Stran 1 od 1

Ford Mondeo 1.8 TD - vžig ?

Objavljeno: Po jan 31, 2005 10:11 am
Napisal/-a MiS
Lep pozdrav.
Zanima me, ce je imel kdo podobne probleme pozimi, ko gre seveda za temperature pod niclo (cca -10 stopinj in vec) z vzigom pri Ford Mondeu 1.8 TD, letnik 2000 (ne zadnja oblika). To gre se za prejsnje motorje in ne te zadnje kot so tdci,...

Zanima me kaj naj nardim da bo zadeva lazje uzgala, tak pa mi ga uspe pognat sele v petem ali pa desetem poskusu,... (2× pa mi celo ni vzgal, me je pustu na cedilu). Akumolator ziher ni, ker vergla z mocjo, pa nafta tud ni zmznla, ker je bil npr. poln kesl pa pod streho pa nic ni blo efekta, zjutraj pri -12stopij spet ni uzgal.

Kaksne resitve nasveti ? :roll:

Mogoce naftni filter, mogoce kje kaksna voda prisla bliz ?
Za nasvete ze vnaprej hvala,... ;)

Objavljeno: Po jan 31, 2005 10:47 am
Napisal/-a audi-fan
Če predpostavimo da ima motor zadostno kompresijo, se pravi da ni na koncu in da je poleti normalno vžigal bi jaz preveril grelne svečke, seveda pod pogojem da je res kar si napisal (nafta, filter O.K)
Poskusi ga dvakrat greti ter šele nato vžgati.
Je pa znano da fordovi TD motorji "vžegjo" malo kasneje kot kak TDI, se pravi da obrne 3-5 krat predno prime.
LP

Objavljeno: Po jan 31, 2005 12:04 pm
Napisal/-a MiS
Poskusil tudi dvagrat greti, pa ni bilo nic bolje, stem da posledicno, ker sem pac tulkrat kresal, sem spraznil akumulator. Ampak to ni tezava, tezava je res nekje drugje, (grelne svečke?)

Objavljeno: Po jan 31, 2005 12:11 pm
Napisal/-a audi-fan
Če je s kompresijo vse v redu potem so grelne svečke. Mislim da je nekje že bila debata kako preveriš če so cele. Drugače pa k serviserju in naj pogleda kako je s tem. Ko jih boš zamenjal bi nato moralo biti načeloma zopet O.K.

Preberi tudi tole:
http://www.ford-klub.net/forum/viewtopic.php?t=1489

LP

Objavljeno: Po jan 31, 2005 12:16 pm
Napisal/-a alias
Problem teh mašin - pod -10 stopinj ga moraš prav prosit, da vžge. Fotrovega sem jst s katrco vžigal, ker je vedno spraznil acu. Vem, da skoz in skoz menjaval grelne svečke. Prodat, pa kupit non-ford dizel mašino.

Objavljeno: Po jan 31, 2005 10:02 pm
Napisal/-a MiS
bil pri serviserju, skupaj pregledala grelne svečke, na vseh štirih se je kresalo (preveris pac z zico na + akumolatorja, siml ko pasul, res). Tak da prisla do ugotovitve, da grelne svecke niso. Jutri bo menjal se naftni filter, ker ga pac ni mogu kupit zdle, ce bi se tam blo noter mogoce kaj,...

Je pa dejstvo da pri -10 stopinj in vec, akumulatorju mraz odvzame lahko tudi vec kot 50% moci, in ce avto stoji vec dni zunaj, pri -10 stopinjah ne bo kresnu, ker ima pac premal stroma. Znano pa je da ga rabjo dizli vec kot bencinarji (moči akumolatorja)

Bom vidu kak bo jutr ko bo zamenju se filter,...

Zanima me pa se neki, kaj pa mislte na kakovost nafte in razni dodatki, ki jih pac lahko dodas preden nalijes nafto v rezervoar ?

Pravjo da nej bi bla najbolj kvalitetna nafta na Agip-ovih in Mol-ovih črpalkah ?

Objavljeno: Po jan 31, 2005 10:57 pm
Napisal/-a pugi405
MiS je napisal/-a:bil pri serviserju, skupaj pregledala grelne svečke, na vseh štirih se je kresalo (preveris pac z zico na + akumolatorja, siml ko pasul, res). Tak da prisla do ugotovitve, da grelne svecke niso. Jutri bo menjal se naftni filter, ker ga pac ni mogu kupit zdle, ce bi se tam blo noter mogoce kaj,...

Je pa dejstvo da pri -10 stopinj in vec, akumulatorju mraz odvzame lahko tudi vec kot 50% moci, in ce avto stoji vec dni zunaj, pri -10 stopinjah ne bo kresnu, ker ima pac premal stroma. Znano pa je da ga rabjo dizli vec kot bencinarji (moči akumolatorja)

Bom vidu kak bo jutr ko bo zamenju se filter,...

Zanima me pa se neki, kaj pa mislte na kakovost nafte in razni dodatki, ki jih pac lahko dodas preden nalijes nafto v rezervoar ?

Pravjo da nej bi bla najbolj kvalitetna nafta na Agip-ovih in Mol-ovih črpalkah ?

Jaz sem bral v najnovejši motoreviji, da se toplo priporoča lastnikom dizlačev, da ne dodajajo aditivov, posebej pa še, da naj se ne dodaja bencina nafti.... ne vem zakaj naj ne bi dodajali kakega sredstva proti zmrzovanju nafte? :ue
Glede kakovosti dizelskega goriva pa tole... sestra ima Terranota 2.7 TDi starega 4 mesece. Pred 2 dnevi je šla tankat na Petrol. Ko je speljala z mesta ji je avto po desetih metrih kadil in izgubljal moč. Šla je na Petrol, vendar ni dosegla ničesar. Na servisu so ji povedali, da je definitivno kriva nafta. Drugi so ji svetoval, da naj hodi na Istrabenz tankat.... Zarad te Petrolove nafte je pa tut crknla Bosch pumpa na MB-ju .... :x .. cena 1 mio SIT. (popravilo priznano pod garancijo) :con

Objavljeno: Po jan 31, 2005 10:59 pm
Napisal/-a PiLLLe
Ce se ti gre za dodatke ti je najcenejsi benz :) delas pac 10% mesanco :) torej 50l nastfte 5 l benza :)

Pol pa lahk bi se aku mogoce zamenju za malce mocnejsega in to je to :) za usak slucaj ker se gre za novejsi avto zarad elektronke dodas se kako varovalko in to je to. Mora uzgat :P :D

LP PiLLLe

Objavljeno: Sr feb 02, 2005 8:36 am
Napisal/-a MiS
...naftni filter zamenjan, zadeva zdej sicer uzge, tud dans zjutri pri cca -10 je kresbu v prvem, sicer mal cca 3× zavergla(to je sicer normalno) ampak uzge pa. Lahka da je res to blo,... pridodala pa je k temu se slaba nafta tankana na Petrolu, najverjetneje,...

Zanima me pa se neki, imam obcutek da, ko pohodim gas je cca pol sekunde zamuka preden se odzove, prej se mi zdi da ni blo tulk, avto sicer ima moc tako kot je mel prej, sam tak kot da bi se gas zajla kje zatikala? oz, ce dugace povem avto ne zaboli takoj ko pohodim gas ? (zamik cca pol sekunde)