Stran 1 od 2

menjava zobatega j. VW passat

Objavljeno: To feb 15, 2005 2:21 pm
Napisal/-a RedBull™
Torej zanima me kolk je kaj dela za menjavo zobatega jermena na VW passatu 1.8T (AEB motor)

kolkor sm po slikah gledu,faze ni težko najdet,sam da prideš do zobatega jermena je dela celga fuka (aja a je treba hladilnik vode stran uzet al se samo cevi odklopjo) ?

pa kolikor mi je znano da ima lahko zobati jermen 152 ali pa 153 zob. Tko da vsaj jst mislm da če ima 152 zob,daš lahko tud 153 ampak zravn pride tud mal drugačen šponar,tko da nima kaj bit.

Jst še pri tem modelu nism nikol menju,tko da pričakujem mnenje od koga ki je to že počel.

Objavljeno: To feb 15, 2005 2:51 pm
Napisal/-a mišel
ja je kr neki dela ja :lol: to kr si napisu je res, vsaj meni se zdi, ker so ga tudi pri passatu od mojega očeta menjali, tako da je kr neki dela ;)

Objavljeno: To feb 15, 2005 3:13 pm
Napisal/-a PiLLLe
Stari jst sm gledu neki po avtodati pa je narisan tko cudn da zgleda kda moras dt ceu spredn konc dol ?!?! ni mi jasn kako so gla lahk tko glupo nardil.
Drgac me pa isto caka kot tebe :) fukarija :D

LP PiLLLe

Objavljeno: To feb 15, 2005 3:17 pm
Napisal/-a RedBull™
ma ja jeba bo sj vem :) sj mal mi je znano da je treba odbijač dol,pa masko pol pa vezno steno za ene 12 cm naprej pomakneš...sam zdj nevem je to dovolj da hladilnik vode samo odklopm,al ga je treba prov stran dat....spet se bom cel dan zezu že vidm... drugač ma pa isto kod audi zato ker ima vzdolžno postavljen motor

Objavljeno: To feb 15, 2005 3:40 pm
Napisal/-a PiLLLe
Sj tko je skos. Se prou vid da je biu narejen s pomocjo racunalnika :) tist PO***AN inziner k ga je risu ni pomislu na montazo demontazo.
Bi blo pa dobr ce bi kak lastnik passata povedu kok je kj placa umes da dobimo saj prblizno sliko kok je treba usega dol potrgat :/

Aja pozabu :D am x-hair ma passata naj mal pofotka :P :D ;)

LP PiLLLe

Objavljeno: Sr feb 16, 2005 7:22 pm
Napisal/-a Dzulsima
Kolk pa pride menjava? :shock:

Objavljeno: Sr feb 16, 2005 7:24 pm
Napisal/-a goba
jest sm bil enkrat zrevn k ga je fotru menu edn pa je mogu odbijač, kiler, klimo,....
uglavn tok je mogu podret da je pršu do mašine


LP

Objavljeno: Sr feb 16, 2005 9:22 pm
Napisal/-a RedBull™
Dzulsima je napisal/-a:Kolk pa pride menjava? :shock:

no delo me čaka v petek tko da sporočim kolk jurčkov bo vse skup naneslo.

Objavljeno: Sr feb 16, 2005 9:59 pm
Napisal/-a hermand
Opis postopka:

1. Odstraniš spodnjo zaščito motorja
2. Odstraniš odbijač (pod blendami sta dva vijaka imbus 6 in pri podblatniku dva vijaka), potem jo snameš
3. Odstraniš žaščite od hladilnika za klimo (levi + desni) 2 vijaka
4. Odstraniš nosilca, ki držita hladilnik za klimo 4 vijaki
5. Odklopiš senzor, ki pride na cev, ki gre na kiler
6. Izpustiš vodo za hladilnika
7. Odstraniš senzor za zunanjo temperaturo
8. Odklopiš cevi za vodo spodaj in zgoraj, imaš verjetno na šplento
9. Odstraniš hladilnik
10. Dobro je odstraniti tudi vetrnico na desni strani za klimo matica na 8 ključ in pazi, ker je levi navoj, da ne boš utrgal
11. Odstraniš vetrnico hladilnika motorja 4 vijaki imbus 5 ali 6 ključ
12. Potem odstraniš jermene mikro od klime in od servota
13. Odstraniš glavno jermenico, 4 vijaki imbus 6
14. GLavne vezne ti ni treba dol jemati, jermenico boš pa moral malce na silo dol potegniti, ker je zelo malo prostora, ampak gre.
15. Odstraniš zaščite od zobatega jermena
16. Poiščeš cajhne in si potem označiš s alkoholnim flumastrom.
17. Odstraniš zobati jermen

Potem se postopek ponovi. Luči pa ni potrebno odstranjevati.

Mogoče sem ti kaj pomagal.

Objavljeno: Sr feb 16, 2005 10:30 pm
Napisal/-a _Jerry_
hermand je napisal/-a:Mogoče sem ti kaj pomagal.


Imas pa smisel za humor :mrgreen: Napisal si tako, kot da ga vsak dan za trening po 3x razstavis in sestavis :bow

Sicer sem pa hotel pripomnit le to, da ne ve kaj je "krvavo zasluzen denar" tisti mehanik, ki ni popravljal V12 Jaguarja, Mercedesa ali BMWja... ;) TAM je sele guzva :huh:

Objavljeno: Sr feb 16, 2005 11:09 pm
Napisal/-a RedBull™
ok thanks hermand...si pomagu ja...saj ne rečm kako je težko...sam če malkrat to delaš,se v prvič mal loviš...tko pa če ti nekdo svetuje gre takoj lažje.

Objavljeno: Če feb 17, 2005 12:44 pm
Napisal/-a hermand
Pri odstrajevanju hladilnika imaš na vrhu dva zatiča, ki držita hladilnik in jih odstraniš z izvijačem

Ni vse v velikosti avtomobilov kot so jaguar, bmw, mercedes.

Vprašaj kakšnega mehanika, če je na DAEWOO MATIZ-u odstranjeval sesalni kolektor.
Potem šele vidiš zakaj je denar mehanikov krvavo zaslužen.

[/img]

Objavljeno: Če feb 17, 2005 4:30 pm
Napisal/-a PiLLLe
hermand je napisal/-a:Potem šele vidiš zakaj je denar mehanikov krvavo zaslužen.

[/img]


Se strinjam in zato se tut robantim po forumu k usak misl da je to en sraufek in je stvar gotova.
Sam full sraufam najveckrat krse in moram tut doskrat improvizerat ker bosancki nevlagajo kj prevec kesa v avte in se ti j*** pa poprav ksno stvar brez rez. delov, pol pa prids sm in ti en pamet soli kok je on nametu notr ledic pa obvlada sceno kao :) mislm da na temu forumu full manka takih ludi kt ti smeks _jerry_ jst pa se ene par bi se jih najdl.

LP PiLLLe

Objavljeno: Če feb 17, 2005 7:22 pm
Napisal/-a Dzulsima
Hm, no jst tut mislm dat to menat, zdej čz par dni, mam pa me zanima, kaj vse zravn jermena je treba sploh zamenat, pa kolk je taka okvirna cena, d me nojo preveč za ceno nategnil. :(
Hvala. ;)

Objavljeno: Če feb 17, 2005 8:11 pm
Napisal/-a ktmjurca
Hja. Na "veliki servis" (pri vw vozilih z dizelskim motorjem se dela na 90000 km oz. 5 let pri bencinskih motorjih pa na 120000km oz. 5 let) se naj bi menjalo zobati jermen (cena za bencinarja 1.8l tam kol 6000 sit) napenjalec zobatega jermena (cena od 17000 do 25000 sit odvisno od modela) mikro jermeni napenjalci mikro jermenov pa po moji oceni po potrebi. Poleg spada seveda se olje oljni filter pa razni zracni filtri ksne svecke (pri bencinarjih filter goriva) pa pregled in po potrebi nastavitev zavor podvozja luci pa take malenkosti. Na uradnem servisu je cena takega posega hitro 90000-110000 sit na ostalih servisih pa ce se kvalitetna roba daje notr tm okol 50000 sit lohk mal manj lohk mal vec (pac odvisno kaj vse je potrebno menjati) :)

Objavljeno: Če feb 17, 2005 9:14 pm
Napisal/-a super98
Za dizla je natančna cena velikega servisa 177.000sit na porsche-ju

Objavljeno: Če feb 17, 2005 9:36 pm
Napisal/-a Need_Power
Ko se pri VW menjava zobati jermen, se zraven še ponavadi menja komplet hladilna tekočina G12plus (ki iz strani VWja nima predvidenega intervala menjave) + vodna pumpa + svečke, če so stare več kot 4 leta ali imajo več kot 60k km (govorim za bencinarja).....kar mimogrede nanese še za 100 Eurov materiala.

LP

Objavljeno: Pe feb 18, 2005 5:59 pm
Napisal/-a RedBull™
evo operacija končana :D šlo brez problemov,še hladilnika vode nism stran jemal,pa visco sklopko sm tud kr notr pustu sam ventilator sem okol odvil (4 vijaki) da mi pa vezna stena ni dol usekala sm dal pa na vsako stran dva dolga M8 vijaka,tko da se je lepo odmaknila.

no nekoga je zanimala cena: prišlo ga je (menjava zobatega jermena,treh mikro jermenov,vodne pumpe,novega antifriza,prednjih diskov + ploščic,ter zadnjih diskov + ploščic) no vse skupaj je z materialom ter delom je naneslo 170.000 sit

Objavljeno: Pe feb 18, 2005 11:12 pm
Napisal/-a Dzulsima
A to na urednem servisu tolk računajo al kaj?
Upam d je za VWja tolk drago? :lol:
Hm, zakaj pa še ene diske menat? :shock:

Objavljeno: So feb 19, 2005 6:55 am
Napisal/-a RedBull™
ne ni originalen servis...na originalnem bi blo zihr vse skupi čez 200k jah a zakaj so se kompletni diski menjali (zato ker je blo vse še original ter v k....) pa je reku kar menjat.