Stran 1 od 1
Vprašanje glede motorja JTD
Objavljeno: So feb 26, 2005 10:46 am
Napisal/-a sašo&FIAT
Objavljeno: So feb 26, 2005 10:55 am
Napisal/-a RedBull™
ja teli fiatovi JTD pa peugeotovi HDI motorji so zelo občutljivi (zato priporočam redno menjavo naftnih filtrov) sam glede na to da si ga pred kratkim menjal,to pomeni da je lahko vzrok le tega slabša kvaliteta nafte. tko da če se bo še nasledji tank tako dogajalo,potem samo na tester da se prečikirajo napake.
Objavljeno: So feb 26, 2005 4:19 pm
Napisal/-a Master7
Da ti nisi mal preveč rdečga eurodizla tanku a???
Svetujem ti, da odpelješ avto na čiščenje šob za vbrizgavanje goriva.
LP
Objavljeno: So feb 26, 2005 4:40 pm
Napisal/-a Voith
kolega meu isti problem, pri zelo slicnem motorju, in problem je biu v tem da se mu je v tanku na tistmu situ ki je na cevki za diesel, nabrau naftni smrkelj, ki ga je pol potegnil vse do tistga sraufa s katerim je ceu za nafto prisraufana na filtr za nafto.
in neki cajta je to celo ignoriru, tko da ga je avto enkrat pustu na ac zarad tega, pol smo pa do mene poslepal pa pregledal vse in problem je biu glih to.
prever ce je cevka od tanka do filtra za gorivo cista in pretocna tko ko more bit, to ti je prvi clue.
Objavljeno: So feb 26, 2005 9:44 pm
Napisal/-a sašo&FIAT
Voith je napisal/-a:kolega meu isti problem, pri zelo slicnem motorju, in problem je biu v tem da se mu je v tanku na tistmu situ ki je na cevki za diesel, nabrau naftni smrkelj, ki ga je pol potegnil vse do tistga sraufa s katerim je ceu za nafto prisraufana na filtr za nafto.
in neki cajta je to celo ignoriru, tko da ga je avto enkrat pustu na ac zarad tega, pol smo pa do mene poslepal pa pregledal vse in problem je biu glih to.
prever ce je cevka od tanka do filtra za gorivo cista in pretocna tko ko more bit, to ti je prvi clue.
a to misliš cev od rezervoarja pa do naftnega filtra?
pa prosim če mi poveš kako ste jo spucali?
jaz sem pomislil da bi jo snev na obeh koncih in jo kar spihal s kompresorjem.
Objavljeno: So feb 26, 2005 9:45 pm
Napisal/-a sašo&FIAT
Master7 je napisal/-a:Da ti nisi mal preveč rdečga eurodizla tanku a???
Svetujem ti, da odpelješ avto na čiščenje šob za vbrizgavanje goriva.
LP
jaz nisem še niti kapljice cvička natoču v dizla pa jih vozim že dolgo!
Objavljeno: So feb 26, 2005 10:36 pm
Napisal/-a kljukec
Master7 je napisal/-a:Da ti nisi mal preveč rdečga eurodizla tanku a???
Svetujem ti, da odpelješ avto na čiščenje šob za vbrizgavanje goriva.
LP
v čem se že cviček razlikuje, če mu dodaš aditiv
(razen po barvi)
Objavljeno: So feb 26, 2005 10:45 pm
Napisal/-a sašo&FIAT
kljukec je napisal/-a:Master7 je napisal/-a:Da ti nisi mal preveč rdečga eurodizla tanku a???
Svetujem ti, da odpelješ avto na čiščenje šob za vbrizgavanje goriva.
LP
v čem se že cviček razlikuje, če mu dodaš aditiv
(razen po barvi)
cviček se v osnivi nič ne razlikuje z nafto le po barvi sestava pa je ista -BREZ ADITIVA
ČE PA NE VERJAMEŠ PA VPRAŠ KAKŠNEGA AVTOPREVOZNIKA
Objavljeno: Ne feb 27, 2005 3:56 am
Napisal/-a Voith
sašo&FIAT je napisal/-a:a to misliš cev od rezervoarja pa do naftnega filtra?
pa prosim če mi poveš kako ste jo spucali?
jaz sem pomislil da bi jo snev na obeh koncih in jo kar spihal s kompresorjem.
ja tocno tko spihas jo, sam pr tem mors se tank odprt pa spucat tist del k je not plovc pa prvo sito za nafto ker ti drgac nic ne pomaga.
pr fiatu se tist del k sta gor cevki za out pa in gor prtrjeni da ful enostavno vn uzet.
je k en cep od kksne kante. sam obrnes v levo za pol al pa ene par obratov, odvisn od izvedbe.
to ocist vse, pa tko nared da bo nafta bp prhajala do masine, pol bos pa vidu a je to al je kj druzga.
Objavljeno: Ne feb 27, 2005 10:54 am
Napisal/-a Mihc
ce bi bil lmm zanič bi zugibl moč v zgornem rezimu ne spodnjem tam ni tako vpazna razlika
je pa mozno da mas kak drug problem lahko kak senzor na stopalki gasa al pa kak problem z dovodom nafte do masine , predlagam da pregledas ce je vodni separator ok filter za nafto brez vode cene jo odlijes ali pa zamenjas pol ne vem se mi zdi da majo tudi desli z commonrail svoje additive ki spuca ostale zadeve nisem pa sigurn ... ce je to vse cool
samo dvomim pomoje je treba samo avto mal bolj stisat da se ti spuca zadeva mislim da je bolj zapacan seveda ce si ga vozil bolj po mestu pa tko recmo pocasi
Objavljeno: Ne feb 27, 2005 11:46 am
Napisal/-a Master7
sašo&FIAT je napisal/-a:Master7 je napisal/-a:Da ti nisi mal preveč rdečga eurodizla tanku a???
Svetujem ti, da odpelješ avto na čiščenje šob za vbrizgavanje goriva.
LP
jaz nisem še niti kapljice cvička natoču v dizla pa jih vozim že dolgo!
Sej ni nujno, da je to od cvička. Tud eurodizel ma kakšno smet noter, sploh pa če vedno čakaš da sprazneš tank do konca pol ti pa smeti povleče. Moj nasvet je še vedno, da pregledaš šobe.
LP
Objavljeno: Ne feb 27, 2005 12:17 pm
Napisal/-a kljukec
lenivec je napisal/-a:sašo&FIAT je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Master7 je napisal/-a:Da ti nisi mal preveč rdečga eurodizla tanku a???
Svetujem ti, da odpelješ avto na čiščenje šob za vbrizgavanje goriva.
LP
v čem se že cviček razlikuje, če mu dodaš aditiv
(razen po barvi)
cviček se v osnivi nič ne razlikuje z nafto le po barvi sestava pa je ista -BREZ ADITIVA
ČE PA NE VERJAMEŠ PA VPRAŠ KAKŠNEGA AVTOPREVOZNIKA

dajte si že enkrat dopovedat, da je kurilc slabš kvalitete
buče
jst cvička ne uporablam, ker se mi zdi nesmisel reskerat kazen
iz kurilca lahko sam sam zajebeš, če potegneš vodo zraven
drgač je nafta popolnoma ista
to je isto kokr da ma neka firma bolšo nafto al pa bencin od druge
pol ti pa mudel k vozi za petrol pove, da skupi čakajo na nafto od vseh firm
bullshit uglavnem
Objavljeno: Ne feb 27, 2005 12:38 pm
Napisal/-a zupi13
Objavljeno: Po feb 28, 2005 9:47 pm
Napisal/-a sašo&FIAT
nafto uporablite za vozt,kurilca pa za gret,cvička pa za pit pol pa z TAXI-jem domov!

Objavljeno: So mar 19, 2005 7:18 pm
Napisal/-a sašo&FIAT
avto bil na testerju in ni nič pokazal.
probal sem zamenjat tut luftmesser in nič boljš
ima še kdo kakšno idejo

Objavljeno: So mar 19, 2005 11:25 pm
Napisal/-a Navaroff
Pri meni je bil luftmesser. Če si vse to zamenjal in filtre (zračni, oljni, disel) bi jaz pogledal še špule, če se ni tam kaj zamašilo (ne vem kako se reče pravilno tist k ti rdeča lučka kdaj gori ko je taka pipca. Sem bral na eni strani da je to dostikrat problem pri cukanju. Prej ko sem mel bencinarja, je isto tako cukal pa so šle cinšpule). to je vse kar ti lahko svetujem. Pa še poglej če so menjani jermni in paumpa... zdej je že čas po tolikih km.
Živ
Objavljeno: Ne jun 12, 2005 9:29 am
Napisal/-a sašo&FIAT
Napaka je bila:
zanič zračni filter,jutri bom kupil novega in vam povem katerega proizvajalca mam sedaj,ko mi je avto po 2000 km z novim filtrom začel nagajati.
upam da je res to.
Prosim za mnenja.
Objavljeno: Sr jul 13, 2005 1:52 pm
Napisal/-a sašo&FIAT
sašo&FIAT je napisal/-a:Napaka je bila:
zanič zračni filter,jutri bom kupil novega in vam povem katerega proizvajalca mam sedaj,ko mi je avto po 2000 km z novim filtrom začel nagajati.
upam da je res to.
Prosim za mnenja.
napaka ni bila zračni filter ampak zabit EGS ventil ki uravnava izpušne pline da so bolj čisti (ekologija)
napako pa je ugotovil SENICA motorsport iz beričevega
