Stran 1 od 2
proton
Objavljeno: Po feb 28, 2005 9:10 pm
Napisal/-a wira
zdravo,
vprasanje za lastnike protonov.Števec kilometrov deluje normalno,brzinomer pa vcasih ne gre z nicle ali pa poskoci sele po vec sto metrih,vendar potem deluje normalno,do nasednjega parkiranja,ko se zadeva ponavadi ponovi.To se dogaja prakticno od nakupa vozila ,vendar vedno bolj pogosto.Ali je imel kateri od lastnikov protonov podobno tezavo in kako bi bilo to mozno odpraviti.Hvala lepa
lp
Objavljeno: Po feb 28, 2005 9:22 pm
Napisal/-a furious
kolk časa pa maš avto.men je pri golfu tud v zimskih dnev večkrat štrajkal.
Objavljeno: Po feb 28, 2005 9:44 pm
Napisal/-a Mikson
To ni nič posebnega, se dogaja tudi pri drugih avtomobilih. Podmazati je treba zajlo števca za hitrost, pa bo zadeva urejena. Stošek je 0, samo nekaj dela je, da prideš zraven. Ti bodo na servisu naredili za jurja, če niso oderuhi.
Objavljeno: Po feb 28, 2005 11:47 pm
Napisal/-a hanibal1
Pri meni se je to tudi dogajalo a le v zimskih časih!
Zadnje čase pa tega nisem več opazi in nisem tudi nič popravljal

proton
Objavljeno: To mar 01, 2005 5:13 am
Napisal/-a wira
kot sem napisal se to dogaja od nakupa novega - nekaj vec kot 4leta,vendar v casu garancije se je to dogodilo parkrat in je vedno delovalo,ko sem bil na rednem servisu.Sem to omenil lani poleti - odg.menjava števca cca25.000 sit.Bom poskusil namazati zajlo.vendar dvomim,ker kilometer števec vedno dela.
Objavljeno: Če mar 24, 2005 9:35 am
Napisal/-a protonika
Meni se je števec občasno tresel in nihal, recimo med 80 do 140, kot bi bil metronom. Sem šla dvakrat po stari cesti do Kranja in je bilo spet OK
Zdaj mi števec štrajka v zimskem času, in sicer kaže daleč preveč. Ko grem 20, je že na 60, in tako naprej. Zdaj, ko ni več hladno in vlažno, je pa spet OK. Tudi meni pri Kržiču zadeve sploh nočejo niti pogledati, ampak samo pravijo, da je za zamenjat. Pa mislim, da mora biti problem kje drugje, saj števec kaže normalno, ko je zunaj topleje in suho. Sploh je tale vlaga in mraz očitno za protone hud zalogaj. Tako da bom avto za naslednji redni servis peljala k drugemu mehaniku in ga prosila, naj poskusi pogledati še števec.
Objavljeno: Če mar 24, 2005 10:38 am
Napisal/-a Mrcina
Moj sodelavec ima protona in ima probleme s števcem. Hitrost mu dela, kilometroc mu pa ne vrti naprej... Se komu sanja, koliko je cena novega na servisu, oziroma kaj bi lahko bilo narobe, oz. kaj naj se naredi... Sedaje je namreč na tem, da kupi rabljen števec...
LP Mrcina
Objavljeno: Če mar 24, 2005 3:39 pm
Napisal/-a protonika
Kot je bilo napisano - okoli 20.000. Pri rabljenem se mu pa utegne zgoditi isto, tako da... So mi pa na servisu povedali, da so tudi takšni primeri - da se km ne vrtijo.
Objavljeno: Pe mar 25, 2005 12:45 am
Napisal/-a hanibal1
Mrcina je napisal/-a:Moj sodelavec ima protona in ima probleme s števcem. Hitrost mu dela, kilometroc mu pa ne vrti naprej... Se komu sanja, koliko je cena novega na servisu, oziroma kaj bi lahko bilo narobe, oz. kaj naj se naredi... Sedaje je namreč na tem, da kupi rabljen števec...
LP Mrcina
Saj ne rabi menjati celega števca!Pri tem problemu se je obrabil zobčenik tako,da zamenja le tega

Objavljeno: Pe mar 25, 2005 3:36 am
Napisal/-a protonika
Nakar, ravno danes, ko po dolgem času pokukam sem in vidim, da ste v tem času omenjali protone, začne nagajati še kazalec za gorivo... Ko speljujem, strašno niha, potem se umiri pri dejanskem stanju

Ne bom se več pogovarjala o protonih
Na uradnem servisu drugače kategorično zavračajo možnost, da bi sneli armaturo in pogledali, kaj se dogaja...
Objavljeno: Pe mar 25, 2005 7:38 am
Napisal/-a Mrcina
hanibal1 je napisal/-a:Mrcina je napisal/-a:Moj sodelavec ima protona in ima probleme s števcem. Hitrost mu dela, kilometroc mu pa ne vrti naprej... Se komu sanja, koliko je cena novega na servisu, oziroma kaj bi lahko bilo narobe, oz. kaj naj se naredi... Sedaje je namreč na tem, da kupi rabljen števec...
LP Mrcina
Saj ne rabi menjati celega števca!Pri tem problemu se je obrabil zobčenik tako,da zamenja le tega

Hmm, to da je samo zobčenik ve, je bil števec že razdrt... Pravi da se ne da menjat samo zobčenika. (pazi, to je on rekel, jaz nisem videl razdrtega števca)... Tako da prav, da hoče nov števec...
LP&hvala
Mrcina
Objavljeno: Pe mar 25, 2005 7:31 pm
Napisal/-a hanibal1
Mrcina je napisal/-a:hanibal1 je napisal/-a:Mrcina je napisal/-a:Moj sodelavec ima protona in ima probleme s števcem. Hitrost mu dela, kilometroc mu pa ne vrti naprej... Se komu sanja, koliko je cena novega na servisu, oziroma kaj bi lahko bilo narobe, oz. kaj naj se naredi... Sedaje je namreč na tem, da kupi rabljen števec...
LP Mrcina
Saj ne rabi menjati celega števca!Pri tem problemu se je obrabil zobčenik tako,da zamenja le tega

Hmm, to da je samo zobčenik ve, je bil števec že razdrt... Pravi da se ne da menjat samo zobčenika. (pazi, to je on rekel, jaz nisem videl razdrtega števca)... Tako da prav, da hoče nov števec...
LP&hvala
Mrcina
Čudno!Jaz sem imel isti problem pa se je dal menjat zobčenik
Vse skupaj 20min dela

Objavljeno: Pe mar 25, 2005 7:44 pm
Napisal/-a KREMENKO
Men je tud to počel na peugeotu ampak samo pozimi.
Objavljeno: Po mar 28, 2005 8:38 am
Napisal/-a wira
ce je zobcenik,kdo bi ga hotel zamenjati ?
lp
Objavljeno: Po mar 28, 2005 8:53 am
Napisal/-a joe
Na tem forumu je veliko lastnikov protonov, mogoče najdete kaj na to temo!
http://www.gapson.com/mcs/
LP!
Joe
Objavljeno: Po mar 28, 2005 10:28 pm
Napisal/-a hanibal1
wira je napisal/-a:ce je zobcenik,kdo bi ga hotel zamenjati ?
lp
Meni ga je menjal mehanik blizu MS!(Vinkovič)
Objavljeno: To mar 29, 2005 9:00 am
Napisal/-a protonika
Evo predlog - pokliči tipa, ki prodaja dele za Protona (zdaj je zadaj za AC Cosmosom), ti bo razložil, a se sploh da dobit samo ta del. Če je res problem samo v njem. Nekatere stvari so enake kot pri Mitsubishiju (recimo kabli so dobri tudi od Mitsubishija), počekiraš pa lahko tudi na Mitsubishijevih servisih, ker na kakšnem zagotovo znajo delati tudi s protoni.
Potem pa poročaj, da še jaz naredim isto
Trenutno res nimam časa še za avto.
Objavljeno: Pe avg 12, 2005 2:09 pm
Napisal/-a Speedfighter
Mrcina je napisal/-a:Moj sodelavec ima protona in ima probleme s števcem. Hitrost mu dela, kilometroc mu pa ne vrti naprej... Se komu sanja, koliko je cena novega na servisu, oziroma kaj bi lahko bilo narobe, oz. kaj naj se naredi... Sedaje je namreč na tem, da kupi rabljen števec...
LP Mrcina
Da ne bom odpiral nove teme, bom kar tukaj dodal
Mam namreč podobno težavo s števcem za kilometre, in sicer s skupnim(dnevni dela povsem ok,pa tudi za km/h je kul)-vendar s to razliko, da mi zadnje dni po prevoženih cca 50km na dan skupni števec pokaže tudi do 3.000km na dan več!!!
Kaj narest? Je treba cel števc menjat, al se da kej popravt čimbolj pocen?
Ker stvar je taka,da se enice in desetice normalno vrtijo, za 100 in 1000km pa se kar vsake tolko cajta mal po svoje obrnejo...
Hvala za kakršenkoli odgovor!
PS:Al pa da pustim tko, pa ga čez kako leto peljem v Malezijo pokazat, ko bo mel 600.000km brez generalke-mogoče dajo novga!

Pa šalo na stran...
Objavljeno: Pe avg 12, 2005 4:11 pm
Napisal/-a BBoss
Hja tole ni dobro saj ko boš hotel avto prodajat bodo vsi stran bežal kot da je kužen - Proton pri 600.000km najprej

potem pa bye bye
Drugače je pa to kot kaže to serijska napaka saj sem imel pred cca 7, 8 leti ene dva meseca reklamnega Protona 315 in se je na novem (manj kot 1000 prevoženih km) dogajalo vsemogoče. Števec kilometrov je recimo ravno hotel preskočiti na naslednjo številko in je ostal na sredini. Ravno takrat sem nekaj manevriral (parkiral) naprej nazaj in števec je za ene 2000km obstal na tisti cifri, dokler ga nisem zrukal po makedamu nakar je štelo naprej.
Še večja štala je bila z merilnikom hitrosti, ki je občasno obstal pri 70km/h in šele ko sem bil ustavljen by Policeman in mi je napisal kazen za 85km/h sem šele porajtal, da nekaj ni v redu, čeprav se mi je skoz zdelo, da je teh 70km/h "hitrejših" pri protonu kot pri drugih avtomobilih

.
No in jaz sem celo policaju takrat razlagal, da je izmerjena hitrostna radarja nemogoča saj nisem šel čez 70km/h. On me je pa samo zabodeno gledal in si mislil le kaj si zmišljujem.
Objavljeno: Pe avg 12, 2005 5:03 pm
Napisal/-a Rain
menda je neka fora z viskoznosto olja....
nam pri lantri (let. 95, 1.6) pri nizjih temp. stevc pokaze tut cez 200, ceprav gres v resnici 90. pa kaksen poslepsek ma
se pa stvar umiri, ko se avto ogreje...