Stran 1 od 1
Seat Cordoba ('96) - ugašanje motorja pod "štam"ga
Objavljeno: Ne mar 20, 2005 7:18 pm
Napisal/-a Slash83
Kolega ma Cordobo letnik 96, 1.4 mašina in mu crkuje v križiščih oz. ko mora ustavit avto. Finta pa je v tem da avto ne ugasne vedno ko pritisne sklopko in zavira, ampak mogoče 1x na 5 al pa 10 ustavljanj. Ko pa ne ugasne pa ma malo nižje obrate.
Kaj je to vse lahko krivo?
Je treba samo štamgas naštelat al so še druge možnosti?
Podobno pa dela tudi drugemu kolegu na FordKa-ju..
je to kak virus v zraku?
Tnx
Objavljeno: Ne mar 20, 2005 9:04 pm
Napisal/-a hermand
Verjetno boš moral spucati loputo za gas in potem priklopiti na tester, da jo nazaj naštela, če pa to ni ti priporočam priklop na tester če bo slučajno kaj pokazal.
Objavljeno: Ne mar 20, 2005 9:16 pm
Napisal/-a Mare9mm
Ne, uno loputo naj spuca...za zrak. Tm sname uno ovalno plastiko k je notr filter, kr vse skupi, pol je pa tm ena loputica in tist fajn z eno cunjo (pa magar z oljem naj mal namaže cunjo), tm fajn zdrgneš in spucaš, pa bo nehal. Enako je meni delal v sedmih letih že dvakrat PoloClassic 1.4 (v osnovi isti avto) in to je obakrat pomagal. Ta prvič mi je na uradnem servisu neki štantgas štimu, pa prklaplu, odklaplu zadeve, pa ni nč pomagal, dokler niso une lopute spucal. Ta drugič sem bil pa pr enemu splošnemu serviserju in je takoj reku, da je treba to narest, sam da sem mu povedal kaj mi dela avto. To bo po mojem rešl tud problem od tvojga kolega.
Objavljeno: Ne mar 20, 2005 9:18 pm
Napisal/-a Airborne
Mare9mm je napisal/-a:Ne, uno loputo naj spuca...za zrak. Tm sname uno ovalno plastiko k je notr filter, kr vse skupi, pol je pa tm ena loputica in tist fajn z eno cunjo (pa magar z oljem naj mal namaže cunjo), tm fajn zdrgneš in spucaš, pa bo nehal. Enako je meni delal v sedmih letih že dvakrat PoloClassic 1.4 (v osnovi isti avto) in to je obakrat pomagal. Ta prvič mi je na uradnem servisu neki štantgas štimu, pa prklaplu, odklaplu zadeve, pa ni nč pomagal, dokler niso une lopute spucal. Ta drugič sem bil pa pr enemu splošnemu serviserju in je takoj reku, da je treba to narest, sam da sem mu povedal kaj mi dela avto. To bo po mojem rešl tud problem od tvojga kolega.
Pri meni je enkao ko začnejo nihati obrati je treba samo sčistit loputo.
l.p.
Objavljeno: Ne mar 20, 2005 11:24 pm
Napisal/-a _Jerry_
Za to je lahko veliko razlogov... npr. lambda, LMM, omenjena loputa, ventil prostega teka, itd...
Ce so simptomi podobni, se ni nujno, da gre za isti virus

Objavljeno: Po mar 21, 2005 9:52 am
Napisal/-a super98
Samo spucat loputo s carburator cleanerjem pa bo 100% OK. Pa naj pogleda če so vse cevke na svojem mestu.
Objavljeno: Če mar 24, 2005 10:44 am
Napisal/-a Slash83
Bi še mi lahko kdo prosim natančno opisal kje je ta zračna loputa, ker se ne spoznam tolko na avtomobilske motorje, pa še moram kolegu razložit kje naj pogleda.
Hvala za odgovore!
Objavljeno: Ne mar 27, 2005 4:30 am
Napisal/-a macek9
povej mu!! :TAM K JE ZRAČNI FILTER, NAJ GA DOL SNAME IN POTEM VIDIŠ TISTO ODPRTINO K GRE NOT V MAŠINO-to je forgazer, po domače! Z ENO ROKO NAJ POTEGNE ZAJLO ZA GAS DA BO LOPUTA ODPRTA! POTEM PA NAJ SPUCA Z CUNJO AL ROPČKOM, KOLKER DOSEŽE NOTER V LUKNJO S PRSTOM-se opravičujem pri izgovarjanju!! to je to!