Stran 1 od 2
Mašina se ne segreje nad 50C!
Objavljeno: Pe feb 18, 2005 1:25 pm
Napisal/-a Slash83
Imam Tipo-ta in sedaj pozimi ima mašina vedno delavno temperaturo 50C-razen če stojim 5 minut v koloni-potem pride na 70C. Mislim da zaradi tega ne deluje tudi gretje (to začne pihat toplo nad 60C) in pa tudi poraba je sedaj pozimi skoraj 3litre večja kot poleti. tak da sumim da se avtomatski zauk sploh ne ugasne ker ne dosega mašina nikakršnih temperatur.
Kateri del moram to zamenjat?
Baje obstaja neki del ki skrbi za pretok vode po mašini? Je to hin?
Tnx
Objavljeno: Pe feb 18, 2005 1:28 pm
Napisal/-a Josephe
tako je termostat. Pojdi menjati.
Zdej če se menja samo vložek je ca 1500 sit.
LP Joseph
Objavljeno: Pe feb 18, 2005 1:34 pm
Napisal/-a robcon
zamenji termostat
Objavljeno: Pe feb 18, 2005 2:55 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
To dela tud meni in ko je zunaj mrzlo še nisem videl Tipota da bi se segrel takoj . Ko hodim v službo nardim okol 10 km pa se mi šele tolk ogreje da mal mlačno piha. In tud drugi Tipoti kolikor vem se zlepa ne segrejejo. Pa sn zamenjal termostat pa je blo isto.
Objavljeno: Pe feb 18, 2005 3:16 pm
Napisal/-a dj_em
pol je pa tok zjeban.....
ponavad gre za termostat če je tko
Objavljeno: Pe feb 18, 2005 4:07 pm
Napisal/-a Gricko
men je začel po 5 km mlačno pihat, po 10ih km je bil pa zmeri že na delovni temp malo pod 90 stopinjami!
nikol mel problemov, razne polet se je temp skoz vrtela čez 90 in se je ventilator ful vklapljal (po mestu!)
sem pa zamenjal termostat, koj k sem ga kupu, ker je bil prejšni zanič!!
če se ti res tako težko segreje menjaj termostat!!!
Objavljeno: Pe feb 18, 2005 4:21 pm
Napisal/-a black
Moj se segreje na 90 stopinj v štirih kilometrih.
Objavljeno: Pe feb 18, 2005 4:44 pm
Napisal/-a music_man
Zgleda d mam cudn avto men toplo piha po 4km s tem d se ves ta cas pelem po klancu dol. pol k pridm na ravnino ma pa masina v 1 km 90 stopinj pol.
Objavljeno: Pe feb 18, 2005 4:46 pm
Napisal/-a Gricko
black je napisal/-a:Moj se segreje na 90 stopinj v štirih kilometrih.
kaj se prve 4 km voziš pod štantgasom v prvi??? :P
če ga maš v garaži ti verjamem, če pa ga imaš zunaj in da je mrat, ti pa NIKAKOR ne verjamem!!!Šezmeri je velik vode za segret in to traja!!!, sploh pri starej avtih, ki imajo Sondo za temp na bloku motorja!!!
eni novejš avti jo majo na glavi in tisto hitro pakaže da je mašina ogreta, ki pa v resnici še zdaleč ni !!!Tudi za gretje kabine imajo odvod blizu glave, zato da začne hitro pihat topel zrak, čeprav mašina še ni segreta!!! Samo tipo ni novejši avto

Objavljeno: Pe feb 18, 2005 4:49 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
black je napisal/-a:Moj se segreje na 90 stopinj v štirih kilometrih.
Pol je pa z mojm že od nekdaj nekaj narobe. Kater termostat točno ste pa menjal ker jest vem sam za enga da je na desni strani motorja navrh. če gledaš s sprednje strani. dal sn pa ene 5 jurijev za njega. Pol verjetno ni ta termostat kriv..Ker zdaj pozimi se mi nikoli ni ogrelo voda na več kot 60-70 stopinj. Pol je pa še edn ki je v killerju. za drugega pa ne vem.
Objavljeno: Pe feb 18, 2005 5:03 pm
Napisal/-a Gricko
Fiat Tipo je napisal/-a:black je napisal/-a:Moj se segreje na 90 stopinj v štirih kilometrih.
Pol je pa z mojm že od nekdaj nekaj narobe. Kater termostat točno ste pa menjal ker jest vem sam za enga da je na desni strani motorja navrh. če gledaš s sprednje strani. dal sn pa ene 5 jurijev za njega. Pol verjetno ni ta termostat kriv..Ker zdaj pozimi se mi nikoli ni ogrelo voda na več kot 60-70 stopinj. Pol je pa še edn ki je v killerju. za drugega pa ne vem.
mmm mislim da je BLACK mal napihnil podatek :P ....., ampak taka temp, ki jo imaš ti, pa zopet ni vredu!!
jaz sem menjal samo tist termostat, na desni(od spredaj gledaš) , ki je pod frtajlerjem!!
kakor vem imaš še en ventil ,ki se uporablja za gretje v kabini (za pečko), samo to ne more bit vzrok!
za kakšnega v kilerju, pa prvič slišim??
pa glede termostata , jaz sem za njega dal nekaj čez 2 k sit, mogoče 3 k sit več ne!!
LISKO je enkrat omenjal, da je moral zamenjati 3 NOVE termostate, da mu je začel vredu delat, tko da mogoče si dobil kak termostat, ki prehitro odpre!!, samo še vedno bi se ti moral segret avto vsaj na 80 (razen po kaki AC)samo dolgo bi trajalo!!
kaj pa če imate tipalo, za kazalec pokvarjeno?? (eni avti imajo za računalnik posebi tipalo, za kazalec pa drugega- za tipota pa nevem kako ma)
Objavljeno: Pe feb 18, 2005 7:29 pm
Napisal/-a Slash83
Hvala za pomoč - sem prej glih peljal avto k mehaniku in zamenjal termostat. Termostat je bil 2700sit, je pa pol avto po 5min laufanja na mestu prišel na 90C-in pol vseh 5km vožnje domov držal 90C-pihalo pa je zelo toplo(malo je tako že verjetnoi grelec zadelan).
Tako da: problem rešen!:)
TNX
Objavljeno: Pe feb 18, 2005 11:40 pm
Napisal/-a _Jerry_
music_man je napisal/-a:Zgleda d mam cudn avto men toplo piha po 4km s tem d se ves ta cas pelem po klancu dol. pol k pridm na ravnino ma pa masina v 1 km 90 stopinj pol.
To je normalno, ker pri zaviranju z motorjem med voznjo navzdol v motor ne priteka skoraj nic goriva in se zato tudi ne more dovolj segreti. Ceprav je normalno, pa to nikakor NI DOBRO za motor

Ce motor deluje hladen, se ZELO obrablja

Ce si doma na vrhu hriba, raje vsakic, preden gres v dolino (kadar ti pac to dopusca cas) na mestu segrej motor. To sicer v drugih primerih odsvetujemo, ampak pri tebi je pac edina resitev...

Objavljeno: So feb 19, 2005 12:07 am
Napisal/-a music_man
_Jerry_ je napisal/-a:music_man je napisal/-a:Zgleda d mam cudn avto men toplo piha po 4km s tem d se ves ta cas pelem po klancu dol. pol k pridm na ravnino ma pa masina v 1 km 90 stopinj pol.
To je normalno, ker pri zaviranju z motorjem med voznjo navzdol v motor ne priteka skoraj nic goriva in se zato tudi ne more dovolj segreti. Ceprav je normalno, pa to nikakor NI DOBRO za motor

Ce motor deluje hladen, se ZELO obrablja

Ce si doma na vrhu hriba, raje vsakic, preden gres v dolino (kadar ti pac to dopusca cas) na mestu segrej motor. To sicer v drugih primerih odsvetujemo, ampak pri tebi je pac edina resitev...

Sej take panike pa spet ni. Pelem se v tretji tam od 2 do 2,5 k rpm na ravnincah med ovinki mal dodas gas pa pred ovinkom spustis. Tko d ni lih panike. Sam ni pa motor obremenjen skor nc. Ubistvu je obremenitev motorja od nevtralne pa do neke minimalne ravno zaviram z njim lih ne. Ni tak klanc

Objavljeno: So feb 19, 2005 11:52 am
Napisal/-a Janko Žerjal
Tudi sam imam Tipota in tud meni se temperatura pozimi ne dvigne nad 60 do 70 stopinj, poleti pa je stalno okoli 92, tako, da se mi ventilator neprestano vklaplja...
A lahko kdo da gor kako fotko, kjer bi blo razvidno, kateri termostat je treba menjat? Namreč ga ne najdem...
Objavljeno: So feb 19, 2005 1:37 pm
Napisal/-a Gricko
če motor gledaš od spredi: Na desni strani motorja, imaš frtajler (tam grejo vsi kabli iz enega mesta na svečke), točno pod frtajlerjem imaš en železen del v katerega sta speljani dve cevi za vodo!! No to železno ohišje je treba dol dat in notri imaš termostat!!
Objavljeno: So feb 19, 2005 2:08 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Gricko je napisal/-a:če motor gledaš od spredi: Na desni strani motorja, imaš frtajler (tam grejo vsi kabli iz enega mesta na svečke), točno pod frtajlerjem imaš en železen del v katerega sta speljani dve cevi za vodo!! No to železno ohišje je treba dol dat in notri imaš termostat!!
Ups jest sn čist mim usekal sn imel v mislih ubistvu tipalo za temperaturo vode , zato sn mislu da je pol tud tisto na kilrju tist del

ops:

ops:

ops: grem zdej pogledat dol kako je ker tistega pa nisem še menjal.
Objavljeno: So feb 19, 2005 2:25 pm
Napisal/-a soso
Da se jaz neklaj tu zraven vprasam.
Recimo da ti avto kljub normalni temperaturi motorja slabo greje kaj bi bil lahko vzrok?
Mogoce kaj narobe z grelcem? Se da to kak popravit ( scistit) al samo zamenjat? LP
Objavljeno: So feb 19, 2005 2:38 pm
Napisal/-a RedBull™
soso je napisal/-a:Da se jaz neklaj tu zraven vprasam.
Recimo da ti avto kljub normalni temperaturi motorja slabo greje kaj bi bil lahko vzrok?
Mogoce kaj narobe z grelcem? Se da to kak popravit ( scistit) al samo zamenjat? LP
zamašena pečka v kabini...kaj občutnega se ne da narediti razn menjava (lahko se ti pa znotraj loputa za topel zrak ne odpre dovolj)
Objavljeno: So feb 19, 2005 3:18 pm
Napisal/-a PiLLLe
soso je napisal/-a:Da se jaz neklaj tu zraven vprasam.
Recimo da ti avto kljub normalni temperaturi motorja slabo greje kaj bi bil lahko vzrok?
Mogoce kaj narobe z grelcem? Se da to kak popravit ( scistit) al samo zamenjat? LP
A ti piha mocno? mozno je da je kilercek zamasen na rebrih.
Zdj ce piha mocno je mozno da mas zrk v sistemu in ga negreje, mozno je tudi da te ventil zajebava kokr vem ga talijani majo.
LP PiLLLe