Stran 1 od 1
fiat punto 1.3 multijet cuka
Objavljeno: Pe mar 04, 2005 7:09 am
Napisal/-a mistral1
Živjo,
pred enim tednom sem kupil omenjeni avto in mi sedaj cuka oz. kot bi ga nekaj bremzalo, trese (vibracije niso hitre, ampak kot bi se vozil po jajcu.) med 1800 in 2000 obrati, drugače je vse ok. servis je bil narejen (olje, oljni in naftni filter), zamenjati je potrebno le še zračni filter. avto ima 37k km.
jutri peljem zamenjati še diske in ploščice ker so čisto zanič???
kdo mogoče ve zakaj bi lahko cukal oz. tresel
Objavljeno: Pe mar 04, 2005 7:54 am
Napisal/-a tomi
ali si se zmotil ali pa ima avto 137000 km prevoženih, ker diske ne moreš izrabiti v 37000 km, ploščice bi pa tudi morale biti še v redu oz. pri meni so prve držale 80000 km se je vglavem vozila punca, druge mi pa držijo že 60000 km pa bodo za zamenjat
mislim, da bi se moral malo prepričati glede kilometrov, ki jih ima avto

Objavljeno: Pe mar 04, 2005 9:56 am
Napisal/-a mistral1
avto ima realne km - sigurno.
problem je v načinu vožnje stare gospe. noga non stop na bremzi po večkolometerskem klancu navzdol vsak dan.
mene bolj zanima problem, ki ga imam !!!
Objavljeno: Pe mar 04, 2005 10:19 am
Napisal/-a hondafan
Mogoče ti je pa samo nafta zmrznila-če se ti to dogaja zjutraj?! Drgač pa pelji na tester!
lp
Objavljeno: Pe mar 04, 2005 10:36 am
Napisal/-a mistral1
tester je pokazal ene par napak, vendar so jih izbrisali in je sedaj ok.
nima več napak!
ni zmrznla nafta, ker je bil servis narejen včeraj pa ni nič boljše.
Objavljeno: To mar 08, 2005 1:40 pm
Napisal/-a kalbo
Ti, kaj če bi pa malo serviserja zamenjal? Če jim pokaže nekaj napak ne pomaga da sam zresetirajo, ampak ti jih morjo odpravt!
Objavljeno: Pe mar 11, 2005 9:46 pm
Napisal/-a mihakrapez
Ali pa avto zamenjaj

ops:
Objavljeno: Pe mar 11, 2005 10:34 pm
Napisal/-a INFINITI
tomi je napisal/-a:ali si se zmotil ali pa ima avto 137000 km prevoženih, ker diske ne moreš izrabiti v 37000 km, ploščice bi pa tudi morale biti še v redu oz. pri meni so prve držale 80000 km se je vglavem vozila punca, druge mi pa držijo že 60000 km pa bodo za zamenjat
mislim, da bi se moral malo prepričati glede kilometrov, ki jih ima avto

Ploščice lahko skuriš v parih rundah mobikroga z eno šarf vožnjo, sploh pa tele serijske in na majhnih avtomobilčkih, ki niso narjeni za neko dirkanje. Diski so ravno tako majhni in švohcani - hitro jih lahko pregreješ in zviješ.
Če je teta jahala bremzo po klancu navzdol - ni teorije da so v dobrem stanju.
Re: fiat punto 1.3 multijet cuka
Objavljeno: Po mar 14, 2005 7:13 pm
Napisal/-a Leprotto
mistral1 je napisal/-a:Živjo,
pred enim tednom sem kupil omenjeni avto in mi sedaj cuka oz. kot bi ga nekaj bremzalo, trese (vibracije niso hitre, ampak kot bi se vozil po jajcu.) med 1800 in 2000 obrati, drugače je vse ok. servis je bil narejen (olje, oljni in naftni filter), zamenjati je potrebno le še zračni filter. avto ima 37k km.
jutri peljem zamenjati še diske in ploščice ker so čisto zanič???
kdo mogoče ve zakaj bi lahko cukal oz. tresel
Ploščice so pri puntu potrošni material
Jaz sem svojega dobila s 30k km pa sem se od začetka zaviralnega pasu do konca komaj ustavila.
Objavljeno: Po mar 14, 2005 7:21 pm
Napisal/-a BMW Motorsport
Moj kolega jih v puntotu menje verjel al ne vsake 15k km!! Pač uporablja bremze tko kt je treba.. :P
Objavljeno: Po mar 14, 2005 7:29 pm
Napisal/-a gorgo
jaz sem ko sem mel puntota,sem ploscice menjal nekje na 18000km... pa mi je oni reko na servisu da se kaj takega ni vido... slaba kvaliteta zgleda..
Objavljeno: Po mar 14, 2005 7:45 pm
Napisal/-a soso
mistral1 je napisal/-a:tester je pokazal ene par napak, vendar so jih izbrisali in je sedaj ok.
nima več napak!
ni zmrznla nafta, ker je bil servis narejen včeraj pa ni nič boljše.
Mistral1 iz kod si? A zdaj je vredu z avtom?
Kaj a ce tester pokaze napake se dajo zbrisat (prvic slisim)? LP
Objavljeno: To mar 15, 2005 10:52 am
Napisal/-a mistral1
zdaj živim blizu polzele.
ne z avtom še ni vredu in ga peljem v petek na veit da ga oreng pregledajo.
glede napak, rekli so da so jih izbrisali in še enkrat pregledali z testerjem in da napak ni bilo več?
Objavljeno: To apr 05, 2005 2:23 pm
Napisal/-a red_mamba
pišuka, men je tud zdej kr na lepem začel jajcat. Ponavad ga sred vožnje med 2000in3000 obrati začne cukat. Pol se pa umiri pa zelo pogosto se lučka za vbrizg prižge. Bom verjetn tud mogu it na tester, prej pa mehanika vprašam če bo kaj pametnega rekel. Itak morm zamenjat pumpo, regulator tlaka in sprednje bremze

Objavljeno: To apr 05, 2005 2:52 pm
Napisal/-a Drocky
mistral1 je napisal/-a:zdaj živim blizu polzele.
ne z avtom še ni vredu in ga peljem v petek na veit da ga oreng pregledajo.
glede napak, rekli so da so jih izbrisali in še enkrat pregledali z testerjem in da napak ni bilo več?
ki je pa biu avto do zdej servisiran?
če ti ni odveč se odpel še na avto celje uprašat,al pa še kam drugam ker je dost fiat servisov

Objavljeno: Pe feb 24, 2006 4:41 am
Napisal/-a rac
Če avto cuka med 2000 in 3000 obrati, in vsake tolko gori lučka za vbrizg(rdeči motorček), je zagotovo crknal senzor tlaka v turbini.(to je ena mala črna zadevca od bosha

da ne bo kdo taljane šimfau

) Cena novega je ene 25 jurjov. Meni so na avto cele priznali 50% kulance.
Kar se pa ploščic tiče je pa malo bol divji folk

tule js jih mam 54000km pa jih je še več ko pol
Ja še en nasvet za vse lastnike puntov 1.3 one tazgodnje varjante, difuzor med intercoolerjem in turbino je napačne oblike zato lako, če je zelo mrzlo kondenz posesa v trubino, kar ma za posledice počeno os, ali pa uničene lopatice kompresorskega dela turbine. pol mate pa lahko ohoho stroškov, če avto ni več v garanciji(2003 letniki) nov difuzor je ene 5 čukov
Objavljeno: Pe feb 24, 2006 8:03 am
Napisal/-a Nu-NRG
tomi je napisal/-a:ali si se zmotil ali pa ima avto 137000 km prevoženih, ker diske ne moreš izrabiti v 37000 km, ploščice bi pa tudi morale biti še v redu oz. pri meni so prve držale 80000 km se je vglavem vozila punca, druge mi pa držijo že 60000 km pa bodo za zamenjat
mislim, da bi se moral malo prepričati glede kilometrov, ki jih ima avto

Ne bos verjel kolk hitr se, da unicit diske in ploscice.
LP, Klemen
Objavljeno: Pe feb 24, 2006 11:41 am
Napisal/-a DIZELAŠ
Pozdravljeni!
Tudi jaz se strinjam s Klemenom,če imaš grob odnos do zavor,jih lahko v 20000 km uničiš.Je pa en problem pri teh Fiatih vsaj za dostavne lahko trdim,ker imel podoben primer.Ima senzor za obrabo ploščic,ki pa je nameščen samo na eno prednje kolo.
Če skuriš na drugem kolesu kjer ni senzorja ploščico in spotoma še disk,ti ne preostane drugega kakor menjava vsega.Bil sem pred leti z dostavnikom poleti v Črni gori,še prekomerno obtežen,pa ker so ceste polne enega prahu,makadama in smeti.. mi je začelo praskati na poti domov,pa posledično še vročina 35 stop. in več še pomislil nisem da lahko po 40000km gre vse k hudiču,in sem tistih 1000km odpeljal na riziko domov.Tako da če kaj predolgo praska po diskih bolje preverit ploščice.
Lep pozdrav!