Stran 1 od 1
Ležaji v kolesu!
Objavljeno: Če feb 24, 2005 10:03 pm
Napisal/-a Golden eye
Se pelm z frendom pa mi reče da se mal sliš da ležaji "tuljo". Mam golf II GTI in me zanima kok bi stala zamenjava? Sej zdej še ni kritično sam me vseen zanima za pol kako je s to zadevo?!
Objavljeno: Če feb 24, 2005 10:12 pm
Napisal/-a PiLLLe
Prvo kao prvo tole nespada sm ampak pod popravila in okvare.
Drugo kt drugo bos moru povedat ker lezaj je su, ker je razlika med sprednim in zadnjim.
Zamenjava je razlinca zato pa ugotov ker je pa ti lahk povem do zadnga sraufa kako je.
Cena za sprednga je men se zdi od 2k do 4k odvisn zadn je pa cenejsi ker je odprti.
LP PiLLLe
Objavljeno: So feb 26, 2005 2:12 pm
Napisal/-a tristan01
Pozdravček!
Cene so tako kot je rekel Pille dokaj nizke. Vedeti pa moraš kateri ležaj je odpovedal (spredaj ali zadaj).
Če je zadnji je treba sneti kolo, zavorno čeljust in disk (saj imaš diske, če je GTI), potem pa odviješ tisto veliko matico, ki drži pesto na mostu. Zadeva se lepo sname dol, znotraj pa sta dva ležaja. Menjaš OBA. Pri tem pa pazi, da ju pravilno nasadiš v ležišče, da ni prisotnih smeti ali vlage. Vso zadevo lepo namažeš z mastjo, ter sestaviš nazaj.
Spredaj je dela malo več. Snameš kolo, zavorno čeljust in disk. Snameš volanski drog (tam, ko končnik pride v pesto). Odviješ polos (velika matica v sredini), odviješ dva vijaka na amortizerju, tam kjer pride priterjen na pesto, ter odviješ "kuglo" na nihajni roki. Sedaj snameš še pesto iz polosi. Sedaj imaš dve možnosti:
1.
Pesto odneseš k mehaniku, da ti s primernim orodjem odstrani stari ležaj in vstavi novega. vse skupaj ponovno sestaviš.
2. Sam se lotiš menjave ležaja, ki je precej na tesno vpet v pesto. Potrebuješ kos cevi primerne debeline, ter težko kladivo (macolo), da stari ležaj zbiješ ven. Nov ležaj na isti način samo precej bolj nežno "potisneš" v ležišče. Pri tem pazi, da ga potisneš do konca v ležišče. Vse skupaj ponovno sestaviš.
OPOZORILO: Druga možnost je predvsem za izkušene mehanike, ki imajo občutek za te stvari. Ko zateguješ veliko matico (pri prednjem ali zadnjem ležaju) pazi, da ne zategneš preveč, saj se kolo ne bo vrtelo kot je treba, pa še ležaj oz ležišče ležaja lahko poškoduješ.
Skratka cena med prijatelji je pivo ali dva, v delavnici pa bi moral skupaj z ležajem plačati malo več kot 5.000 sit (ne na VW Servisu)
Lp Tristan01
P.S. Zadnji ležaj je odprtega tipa in ga je treba pri menjavi OBVEZNO namazati z mastjo, ki je običajno v kompletu z ležajem. Prednji ležaji pa so zaprti in ne rabijo mazanja.
Objavljeno: So feb 26, 2005 2:20 pm
Napisal/-a Gti-Driver
hej
Kar se tiče cene ležajev je tako za prednjega lahko računaš nekje okoli 7k sit za komad zadnji pa nekje 3k sit za komad. Sem jih nekaj mesecev nazaj sam menjal.

Objavljeno: Po jul 17, 2006 10:34 pm
Napisal/-a sinke
Da ne odpiram nove teme
Pri odprtem ležaju - a se lahko ležaj notri namaže z navadno litijevo mastjo ali mora bit kakšna posebna mast?
Objavljeno: To jul 18, 2006 8:53 am
Napisal/-a sebaveh
kolesni ležaji se ponavadi mažejo z grafitno mastjo. S tako smo namazali zadnje ležaje na tovornjaku MB 814 pred skoraj 10 leti, pa še zdaj drži.
Objavljeno: Po sep 03, 2007 12:55 pm
Napisal/-a Karletto
Zanima me, kašnega tipa sta zadnja ležaja (bobni) pri cliotu 99. tylp
Objavljeno: Po sep 03, 2007 2:53 pm
Napisal/-a RedBull™
takšen ležaj je... (slika simbolična) Če maš prešo,je zamenjano,en,dva tri... varovalko vn,izprešaš starega,vprešaš novega in si zmagu

Objavljeno: Po sep 03, 2007 3:17 pm
Napisal/-a stench
točno tak je
menjava skupaj z ležajem pa je brata stala 35€
Objavljeno: Po sep 10, 2007 12:01 pm
Napisal/-a renault no 1
Jest sploh ne bi kej razmišlu.Pejt u W-est na Tržaški in tm dubiš za tvoj avto orig. nemški ležaj za oko 15 eurov.Za delo pa daš tud okol 10 eurov pr kermukol fušarju.
Objavljeno: Po sep 10, 2007 12:12 pm
Napisal/-a im nobody
za petko pride zadnji ležaj 15 evrov.sam rabim prešo.mislte da bi šlo če bi kr na šraufštuku stisnu?

:P mi že pošteno tuli.če pa nebo šlo bom pa k enem majstru nesu da mi stisne