Stran 1 od 2
Vzmetenje in armotizerji novo!
Objavljeno: Ne jan 30, 2005 6:18 pm
Napisal/-a Templar
Stvar je taka. Naš 2. avto je naredil že 220tisoč in podvozje je zaradi cest (predvsem vzmetenje) že precej bogo. Ker avto deal do 20.000 na leto rezervni deli so poceni itd. itd bi rad avto toliko spravil v pogon da bi zdržal še kaka 3-4 leta.
Za novega keša ni ta pa ni vreden več kot 400-500.000max.
Torej zanima me kje bi se dalo dobit oz ali obstajajo novi armotizeji in vzmeti razen originalnih ki avtomobila nebi znižali ker je avto že sicer prenizek za nekatere situacije v katerih ga rabim. Priporačte koga?
Menjavo česa bi še priporočali poleg tega. Avto je 1.8 Lantra letnik 96
Predvidenega proračuna pa imam 500.000SIT
Objavljeno: Ne jan 30, 2005 6:25 pm
Napisal/-a ziga24
Vprašaj za mnenje pri:
http://www.amortizer-sp.si/
Lahko ti jih tudi obnovijo...
Objavljeno: Ne jan 30, 2005 7:01 pm
Napisal/-a PiLLLe
Ti amortizerje se da obnovit cene so tm nek od 20k do 30k, za fedre je pa tko, da se jih dobit v stacun k vem fotr je enkrat men se zdi da za 5ko dou 15k za cist nove nism pa cist sure. Tko da bi ti bilo pomoje najbolje da zadevo vse skp obnovis

kar se tice rok pa tega tut stanejo tm do 30k in se da prou lepo use poslihtat
LP PiLLLe
Objavljeno: Ne jan 30, 2005 11:05 pm
Napisal/-a Fullback
tomaz30 je napisal/-a:Zelo priporočajo VUGO iz Nove Gorice! Žal telefonske nimam,ampak je bilo že nekaj tem na forumu, malo prebrskaj , ali daj v iskalnik!
DEFINITIVNO TO...
Objavljeno: Ne jan 30, 2005 11:22 pm
Napisal/-a music_man
Amortizerje dej vugi obnovit Bo super naredu. Poklic ga pa se zmen za en datum in uro.
Pol se pa sam k zapeles pocakas 3 al pa 4 urce pa mas reseno zadevo. Lahko ti jih pa se mal strsa po zelji. Racuna pa okol 25k sit za tole.
Objavljeno: Po jan 31, 2005 12:19 am
Napisal/-a lisko
Vedn ko berem teme o amortizerjih se uprašam če majo petke res tko dobre amortizerje al kaj?
Primer je moja petka..... prevoženih 500kkm amortizerji še prvi (al pa menjan sam težk verjamem ker so original amortizerji) pa služijo namenu.... res da se u ovinkih nagiba.... ker avto se pa ne?
Pol druga (bivša petka) prevoženih 200kkm prvi amortizerji..... prav tako služijo namenu....
Fotrov audi..... prevoženih 220kkm prvi amortizerji..... služijo namenu....
Materina bivša ibiza... prevoženih 150kkm amortizerji služli namenu.....
Al ste vsi neki dirkači tle gor al kak?
Objavljeno: Po jan 31, 2005 2:18 am
Napisal/-a daewoo_rugby
če rabiš od vuge cifro in naslov mi pošl pm . jst sm pri njemu obnovil in tršu in sm ful zadovoln

amortizer.com pa beje full preveč zatrdi, tko da men pri vugi ni blo žal

Objavljeno: Po jan 31, 2005 6:55 am
Napisal/-a GoGo
Tako kot so ti že ostalli svetovali! Pelji k vugi v novo gorico, dečko naredi super.
Ravno v petek sem pri njem dal obnovit in tršat vse 4 amortizerje na corolli, ker sta
mi zadnja dva že ružila. Pa mi je lepo fer povedal da so amortizerji (sploh prednja dva)
še popolnoma dobri in da obnova ni nujna. Kljub temu sem se odločil za obnovo in rahlo
tršanje vseh štirih in mi sedaj niti malo ni žal. Avto je sedaj veliko bolj vodljiv.
Aja, računa pa zdej 28k brez računa sam je zadeva vredna svojga dnarja ker tipson obvlada v nulo in nardi ful uredu.
Morš pa pol zravn prštet še tisih 5k sit, da greš optiko narest.
Objavljeno: Po jan 31, 2005 7:26 am
Napisal/-a JohnyR
lisko je napisal/-a:Vedn ko berem teme o amortizerjih se uprašam če majo petke res tko dobre amortizerje al kaj?
Primer je moja petka..... prevoženih 500kkm amortizerji še prvi (al pa menjan sam težk verjamem ker so original amortizerji) pa služijo namenu.... res da se u ovinkih nagiba.... ker avto se pa ne?
Pol druga (bivša petka) prevoženih 200kkm prvi amortizerji..... prav tako služijo namenu....
Fotrov audi..... prevoženih 220kkm prvi amortizerji..... služijo namenu....
Materina bivša ibiza... prevoženih 150kkm amortizerji služli namenu.....
Al ste vsi neki dirkači tle gor al kak?
Če bi dal vse te amortizerje na testiranje bi verjetno vidu da niti en ni več "varen".
Problem je v tem ker ti tega ne veš, ker te avte stalno voziš in se z deteriacio amortizerjev na njih tudi navadiš.
Če bi mel šanso probat iste avte z novimi amortizerji bi sigurno videl razliko, tudi če nisi hiter voznik.
Objavljeno: Po jan 31, 2005 7:30 am
Napisal/-a lisko
JohnyR je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Vedn ko berem teme o amortizerjih se uprašam če majo petke res tko dobre amortizerje al kaj?
Primer je moja petka..... prevoženih 500kkm amortizerji še prvi (al pa menjan sam težk verjamem ker so original amortizerji) pa služijo namenu.... res da se u ovinkih nagiba.... ker avto se pa ne?
Pol druga (bivša petka) prevoženih 200kkm prvi amortizerji..... prav tako služijo namenu....
Fotrov audi..... prevoženih 220kkm prvi amortizerji..... služijo namenu....
Materina bivša ibiza... prevoženih 150kkm amortizerji služli namenu.....
Al ste vsi neki dirkači tle gor al kak?
Če bi dal vse te amortizerje na testiranje bi verjetno vidu da niti en ni več "varen".
Problem je v tem ker ti tega ne veš, ker te avte stalno voziš in se z deteriacio amortizerjev na njih tudi navadiš.
Če bi mel šanso probat iste avte z novimi amortizerji bi sigurno videl razliko, tudi če nisi hiter voznik.
Hehe sem mel možnost pelet isti avto z novimi amortizerji..... za hitro vožnjo je blo res velik razlik..... ampak za vsakdanjo vožnjo po pravilih..... pa ni blo niti ene razlike (oki sam ne smemo gledat da so amortizerji čist čist hin..... rečmo da so popolnoma suhi že.... pač tok da so še ampak da pač niso več novi)
Re: Vzmetenje in armotizerji novo!
Objavljeno: Po jan 31, 2005 7:34 am
Napisal/-a JohnyR
Templar je napisal/-a:Torej zanima me kje bi se dalo dobit oz ali obstajajo novi armotizeji in vzmeti razen originalnih ki avtomobila nebi znižali ker je avto že sicer prenizek za nekatere situacije v katerih ga rabim. Priporačte koga?
Vzmeti ni potrebe menjat, ker so dizajnirane za življensko dobo avtomobila. Problem so vedno amortizerji.
Tko kot so rekli, imaš dve variante:
1. Zamenjava z novimi. Priporoča se Monroe Reflex. Komplet te bo koštal cca. 60k SIT + montaža.
2. Obnova amortizerjev. Izogibaj se Amortizer s.p. ker so predragi.
Priporočam g Vuga , ker imam z njem izkušnje na treh avtih in je vedno dobro naredu. Nazadnje ko sem bil pri njem je vse štiri obnovil/predelal za 28k SIT.
VUGA MIRAN S.P. - REGENERACIJA AMORTIZERJEV, DVIGAL IN TESNIL
Ulica: PARTIZANSKA ULICA
Hišna številka: 2
Poštna številka: 5000
Pošta: NOVA GORICA
TEL. (05) 302 20 57
Objavljeno: Pe feb 04, 2005 12:55 pm
Napisal/-a Žune
Glede Vuge:
-A on tvoje fedre odreže pa na novo zakali al kako?
-A lahko trša, če mu naprimer rečem spredi 10 kg, zadaj 7 kgal dela samo na tiste procente? (ne sprašujte od kje mi to)
-Če sem prav razumel obnova+tršanje+nižanje pride cca. 30k?
Hvala!
Objavljeno: Pe feb 04, 2005 2:40 pm
Napisal/-a Gricko
ja mene tudi zanima cena prebližno, za kolk obnovi + trša + mogoče spusti (če se da z istimi fedri za kake 3 cm in da je varno)!!
ker monro reflex me pride cca 80 k sit + še cca 20 k sit montaža + optika
kar znese 100 K sit
tudi amprtizer s.p sem šel vprašat pa je bla tudi taka cena, da raje novo kupim, ne pa da dam 70 k sit za moje fedre

pa še možnost je da ti hitr spustijo

Objavljeno: Pe feb 04, 2005 4:16 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Mene pa zanima če bi pri samem amortizerju skrajšal zgornji del kjer je navoj in bi posledično malenkost stisnilo samo vzmet za npr 2cm a se to da nardit da je varno. Zdej mam 3,5 cm znižan avto pa bi ga s tem dal vsaj še 1-2 cm nižje. Se bom tud enkrat h Vugi zapeljal in dal obnovit vse skupaj pa me zanima kako je s krajšanjem amortizerja.
Objavljeno: Pe feb 04, 2005 11:33 pm
Napisal/-a Alexx
Jaz sem pred časom moral menjati zadnje amortizerje na Mazdi in sem preletal pol Slovenije. Orginalnih sploh pod 30k za komad nisem dobil, potem pa sem našel [url]www.olef-sp.si, kjer sem našel Kayaba amortizerje za 15k po komadu, kaj je bilo daleč najceneje....Dostava je bila v 24 urah na dom in moram reči, da sem zelo zadovoljen...[/url]
Objavljeno: Sr feb 09, 2005 8:21 am
Napisal/-a JohnyR
Fiat Tipo je napisal/-a:Mene pa zanima če bi pri samem amortizerju skrajšal zgornji del kjer je navoj in bi posledično malenkost stisnilo samo vzmet za npr 2cm a se to da nardit da je varno. Zdej mam 3,5 cm znižan avto pa bi ga s tem dal vsaj še 1-2 cm nižje. Se bom tud enkrat h Vugi zapeljal in dal obnovit vse skupaj pa me zanima kako je s krajšanjem amortizerja.
To se teoretično da naredit, ampak ni niti približno varno, ker bi to bilo isto kot da bi dal na avto feder, ki do določene obremenjenosti sploh ne reagira. (podobno kot da sploh nimaš fedrov, dokler ni obremenjenost taka da ga končno začne stiskat)
Odgovor: NE

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 8:24 am
Napisal/-a JohnyR
Žune je napisal/-a:Glede Vuge:
-A on tvoje fedre odreže pa na novo zakali al kako?
-A lahko trša, če mu naprimer rečem spredi 10 kg, zadaj 7 kgal dela samo na tiste procente? (ne sprašujte od kje mi to)
-Če sem prav razumel obnova+tršanje+nižanje pride cca. 30k?
Hvala!
g. Vuga skozi nekakšen el. postopek približa dva obroča na fedru, kar pomeni da se feder obnaša
podobno kot da je odrezan.
Objavljeno: Sr feb 09, 2005 8:00 pm
Napisal/-a Gricko
znalci help :P
mehaniki, Yoc, pille,p406 in vsi ki poznate P406!!
Evo drug teden grem obnovit, tršat amortizerje k Vugi!
ok , tle ni blema!!
ga vprašam, kako kaj z znižanjem za kaka 2-3 cm (original fedre), kako je varnost..... in on meni, da to ni najbolš in naj raje kupim druge fedre!!
jo OK samo 4 fedre je mal drago zdele zame, pa mi pravi da samo 2 fedra!!
kao da mam zadej torzijo!!!
Kakor sem pa na hitro pogledu, mam zadej fedre in ne torzije!!
Zdej pa mi vi povejte kaj ma P406 zadaj TORZIJO ali FEDRE!!??
Objavljeno: Sr feb 09, 2005 8:15 pm
Napisal/-a RedBull™
to bo pa pille povedu

....sam men se zdi da maš torzijo