Stran 1 od 2
Menjava gum + centriranje = avto trese!
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:07 pm
Napisal/-a Gasper`
LP
Vulkanizer mi je menjal gume + optika. In peljem danes po AC okoli 100km/h in avto je nenormalno tresti zacelo. Volan, armaturka vse

Tako da po AC nisem peljal vec kot toliko, ker se dobesedno ni dalo.
A je mozno da je kej z optiko zajebal? Jutri bom sel kar nazaj do njega da se pomeniva.
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:13 pm
Napisal/-a Gricko
jao pa kakšna optika?!!
Optika in centriranje ni isto!!!
vulkanizer ti je naredil menjavo in centriranje.Če je centriranje zajeb@l pol je posledica tresenje gum!
verjetno je to razlog.
Zjeb@na optika pa ponavadi nič ne trese, ampak ti avto vleče v eno stran, al pa ti neenakomerno pobira gume....
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:16 pm
Napisal/-a Gasper`
Aja hvala za razlago

Sem mislil, da je to eno in isto.
Jah kaj pa nej.. najboljse je da grem jutri do njega. Reklamacija

Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:19 pm
Napisal/-a Josephe
Po menjavi gum je zelo pomembno da se vozi 1 dan počasi brez močnih pospešanj in zaviranj. Ker tist "lim" med gumo in feltno še ne prime dobro in guma zdrsne po fletni. temu seveda sledi tresenje.
No vsaj pri alu platiščih je tako.
LP Joseph
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:22 pm
Napisal/-a Gasper`
Sem mu prinesel gume na feltnah (alu). Tako da je samo optiko naredil potem pa jih dal gor. Nic dol jemal ali kaj podobnega.
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:30 pm
Napisal/-a Gricko
Josephe je napisal/-a:Po menjavi gum je zelo pomembno da se vozi 1 dan počasi brez močnih pospešanj in zaviranj. Ker tist "lim" med gumo in feltno še ne prime dobro in guma zdrsne po fletni. temu seveda sledi tresenje.
No vsaj pri alu platiščih je tako.
LP Joseph
tisto ni noben lim, ampak maža, da rob gume lažje zdrsne na platišče.Da je mastno.
Eni majo neko žajfnico za to.
Kakor vem se ta žajfnica hitro posuši, v vsakem primeru pa rob gume naleže na rob feltne, da ga ne premakneš kar tako!!! oz ga sploh ne moreš
Probej enkrat gumo spustit in skači po gumi, da rob gume pade iz roba feltne.Ti ne bo ratalo, tako močno naleže.
tko da to o počasni vožnji

da bi se guma zavrtela
nevem no, mogoče če bi na fulll bremzal, pa še to neverjamem.
2bad4u kakšno optiko??? A ti je podvozje štimal??!
Optiko se dela na podvozju avtomobila, gumo pa se centrira!
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:35 pm
Napisal/-a Gasper`
Ceprav nekaj mi ni jasno. Stal sem zraven ko je centriral.. pa so bila neka odstopanja potem ko je scentriral pa je bilo lepo na desni pa na levi nula. Tako da scentrirane pomoje morajo biti.
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:38 pm
Napisal/-a lublancan
trese ti lahk tud, če ti je zamenju lev kolo za desnga
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:41 pm
Napisal/-a Gasper`
aja da sej zajebou.. ja mozno. Sej tanajboljs da grem jutr koj do njega pa pol on to prever pa proba ustimat an;) ?
Objavljeno: Če mar 17, 2005 10:21 pm
Napisal/-a lisko
Ti kr idi nazaj pa povej kak in kaj..... pol bo pa že vidu kaj je za nardit...
Kaj slučajn si mel gume čez zimo shranjene tko da so ležale na profilu?
Ker pol je možn da so jajčaste ratale in zato trese.... se da lepo centirat in vse..... ampak avto trese.
Druga možnost ki pa je ( kar se je men zgodlo pri nekem fušarju) da je u gumi kamen ( ampak to med gumo in felno) in ko ga da na centrirko.... se lepo zasuče prie ta kamen na obod gume.... in lepo počaže kje je treba uteži nabit... pol ko pa gumo zmontiraš... pa se tistz kamen premakne... in posledično guma ni več centrirana.... jaz sem se kr ornk dolg jebal s tem da smo pogruntal kaj je blo

Objavljeno: Če mar 17, 2005 10:34 pm
Napisal/-a Mare9mm
Josephe je napisal/-a: Ker tist "lim" med gumo in feltno

Poznavalska...
Vsak dan neki novga zvem na tem forumu...
Lah da ti je slabu scentriral, al ti je pa kakšno utež slabo prbov, pa ti je na AC odletela. Pel nazaj, naj razdre in še enkrat nardi oboje centriranje in montažo.
Če ma mašino naj ti kolesa opere. Ker so stale, bo mogoče pomagal če jih spusti, pa mal obrne gumo po feltni.
Pa nehaj že mešat optiko s centriranjem, no.
Pa nobenih limov ni... Gumo ti na feltni drži rob ali "peta" gume, ampak ko je prazna bi to s kakšnim heblom še spravu dol, ampak ko je pa notr 2,5 bara pritiska pa tud v sanjah ne boš po feltni vrtel gume.
Objavljeno: Če mar 17, 2005 10:40 pm
Napisal/-a INFINITI
Josephe je napisal/-a:Po menjavi gum je zelo pomembno da se vozi 1 dan počasi brez močnih pospešanj in zaviranj. Ker tist "lim" med gumo in feltno še ne prime dobro in guma zdrsne po fletni. temu seveda sledi tresenje.
No vsaj pri alu platiščih je tako.
LP Joseph
Da ni mogoče neostik?

Ta zadeva je da se guma lažje namontira gor na feltno, je pa res kar si napisal - ne smeš prbijat gas takoj po montaži, ker je zadeva spolzka in lahko obrne feltno, guma pa ostane na mestu - ergo; centriranje je šlo v 3 pm.
Če trese kljub natančnemu centriranju - najverjetneje imaš feltno zvito, kar stroj ne zazna ko je guma scentrirana. Najlažje je dati avto na dvigalo in dati v prvo lerflauf - pa se bo takoj videlo ali guma kaj "pleše"
Objavljeno: Če mar 17, 2005 10:42 pm
Napisal/-a RedBull™
res da je gume centriral in je bla nula,sam naj ti da gume še 1x na centrirko pa dejansko poglejta takrat ko se bo vrtela a guma kaj opleta oz. če opleta platišče ker če lahko ravn zaradi tega trese počral je pokazal 0.
drugač naj ti pa prvi dve gumi na platišču obrne za 180 stopinj....vulkanizer bo že vedel zakaj....
Objavljeno: Če mar 17, 2005 10:44 pm
Napisal/-a RedBull™
INFINITI je napisal/-a:Josephe je napisal/-a:Po menjavi gum je zelo pomembno da se vozi 1 dan počasi brez močnih pospešanj in zaviranj. Ker tist "lim" med gumo in feltno še ne prime dobro in guma zdrsne po fletni. temu seveda sledi tresenje.
No vsaj pri alu platiščih je tako.
LP Joseph
Da ni mogoče neostik?

Ta zadeva je da se guma lažje namontira gor na feltno, je pa res kar si napisal - ne smeš prbijat gas takoj po montaži, ker je zadeva spolzka in lahko obrne feltno, guma pa ostane na mestu - ergo; centriranje je šlo v 3 pm.
Če trese kljub natančnemu centriranju - najverjetneje imaš feltno zvito, kar stroj ne zazna ko je guma scentrirana. Najlažje je dati avto na dvigalo in dati v prvo lerflauf - pa se bo takoj videlo ali guma kaj "pleše"
dajte folk ne stakimi vn hodt no

Objavljeno: Če mar 17, 2005 10:47 pm
Napisal/-a lisko
Za 90 stopinj? pol jih bo mel bočno na avtek ?
Glede onga da se guma lahk spelje..... jaz sem do zdej vedn po menjavai kopal že kr po parih metrih..... pa se še nič ni premaknilo..... nardim pa to po vsaki menjavi..... že par let zapored..... kaj vem filing pač

Objavljeno: Če mar 17, 2005 10:50 pm
Napisal/-a PiLLLe
Prvo kao prvo se bos mal pozanimu kaj je optika pa kaj je centriranje
Drugo kt drugo: vulkanizer je ze mogoce scentriral kot je treba vendar je ob montazi kj prslo med feltno in disk oz mesto na katero se feltna uleze. Najvecrkat je to rja ki nepusti feltni da bi lepo lezala. ZAto zacne opletat. Je pravilo med kamionarji ko menjas gume al pa kadar kol das feltno dol da moras posmirglat se bobn oz use okol sraufov
LP PiLLLe
p.s tolk o tem smart assi
Objavljeno: Če mar 17, 2005 10:59 pm
Napisal/-a RedBull™
lisko mal sm se zmotu....mišljeno je za 180 stopinj da se obrnejo....torej jo na platišču ko gumo stisneš iz obeh straneh (da jo lahko obračaš) jo obrneš za pol kroga....zdj pa upam da razumeš...
Objavljeno: Če mar 17, 2005 11:42 pm
Napisal/-a lisko
šmeks je napisal/-a:lisko mal sm se zmotu....mišljeno je za 180 stopinj da se obrnejo....torej jo na platišču ko gumo stisneš iz obeh straneh (da jo lahko obračaš) jo obrneš za pol kroga....zdj pa upam da razumeš...
Sej sem vedu da si se zmotu...... zato pa smeško poleg

Objavljeno: Pe mar 18, 2005 6:57 am
Napisal/-a Gasper`
No saj grem sedaj k vulkanizerju pa bom potem sporocil kaj je blo

Objavljeno: Pe mar 18, 2005 7:01 am
Napisal/-a dobek
kako si pa gume skladiscil?
upam, da ne tako, kot so na avtu, da je na tekalni povrsini pocivala...upam, da si mel eno na drugi, z bokom na tleh