Stran 1 od 1
Kaj za vraga je z mojimi akumolatorji?
Objavljeno: Po jan 24, 2005 10:23 pm
Napisal/-a V-i-p
OK, sej vem, da pri avtu rdeča opozorilna lučka pomeni STOP, pa takojci pogledat kaj je narobe, ampak pač sem rdečo opozorilno lučko za akumolator, ki mi je svetila še nekaj časa po vžigu avta lepo spregledal. Cepec jaz, vem

. Ok, sem si mislil, bolj slab je že akumolator, pa ga bomo že zamenjali. No, in danes lepo sredi vožnje zmanjka elektrike v avtu. Se na avtobusni postaji ustavim, voz ugasne. Ni šlo drugače, kot da sem poklical kolega in hajdi kleme, pa vžgat avto

. Je šlo bp in takoj na Petrol po novo Toplo

. Zmontiram, avto sedaj spet lepo vžge iz prve, luči fino močne, itd... ampak prejle sem šel malo probat hladen avto vžgat, da vidim kako in kaj. Rezultat? Ko avto vžgem (Punto) se prižgejo tiste tri rdeče opozorilne lučke (olje, vbrizg ali kaj je že, ter akumolator). In ostali dve lepo ugasneta, za akumolator pa spet gori nekaj časa (minuto, dve) potem pa ugasne. Je spet kaj z akumolatorjem, ali je lahko kriva kakšna druga reč? Hvala.
Objavljeno: Po jan 24, 2005 10:25 pm
Napisal/-a music_man
Alternator mogoce ?
Kokr vem tista lucka ne pomen samo praznega akuja ampak tut to d ti ga mogoc ne fila al pa d je kesna druga napaka.
Objavljeno: Po jan 24, 2005 10:25 pm
Napisal/-a Nejko87
alternator ti ne fila dobr.
Objavljeno: Po jan 24, 2005 10:26 pm
Napisal/-a amater
alternator ne fila obišči električarja

Objavljeno: Po jan 24, 2005 10:26 pm
Napisal/-a RedBull™
preglej kolk imaš našponan jermen ki pride na alternator (mogoče je samo preveč oglapen pa spodrsava)
ampak po vsej verjetnosti bo to,da te zeza alternator...najbolje da z voltmetrom pomerte kolk fila (ponavad diode crknejo,al pa kj drucga) tko da ti svetujem da se zapelješ do avtoelektričarja pa da odkrije napako.
Objavljeno: Po jan 24, 2005 10:29 pm
Napisal/-a mitja320
Če alternator ne fila dovolj se prižge tista lučka (slika akumulatorja). Svetujem obisk avtoelektričarja, ker je lahko več možnih vzrokov.
Narediš lahko še okoli 50 km (čisto odvisno od vsega), če boš šparal z elektriko. Verjetno je stari akumulator še dober. Če imaš polnilec ga napolni in ga vozi sabo za rezervo, če avto nujno rabiš in ga ne boš takoj dal zrihtati.
Objavljeno: Po jan 24, 2005 11:14 pm
Napisal/-a V-i-p
Aha, hvala za obrazložitev vsem. Pa me samo še to zanima: ok, zdaj imam nov akumolator, tudi po lučeh se vidi da dela bp. Ampak, ker trenutno delam res na polno (domov hodim samo pod tuš in spat, ter jest) pa tudi avto nujno rabim. Je situacija takšna, da moram res takoj k električarju, ali stvar lahko počaka kakšen teden ali dva, toliko da se mi malo umiri v službi in da si vzamem čas, ali imam lahko kakšne posledice? Hvala.
Objavljeno: Po jan 24, 2005 11:24 pm
Napisal/-a Gricko
takoj!!!
ker v nasprotnem primeru boš zopet vstal ob cesti z praznim akujem!!
Pa še aku lahko uničiš, če ti kej prebija!
Objavljeno: Po jan 24, 2005 11:58 pm
Napisal/-a V-i-p
OK Gricko, prepričal si me. Ker imam v bližini AMZS, sem se odločil da jutri med službo grem tja. AMZS na dunajski bo ok, kajne? Ker pa res nimam niti blage veze ali me tole stane jurja ali pa petdeset jurjev, prosim za približno oceno stroškov, tako na pamet, da vidim kje sem. Thnx...
Objavljeno: To jan 25, 2005 6:28 am
Napisal/-a KREMENKO
Sam pregled ne bo tok drag, če bo pa kej popravljal, je pa drugo.
Objavljeno: Če jan 27, 2005 2:27 am
Napisal/-a Voith
v tastare puntote pase alternator prakticno od vseh fiatov in clo zastav kokr js vem, tko da kup en alternator za 500 sit na odpadu in ga not zmontirej, zajebat nimas kej.
Objavljeno: Če jan 27, 2005 2:33 am
Napisal/-a puter
absolutno alternator, druga skor ne more bit! malo bolj pazljiv bodi zdaj, pa nobenih predolgih fur. Drugace pa z alternatorjem nebos mel vec stroskov kot 25k SIT!
Objavljeno: Pe jan 28, 2005 12:50 am
Napisal/-a aljosa20
H enmu avtoelektričarju ga pel pa ti nej alternator obnovi,ampak ne samo krtačke ker to ni nč,obnavlja se komplet,če hočeš da bo dobr!