Stran 1 od 1

Menjalnik?

Objavljeno: So mar 19, 2005 10:28 am
Napisal/-a soso
Dan!
Pri avtu menjalnik zjutraj, ko je mrzlo mi je logicno ,da gre bolj trdo menjavat dokler se ne segreje no in pol je vredu , ce pa naprimer grem na avtocesto avto non-stop v peti se vozim kaksno uro in , ko je potrebno spet menjavat pa gre full trdo skoraj isto kot zjutraj.Pol ,ko pa se avto spet malo ohladi pa gre normalno mehko .
A ma to kaj veze z oljem ,da ga je potrebno zamenjat al je kaj drugega narobe? LP

Objavljeno: So mar 19, 2005 10:30 pm
Napisal/-a bsmuk31
Olje bo, olje.

Objavljeno: So mar 19, 2005 10:50 pm
Napisal/-a _Jerry_
bsmuk31 je napisal/-a:Olje bo, olje.


Ce ga je sploh se kaj notri... :huh:

Cimprej preveri :?

Objavljeno: Po mar 21, 2005 7:43 pm
Napisal/-a Zorqon
Menjalnik ima verjetno abscindenčno krizo...od olja mislim :P
Obvezno preveri nivo olja!

Objavljeno: Po mar 21, 2005 7:48 pm
Napisal/-a Coleman
DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.

Objavljeno: To mar 22, 2005 7:36 pm
Napisal/-a Dariooo
Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.


hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem.... ;) to je to

Objavljeno: To mar 22, 2005 7:50 pm
Napisal/-a Nejko87
Coleman
je je ax, daj u 1. in malo naprej polez.... pol pa dj u rikwerc, med rahlim gibanjam naprej... čist počas...
lp

Objavljeno: To mar 22, 2005 8:05 pm
Napisal/-a Coleman
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.


hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem.... ;) to je to


torej se zobnik še vedno suče čeprav sem se ustavu,...sej je čist logično.Ker ko sem premiku ročico v rikverc čist počas se je prav čulo kk škrtajo zobniki, dokler se niso čist ustavli, šele pol sem lahko dav v rikverc.

Objavljeno: To mar 22, 2005 8:07 pm
Napisal/-a Dariooo
Coleman je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.


hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem.... ;) to je to


torej se zobnik še vedno suče čeprav sem se ustavu,...sej je čist logično.Ker ko sem premiku ročico v rikverc čist počas se je prav čulo kk škrtajo zobniki, dokler se niso čist ustavli, šele pol sem lahko dav v rikverc.


ja.....predstavljaj si da se en obraca, ti pa z drugim silis v njega da pridesta v oprijem.....probaj...ce malo potiskas bo malo ruzlo....ce pa bos na 1x potisnu v rikverc se bo prej ustavljo, ker je veco trenje oz sila med njima in bodo zobi prej se vrinili v druge.....tu je vsa umetnosti ;)

Objavljeno: To mar 22, 2005 8:23 pm
Napisal/-a Coleman
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.


hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem.... ;) to je to


torej se zobnik še vedno suče čeprav sem se ustavu,...sej je čist logično.Ker ko sem premiku ročico v rikverc čist počas se je prav čulo kk škrtajo zobniki, dokler se niso čist ustavli, šele pol sem lahko dav v rikverc.


ja.....predstavljaj si da se en obraca, ti pa z drugim silis v njega da pridesta v oprijem.....probaj...ce malo potiskas bo malo ruzlo....ce pa bos na 1x potisnu v rikverc se bo prej ustavljo, ker je veco trenje oz sila med njima in bodo zobi prej se vrinili v druge.....tu je vsa umetnosti ;)



To pomen da je slabo če počasi ročico premikam v rikverc in jo morem na enkrat sunkovito? js sem se pa vedno bal če bom to naredu bom potrgu vse zobnike...ker sem glih tak občutek dobil(grozen zvok)...

Objavljeno: To mar 22, 2005 8:27 pm
Napisal/-a Dariooo
Coleman je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.


hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem.... ;) to je to


torej se zobnik še vedno suče čeprav sem se ustavu,...sej je čist logično.Ker ko sem premiku ročico v rikverc čist počas se je prav čulo kk škrtajo zobniki, dokler se niso čist ustavli, šele pol sem lahko dav v rikverc.


ja.....predstavljaj si da se en obraca, ti pa z drugim silis v njega da pridesta v oprijem.....probaj...ce malo potiskas bo malo ruzlo....ce pa bos na 1x potisnu v rikverc se bo prej ustavljo, ker je veco trenje oz sila med njima in bodo zobi prej se vrinili v druge.....tu je vsa umetnosti ;)



To pomen da je slabo če počasi ročico premikam v rikverc in jo morem na enkrat sunkovito? js sem se pa vedno bal če bom to naredu bom potrgu vse zobnike...ker sem glih tak občutek dobil(grozen zvok)...


ne ne...nikar....ti dej nezno...in ce vidis da ruzi....odmaknes...pocakas se malcek in zopet probas nezno...in ce se nic ne slisi potisnes not....saj ce bos ti tko sunkovito na 1x se ti bo zobnik obrabljal in scasoma bo bil brez zob....si to zelis? ;) itaq da ne.....tko da manj kot ti ruzi bolse bo...
ja ja vem da je grozen zvok.....predstavljaj si kko se to pol cuje ce je kdo ob tvojem avtu...se bolj grozno ;)

Objavljeno: To mar 22, 2005 8:32 pm
Napisal/-a Coleman
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.


hmm...to je ker zobje za rikverc so ravni in nimajo sinhrona.....tko da mores pocakat da se avto ustavi...oz zobnik v menjalniku..
to ti je isto kot fico ko si hotu zasaltat iz 2 v 1....in si se mogu prav ustavit.....to ti je sinhron, ki ga imajo dan danes vsi avti za iz 2 v 1.....sinhron pa ti izenaci vrtljaje obeh zobnikov preden pridesta oba v oprijem.... ;) to je to


torej se zobnik še vedno suče čeprav sem se ustavu,...sej je čist logično.Ker ko sem premiku ročico v rikverc čist počas se je prav čulo kk škrtajo zobniki, dokler se niso čist ustavli, šele pol sem lahko dav v rikverc.


ja.....predstavljaj si da se en obraca, ti pa z drugim silis v njega da pridesta v oprijem.....probaj...ce malo potiskas bo malo ruzlo....ce pa bos na 1x potisnu v rikverc se bo prej ustavljo, ker je veco trenje oz sila med njima in bodo zobi prej se vrinili v druge.....tu je vsa umetnosti ;)



To pomen da je slabo če počasi ročico premikam v rikverc in jo morem na enkrat sunkovito? js sem se pa vedno bal če bom to naredu bom potrgu vse zobnike...ker sem glih tak občutek dobil(grozen zvok)...


ne ne...nikar....ti dej nezno...in ce vidis da ruzi....odmaknes...pocakas se malcek in zopet probas nezno...in ce se nic ne slisi potisnes not....saj ce bos ti tko sunkovito na 1x se ti bo zobnik obrabljal in scasoma bo bil brez zob....si to zelis? ;) itaq da ne.....tko da manj kot ti ruzi bolse bo...
ja ja vem da je grozen zvok.....predstavljaj si kko se to pol cuje ce je kdo ob tvojem avtu...se bolj grozno ;)


hehe...zvok mi kr naježi kožo....okey..pol pa tko ni panike..sej zdej sem se že navadu da premikam ročico v rikverc čist počasi...sam butasto se mi zdi ko morem prav prosit menjalnik da ne ruži.

čudn sam včasih pa nisem mel teh problemov,sem premiku ročico brez problema v rikverc...

hvala za odgovor

Objavljeno: To mar 22, 2005 9:30 pm
Napisal/-a lisko
Coleman je napisal/-a:DDa ne bom odpiru nove teme...bom kr tu vprašu.

Kaj je narobe če se vozim čist normalno do pete prestave.In potem pa upočasnim, se ustavim ter hočem dat v vzvratno prestavo,nakar mi na poti ročice do konca zaškrta kot da bi prestavljal brez kuplnge oz. kot da je nebi stisnil do konca.T o mi skoraj vedno naredi..Upam da bo nekomu problem jasen.


Povej vsaj za keri avto se gre.... se opravičujem če kje nisem zasledil.... ampak tale problem mi diši po nastavitvi zajle kuplunge. zajla se raztegne in kuplunge ne razklopi več do konca..... čist mal še šoba potisna plošča poleg...... ker majo ostale brzine sinhrone le te premagajo silo kuplunge ( kok pač poganja še pleg ) u rikverc pa daš prek prostega teka menjalnika in kuplunga z lahkoto požene zobčenike...... zobčenik za rikverc pa stoji...... in le samo sklapljenje stoječega in premikajočega se zobčenika da škrtanje....
Enak blem sem mel jaz na mojem..... menjavat je šlo normalno...... edin rikverc je škrtal.... zategnu zajlo poleg in ni več težav.

Objavljeno: To mar 22, 2005 9:43 pm
Napisal/-a voltage
hm mam čist isti problem sam da mi še menjalnik škripa zravn... kukr da nebi biu namazan fajn... sori k smetim tvojo temo sam nism hotu nove odpirat... a bi lahk kdo prbližn svetvou?

Objavljeno: So mar 26, 2005 11:52 pm
Napisal/-a Fry
Enak problem imamo doma na mazdici. Lisko, je to zajlo enostavno zategnat ali je boljse na kaksen BHS peljat in jim dat tistga jurja?

Objavljeno: Ne mar 27, 2005 9:48 am
Napisal/-a lisko
Fry je napisal/-a:Enak problem imamo doma na mazdici. Lisko, je to zajlo enostavno zategnat ali je boljse na kaksen BHS peljat in jim dat tistga jurja?


Eni avti ki majo še zajlo sploh nimajo tko narjeno da bi lahk zajlo zategoval..... enostavno jo moraš menjat z novo. Če maš pa hidravlično sklopkko pol pa tko nimaš kaj delat...
No za ono foro z zajlo ko kao nimaš kaj za delat ( dejansk je sistem ki se sam nastavlja.... tko ma petka nao kao nek kompenzator ki zateguje zajlo tok kok se razteguje...ampak nekje je konec tega..) No in pri takem sistemu ne moreš kaj nastavljat....
Edin če se znajdeš tko kot sem se jaz ( zajla je raztegjena ni pa natrgana nova pa pride 5 jurjo...) In jo podložiš. Enostavno vzameš podložko ali matico ( če je velik lufta ) in jo prerežeš tko da jo spravš med ohišjem zajle in naslonom kam pride zajla ( najbolš pri menjalniku).
Sklopka mora bit nekak tko nastavljena da ima 2-3cm mrtvega hoda ( se prav ko jo stisneš do konca.... in ko jo za 2-3cm spustiš od tal mora začet prijemat.)

Re: Menjalnik?

Objavljeno: Ne mar 27, 2005 10:12 am
Napisal/-a soso
soso je napisal/-a:Dan!
Pri avtu menjalnik zjutraj, ko je mrzlo mi je logicno ,da gre bolj trdo menjavat dokler se ne segreje no in pol je vredu , ce pa naprimer grem na avtocesto avto non-stop v peti se vozim kaksno uro in , ko je potrebno spet menjavat pa gre full trdo skoraj isto kot zjutraj.Pol ,ko pa se avto spet malo ohladi pa gre normalno mehko .
A ma to kaj veze z oljem ,da ga je potrebno zamenjat al je kaj drugega narobe? LP


No pri meni je zdaj dosti boljse!
Samo olje sem zamenjal in vam povem ,da je razlika opazna.
Lazje gre tudi menjavat v rikverc pa tudi vec ne zaskrta. LP