Stran 1 od 1

AX - vžig

Objavljeno: To feb 15, 2005 8:36 am
Napisal/-a Bosstjan
Sem nov in imam eno vprašanje. Najprej podatki: Ax 1.1i, letnik 1992, 145k prevoženih km.

Pred časom mi je začel avto cukat. Zadeva ni zgledala problematična in smo sumili zapacan zračni filter, ki je bil potem tudi menjan. Potem pa mi je enkrat zmanjkalo goriva in zadeva se je zakomplicirala. Blazno je cukalo in tudi pokalo zraven.

Menjali smo svečke, en kabel in filter goriva (baje je bil še originalen gor). Slednji je bil verjetno tudi najbolj problematičen. Problem pa je v tem, da sem ob problemih s cukanjem našel še nekaj napak. Tako sem menjal še akumulator in obnovil (če se uporabi ta izraz) starter. Bilo je še nekaj drugih malenkosti, ki pa nimajo zveze z vžigom.

Od tega je en teden in avto se na cesti obnaša kar dobro. Žal pa sedaj spet prihaja do problemov in avto težko vžiga. Starter verjetno ni, ker je bil zrihtan. Sodeč po zvoku tudi lepo enakomerno obrača. Sumim, da je še vedno problem z dovodom goriva, ne vem pa kaj bi lahko blo.

Je pa tako. Prej mi je cukal zgolj pri toplem motorju. Vžiga pa težko ko je hladen. Verjetno je problem povezan z napisanim, me pa zanima, kaj bi blo najbolj verjetno narobe.

Že vnaprej hvala za odgovore.

Objavljeno: To feb 15, 2005 11:59 am
Napisal/-a tešo
a cuka tud ko se motor segreje?

Meni je tud cukal in sem dal malo elktriko porihtat pač zamnjal sem razdelinlo kapo svčeke kable in zdej motor žvižga in tud ne cuke več! vžiga pa B.P.

Objavljeno: To feb 15, 2005 12:22 pm
Napisal/-a Bosstjan
Preden sem menjal filter goriva, je cukal samo ko se je segrel. Hladen je delal dobro. Zdaj pa cukanja ni čutit. Mogoče pa še bo.

Objavljeno: To feb 15, 2005 2:14 pm
Napisal/-a RedBull™
zamenjaj šobo za vbrizg (sj ima že mono varianto) pa boš potem videl če je kaj bolje.

Objavljeno: To feb 15, 2005 3:16 pm
Napisal/-a monster_d
Tak ti bom reko kolegu delalo isto, mislo da je problem z benzom bil, da je sfalilo benza pa ni.
Poglej cinspulo oz vzigalno tuljavo. mogoce je isto kot pri kolegu blo da je kontakt bil oksidiran. Pol smo vzeli malo smirgl papirja, spucali pa je laufalo ko urca.
No mozno da gre za isti problem, pogledati ni greh.
lp

Objavljeno: To feb 15, 2005 5:07 pm
Napisal/-a bsmuk31
jaz bi rekel da je vžigalna tulava kriva. Enkrat probaj mrzel avto zagnati s pomočjo potiskanja po klancu navzdol, če bo še vedno komaj zagnal je skoraj 100% kriva tuljava.
Nova te pride okol 10k če sem še prav na tekočem. Pokliči v Anet pa boš izvedel 8)

Objavljeno: Sr feb 16, 2005 9:10 am
Napisal/-a Bosstjan
Kaj pa pumpa. Občutek imam, da ne potegne vedno, ko dam kontakt (lahko, da se motim). Ko pa jo slišim, ponavadi vžge.

Danes sem verglal 5x. Seveda sem vedno znova dal kontakt. Prvič je bilo slišat pumpo, potem pa ne več. Petič pa jo je blo spet slišat (spet se lahko motim, samo se mi zdi, da je blo tako) in potem je vžgalo takoj. Dejstvo je, da takrat ko užge, užge takoj.

A je možno, da jo je samo zapacalo, takrat ko mi je zmanjkalo goriva? Aja, užiga pa težje, ko je temperatura pod nulo. A je mogoče sedaj kakšen indic več?

Hvala.

Objavljeno: Sr feb 16, 2005 9:32 am
Napisal/-a Damjan19
najbolš da taprvo pogledaš elektriko, men je delal podobno, pa zej ko je razdelilna kapa menjana, pa kontakti spucani dela ko ura...

Objavljeno: Sr feb 16, 2005 11:57 am
Napisal/-a Imperium
Meni in kolegu je enkrat zmanjkalo bencina na AX-u. Par dni kasneje je šla benz pumpa po gobe. Na servisu so rekli, da se to zgodi skoraj vedno pri Ax-u, če ti zmanjka benz. Probaj zamenjat pa boš videl, če bo kaj boljše.