Stran 1 od 1
rahlo trese volan nad 160 km/h
Objavljeno: Sr mar 16, 2005 8:22 pm
Napisal/-a bridgestone
zdej ko je bla zima in povsod sneg pa sem večkrat kšn robnik bočno pošlatu - pri parkiranju, nazadnje sem pa na enga zapelu kar počes s približno 8 km/h, samo z desno prednjo gumo.
zdej mi pa pri nad 160 km/h malce trese volan, drugače pa poškodb na gumi ni vidnih, a je možno da sem na robniku poškodaoval notranjo strukturo gume ali je težava kje drugje. kar se pa optike tiče ne bi smelo biti težav ker je avto dokaj nov in ni bil nikoli kam zaleten. a je možno da trese zaradi kamečkov med gumo, k jih je zdej vse polno?
Objavljeno: Sr mar 16, 2005 8:33 pm
Napisal/-a Quik
po mojih izkušnjah kamenčki nebi smeli biti problem
edin če si kj optiko z.... k si robnik ošlatov pod nepravim kotom....

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 8:35 pm
Napisal/-a FireSTORM
lahko je optika
lahko pa probaš pelat k vulkanizeru če je mogoče padla ona "ploščica" ki jo nabije na feltno da centrira kolo...
Objavljeno: Sr mar 16, 2005 8:36 pm
Napisal/-a killah bee
Kaj si šel k vulkanizerju, lahko ti je utrgal kako utež pa zdej ni nacentrirano kolo,
prvo pejt tja da pogleda ,pol bomo pa raziskovali naprej

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 9:06 pm
Napisal/-a bridgestone
Quik je napisal/-a:po mojih izkušnjah kamenčki nebi smeli biti problem
edin če si kj optiko z.... k si robnik ošlatov pod nepravim kotom....

dej quik ne pametuj
ne optika je statistično skor zihr okej, ker drugače ne more bit, ker nikoli nisem zadel kakega robnika ali kaj druzga, avto je pa dost nov. in tut nebom kr optike opravljal ker to stane povedal mi bojo pa da je vse okej.
uteži ne morejo dol past, razen če jih stolčeš dol, so vse gor, drugače pa grem jutr k vulkanizerju ker grem menat gume, sam sej veš kako je tam če kej vprašaš, je pa ni.
tko da me zanima če mate kej izkušenj iz prve roke, ker bral sem v avtomagazinu, da če zapeleš čez robnik (sam more bit kr več kot 20km/h), dobi guma mikro poškodbo (poškoduje se notranje ogrodje gume), ki na zunaj ni vidna, pokaže se pa kot tresenje pri višjih hitrostih.
Objavljeno: Sr mar 16, 2005 9:16 pm
Napisal/-a RegY
hmnj... samo prestavljam v okvare in popravila

Objavljeno: Sr mar 16, 2005 9:18 pm
Napisal/-a XTR
Poglej še če se ti je slučajno nabralo blato pa pesek na feltni z notranje strani. Men je začelo trest pri 140+, pa mi ni bilo jasno zakaj. Danes sem pa menjal gume, pa vidim da je bilo znotraj precej peska. Sicer ne vem če je bil to vzrok za tresenje ampak vseeno poglej..
Objavljeno: Sr mar 16, 2005 9:25 pm
Napisal/-a sasiti
bridgestone je napisal/-a:Quik je napisal/-a:po mojih izkušnjah kamenčki nebi smeli biti problem
edin če si kj optiko z.... k si robnik ošlatov pod nepravim kotom....

dej quik ne pametuj
...., ker bral sem v avtomagazinu, da če zapeleš čez robnik (sam more bit kr več kot 20km/h), dobi guma mikro poškodbo (poškoduje se notranje ogrodje gume), ki na zunaj ni vidna, pokaže se pa kot tresenje pri višjih hitrostih.
Če bi blo to res, bi se glede na to, kakšne luknje so na naših cestah, vozili po kockastih in ne okroglih gumah.
Objavljeno: Sr mar 16, 2005 11:30 pm
Napisal/-a reber
Dejte no, guma se ne poškoduje kr tko hitr. Pri parkiranju pri majčkeni hitrosti se guma ne poškoduje tako hitro, razen pri res debilnih zadetkih robnika. Optika pa se premakne še toliko težje.
Najprej dobr operi podvozje, feltne gume, potem pa poskusi še enkrat in potem pojdi do vulkanizerja, optike ... pa ti bodo tm povedal, lahko da je utež padla dol, verjetno še največja možnost.
Re: rahlo trese volan nad 160 km/h
Objavljeno: Če mar 17, 2005 12:09 am
Napisal/-a Mare9mm
bridgestone je napisal/-a:zdej ko je bla zima in povsod sneg pa sem večkrat kšn robnik bočno pošlatu - pri parkiranju, nazadnje sem pa na enga zapelu kar počes s približno 8 km/h... ker nikoli nisem zadel kakega robnika ali kaj druzga.
Kako se ti pol tole zdej zdi logično?
Gumo lahko poškoduješ na robniku tudi pri 5 km/h, pa sploh ni nujno, da je to samo "mikro poškodba". Tudi optiko zlahka premakneš pri 8 km/h.
Naj ti vulkanizer razstavi gumo, in jo znotraj pregleda, če pa ne bo nič, naj ti jo pa pred naslednjo montažo zares natančno zbalansira. Zaradi kamenčkov in peska in umazanije na feltni, naj do tega ne bi prihajalo, kvečjemu se ti to spuca pri 160 km/h. Ko smo že pri tem...pa sploh brez veze se sekiraš stari, ker itak bi moral vozit največ 130 km/h :P in se zaradi 160 nimaše kej sekirat, ne?
Če pa vse ostalo ne bo pomagalo, pa poišči poceni, oziroma zastonj pregled, optike in naj ti samo povejo, če kaj ne štima.
Objavljeno: Če mar 17, 2005 12:10 am
Napisal/-a suzukinm
Lahk je vse od naštetga, najbrž uzež al pa bulica na gumi.OPTIKA ne more biT!
Objavljeno: Če mar 17, 2005 12:47 am
Napisal/-a Kennman
feltna je minimalno zvita.dej jo poravnat, oz. z utezmi ustimat.
bolj je zvita, pri nizji hitrosti vrtenja kolesa se bo zacelo trest.
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:22 pm
Napisal/-a georges
Hmmm..a naj nebi blo tko, da ko ti vulkanizer gor namontira gumo pa scentrira pa da se pol po kakih 1000Km mal spremeni centraža ker se guma lepo uleže? Pr men je blo vedno tko mal je zaćelo tresti pr velki brzini, sem se odpeljal centrirat in pol je blo vse ok.
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:42 pm
Napisal/-a Mate
Da bi s tem, ker si enkrat zapeljal na robnik unicil gumo in celo zvil feltno zelo tezko verjamem. Dvomim tudi, da bi se "optika pokvarla". Najprej poglej, ce so gume nacentrirane, potem pa na optiko. Pregled te pri spanu stane 3k, pri kaksnem lokalnem majstru pa 2k.
Objavljeno: Če mar 17, 2005 11:03 pm
Napisal/-a Dario
No ku glih o temu problemu pišete mene tud zanima, zakaj men od 110 do 130 trese volan k hudič in ta vibracija se fajn prenaša tud na voznikov in sovoznikov sedež?
Enkrat ko pa začnem prehajat 140-150 kmh pa tresenje počas zginjava?
Mam accenta
A je možn da je to tud zarad slabega upora pri teh avtih?
Ker to se mi ne dogaja vsakič, enkrat več drugič manj.
Definitivno bom pa moral feltne menjat, ker te naj bi bile slabe? vsaj tako je bilo rečeno s strani vulkanozerja.
Ps: če mogoče kdo ve kaka je cena za kom navadna feltna za ta avto?
Lp
Objavljeno: Če mar 17, 2005 11:18 pm
Napisal/-a Alfa-boxer
Dario je napisal/-a:No ku glih o temu problemu pišete mene tud zanima, zakaj men od 110 do 130 trese volan k hudič in ta vibracija se fajn prenaša tud na voznikov in sovoznikov sedež?
Enkrat ko pa začnem prehajat 140-150 kmh pa tresenje počas zginjava?
Mam accenta
A je možn da je to tud zarad slabega upora pri teh avtih?
Ker to se mi ne dogaja vsakič, enkrat več drugič manj.
Definitivno bom pa moral feltne menjat, ker te naj bi bile slabe? vsaj tako je bilo rečeno s strani vulkanozerja.
Ps: če mogoče kdo ve kaka je cena za kom navadna feltna za ta avto?
Lp
Zvite feltne, lahko pa samo treba peljati centirat.
P.S: Izkušnje pač-delal kot vulkanizer pol leta

Objavljeno: Pe mar 18, 2005 8:00 am
Napisal/-a Mate
Kot je ze Alfa-boxer napisal. Najverjetneje centriranje.
Cena nove jeklene feltne 15" na uradnem VW servisu je bla 10k pred tremi leti.
Objavljeno: Pe mar 18, 2005 9:05 am
Napisal/-a Voith
XTR je napisal/-a:Poglej še če se ti je slučajno nabralo blato pa pesek na feltni z notranje strani. Men je začelo trest pri 140+, pa mi ni bilo jasno zakaj. Danes sem pa menjal gume, pa vidim da je bilo znotraj precej peska. Sicer ne vem če je bil to vzrok za tresenje ampak vseeno poglej..
jst tut mislm da je lahko to. ker tud une utezi k ti jih napopajo gor grejo po gramih, tko da kksn gram se ti pa z lahkoto km prime

mal poglej ce je vse cisto not po feltnah pa to.
Objavljeno: Pe mar 18, 2005 9:30 am
Napisal/-a Neyo-Neyo
kaj vi tuki gor ste že slišal kdaj za KONČNIKE
