Stran 1 od 5

ABS falus po snegu...

Objavljeno: Po feb 21, 2005 9:56 pm
Napisal/-a Chapyy-H
Dons se pelem po zaloški cca 5 sm snega, hočem zavit na pumpo pohodm bremzo, zk zk zk zk trese, pa nc ne ustav (sfalim vhod). Uglavn nism vedu da po snegu tako slabo bremza ce mas abs. In vaše izkušnje?

Objavljeno: Po feb 21, 2005 9:57 pm
Napisal/-a leoncupra
hmmm nevem zakaj bi slabo bremzal, prehitr si prpelu ;) to bo to :) ABS je ze supr cene bi ti use lepo blokiral pa bi se se dl ustavu :P

Objavljeno: Po feb 21, 2005 9:58 pm
Napisal/-a Omelo
ABS smrdi po znegu in ledu in makedamu da glava boli!

Sama zavorna pot je bla z ABSom 38m brez pa 32m.

So nekje merl.

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:03 pm
Napisal/-a kljukec
ti sam prčakuj prjemanje absa pa ornk na bremzo pohod pa bo
ni tolk slabš sam filing je bedn k ti nazaj bremzo meče, pa abs se oglas pa to

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:05 pm
Napisal/-a joke
jp, podobna izkušnja, ampak bistveno bolj obvladaš avto z ABS kot pa brez. s tem je pa namen tudi dosežen.

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:15 pm
Napisal/-a lublancan
če vozš po snegu in nimaš abs, ti kolesa zablokirajo in začneš plužt pred sabo in se zlo hitr ustavš
če maš abs, pa popušča bremzo in se ustavš kasnej

za po snegu abs ni
v drugačnih razmerah je pa bolš kot navadne bremze

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:18 pm
Napisal/-a Chapyy-H
To vidš, sm vedu za to teorijo sam sam rabu potrditev:))

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:21 pm
Napisal/-a dj_em
lublancan je napisal/-a:če vozš po snegu in nimaš abs, ti kolesa zablokirajo in začneš plužt pred sabo in se zlo hitr ustavš
če maš abs, pa popušča bremzo in se ustavš kasnej

za po snegu abs ni
v drugačnih razmerah je pa bolš kot navadne bremze


no pomoje da to nima nobene veze s pluženjem ker konc koncev je zavorna pot odvisna od samega trenja gume s podlago kar se v primeru s snegom zmanjša zato ker pač voda pa to nardita svoje in zbijeta trenje s površino pod 1 tko da se zarad tega dl peleš.....
aja v najbolših pogojih ogreta guma vs. asfalt je mislm da koeficient trenja bliz 1 al pa mal več nism 100%
zato se motorist tok nagne lohk v ovinku ravn zarad teka koeficienta

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:28 pm
Napisal/-a Mate
joke je napisal/-a:jp, podobna izkušnja, ampak bistveno bolj obvladaš avto z ABS kot pa brez. s tem je pa namen tudi dosežen.


Samo nikol se ne zanasat na to, da avto se vedno obvladas v zaviranju. Ga ze, na suhem. Na mokrem in ledenem pa je zgodba drugacna.

Mam tri primere:
Se peljem po eni cestici, z zglajenim snegom v blagi levi ovnike in za zajbancijo pohodim bremzo na polno in avto gre vedno bolj naravnost proti grabnu. Spustim bremzo in avto gre ponovno v zeleno smer v ovinek.
Suh, a gladek asfalt in precej hiter vstop v ovinek po klancu navzdol. Sem mel napad rally voznje :twisted: in ze spet precej pohodim bremzo, da se ABS oglasi in avto precej podkrmari - tako da bi bilo vprasanje, ce ne bi koncal v ograji, ce ne bi bremze spustil. Ko sem lih prov popustil bremzo, je avto zacel it lepo v ovinek... no, zgodba o prekrmarjenju, ki je sledilo ne sodi vec sem.
Pa se danasnji primer: Grem prehitevat drug avto. Med tem pa se un voznik odloci pospesit, tako da sem ga prehiteval precej dalj in precej bolj po levi - ze po snegu na robu ceste, ker je zapeljal bolj na sredino :roll: in je blo notr ze enih 80-90 pol pa takoj lev ovinek in seveda mokra cesta, ki jo moje tri leta stare gume ne marajo. Ze spet sem prevec zabremzu in je avto silu naravnost. Pol sm bremzo popustu in ovinek zvozu. Ce je ne bi... vprasanje, ce bi bil avto se cel.

Je res, ce se slepo gleda zavorno pot, je ABS zanic. Kljub zgoraj napisanemu pa se vedno ostaja precej vec nadzora nad avtom, kot z zablokiranimi kolesi, kjer ga nimas. Sedaj pa pomisli, kolikokrat je vazna samo in le dolzina zavorne poti, kolikokrat pa se to, da lahko vmes zavijas. Za obicajne voznike je bremzanje z ABSom sigurno boljse kot brez.
Ce pogledas tvoj primer: zdej si se pac odpleju mimo izvoza.. ni nekih hudih posledic. Ce bi te brez ABS zacelo obracat, ker bi eno kolo zagrablo bolj kot drugo, bi ob nepravilni tvoji reakciji hitro od blize cutil kaksen robnik.

Objavljeno: Po feb 21, 2005 11:15 pm
Napisal/-a sašo&FIAT
lenivec je napisal/-a:
DJ E.M. je napisal/-a:no pomoje da to nima nobene veze s pluženjem

jap to ma zlo vezez z pluženjem, ker pri blokiranem kolesu se sneg nariva pred kolo in to vsi vemo da je zelo učinkovito pri ustavlanju.

drugač pa mam jaz tut zlo slabo izkušnjo z abs na snegu... no ja bol ledu. sn stisno na bremzo kot ponavadi na mojem avtu brez abs, pri meni pač zablokira pa se ustavim pravicajt z fotrovim avtom pa abs sn pa stisno in se avto ni praktično nič ustavlal....

MAL VEČKRAT BO MOGU OD FOTRA AVTO PELAT PA SE MAL IZŽIVLAT NA SNEGU(PEL CA 30 KMH PO SNEGU POHOD BREMZO PA ZAVIJAJ(PROBI SE OGNITI NAVIDEZNI OVIRI) PO PA PONOV BREZ abs-JA POL PA GOVOR)! :vrum :vrum

Objavljeno: Po feb 21, 2005 11:28 pm
Napisal/-a kljukec
lenivec je napisal/-a:
sašo&FIAT je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:
DJ E.M. je napisal/-a:no pomoje da to nima nobene veze s pluženjem

jap to ma zlo vezez z pluženjem, ker pri blokiranem kolesu se sneg nariva pred kolo in to vsi vemo da je zelo učinkovito pri ustavlanju.

drugač pa mam jaz tut zlo slabo izkušnjo z abs na snegu... no ja bol ledu. sn stisno na bremzo kot ponavadi na mojem avtu brez abs, pri meni pač zablokira pa se ustavim pravicajt z fotrovim avtom pa abs sn pa stisno in se avto ni praktično nič ustavlal....

MAL VEČKRAT BO MOGU OD FOTRA AVTO PELAT PA SE MAL IZŽIVLAT NA SNEGU(PEL CA 30 KMH PO SNEGU POHOD BREMZO PA ZAVIJAJ(PROBI SE OGNITI NAVIDEZNI OVIRI) PO PA PONOV BREZ abs-JA POL PA GOVOR)! :vrum :vrum

jaz govorim o zaviranju in ne o vodlivosti na snegu.

idi na ravni špuri bremzat pa boš vido razliko, in o tem sem jaz govoril. pa btw kaj ti pomaga če zabremzam in zavijem če se mi recimo kot v mojem primeru z abs hitrost ne zmanjša? če mi kolesa pred ovinkom blokirajo se vsaj malo ustavim ;)

pa si kdaj pomislu da lahko z absom kakšen ovink več zvozš
če si pa ful prehitr pol pa k***

Objavljeno: Po feb 21, 2005 11:33 pm
Napisal/-a Miholl
No sam tok, abs je 100%bolš met kot ne; čist preprosto, človek ohranja svoj preživetveni nagon, zato brezglavo al pa tut z glavo zamotaš ko vidiš da je pizderaj...kok od vs se jih je pa že direkt naravnost v enga zaletel brez da bi km zamotal....pomoje zlo mal....
Tisto pluženje itd... velja na zelo steptanem snegu in na idealni cesti, razlike so pa mini mini malne-pa še to v bremzanju naravnost...
In tudi to da zablokirana guma na vročem idealnem asfaltu prej ustavi je tut mal z lufta padl...Najbolše ustavlja tista guma, ki je tik pred blokado-torej za to poskrbi ABS...pa je bil tudi test z motociklom ki se je na idealni podlagi prej ustavil brez absa - ene 3 metre, samo to je pač specifika-motocikel, in moment voznika.
To da pa je ABS klinc na ledu je pa tut relativno ker na ledu pa tak drsaš kak pač drsaš...tam je pomembna bolj sreča in prazna cesta...

LP Miholl

Objavljeno: Po feb 21, 2005 11:55 pm
Napisal/-a prasec
Eh ja no ABS + sneg je bl kura..c, sej ti ročna še vedno ostane :P

Drugač pa po mojih iskušnjah, me je ABS dobr rešu na mokri cesti, če ga nebi mel bi si novoletno jelko par mescov prekmal poseku :twisted:

Objavljeno: To feb 22, 2005 12:32 am
Napisal/-a Omelo
OK, testi na DSFu so pokazali, da je zaviranje po snegu z ABSom za 10-15% slabše kot brez!

Res pa je da če avto goniš po snegu (ne vem zakaj bi to počel na cesti!), in zavijaš v ovink in nato bremzaš, boš z ABSom TEORETIČNO prej speljou ovinek.Vsekakor pa ti pr prevelki hitrosti ne bo pomagalo nč druzga kot železna ograja al pa robnik, da se boš ustavil.

Objavljeno: To feb 22, 2005 12:36 am
Napisal/-a INFINITI
Ej sam fora je v temu kakšen abs je; kaj eni res mislijo da je eden od prvih ali pa tistih na poceni avtomobilih nižje klase enak kakor en vrhunski sitem ki se vgrajuje recimo od letos? Tisto glede grebena je res, sam jaz imam recimo štirikanalen abs sistem in me boli patka - avto je špica vodljiv in ravno dovolj bremza in blokira :P

Objavljeno: To feb 22, 2005 12:38 am
Napisal/-a Misak
DJ E.M. je napisal/-a:
lublancan je napisal/-a:če vozš po snegu in nimaš abs, ti kolesa zablokirajo in začneš plužt pred sabo in se zlo hitr ustavš
če maš abs, pa popušča bremzo in se ustavš kasnej

za po snegu abs ni
v drugačnih razmerah je pa bolš kot navadne bremze


no pomoje da to nima nobene veze s pluženjem ker konc koncev je zavorna pot odvisna od samega trenja gume s podlago kar se v primeru s snegom zmanjša zato ker pač voda pa to nardita svoje in zbijeta trenje s površino pod 1 tko da se zarad tega dl peleš.....
aja v najbolših pogojih ogreta guma vs. asfalt je mislm da koeficient trenja bliz 1 al pa mal več nism 100%
zato se motorist tok nagne lohk v ovinku ravn zarad teka koeficienta


Ne bi ti rad kar koli pameti solil ampak koeficient trenja oz lepenja (odvisn od situacije - ce je objekt glede na podlago pri miru lepenje, ce po podlagi drsi trenje) je vedno manjsi od ena in podaja razmerje med pravokotno silo na objekt in silo na podlago... Koeficient lepenja je enak natanko takrat, ko je nek objekt na podlago fiksno pritrjen (privarjen, prilepljen, prisraufan itd itd itd). Ce je koeficient vecji od ena bi podlaga izpodrivala (dvigovala) ta objekt. Z drugimi besedami, slika na na steni bi ti zacela plezat proti stropu ali pa bi sama cesta porinla motor proti notranjemu pasu oz. v ovinek... Get it ;)

Objavljeno: To feb 22, 2005 12:38 am
Napisal/-a PiLLLe
Tle prevec faktorjev igra vlogo tko da cist tocn nemors rect abs falus al pa ne.
Mam eno slabo izkusnjo z abs-om in kr dost dobrih.
Je pa tko abs je narejen zato da ti probas avto zvlect vn iz pizdarije ko zagusti.
To pa nardi tko da dodaja in oduzema zaviralno silo kolesu. Ce se gremo ze v detajle tut abs blokira a le za delcek sekunde torej takrt guma drsi zato vs pa tut vecina joka glede ''understeer-a'' oz podkrmiljenja. Noben abs sistem ni tako izpopolnjen da je garant da dela. Zato tle pridejo razni durgi dodatki kot so esp and stuff.
Sam avto nau nikol 100% obvladljiv ker je tle se zmeri cloveski faktor najvecji minus usega.

LP PiLLLe

Objavljeno: To feb 22, 2005 1:18 am
Napisal/-a xsAMOR
No ko je že ravno govora o snegu in snežnih podlagah.

Kot voznik začetnik sem se odpravil na snežno podlago(led, kjer nisem nikogar ogrožal in ni okoli avtomobilov) in sem se odločil da malce sprobam obračanje pod ročno.Vendar ko sem v rahlem zavijanju zategnil ročno, se je samo prižgala lučka za ročno zavoro in sprožil se je pisk :cry: . Kdo bi mi sedaj znal povedati kaj je vzrok da ročna ne "prime" v mojem primeru(tudi če se peljem po cesti in zategnem med vožnjo se avto usede in nadaljuje vožnjo s piskom kot prej, vendar hitrost začne upadati).To pišem zato ker bi se rad malo zasukal :vrum , da si pridobim izkusnje :P

Avto je Citroën Xsara, let. 01-->ima ABS, drugih sistemov pa ni kot jaz vem

p.s. Se opravicujem za malce offtopic