Stran 1 od 2
zavore... problem
Objavljeno: Če mar 03, 2005 10:23 pm
Napisal/-a Neo32
jah tkole je na mojmu cliotu zlo zvoh primejo zavore, oz. ce gledam na druzga cliota k ga mamo doma, je obcutek k bremzam tak k da bi jest imu za ene 2 toni bolj nalozen avto in kukr da je avto bl tezji in morm bl stisnit pedal.
kaj bi blo lohka to narobe, diski so novi, ploscice tud, batki dobr laufajo? Sej ce fajn stisnem se kolesa ustavjo ampak ni to to, sej pravm obcutek je tak kukr da bi imu tezji avto. a je to luft v lajtngi, al je treba olje zamenjat (aja olja je tud dost, to se prav lajtnga ne spusa) ker ne vem kdaj je bil menjan, zej mam jest avto ta tretje leto pa ga se nism menjov, pa tud na prejsnem servisu ni bil menjan.
Je to olje, luft al kej druzga?
Hvala za odgovore!
Objavljeno: Če mar 03, 2005 10:30 pm
Napisal/-a darkdog24
Neo32, zato sm pa jst zamenju sranje od bremz od navadnega Cliota in spredi dal Dvojne zračno hlajene diske Renault 5 GT Turbo -nove!, nove Lucas zavorne ploščice, novo zavorno olje!
Zadaj sm pa dal Novi zavorni diski Renault Clio 1.8 16v, nove zavorne ploščice Ate in rezultat je popln zavorni sitem. Nč več al bo zagrablo al nebo, al je to to ali ni toto, zdej MORA zagrabit in auto se MORA ustavit.
Zato sm jst uno jajco od cliotovih bremz zamenju ker je za 1 falus vse skup. Sm tud mel take težave kot ti in enkrat se skor zaletu ker pri 90km/h k****a se ni hotu ustavit in kr šel je in šel.... pol sm pa reku dost je!!

Re: zavore... problem
Objavljeno: Če mar 03, 2005 10:31 pm
Napisal/-a bridgestone
Neo32 je napisal/-a:jah tkole je na mojmu cliotu zlo zvoh primejo zavore, oz. ce gledam na druzga cliota k ga mamo doma, je obcutek k bremzam tak k da bi jest imu za ene 2 toni bolj nalozen avto in kukr da je avto bl tezji in morm bl stisnit pedal.
kaj bi blo lohka to narobe, diski so novi, ploscice tud, batki dobr laufajo? Sej ce fajn stisnem se kolesa ustavjo ampak ni to to, sej pravm obcutek je tak kukr da bi imu tezji avto. a je to luft v lajtngi, al je treba olje zamenjat (aja olja je tud dost, to se prav lajtnga ne spusa) ker ne vem kdaj je bil menjan, zej mam jest avto ta tretje leto pa ga se nism menjov, pa tud na prejsnem servisu ni bil menjan.
Je to olje, luft al kej druzga?
Hvala za odgovore!
možno da je problem tut v elektroniki, ali pa da hidravlična pumpa ne dela dobro, sam pol bi moral bit tut volan težak.
Objavljeno: Če mar 03, 2005 10:39 pm
Napisal/-a Neo32
nimam servota, sam servo na zavorah je, ker k przgem avto se pedal omehca, tko da to dela, sam ce pa prov dela je pa vprasanje
Objavljeno: Če mar 03, 2005 10:48 pm
Napisal/-a bridgestone
Neo32 je napisal/-a:nimam servota, sam servo na zavorah je, ker k przgem avto se pedal omehca, tko da to dela, sam ce pa prov dela je pa vprasanje
pol je po vsej verjetnosti težava v elektroniki ker če je avto dokaj nov ne more bit kej druzga, dober je pa še prevert če so diki spredaj čisti, da niso mastni.
Objavljeno: Če mar 03, 2005 10:54 pm
Napisal/-a Neo32
ni nov, je 96 letnik, 120 k prevozenih...
kaksni elektroniki to mislis, sej nima ABS-a?
Objavljeno: Če mar 03, 2005 11:31 pm
Napisal/-a imilet1
a ti pedal kej notr leze ko držiš bremzo(ob prižganem avtu)??Če ti potem je glavni zavorni cilinder porozen, sam dvomim da je pri teh letih to...
Kaj pa če bi ga peljal na preventivnega pa mu rečeš da si ploščice menjal, pa ti bo zihr zastonj na valjarje dal...a maš dovolj zavorne tekočine?
lahko da kak cilinder vleče zrak(gumica v k***cu)?Pel na preventivnega pa boš vedel kaj je..
Objavljeno: Pe mar 04, 2005 12:03 am
Napisal/-a PiLLLe
A pedal stoji normalno? ker ce ne mas lahko zrk v sistemu in sicr to pa zgleda tko: Ti stisns bremzo full dl moras potisnt pedal da gume zagrabjo. Mam neki podobnga na tamcku. Dj probi zabremzat tko da napumpas pedau. Povej ce je kj bols.
Je pa moznost tut ta da mas gumice oz tiste cevke zamasene pa ti pocass spucajo ole v cilindr, sam ce je tko bi se ti pomoje moral mal gret diski pa to. Dj se kj povej pa to bomo se ksno idejo dal :P
LP PiLLLe
Objavljeno: Pe mar 04, 2005 12:06 am
Napisal/-a Neo32
imilet1 je napisal/-a:a ti pedal kej notr leze ko držiš bremzo(ob prižganem avtu)??Če ti potem je glavni zavorni cilinder porozen, sam dvomim da je pri teh letih to...
Kaj pa če bi ga peljal na preventivnega pa mu rečeš da si ploščice menjal, pa ti bo zihr zastonj na valjarje dal...a maš dovolj zavorne tekočine?
lahko da kak cilinder vleče zrak(gumica v k***cu)?Pel na preventivnega pa boš vedel kaj je..
am ne nc notr ne leze, sam trd je, sej pravm k se pelm mam obcutek k da je tezji avto in morm bl na bremzo stisnt da se avto ustav, tekocine je dovolj, sistem naj nebi spuscal, pa tud tehnicnga sm naredu brez problema, pa stric ni nc jamrov da so slabe zavore.
najprej bom probov antliftat, pol pa se olje zamenjat, jest menim da je tle kje vzrok, pac da je olje str pa bl gost.
Objavljeno: Pe mar 04, 2005 12:08 am
Napisal/-a PiLLLe
Cist mozn. Zdj pa se posebi ko so niske temperature je se bl gost torej tezje ga je porint po ceveh.

Dj ko upedenas sporoc da vidmo kaj je blo.

sam sm tut kr jst dost sure da je ole al pa ksna tm gumica j**e neki od teh dveh zihr
LP PiLLLe
Objavljeno: Pe mar 04, 2005 12:11 am
Napisal/-a Voith
Neo32 je napisal/-a:nimam servota, sam servo na zavorah je, ker k przgem avto se pedal omehca, tko da to dela, sam ce pa prov dela je pa vprasanje
problem ki ga opisujes je ta da servoojacevalnik zavor ne dobi zadosti vakuma, zato ne ojaca zadosti. tista zadeva okrogla k je k en bobn na katero je pritrjen zavorni cilindr in posoda za zavorn olje ima gor pritrjeno eno cevko ki gre ce mas bencinarja na kolektor, umes je pa na cevki se nepovratni ventil. problem je v tem da ti ta cevka nekje pusca, al pa nepovratni ventil ne dihta tko kot bi ti mogu. poglej ce je s cevko vse v redu in ce je dej gor objemke in poglej ce bo kj bols, ce nebo pa se nepovratni ventil zameni ki stane kksnih par 100 sit, in zadeva bo 100% delala tko kot more.
v primeru pa da je clio diesel,(ceprou se mi zdi, da 96 sploh ne obstajajo dizli) je pa ta cevka z zavornega ojacevalca speljana na posebno vakum pumpo, in pol je mozno tud da je ta vakum pumpa zanic, kar se pr dolocenih dilzih kr rado dogaja.
je pa problem sigurno z vakumom, ker ce ti bremza prime do blokiranja in ti ni treba pumpat bremz je z njimi vse ok, tko da ce zamenas olje, mu bos sam zvisu mejo pri kateri zavre. sam itak ne bremzas tko brutalno, da bi ti zavorno olje prslo do vrelisca.
ce pa anliftas pa tud nc ne naredis ker ce ti bremze primejo brez da bi jih mogu pumpat z nogo, pol zraka v zavornem sistemu nimas.
pa ke ste se vidl da se zavorno olje pri -20 C zgosti

Objavljeno: Pe mar 04, 2005 12:12 am
Napisal/-a Neo32
PiLLLe je napisal/-a:A pedal stoji normalno? ker ce ne mas lahko zrk v sistemu in sicr to pa zgleda tko: Ti stisns bremzo full dl moras potisnt pedal da gume zagrabjo. Mam neki podobnga na tamcku. Dj probi zabremzat tko da napumpas pedau. Povej ce je kj bols.

Je pa moznost tut ta da mas gumice oz tiste cevke zamasene pa ti pocass spucajo ole v cilindr, sam ce je tko bi se ti pomoje moral mal gret diski pa to. Dj se kj povej pa to bomo se ksno idejo dal :P

LP PiLLLe
pedal stoji normalno, bom pa probov jutr napumpat, pa ce bo kej bolj prjel, sam je pa res tak obcutek k da ne bi blo tapravga servota, to se prav k pr stoenkah k si mogu fejst stisnt da si se ustavu. sej k stisnes je sicr pedal trd ampak kolesa pa blokirajo, tko da mensezdi da servo ni, tud ce ga recmo napumpam pr ugasnenem motorju pa zalaufam se pedal sprosti, to se prav servo ni, an? k pa ce je recimo olje se original, ker ne poznam glih prejsnga lastnika, je mozn da je zanc, ze tolk da se pojavjo taki simptomi?
Objavljeno: Pe mar 04, 2005 12:16 am
Napisal/-a Neo32
Voith je napisal/-a:Neo32 je napisal/-a:nimam servota, sam servo na zavorah je, ker k przgem avto se pedal omehca, tko da to dela, sam ce pa prov dela je pa vprasanje
problem ki ga opisujes je ta da servoojacevalnik zavor ne dobi zadosti vakuma, zato ne ojaca zadosti. tista zadeva okrogla k je k en bobn na katero je pritrjen zavorni cilindr in posoda za zavorn olje ima gor pritrjeno eno cevko ki gre ce mas bencinarja na kolektor, umes je pa na cevki se nepovratni ventil. problem je v tem da ti ta cevka nekje pusca, al pa nepovratni ventil ne dihta tko kot bi ti mogu. poglej ce je s cevko vse v redu in ce je dej gor objemke in poglej ce bo kj bols, ce nebo pa se nepovratni ventil zameni ki stane kksnih par 100 sit, in zadeva bo 100% delala tko kot more.
v primeru pa da je clio diesel,(ceprou se mi zdi, da 96 sploh ne obstajajo dizli) je pa ta cevka z zavornega ojacevalca speljana na posebno vakum pumpo, in pol je mozno tud da je ta vakum pumpa zanic, kar se pr dolocenih dilzih kr rado dogaja.
predvidevam da na sesalni kolektor?
ne, ne clio ni diesel, navadn bencinar 1.2
ej Voith bom prov jutr su pogledat to devko pa nepovratni ventil, je cist mozn da sm jo staknu, al pa da je res pocla
bom jutr povedov stanje
Objavljeno: Pe mar 04, 2005 12:18 am
Napisal/-a Neo32
PiLLLe je napisal/-a:Cist mozn. Zdj pa se posebi ko so niske temperature je se bl gost torej tezje ga je porint po ceveh.

Dj ko upedenas sporoc da vidmo kaj je blo.

sam sm tut kr jst dost sure da je ole al pa ksna tm gumica j**e neki od teh dveh zihr

LP PiLLLe
bomo zej vidl ce je cevka, ce ne pa pol res treba olje zamenjat pa antliftat sistem, bom pa sporocu k porihtam zadevo
Objavljeno: Pe mar 04, 2005 12:19 am
Napisal/-a Voith
to je sigurno to kar sm zgori napisu, o tem sploh ni dvoma
druzga nima bit kj. podtlak v servoojacevalniku je prenizek, ali ga sploh ni.
olje nima tle veze ker tud ce je str 20 let se nebo zgostil pri -20 c.
zraka pa tud nimas not ker ce bi ga meu bi mogu pedal pumpat da bi sploh prjel kej.
Objavljeno: Pe mar 04, 2005 12:21 am
Napisal/-a Neo32
Voith je napisal/-a:to je sigurno to, o tem sploh ni dvoma

upejmo, ker tale zima me je ze postem po zepu udarla

Objavljeno: Pe mar 04, 2005 5:39 am
Napisal/-a lisko
Jaz mam podobn primer...... pa vse dela kot more... vzrok so pa hudo hudo pregrete vse zavorne obloge..... kaj morš dizlčka je pač treba včasih hitr ustavt :P
Objavljeno: Pe mar 04, 2005 6:01 pm
Napisal/-a Neo32
voith: cevko sm najdu in res gre iz ojacevalca na kolektor sam nepovratnega ventila pa nism najdu, zej a je v servotu al pa je naprej v razdelilcu ker ta cevka gre pol v en tak razdelilc k je tud cevka za bencin pa se ene par drugih cevk. Cevka zgleda u redu prov tko tm k je spojena, sam dol je pa nism jemov ker nimam klecs za losat objemke pa se drugih objemk nimam da bi jih nove cez dal, ker tastare so pol zanc k jih enkrat odpres.
Objavljeno: So mar 05, 2005 3:23 am
Napisal/-a Voith
sigurn je neki narobe s podtlakom. sploh ce mas ploscice pa diske nove.
probi narest ful vecji podtlak tko da se used v avto pa nabi gas na ene 3000rpm, pri tem nej ti pa en zadusi masino, stem da z roko pokrije sesalno lukno. in k crkne takoj bremzo pohod, ce bo mehka tko kot bi mogla bit, pol ti nekje izi pusca. ce bo pa se kr naprej trda bremza pol ti pa kr orng pusca.
aja pa se to mi povej; a ko se prpeles in ugasnes avto, ce pri ugasnjenem pohodis bremzo, a je najprej mehka, pol pa ce se ene 2x pritisnes pa spustis rata pa trda k p*****a, al je skos isto trda ko je ugasnjen avto?
Re: zavore... problem
Objavljeno: So mar 05, 2005 11:13 am
Napisal/-a AndrejD
Neo32 je napisal/-a:ker ne vem kdaj je bil menjan, zej mam jest avto ta tretje leto pa ga se nism menjov, pa tud na prejsnem servisu ni bil menjan.
Hvala za odgovore!
Zavorno olje se menja na 2 leti
Jaz bi 1 to poskusil.