Stran 1 od 3

Zakasnelo odzivanje

Objavljeno: Po feb 28, 2005 5:42 pm
Napisal/-a Major9
Zivjo mene pa zanima kaj bi lahko bilo narobe, da ko pohodis pedalo za plin se avto ne odzove takojampak sele ce kaksno sekundo? :roll: :roll:

Objavljeno: Po feb 28, 2005 5:46 pm
Napisal/-a RedBull™
imaš pa dizla ampak nima zajle za gas temveč imaš potenciometer=====>normalno to

Objavljeno: Po feb 28, 2005 5:54 pm
Napisal/-a pugi405
šmeks je napisal/-a:imaš pa dizla ampak nima zajle za gas temveč imaš potenciometer=====>normalno to

A je potem tudi pri meni krivo "kasno paljenje" gasa, ker so mi na servisu rekl, da bi moru zamenjat potenciometer lopute? :oops:

Objavljeno: Po feb 28, 2005 5:56 pm
Napisal/-a Gricko
pa tudi veliko ajnšpricerjev je takih!!
pač ni tako odziven ko daš gas in tudi ko spustiš gas še neki časa kar vleče, šele pol spusti !!
pač niso tko hitri kot frgazerji.

Objavljeno: Po feb 28, 2005 6:31 pm
Napisal/-a W|zz
Ni nujno da je to normalno. A ti to ucasih ni delu?

Objavljeno: Po feb 28, 2005 6:34 pm
Napisal/-a RedBull™
pri teh avtih na potenciometer je tko da nekaj trenutkov rabi stvar da pokapira,če pa še mal potenciometru začne dogajat pol je pa še slabše....

Objavljeno: Po feb 28, 2005 6:35 pm
Napisal/-a Pugi
Sploh tanovi - drive by wire - elektronski gasi so pizde v tem pogledu. Zamik traja kar dobro sekundo. Konkretno pri Espace 2.2dci je to noro predolgo. Ko pridem iz mojega, kjer je na zajlo tja not se mi zdi smrtno nevarno ;)

Objavljeno: Po feb 28, 2005 7:26 pm
Napisal/-a iKst
Pri turbačih je treba računat še turbo lag. Vsaka turbina ga ima, še tako majhna. Je pa res, da ta elektronika dela čudeže...v negativnem smislu.

Objavljeno: Po feb 28, 2005 7:33 pm
Napisal/-a Mate
Do neke mere je normalno. Men je naprimer novi Polo 1.4 vednu cuknu in skor crknu, ko sem hotu speljat, potem se je pa zavrtel, da je zgledal, kot da sploh ne znam vozt. Kriva je bla pa zamuda na gasu, k je bla cist predolga.
Pr svojem Golfu 1.9 TDI pa tega ne opazim. Pa ma tud e-gas.

Objavljeno: Po feb 28, 2005 7:36 pm
Napisal/-a Major9
Ni dizel. Je bencinar einspricar in tega ni delu skoz. Saj tok ne kot zdej. je pa to drugac rover 114 gti. Verjetn za ta model tocno noben ne bo vedu. Samo tko na splosno me zanima, kje bi lahko bil problem. :evil: :evil: :twisted:

Objavljeno: Po feb 28, 2005 7:38 pm
Napisal/-a RedBull™
čaki pol maš še zajlo za gas....a je tko?

Objavljeno: Po feb 28, 2005 7:50 pm
Napisal/-a Pugi
Major9 je napisal/-a:Ni dizel. Je bencinar einspricar in tega ni delu skoz. Saj tok ne kot zdej. je pa to drugac rover 114 gti. Verjetn za ta model tocno noben ne bo vedu. Samo tko na splosno me zanima, kje bi lahko bil problem. :evil: :evil: :twisted:


Mislim da ma ta avto zajlo ja. Em, če ga zamori ko zahodiš, potem mogoče mal lambda štrajka... Kvapa vem, s tegale stola klele je bol težko ocent.

Objavljeno: Po feb 28, 2005 8:08 pm
Napisal/-a Major9
Ja ma se zajlo za gas ja. pa se neki je zjutri k je mrzel se to bol pogosto dogaja pa vcasih padejo obrati tolk nizko da crkne.

Objavljeno: Po feb 28, 2005 8:24 pm
Napisal/-a Gricko
a tudi kaj cuka, ko je mrzel??
ker tole pol res kaže na lambdo sondo.
lahko je pa kej druzga!


glede zakasnitve pri einspricarjih:Tudi če je na zajlo imajo zakasnitve! (ne vsi )
P406 ko pohodiš , malo za tem obrati zrastejo, ko spustiš, pa zopet malo za tem začnejo padati!!Ampak ne naenkrat (kot pri frgazerju) ampak postopoma!
isto je bilo pri stari Kii !

Objavljeno: Po feb 28, 2005 8:42 pm
Napisal/-a Major9
Ja tud cuka, ko je mrzel. Pa recimo,ko je mrzel pa ce ga hocem pohodt se obratomer pri 4k obratih mal ustav pa jamra pol nad stiri tisoc pa potegne normalno.

Objavljeno: Po feb 28, 2005 9:03 pm
Napisal/-a Gricko
zelo verjetno lambda sonda! (ni pa nujno)

probaj odklopit lambdo sondo!! Sonda je na kolektorju pred katalizatorjem!!
iz nje gresta 2,3 ali 4 žice (odvisno od modela).Sledi tem žicam , ker ima vsak avto nekje v motornem prostoru konektor!!Tam samo odklopi sondo!
Pol pa probej naslednje jutro, kako gre avto!!če gre vredu, pol je skor 100% sonda!!
Avto bo imel brez sonde malo večjo porabo in ne pride čez tehničnega, zato rabiš novo!

še neki,ko odklopiš sondo, je treba nekaterim avtom resetirat računalnik ( za tvojega ne vem)!To narediš tako, da odklopiš akumolator za par minut!

Objavljeno: Po feb 28, 2005 9:07 pm
Napisal/-a RedBull™
po vsej verjetnosti ne dobi pravo količino goriva...možn je da je senzor za temperaturo motorja zašteku in računalniku ne daje pravih podatkov,zato ti pa tud mrzel trokira,ko se pa segreje je pa veliko bolje.


res tako kot je pugi reku,ne mormo tkole iz stola vedet,so samo ugibanja.

Objavljeno: Po feb 28, 2005 9:18 pm
Napisal/-a skyliner
kaj pa ce se je okol lopute nabrala umazanija, pa se ta ne zapre do konca oz. zadost hitro?? In potenciometer nima prave informacije??

Objavljeno: Po feb 28, 2005 9:22 pm
Napisal/-a Major9
Ja hvala bom pogledu. saj sonda vem kaj in kje je. pa vam bom sporocu kako je blo.

Objavljeno: To mar 01, 2005 12:35 am
Napisal/-a Pugi
Gricko je napisal/-a:zelo verjetno lambda sonda! (ni pa nujno)

probaj odklopit lambdo sondo!! Sonda je na kolektorju pred katalizatorjem!!
iz nje gresta 2,3 ali 4 žice (odvisno od modela).Sledi tem žicam , ker ima vsak avto nekje v motornem prostoru konektor!!Tam samo odklopi sondo!
Pol pa probej naslednje jutro, kako gre avto!!če gre vredu, pol je skor 100% sonda!!
Avto bo imel brez sonde malo večjo porabo in ne pride čez tehničnega, zato rabiš novo!

še neki,ko odklopiš sondo, je treba nekaterim avtom resetirat računalnik ( za tvojega ne vem)!To narediš tako, da odklopiš akumolator za par minut!


Rahel dodatek:
Lambda ima lahko tud 5 kablov (nekateri novejši avti)
Reset računalnika - najmanj 10 minut kleme dol.