Stran 1 od 1
temperatura-tipo
Objavljeno: Po feb 28, 2005 10:07 am
Napisal/-a black
Danes zjutri se mi je med vožnjo avto segrel na 120 stopinj, ventilator je delal vendar je temperatura rastla.K sm vidu da je preveč sm avto ugasnil in še enkrat vžgal pa ni nič pomagalo.Pol sm pa počaku da se je shladu (približno eno uro) in je blo pol vredu.
Kaj bi blo lahko narobe?Jest mislm da je termostat.
tipo 1.6 ie sx
Objavljeno: Po feb 28, 2005 10:43 am
Napisal/-a Gricko
zelo verjetno , da ti je termostat ostal zaprt!!!
ko se ti to naslrdnič naredi, probaj z roko cevi, ki grejo na hladilnik!!Če so sevi hladno oz samo tople, ne pa vroče, potem je 100%termostat
Objavljeno: Po feb 28, 2005 10:50 am
Napisal/-a black
približno kolk sit pa je nov termostat

Objavljeno: Po feb 28, 2005 10:52 am
Napisal/-a Alfa-boxer
Za mojo je 6200, tako a tam nekje more biti tudi za tvojega italjana

Objavljeno: Po feb 28, 2005 10:54 am
Napisal/-a Gricko
kolko se spomnim , sem za njega dal cca 3ksit ali mal več!
@fiat tipo pa ga je menjal malo nazaj pa kakor sem zasledil je bil nekaj več kot 4 ksit!
Objavljeno: Po feb 28, 2005 10:57 am
Napisal/-a Ikarus
Preden boš šel nov termostat kupavat raj mal razmisli, da ti ni sam hladilna tekočina zmrznla. Je blo pri našmu tipotu enako pa smo sam mal počakal pa cevi premencal pa je blo vredu.
Objavljeno: Po feb 28, 2005 11:05 am
Napisal/-a Gricko
ja led je tudi možno!!
glede termostata> ce ti je prijel, potem se ne mores vec vozit okol!!
Ampak se ti vedno, ko prizges avto, se temp. dvigne na tistih 120 stopinj!!
Hocem rect, da ne more enkrat delat, drugic ne!!
tko da ce si se ti pol lahko naprej vozil, je mozno , da imas led!
Objavljeno: Po feb 28, 2005 11:23 am
Napisal/-a black
To se mi ni prvič naredilo.Zdej se mi je res zjutri ko je bil avto še hladen,prejšnjič pa se je normalno segrel ,držal temp. 90 stopinj po kakšnih 15 km se je začel pa pregrevat.

Objavljeno: Po feb 28, 2005 12:03 pm
Napisal/-a monster_d
termostat ven pa probat ce se odpira oz zapira.
Pa hladilno tekocino novo oz usaj idi preverit do kolko minusa se drzi.
lp
Objavljeno: Po feb 28, 2005 3:56 pm
Napisal/-a RedBull™
v najslabšem primeru je pa lahko tesnilo glave,pa že kompresija vn uhaja,posledično pa se zviša temperatura ter začne pritisk nabijat.
Najprej pa naredi to kar so napisali ostali pred mano (zamenjaj termostat cena okol 4k ter še hladilno če ima bolj mal minusa) ker to je zelo ter najbolj verjetno
Objavljeno: Po feb 28, 2005 5:09 pm
Napisal/-a aLeS`
ja vrjetno dela ce se ti je ventilator vzgal ane .. torej krozi hladilna tekocina

Objavljeno: Po feb 28, 2005 5:12 pm
Napisal/-a aLeS`
aja stikalo za ventilator je pa na hladilniku ..

Objavljeno: Po feb 28, 2005 7:33 pm
Napisal/-a black
šmeks je napisal/-a:v najslabšem primeru je pa lahko tesnilo glave,pa že kompresija vn uhaja,posledično pa se zviša temperatura ter začne pritisk nabijat.
Najprej pa naredi to kar so napisali ostali pred mano (zamenjaj termostat cena okol 4k ter še hladilno če ima bolj mal minusa) ker to je zelo ter najbolj verjetno
Tesnilo glave ne verjamem da šlo ker je blo zamenjano pred 10000km.
Bom kar zamenjal termostat pa bomo vidl kaj bo

Objavljeno: Po feb 28, 2005 7:36 pm
Napisal/-a Josephe
Ni mi jasno zakaj bi se ti uklopil ventilator. Če bi bil termostat zanič ( tist ko odpre vodo v hladilnik ) bi bila voda v hladilniku hladna in ventilator ne bi delal.
Največja verjetno je da ti je zmrznil ali pa da je ti je spredaj na hladilnih režah nabral sneg in ni dobro hladilo.
LP Joseph
Objavljeno: Po feb 28, 2005 11:12 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Termostat je lahko zanič sam ima dve pozicije. lahko je skoz odprt (voda kroži nonstop skozi kiler) in se motor ne segreje-moj primer. Če je pa zaprt pa voda ne gre skozi kiler ampak ti gre voda samo v kabino tako da se motor pregreva.
Tipo ma drgač dva tipala za temperaturo. edn je na kilerju tist ti pri določeni temperaturi zalavfa ventilator, edn pa je na samem motorju nad vodno pumpo tist ti pa kaže v kabini cagar kolk je temperatura.Lahk pa da tud tist ki kaže v kabini temp da kako komando za zagon ventilatorja. Sej voda se glih tak tud v obratni smeri segreje tud če ne kroži in glih tak pride do kilerja.Nevem zakaj se pol nebi ventilator vklopu če se je voda v kilerju tolk segrela.
Drgač je pa termostat 4600 sit tolk sn jest dal prejšn tedn za njega.
Objavljeno: To mar 01, 2005 4:16 pm
Napisal/-a black
Danes zjutri peden sem šel v šolo sem pogledu kakšna je hladilna tekočina,pa je bla taka brozga.Sm reku OK grem probat če bo pa isto se pa vrnem,pa drug avto vzamem.Ampak tud te sreče nisem mel da bi avto segrel,ker mi je takoj začela lučka od ainšprica goret.

Avto sem pol seveda pustil doma.Popoldne sem pa vžgal avto pa ga pustil en cajt delat.Imel je 900 obratov,pol pa kar enkrat obrati skočjo na 1100 in lučka ugasne
Kaj bi blo tle narobe? A je možno da se je to zgodilo tudi zaradi mraza?
Termostat mi je pa zdej normalno delal:
Objavljeno: To mar 01, 2005 9:27 pm
Napisal/-a Slash83
Jaz sem pa mel kontra problem skoraj 2leti (pozimi) -> men pa se ni nad 50 nikol segrel in mi je kuril dobra 2litra več(vedno mrzel) pa gretje ni delalo...
Vglavnem: za termostat za Tipota sem dal 2600sit in sedaj dela kot treba -> je vedno nekje med 90 in 95C temperatura
Objavljeno: To mar 01, 2005 11:01 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
black je napisal/-a:Danes zjutri peden sem šel v šolo sem pogledu kakšna je hladilna tekočina,pa je bla taka brozga.Sm reku OK grem probat če bo pa isto se pa vrnem,pa drug avto vzamem.Ampak tud te sreče nisem mel da bi avto segrel,ker mi je takoj začela lučka od ainšprica goret.

Avto sem pol seveda pustil doma.Popoldne sem pa vžgal avto pa ga pustil en cajt delat.Imel je 900 obratov,pol pa kar enkrat obrati skočjo na 1100 in lučka ugasne

Kaj bi blo tle narobe? A je možno da se je to zgodilo tudi zaradi mraza?
Termostat mi je pa zdej normalno delal:
Čist tak na pamet bolj razmišljam a je možno da se je kondenz nabral v ceveh al pa voda ki je med bencinom in je malenkost zmrznilo pa ni blo dost pretoka po ceveh. Ko pa se je malenkost ogrel se je to odtajalo in je bencin normalno šel po ceveh pa ti je lučka ugasnila in avto normalno zalavfal.