Stran 1 od 1
Lambda sonda
Objavljeno: Sr feb 23, 2005 7:40 pm
Napisal/-a mbaumk
Lep pozdrav!
Zanima me, če mi lahko kdo pove ali mora na kablu ki gre na lambdo sondo biti tok oz. napetost

Problem nastopi, ko odklopim lambdo sondo se obrati nič ne spremenijo, ko pa preverim če je napetost v žici pa ugotovim da je ni. Avto pa ima tudi kr dost veliko porabo pri normalni vožnji!
Gre se za avto Renault clio l. 96 1.4 Energy motor!
hvala
odgovor
Objavljeno: Sr feb 23, 2005 7:42 pm
Napisal/-a zdravo rjavo
Dober dan!
Pri prižganem motorju mora biti!
Objavljeno: Sr feb 23, 2005 8:13 pm
Napisal/-a keylone
lambda sondo se meri samo z instrumentom za lambde kolikor jaz ve.za tvojo porabo pa je lahko tempereaturno stikalo na glavi motorja ali sesalni cevi ki da podatek da je motor vedno mrzel ,,lahko se motim samo izskusnje:)al je lambda gor al je ni ti razlike nebos opazil med voznjo
Objavljeno: Sr feb 23, 2005 8:32 pm
Napisal/-a GorazdO
napetost ciklično niha -> 0-0,9V; z multimetrom se da izmerit, a je slabo vidno; bolj uporaben je osciloskop...
Objavljeno: Pe feb 25, 2005 7:27 pm
Napisal/-a mbaumk
Napetost je ok! Ni mi pa jasno zakaj je napetost na lambdi sondi, ko je odklopljena. Napetost je enako velika kot na kablu, ki pride do nje 0,3V!
Prosim, če mi lahko to kdo pojasni!
Objavljeno: Pe feb 25, 2005 7:35 pm
Napisal/-a Mihc
to napetost posilja rac kod difoltno napetost in ce se ta napetost ne spremeni potem ve da se ni lambda aktivna (lambda zacne posiljati oz generirati svojo napetost sele ko je segreta in je ustrezna razlika med vsebino kisika v izpuhu in zunanjo kolicino v zraku) drugo pa je ce mas 4 ali pa 3 zicke je mozno da meris uno ki posilja elektriko za grelec same lambde sonde
Objavljeno: Pe feb 25, 2005 7:43 pm
Napisal/-a mbaumk
Sonda ima samo eno žičko in na tej žički je napetost, ko je odklopljena od žiče, ki pride od računalnika! Ni mi jasno odkod ji napetost 0,3V?
Objavljeno: Pe feb 25, 2005 7:45 pm
Napisal/-a Mihc
sej pravim to je defoult vrednost ko je sonda neaktivna posilja jo pa pc ... !!!
Objavljeno: Pe feb 25, 2005 7:46 pm
Napisal/-a RedBull™
glej najbolje bo da se tvoj avto priključi na tester pa se bo potem vidlo kako tvoja lambda sonda deluje (napetost se skoz spreminja) tako kot je že gorazdo rekel.
Objavljeno: Pe feb 25, 2005 7:54 pm
Napisal/-a mbaumk
Mihc, napetost mi sonda oddaja, samo na podlagi česa? Ko sem meril napetost na sondi je bila odklopljena od kabla ki pride od računalnika! Napetost ne more biti na dveh straneh hkrati!
Objavljeno: So feb 26, 2005 9:26 am
Napisal/-a Mihc
sonda sama generira voltazo ce je med senzorskim delom glavo in koncnim delom tm k mas zicko vn speljano so ene zareze dovolj velika razlika glede vsebnosti kisika sam pc od rac lahko tudi pokaze da z sondo ni nic narobe ampak sama sonda daje napacne vrednosti vn al pa postane zelo lena pocas spreminja vrednosti jaz sem mojo 1 zicno zamenu z 2 zicno ma se eno dodatno uzemljitveno zico cena cca 6k sit
Objavljeno: So feb 26, 2005 10:15 am
Napisal/-a Mihc
lahko pa prihaja zaradi parjenja materjalov sonde in avspuha do generacije napetosti al pa prebija staticna napestost na sondo .. skratka zmanjaj pa problem resen
Objavljeno: Ne feb 27, 2005 10:13 am
Napisal/-a mbaumk
Mihc, HVALA zaenkrat! Ti javim ko bo zrihtan! A ja! Kje si kupil lambdo in za kateri avto!
Ajd

Objavljeno: Ne feb 27, 2005 10:39 am
Napisal/-a Mihc
lamde se kupuje univerzalne najboljse so baje od ngk jeve podruznice sedej ne vem ng. zadne crke se ne spomnim poglej po internetu ngk so uni k svecke delajo , osebno sem jo kupu v istu ceprav jih prodajajo tudi v samingu v btc ju seveda ce si iz lj ti samo reci za kok zick jo rabis pol pa tastaro dol odsravfas prej kabl pri lambdi precvikas nato novo gor nasravfas kabla skupaj zalotas in ces se das termo buzerko vala mas zrihtan ce mas slucano avto ki ma motor od vag koncerna pa lepo se na vag-com priklopis in pogledas ce vse lepo dela
Objavljeno: Če mar 03, 2005 4:52 pm
Napisal/-a mbaumk
Lambda sonda je ok, podtlak tudi, oz. vse kr se tiče elektronike je ok! Tak so rekli na servisu! Nastala je težava ko smo zmerili pline! Ful previsoki! Prišli smo do ugotovitve, da vbrizgalna šoba preveč vbrizga goriva in da je zaradi tega prevelika poraba! To ni 100% so dejali je pa verjetno! Mi lahko kdo pove če je to to! Da ne bom brezpotrebe kupoval novo šobo ker je ful draga!
l.p.
Objavljeno: Če mar 03, 2005 5:29 pm
Napisal/-a crazi
Ena malo butasta!
kako veš kdaj je lambda hin! vem da ga lahk priklopiš na com, ampak zanimajo me drugi znaki okvare!
Objavljeno: So mar 05, 2005 12:33 am
Napisal/-a mbaumk
Vzrokov je lahko več! Z voltmetrom zmeri napetost pa boš videl, če napetost niha potem je sonda ok, drgač pa je hin. Al pa jo odklopi ko motor deluje pa spremljaj obrate motorja. Če se spremenijo potem sonda dela drgač pe je hin. Druga jst ne vem.
l.p.
Objavljeno: Če mar 31, 2005 7:16 pm
Napisal/-a Speed King
Eko isti problem pri Tipotu (1,6i.e, 94',), nemiren tek, večja poraba, visok minimum(verjetno motorčič), ko pa sem odklopil lambdo se ni zgodilo nič. Sonde še nisem meril, čudi pa me, da se ne prižge lučka napake na vbrizgu. ko pomerim sporočim rezultate.
Vesel prvi april.

Objavljeno: Pe apr 01, 2005 6:26 pm
Napisal/-a Speed King
Eko sem zmeril sondo; do cca 2000 obr kaže minimalno, pri teh obratih kaže približno 0,35v, vendar doseže 0,9V že dokaj hitro, pod 4000 obrati (nevem točno ker sem sam meril ). Premikal sem tudi odmično gred za zob naprej, nazaj vendar ni bilo nič bolje.
Zanima me vaše mnenje,(avto ima 94000 km in rad je pil olje, do menjave teflonov), Kaj bi lahko bilo, morda brizgalna šoba?
Objavljeno: So apr 02, 2005 9:39 pm
Napisal/-a DrMr
Kateri plini ne štimajo

Lahko je zanič kat, lahko ti vleče predzrak! Napiši mi vrednosti plinov co,co2,hc,o2
