tko da recimo da je blo dela za 3 ure....
glede to da voziš avto na pooblščen servis (ne misli da boš s tem dosegel,da bo bolj kvalitetno narejeno...kdaj je celo obratno) pa originalni deli so dragi,tko da drugič rajši kupi kopijo originala.
Avto ima 130k kilometrov tko, da ne bi reku da so šli menjat zobati jermen ker nima smisla če je star komaj 10k km, filter pa olje sem menju pred enim tednom tko, da tud to bi bil nepotreben strošek. Sicer ne vem točno kako zgleda, sam se mi zdi da če pač menjajo tesnilo pa brusijo glavo, da olje ne bi imeli kaj tikati - ker je pač spodaj al ne?
Objavljeno: Ne jan 23, 2005 4:55 pm
Napisal/-a fastfury
kaj ni nobenga mehanika k bi mi znal povedat kolko ur je potrebnih za takšno popravilo pa kater materijal? Odgovor rabim nujno do jutr in sicer do šeste zvečer ker takrat grem po avto in bi rad vedu pri čem sem - da mi ne bojo neki fantazirali z nekimi nepotrebnimi stroški.

Objavljeno: Ne jan 23, 2005 5:02 pm
Napisal/-a eXtreme
Za mojo hondo pride original tesnilo glave 22k, kar je ze kar drago. Zravnat glavo ter popravit sedeze ventilov stane 12k SIT. Kolkiko casa se pri tvojem avtu dela pa nebi vedel.
Objavljeno: Ne jan 23, 2005 5:11 pm
Napisal/-a monster_d
Meni se zdi cena dokaj realna.
Objavljeno: Ne jan 23, 2005 5:22 pm
Napisal/-a RedBull™
fastfury je napisal/-a:kaj ni nobenga mehanika k bi mi znal povedat kolko ur je potrebnih za takšno popravilo pa kater materijal? Odgovor rabim nujno do jutr in sicer do šeste zvečer ker takrat grem po avto in bi rad vedu pri čem sem - da mi ne bojo neki fantazirali z nekimi nepotrebnimi stroški.

dela je za 2.5 ure (normativ),glede materiala pa računaj (tesnilo glave,tesnilo pokrova ventilov,izpušnega + sesalnega kolektorja) pa po vsej verjetnosti so ti dali nov antifriz. Brušenje glave pride okol 5k.
Objavljeno: Ne jan 23, 2005 5:28 pm
Napisal/-a fastfury
Najlepša hvala za pomoč

Objavljeno: Ne jan 23, 2005 5:46 pm
Napisal/-a ToniTic
Mene je za AX 1.4 d stalo tesnilo 15.000 (ponaredek), glavo se mi porihtali za dodatnih 15.000 (brušenje, vodila ventilov, tefloni), ostala tesnila in material (tudi olje in filter) še 15.000, drugače pa je mehanska ura 3-4.000 pri raznih s.p.jih in za tako operacijo ne bi smelo biti več kot 4 ure.