Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1919
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Če mar 17, 2005 6:53 pm

pipco na kestlu odšravfi, pol pa ornk z vodo prepuci pa počak da vse odteče.
Zdej sem pozabu kako ma kestel narejen pri pipici. Vem da je na najnižji točki, samo ne vem a je po sredi kestla kakšna pregrada al ne.
če je ni, samo pustiš da se voda steče.
če je pregrada pa moraš moped nagnit, tolk da gre voda vem!!

pipco razstavi in prepucaj !

vse skup zmontiri in napolni POLN tank!
tistih par kaplic vode zihr ne bo delal problemov!
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4313
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če mar 17, 2005 7:51 pm

samo če boš z vodo spiral bo potrebo zadevo potem dodobra prepihat da ne bo notri ostala voda kar se rado naredi....daj za začetek sprobaj z bencinom izpirat....res da je dražji kot voda,sam ti vseen bolj priporočam :)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Zorqon
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Če jan 15, 2004 7:41 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a Zorqon Če mar 17, 2005 7:58 pm

Kesl z vodo operi...potem pa ga kot čim bolje izperi z bencinom....nato pa noter natoči poln tank bencina. Ker je bencin lažji od vode se ti bo voda ki bo v tanku usedla na najnižjo točko (tam ko imaš pipico)...zato imej pipico zaprto čez noč...in drugo jutro, ne da bi premikal moped, na pipico izpusti vodo ki se bo ti usedla dol...in šele potem daj cevko gor na fergazer :)

Veliko veselja pri šraufanju :P
Policaj: " boste pihali??? "
Voznik: " ne, bruhal bom "
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1919
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Če mar 17, 2005 8:11 pm

jao kolk komplicirate folk!!
pri avtu z elektronko je to mogoče važno , pri mopedu pa res ni panike!!

spucaš z vodo in pustiš da se odteče al pa celo malo posuši.
Če hočeš bolj sigurno, lahko še malo oplakneš z bencinom.

drugač pa poln kestl bencina not in je.
Tistih par kaplic v benzu ne dela problemov!!
( pri starih avti z železnimi tanki se je pozim naredilo ful kondenza-vode-tudi deci je je blo lohk, pa ni blo problemov.Razen če je voda bla v lajtngau in zmrznila)

Tlele pa če počakaš da se odteče notri ne ostane niti 1/4 deci vode.Na to daš tistih 5 litrov benza (al kolk že ma tank) in to je to.
voda se bo porabla. Edino prvič ko boš vžigal boš mogoče moral parkrat več po kurblu stopit!!

pipco pa umij v bencinu!!
pa frgazer isto stucej v bencinu!
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4313
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če mar 17, 2005 8:14 pm

če bo pa mal preveč vode notr ostalo bo pa na vsake tolko mal čas mal cuknu pa bo ;)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Zorqon
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Če jan 15, 2004 7:41 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a Zorqon Če mar 17, 2005 8:31 pm

Gricko je napisal/-a:jao kolk komplicirate folk!!
pri avtu z elektronko je to mogoče važno , pri mopedu pa res ni panike!!


To ni kompliciranje...pri avtu imaš štiri cilindre...in če v enem izmeh teh ni vžiga se to ne pozna..ostali trije imajo vžig in se motor suče naprej dokler spet ne pride bencin do tistega cilindra..pri mopedu pa imaš samo enega..in če tam ni vžiga pa je tema. :?
Pa če ti malo več vode (1/4 dcl) not ostane se ti ta voda nabere v šalčki na frgazeju in skozi dizo ti samo vodo potegne..na vodo pa noben motor ne vžge :) Tak da lahko spet fergazer dol vzameš in ga sčistiš vode ki je v njem...ali pa okoli 1500 krat na zaganjalno ročico stopiš da ti vso vodo ki je v fergazerju ven iz njega potegne...:)

Aja...pa novih avtih maš toliko elektronike not da ti že elektronika marsikaj tak popravi da se ne pozna....recimo da v novega(sodobnega) dizla tankaš bencin ne boš imel tolko problemov kot če boš to naredil pri kakšnem starem dizlu, kjer je verjetnost da ti mašina gre dobesedno po gobe veliko večja pri starem diesel motorju kot pri sodobnem dizelskem motorju, ker ti tam elektronika nadzira vžig, izgorevanje, količino kisika v izpušnih plinih,.....
Policaj: " boste pihali??? "
Voznik: " ne, bruhal bom "
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1919
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Če mar 17, 2005 8:39 pm

ja komplicirate.
sej se voda zmeša z bencinom. čezt noč pride benz res na dno, ampak lahko narediš da predno odpreš pipico, ga prerukaš, da se benz zmeša.
ko se voziš ti nebo kar tako crknu, mogoče tko kot je šmeks reku, da mal cukne...

sploh pa v tanku ne ostane tistih 1/4 dcl ampak veliko manj.
Tega se sploh ne opazi.


Nevem no jaz sem vedno z vodo spiral tanj (pri mopedih, ker se da da voda dodobro izteče), frgazer, pipco pa v benzu umil pa ni blo nikol problemov.

če pa vode ne moreš dobro odtočit (kakšni prekati) je pa bolj zaj...
v tem primeru je bolje z benzom.

Dost mam :P
lp
 
Uporabniški avatar
Zorqon
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Če jan 15, 2004 7:41 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a Zorqon Če mar 17, 2005 8:48 pm

Se se lahko kar naenkrat ustavi...pa ga verjetno ne boš več vžgal brez da boš vzel fergazer dol in ga prečistil....govorim iz izkušenj...saj sem dobil tistega prasca ki mi je bencin začinil z malo vode...jaz pa sem pač njegovega z soljo :twisted:

Lenivec je pač hotel vedet kako naj naredi da potem nebo imel problemov..in je pač tak da je tisti način ki sem ga opisal najboljši da se rešiš vode iz kesla...

Nič...nem več pisal, ker je na tem forumu tak že preveč postov ki samo nekaj nabijajo in nimajo pomena za rešitev problema.

l.p.
Policaj: " boste pihali??? "
Voznik: " ne, bruhal bom "
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe mar 18, 2005 8:42 am

Kanister spucaš tako da daš notr eno verigo ali pa kakšne večje matice, pa dobro prešejkaš da se zdrgne vsa svinjarija. Splahneš parkrt z vodo, potem pa pobarvaš z kakšno antikorozivno barvo odporno na bencin.

Sedaj je že lepo vreme, pa kanister pustiš čez dan na soncu da voda isklapi, da se barva posuši pa traja malo dlje.

Kestl od mopeda pa splahneš z nafto, pa ponovno pustiš odprtega na soncu da izhlapi ostanek. Če boš zapacano nafto pustil nekaj časa da stoji se bodo vsedline nabrale spodaj pa se da večino nafte še vedno porabit za peč.

Uglavnem uzemi si cajt...

LP

Pero
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe mar 18, 2005 9:01 am

pr frcotu je kr zaj**** oprt tank ker ma spodi pr pipci se potegnen tank , tko da bol varjanta je da das vodo not, pa frcota pol okol obrnes da skoz tavelko lukno vn tece voda, pa se slauf porines cist do kokr gre not.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe mar 18, 2005 10:13 am

lenivec je napisal/-a:
Pero je napisal/-a: potem pa pobarvaš z kakšno antikorozivno barvo odporno na bencin.


kak naj kanister pobarvam odznotraj? na vrhu je lukna glih za cev na pumpi vredu not dat in se mi niti sanja ne kak naj to pobarvam???


Šejkit =I

Naliješ par deci barve v kanister pa kanister obračaš v vse smeri ene 1/2 ure pa bo barva povsod. Če ni dvokomponentna lahko zliješ celo piksno pa višek odliješ,

Potem daš odprt kanister na sončka... mogoče sušiš še par dni da bo res orto suho. Vzemi si cajt pa se bo že posušilo.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To mar 22, 2005 7:47 pm

drugač bi dau sam 1. pest peska notr pa 1/4 kestla vode, prerukow pa wen spistu
pol pa splaknu z wodo.
u tanku je rjawel ja...
lp
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 59 gostov