Gricko je napisal/-a:jao kolk komplicirate folk!!
pri avtu z elektronko je to mogoče važno , pri mopedu pa res ni panike!!
To ni kompliciranje...pri avtu imaš štiri cilindre...in če v enem izmeh teh ni vžiga se to ne pozna..ostali trije imajo vžig in se motor suče naprej dokler spet ne pride bencin do tistega cilindra..pri mopedu pa imaš samo enega..in če tam ni vžiga pa je tema.
Pa če ti malo več vode (1/4 dcl) not ostane se ti ta voda nabere v šalčki na frgazeju in skozi dizo ti samo vodo potegne..na vodo pa noben motor ne vžge
Tak da lahko spet fergazer dol vzameš in ga sčistiš vode ki je v njem...ali pa okoli 1500 krat na zaganjalno ročico stopiš da ti vso vodo ki je v fergazerju ven iz njega potegne...
Aja...pa novih avtih maš toliko elektronike not da ti že elektronika marsikaj tak popravi da se ne pozna....recimo da v novega(sodobnega) dizla tankaš bencin ne boš imel tolko problemov kot če boš to naredil pri kakšnem starem dizlu, kjer je verjetnost da ti mašina gre dobesedno po gobe veliko večja pri starem diesel motorju kot pri sodobnem dizelskem motorju, ker ti tam elektronika nadzira vžig, izgorevanje, količino kisika v izpušnih plinih,.....