Stran 1 od 1

Turbina pušča olje - JTD 105

Objavljeno: Ne feb 20, 2005 11:57 pm
Napisal/-a Hubby
Kupil sem avto pri 120 tisoč km, sedaj ima 130 in mi kaplja od turbine vsak dan nekaj olja. Mislim da kaplja že od nakupa le da tega nisem opazil.

Dosedaj sem ugotovil da ima avto Garret T15 turbino, da v ZDA stane tipično popravilo turbine okol 340 dolarjev in da je olje v turbini zato da hladi ležaj, kar pomeni da napaka ni nujno v sami turbini.

Ima kdo kake izkušnje s tem in kam se splača avto peljat v oklici LJ? Kakšna je priližno cena popravila? Našel pa sem spletno stran od nekih turbo serviserjev iz ptuja. link... Ena fajn stran od italijanov na temo servisa turbin link...

Objavljeno: Po feb 21, 2005 12:06 am
Napisal/-a PiLLLe
Hja najbol bi blo ce ti pogledas kje tocn olje pusca. A kaplja po cevi dol ce je tko potlej je lahko da napaka na cevki. Ce sled olja pride s kje drgje je lahk da tut kak semering in se par stvari bi se najdl. Tko da dej povej tocn kje si opazu olje.
Drgac se pa da turbince lepo obnovit tko da ni pene po novi.

LP PiLLLe

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:22 am
Napisal/-a lucky009
evo ti en servis turbin v okolici ljubljane http://www.beja.si/frame.htm

Objavljeno: Po feb 21, 2005 2:54 pm
Napisal/-a matcho
Meni je tudi spuščalo olje na turbini. Samo ni bla turbina hin ampak samo ona sponka ko drži cev gor. Pol so mi pa dali novo sponko gor zdaj pa je spet OK vse. Strošek je bil celega jurja.

Objavljeno: To jan 09, 2007 7:54 am
Napisal/-a Jasminko
kaj pa če pušča na sredini turbine, in nadomestnega dela - tesnila - ni?

pravijo da ni dobr dat notr home made tesnilo ali pasto? kaj potem narediti?

lp

jasmin

Objavljeno: To jan 09, 2007 9:21 pm
Napisal/-a Jasminko
avto je str 3 leta in ma 33000 prevozenih - realnih, redno servisiran, ....

aa

Objavljeno: To jan 09, 2007 9:30 pm
Napisal/-a warmaster
u hudirja, pa se ti zavedaš kok kilometrov je to??????!!!!!!!!!! pa še italjanska mašina, če se ne motim??!!!

Re: aa

Objavljeno: To jan 09, 2007 9:50 pm
Napisal/-a Jasminko
warmaster je napisal/-a:u hudirja, pa se ti zavedaš kok kilometrov je to??????!!!!!!!!!! pa še italjanska mašina, če se ne motim??!!!


se opravičujem, 33000 km sm mislu :)

ni italijanska, je nemška (mercedes benz).


jasmin

Objavljeno: To jan 09, 2007 10:02 pm
Napisal/-a mega_ne
LP. vsem skupaj

-Sem lastnik Lagune II 1.9Dci L2001 125.000km
-Hočem vam povedat da mi je crknnila Trubina pri 124.000km, prvo sem mislu da se mi na servisu vtrga so mi rekli 300k če je samo turbič. Sem si mislu adijo 3plače. (nekje v glavi pa bom že porihtal nekak,....)
-Ja nič domu avto v garažo pa šraufat,..... Turbo vun pa gledat kva dogaja. Ok tubro luft 1,5mm, si mislim to že ni vredu,..
-Grem na internet iskat strokovno pomoč. Mine par urc iskanja pa klicanja, pri nas vsi samo pravijo pripelji ga razšraufamo,... Pa vsi takoj daj dnar za pregled, si mislim **** vas gleda banda!!!!!
-Najdem stran http://www.turbolader.net/
-Pošljem E-mail prosim za pomoč,... Drugi dan odgovor da je povsej verjetnosti šel turbo, da mi svetujejo da jim ga pošljem, ter da ga zastojn pregledajo,... Pač poštnino bo treba plačat 16Euro z Avstrije z Slovenije pa 25Euro,..
-Minilo par dni so mi poslali slike od mojega turbota lepo očiščen, pregledan ter so mi ponudili, za zamenjavo za novega za samo 550Euro+davek, pri nas hočejo za obnovljenega met 165jurjev. Ok nakažem denar 575E za davek sem oproščen .
-Skratka dobil sem NOVI TURBO ZA 138.000 Sit, ter original je bil narejen v Franciji, novi kao z popravkom pa v Združenem Krlajestvu UK, z forumov sem prepral da so zelo izbolšali vzdržljivost z tem pa življensko dobo trubota.
-Skratka ko sem čakal na turbota sem razmontiral vse tam okoli turbota, PS. Sploh ni tako zakomplicirano kot sem si mislil!!! Tak da z malo znanjem ter razmišlanjem pa potrplenjem!!!!! gre naret vse, zares vse,...
-Priporočam z izkušenj:
-Če sumite da je Turbo fuč oz. da veste.
- http://www.turbolader.net (Radi pomagajo ter so zelo ugodni )
-Vse dihtunge oz. tesnila naročit Originale na Renaultu vse stanega okoli 10k sit tak da se splača
-Obvezno sčistit ERG ventil ampak!!! Pazljivo kak ga razmontirate ker je 100% poln saj ter ga držijo ko žafran. Počasi ga sukajte v urinem kazalcu dokler nebo popustlo. Ker so mi na servisu povedal da od 10tih 8uničijo tak da pazzzlljivooo,...
-Priporočam da se preverijo vse cevi katere so zatesnjene kao z onim kaj se šraufa,..
-Ter da Izpušni kolektor ter sesalni del ščistite z Nitrom potem pa sperete z paro oz. z vapom ker sem jaz mel v kolektoru enih 5mm debelo steno masti ter saj,... Skratka vsrano ko drek!!
-Moram pa povedat še to da za svetovanje lahko vsak skoči na servis ter da tudi na Hitri minuti zelo radi pomagajo. Vsaj meni so do zdaj


izkušnja enega izmed naših forumašev