Stran 1 od 1

Težave z lučmi

Objavljeno: Če feb 03, 2005 8:00 am
Napisal/-a ban
Dogaja se mi, da če vrtim volan ko avto stoji na mestu, da mi vse luči (tud tiste v armaturki za osvetljevanje obratomera in hitrosti) zablendajo oz. žmrkajo. Isto se dogaja če pritisnem gumb za odpiranje električnih šip. Za trenutek vse luči žmrknejo, zgleds tko k da bi zgubile napetost. Žmrkanje pr šipah se dogaja tud če je avto ugasnjen. Vse lučke za trenutek požmrkajo. Drgač ma pa vto elektrohidravličen servo volan, gre pa za fabio. A kdo ve kaj bi to blo?

Objavljeno: Če feb 03, 2005 8:01 am
Napisal/-a RoZleht
alternator?

Objavljeno: Če feb 03, 2005 10:02 am
Napisal/-a puter
verjetno ti akumulator zgublja napetost, ker se susi in ni vec prevoden. kak tocno se to imenuje ti naj drugi pove.

imajo pa eni akumulatorji to moznost, da se dolije destilirana voda, da se spet navlazi in posledicno zvisa napetost

je pa tudi mozno,da alternator ne dela kot bi mogo

Objavljeno: Če feb 03, 2005 10:15 am
Napisal/-a ban
Akumolator smo že zamenjal pa ni blo nič drugače.

Objavljeno: Če feb 03, 2005 10:19 am
Napisal/-a puter
hm... pol je to izkljuceno, da je akumulator kriv

pol je edino se,da z alternatorjem ni vse vredu.

Kaj pa ko mas avto v visjih vrtljajih ti isto dela, ce das steklo gor pa dol al pa ovinek naredis?

Objavljeno: Če feb 03, 2005 10:24 am
Napisal/-a mate30
Poglej, tole žmrkanje je značilno za slab kontakt na istem vodniku. Najprej preveri kontakte na sponkah in varovalke.
Očitno ni krivda pri alternatorju in akumulatorju.!
Poišči si električno shemo, varovalke in poglej, če kje mogoče na isti varovalki električni volan kot napajanje osvetlitve armaturke

Objavljeno: Če feb 03, 2005 10:33 am
Napisal/-a mate30
Poglej, tole žmrkanje je značilno za slab kontakt na istem vodniku. Najprej preveri kontakte na sponkah in varovalke.
Očitno ni krivda pri alternatorju in akumulatorju.!
Poišči si električno shemo, varovalke in poglej, če kje mogoče na isti varovalki električni volan kot napajanje osvetlitve armaturke

Objavljeno: Če feb 03, 2005 11:17 am
Napisal/-a vepar
kaj boste spet doktoriral?

vsak avto to dela. tud moj pa ne jokam zarad tega če mi mal luči požmrkajo.
pač če volan do konca obrneš porab več toka ker se nemore obrnt.
isto je pa za motorčke za šipe.
in ker porab več toka naenkat pač mal luči poblendajo.


pa o tem smo že debatiral nedolg nazaj!

Objavljeno: Če feb 03, 2005 3:43 pm
Napisal/-a pugi405
vepar je napisal/-a:kaj boste spet doktoriral?

vsak avto to dela. tud moj pa ne jokam zarad tega če mi mal luči požmrkajo.
pač če volan do konca obrneš porab več toka ker se nemore obrnt.
isto je pa za motorčke za šipe.
in ker porab več toka naenkat pač mal luči poblendajo.


pa o tem smo že debatiral nedolg nazaj!

o.k. pol si bom pa jst malo temo sposodu. Ko obračam volan (servo) mi včasih obrati padejo pod minimum včasih pa ne... kaj bi blo to? :evil: To dela že odkar ga mam...

Objavljeno: Če feb 03, 2005 8:02 pm
Napisal/-a Voith
logika cista, obracanje servo volana obremenjuje masino, ker more energijo dt za pumpo servo volana, in zato obrati padejo, ker se more matrat. to se dogaja sam ce so kolesa tko da se res tezko premikajo, al pa ce je ze konec pa hoces se kr naprej vrtet.

Objavljeno: Če feb 03, 2005 8:34 pm
Napisal/-a Gricko
vepar in voith!! RES je!!!
Pač je servo motor porabnik el energije!!!Zato blinka!!!
nekaterim bolj , nekaterim manj (odvisno, kakšen servo -hidravlika ali elektrika)

ps:Tlele bodo pa eni naredil doktorate zakaj, kako, laternator, prebijanje vodnikov..... :roll: