Stran 1 od 2

clio cuka,žre in ne greje

Objavljeno: Sr jan 26, 2005 3:32 pm
Napisal/-a silly1
Spet jaz s problemom. Morda si me je kdo zapomnil po tem, da sem popoln analfabet (analfabetka :lol: ), kar se tiče avtomobilov. Upam, da ne bo vprašanje preveč butasto.

Stvar je taka, da sem nabavila rabljenega clia bebop 1.2, letnik 96. Sicer je zgledalo najprej super, a kaj kmalu sem ugotovila, da ima nekaj hib, za katere ne vem, od kod izvirajo. Tule pa upam, da bo znal kdo od vas pomagat.

Ko je avto mrzel, ko laufa pod zaugom, cuka da je za znoret in prav nikamor ne pride. Takoj, ko je malo klančka, začne izgubljati na hitrosti. Cuka pa takrat, ko dodajam gas, če ga ne, se ne pritožuje. Mi gre že pošteno na živce, da delam kolono, a ne gre drugače. Pa še precej časa traja, da se zaug sploh izklopi.

Drugi problem je, da gretje komajda dela. Saj se čuti, da piha toplo, a veliko premalo, da bi se notranjost zgrela.

Pa še tretji. Poraba. Baje, da clio ne bi smel žret 9-10l na 100 km, kar pa moj počne, s tem, da je vožnja mešana mestna in relacijska, tiščim ga ne, na avtocesti še nisem šla čez 140. Pa še precej več relacijske (pa ne pod zaugom) vožnje je, kot pa mestne.

Kaj storiti, kaj zamenjati in popraviti?

Objavljeno: Sr jan 26, 2005 3:38 pm
Napisal/-a Bor
Lepo po vrsti gretje ne dela ker se ti je po vsej vrjetnosti zapacala pečka ( imenjevalec toplote) nov ne Renaultov stane 15k + delo enmu majstru min 5k dela je pa za vsaj 2 ure če je že kdaj to delal, če ne pa še več.

Glede porabe in cukanja bi pa rekel, da je nekaj narobe z zaugom in najbolš da se oglasiš pri mehaniku, da pogleda. To dvoje je pomoje povezano ko boš odpravila cukanje bo tudi poraba padla.

Jst sem mel na svojem 1.2 l93 porabo 7l /100km z mešano vožnjo.

A se ti avto segreje na delovno temperaturo??
Ker če se ne pol vrjetno ni kriva pečka ampak trmostat ki stane 2k

Objavljeno: Sr jan 26, 2005 3:43 pm
Napisal/-a s_mande
Lepo pozdravljena!Mogoce ti pa le lahko kaj pomagam!

NI GRETJA:Pojdi k mehaniku in naj ti pogleda ce imas v ceveh zrak in naj ti po domace povedano einklifta!Bi moralo greteje delati zagotovo,ce ne pa imas strosek za okoli 20.000SIT-bos morala kupiti nov killer-hladilnik za notranjost ki se skriva v armaturki!

VELIKA PORABA:Ja spet pojdi k mehaniku in naj ti pogleda in nastavi vzig...tvoj Clio nebi seml piti vec od 6-7litrov!Ne pa 10-saj pa nimas BMW 320i! :EE

NE VLECE IN CUHA:Nevem mogoce bi lahko bila kuplunga-sklopka,poglej ce ti mogoce prijemlje prosti koncu...ali pa je akj narobe z zauhom!!!

Nevem ce sem se kje zmotil me dajte prosim popraviti...Upam da sem ti vsaj malo pomagal!

Objavljeno: Sr jan 26, 2005 3:44 pm
Napisal/-a RedBull™
po vsej verjetnosti boš morala zamenjati termostat ker je zdaj skoz odprt kar posledično pomeni da se avto zelo počasi segreje (zato ti piha bolj mlačno oz. zelo dolgo traja da začne boljš pihat) no posledično avto v mrzlem času veliko kasneje doseže delovno temperaturo in zaradi tega se poveča tudi poraba.

res pa je da prej fajn prej prevert a je termostat zanič al ne,da ne boš za brezzveze menjala stvar.

glede cukanja,lahko je samo loputa za spucat,al je pa en senzor zanič (kaj pa a ti hladen dobr vžiga?)

Objavljeno: Sr jan 26, 2005 4:36 pm
Napisal/-a Voith
ce gretje slabo dela sam dokler se zadeva ne ogreje normalno, pol je verjetn res termostat, ki nebi smeu bit prevelik problem. ce ne greje dobr tud pol ko je avtek ze ogret, je pa problem v zamasenem malem hladilniku za ventilacijo. to se dogaja po vecini zato ker folk vliva navadno vodo v sisteme ki so iz aluminija, in ko to oxidira se nabere v cedilu, ki je v tem primeru hladilnik za gretje.

resitev tega problema zacni tko da prizgi mrzel motor, in pod havbo prim za glavno zogrno cev ki gre v tavelik hladilnik. ce se cev od mrzlega do toplega motorja segreva postopno, je zanic termostat. ce pa je relativno dolg cajta mlacna pol pa kr na enkrat vroca rata je termostat ok. (pri tem pocetju pazi na prste in ventilator)

pr pecki je pa tko, da ce zadeva ne pusca ne rabis nove, ampak moras spustit hladilno tekocino ven, pecko odsraufat vn izpod armature, pol pa vanjo natocis solno kislino ki se jo dobi v vsaki mavrici oz kemicni stacuni, in pol pustis ene par ur not solno kislino, postopek se po zelji parkrat ponovis in pecka bo spet ko nova.
pol jo mors sam se nazaj not zmontirat pa natoct nazaj hladilno tekocino.

cukanje, poraba pa zaug, je pa sigurn povezan, tko da po moje da se ti zaug nikol cist ne izklop, al pa kj podobnga. za to bo najbol kksn mehanik, sam nikakor uradni servis ker te bojo okradl na suho.

lp ;)

Objavljeno: Če jan 27, 2005 3:51 pm
Napisal/-a silly1
Najprej hvala za vse odgovore in nasvete. Sem bila lahko zarad njih pametna, ko sem govorila z mehanikom :)

No zdaj pa se je pojavil nov problem. Hočem prejle vžgat (mrzlega), ne da popolnoma nič od sebe, Najprej je še malo zakašljal, pri drugem poskusu pa ni dal od sebe niti glasu. Kot da bi bil akumolator čist fuč, ampak le ta je popolnoma nov in avto je tudi v največjem mrazu vžigal brez najmanjšega problema. Samo zdajle pa nič od nič. A je mogoče to povezano s prej opisanim?
Tolčenje po štarterju ni pomagalo.

Kakorkoli že, mehaniku sem dala ključe, naj popravi vse, kar je treba popravit. Bom sporočila, kaj je menjal, ker me prav zanima, če me bo tudi tokrat na suho nategnil :oops: :D

Objavljeno: Če jan 27, 2005 4:33 pm
Napisal/-a balki
Vidim da tukaj vsi omenjate termostat kot vzrok da mašina ne greje potniške kabine, kaj pa če je vzrok že stara hladilna tekočina. Kolkor vem bi se naj menjala na vsaki dve leti, ker drugače postane pregosta pa tut pozimi je pri hladnem zagonu prehladna. Jaz sem imel podoben problem da mi avto ni grel, pa še vžigal je težje. Ko pa sem zamenjal tekočino pa dela tako kot treba.

Objavljeno: Če jan 27, 2005 4:59 pm
Napisal/-a RedBull™
ej hladilna tekočine naj bi se zato menjala,ker ščasoma izgubi na moči (oz postane manj odporna na nizke temperature) tko da ti pozimi lahko v naslabšem primeru zamrzne,ne postane pa pregosta kot si napisal,razn če je vsa rjava od rjavenja bloka (r5,clio) potem pa se zamenja prej) ker tista rjava voda ni dobra za termostat.

no zdaj ko ti avto tud vergla ne (ne vrti motorja) so zihr krtače fuč v štarterju. menjal ti bo puše,pa krtačke tko da bo to okol 10k.

lahko bi bil še kakšn drug vzrok,sam najbolj možno bo to.

Objavljeno: Če jan 27, 2005 5:06 pm
Napisal/-a Templar
Cukanje in velika poraba sta možna posledica uničene Lambda sonde. Če jo ta avto sploh ima....

Objavljeno: Če jan 27, 2005 5:32 pm
Napisal/-a Voith
od tle naprej ti bo najbol pomagu serviser ker za to je moznih vzrokov vec.

po vsej verjetnosti je starter fuc, vendar ce so krtacke fuc, se more se vseen slisat KLAK k hoces zaverglat, torej starter porine zobnik na vstrajnik avta. ce tega zvoka ni, je sel mogoce ta elektromagnet ki porine zadevo do vstrajnika, sam v tem primeru bi se starter se vseen mogu zavrtet, razn ce ni take vrste da se pac ne zavrti dokler ni zaskocen z vstrajnikom.

lahk pa tud da je su alternator, in ne fila akumulatorja zato se ta cist sprazni in pol ni vseskp nc. to bos ti povedala ce te je tud med vozno kj zajebavu pa ce je lucka za akumulatorcek svetla.

lahk je tud da je pr klucavnici slab kontakt za verglat, lahk je se na ene par mestih slab kontakt.

a ko hoces avto vzgat opozorilne lucke, pa ostali porabniki ala brisalci luci ipd delajo normalno?


btw ne se pustit na suho :D :P

Objavljeno: Če jan 27, 2005 5:41 pm
Napisal/-a lisko
TIst o gretju je po vsej verjetnosti termostat......
Cukanje in prevelika poraba bi lahk bla možna posledica tega (men je petka žrla 12... ko sem menju termostat pa 7) lahko pa tud lambda kaj serje...

S štartejem je pa tko. Če nardi KLIK pol so krtačke slabe. Če pa ne da nič od sebe vendar lučke na armaturko za odtenek slabše zasvetijo pol je pa magnet.

Objavljeno: Če jan 27, 2005 6:47 pm
Napisal/-a Cliosport
Kdaj je bil opravljen zadnji servis? Koliko Km-jev ima?
Pri ne servisiranju bi prvo pomislil na svečke oz. kable.
Prevelika poraba? Lahko je povezana s čokom, ki ti dolgo časa teče.
Poskusi avto teči zjutraj nekaj časa 5 minut da se postopoma segreva. Potem se odpravi na pot in začni postopomo pospeševati. Ali tudi takrat cuka?
Premalo segreva?
Nevem točno, ali je morda potrebno kakšno loputo prestaviti v mašini?
Lahko da je počila cev pri armaturi?

Objavljeno: Če jan 27, 2005 8:01 pm
Napisal/-a lisko
Cliosport je napisal/-a:Kdaj je bil opravljen zadnji servis? Koliko Km-jev ima?
Pri ne servisiranju bi prvo pomislil na svečke oz. kable.
Prevelika poraba? Lahko je povezana s čokom, ki ti dolgo časa teče.
Poskusi avto teči zjutraj nekaj časa 5 minut da se postopoma segreva. Potem se odpravi na pot in začni postopomo pospeševati. Ali tudi takrat cuka?
Premalo segreva?
Nevem točno, ali je morda potrebno kakšno loputo prestaviti v mašini?
Lahko da je počila cev pri armaturi?

LOL tole si pa zdej tko povedu kot da je avto z odpada..... sorry sam nisem se mogu zadržat.

Objavljeno: Če jan 27, 2005 9:59 pm
Napisal/-a damy
menjaj avto :D kupi kaj drugega samo da ne bo francoz :lol:

Objavljeno: Če jan 27, 2005 11:17 pm
Napisal/-a Cliosport
Lisko; diagnoza je res taka ja :P

Objavljeno: Pe jan 28, 2005 12:28 am
Napisal/-a aljosa20
Če je kriv termostat,se avto ne bo ogrel na delovno temperaturo,najbolje je najprej odzračit hladilni sistem in tiste cevi ,ki gredo iz vodne pumpe v kabino za gretje.
Hladilna tekočina zaradi starosti ne bo ratala gosta,ampak se ji samo "ledišče" zmanjša,pa še to je priporočljivo hladilno tekočino menjati na 5 let in ne na 2 !

Objavljeno: Pe jan 28, 2005 2:00 am
Napisal/-a SlaYeR
Heh mam iste probleme. Res iste. Danes sm narocu novo lambdo. Ker tudi meni pije 10 ceprav ga kar tiscim. Mogoce je tudi inecjon soba zapacana da tolko pije sam dvomim.

Objavljeno: Pe jan 28, 2005 2:52 am
Napisal/-a daewoo_rugby
glede cukanja, je pri men cukal, ker so bli vžigalni kabli zanič. zaradi tega je bila tudi poraba večja.
lahko da je lambda sonda, men se je tko pokazal, da je npr: do 4k obratov lepo vleku pol pa ne in čez 6k obratov spet lepo, to lahko dajo na računalnik in ugotovijo kje je problem.tudi zarad tega je lahko poraba večja oz. je večja.
pač to so možni vzroki ki so tud mene zajebaval. :D

glede zagona pa je štarter lahko da je treba samo krtačke zamenat, to se pozna glih tko da ti ne zakur vedno oz vedno mankrat :D pomoje drucga ni :D akumulator veš če je čist prazen, ker ti nobena lučka nebi svetla na armaturki in nikjer :D

Objavljeno: Pe jan 28, 2005 9:04 am
Napisal/-a ice
Je kdo pomislil, da je crknil alternator?

Objavljeno: Pe jan 28, 2005 9:23 am
Napisal/-a zombi
-Avto ne vžge pa je nova akumulator
ČE je akumulator res nov, potem bi znal bit kriv alternator (zadevica, ki pr prižganem motorju polne akumulator).
Načeloma bi lahko bile tudi krtačke na štarterju.

-Glede porabe in cukanja, so ti že pred mano vse povedal.
Lahko so svečke, lahko vžiglani kabli, lambda

-Gretje
Skoraj 90% je kriv termostat, lahko pa tudi varnostni ventil. Najbolj banalna možmost pa je, da ti manjka glizantina (hladilne tekočine), kar pa ti mehanik(ali kdorkoli imal merilec) lepo preveri, odpre pokrov in zmeri vrednost in tako ugotovi, če je za zamenjat.

Za cukanje pri meni je bil kriv vžigalni kabel.

Kak slab mehanik ti bo računal menjavo lambde in ko/če nebo boljše, bo (kao) menjal še svečke in na koncu še kabel...

Vso srečo