Stran 1 od 1

mocnejsa pumpa benzine

Objavljeno: To mar 22, 2005 9:42 pm
Napisal/-a Dariooo
Zivjo...no mene zanima ce obstajajo kake trgovine, ki bi prodajale pumpe za benzin v sportni obliki....to pomeni bolj mocno od serijske....
fora je v tem da dajam motor od 1.9mi16 v sasijo ki ima pumpo od 1.68V.....tko da da dvomim da bo zadoscala....
fora je v tem da imam potopno pumpo, v bistvu je sestavljena skupaj s plovckom...in js ce bi dubu recimo od kakega mocnejsega avta, ki ima zunanjo ne vem kko naredit.....sploh ne vem ce je mogoce...
a maybe kdo ve iz kakih katalogov kake so moci pump in kako moc potrebuje dolocen motor??..
LP pa hvala za pomoc....

Objavljeno: To mar 22, 2005 9:49 pm
Napisal/-a RedBull™
Če se prav spominjam sem ti nekoč že posredovam nekatere podatke... pomoje da nebi smel met problemov....

Objavljeno: To mar 22, 2005 10:10 pm
Napisal/-a Dariooo
šmeks je napisal/-a:Če se prav spominjam sem ti nekoč že posredovam nekatere podatke... pomoje da nebi smel met problemov....


ja ja si ja...mas res ;)
samo so bli podatki iz autodata....in js sm tam gledal...in so pritiski napisani....samo pri enem in drugem motorju se neki razlikuje...ne vem tocno kje in kko...tko da nism lih 100% v to.....ker ce gledas tko da ima 105 konski avto in 160 konski avto isto pumpo...ne vem no....js se malcek bojim glede tega........zato me zanima ce ima kdo se kako info o teh pumpah oz o kakih sportnih....
LP hvala ;)

Objavljeno: To mar 22, 2005 10:17 pm
Napisal/-a mloncar
zakaj pa nebi uporabil pumpe od mi16?

Objavljeno: To mar 22, 2005 10:21 pm
Napisal/-a Dariooo
mloncar je napisal/-a:zakaj pa nebi uporabil pumpe od mi16?


ker ce bi rad uno uporabu je fora v tem da prvo kot prvo je previsoka-to pomeni da rezervar od mi16 je višji od 1.6, tko da mi sploh v rezervar ne gre, drugo je da un navoj odzgoraj ne pase, tretje je da plovcek mi nebi pravilno deloval v manjsem rezervarju.....itd.....problemi za problemi ;)

Objavljeno: To mar 22, 2005 10:33 pm
Napisal/-a Gricko
sej bi mogla pumpa od 1.6 zadoščat.

Pumpa ustvari pritisk od 3 pa tja do 5 barov!!
pri frgazerju, ejnšpricu maš pa regulator, ki ti odvečni bencin vrača v rezervoar!!
Tlak ki gre na šobe je ponavadi cce 1 bar!!
1,5 bara je že kar veliko!!!

sej če tko gledeš, kolk je pa razlike v porabi goriva med eno in drugo mašino!
verjetno niti ni taka, tko da bi ti pomoje lahko delalo tudi z navadno pumpo!!

jaz bi na tvojem mestu raje probal z original, če pa bi bil motor podhranjen bi regulator mal modificiral (da bi bil večji pritisk na šobi), če pa še to nebi bilo zadost, bi pa menjal pumpo.

Objavljeno: To mar 22, 2005 10:42 pm
Napisal/-a Dariooo
Gricko je napisal/-a:sej bi mogla pumpa od 1.6 zadoščat.

Pumpa ustvari pritisk od 3 pa tja do 5 barov!!
pri frgazerju, ejnšpricu maš pa regulator, ki ti odvečni bencin vrača v rezervoar!!
Tlak ki gre na šobe je ponavadi cce 1 bar!!
1,5 bara je že kar veliko!!!

sej če tko gledeš, kolk je pa razlike v porabi goriva med eno in drugo mašino!
verjetno niti ni taka, tko da bi ti pomoje lahko delalo tudi z navadno pumpo!!

jaz bi na tvojem mestu raje probal z original, če pa bi bil motor podhranjen bi regulator mal modificiral (da bi bil večji pritisk na šobi), če pa še to nebi bilo zadost, bi pa menjal pumpo.


hmm...ja ja sej bom probal kko bo delovalo.....caki...kje pa se nahaja regulator?...kolko js vem mam samo racunalnik ki to vse ureja....za regulator pa nimam pojma........
jah....sej poraba ne igra vloge.....fora je v tem da v vsakem sesanju dobi valj dovolj goriva...saj ce je tlak manjsi tui goriva pride manj, ker je pretok manjsi.......buuu

Objavljeno: To mar 22, 2005 10:45 pm
Napisal/-a iKst
Na eBayu se najde Walbro pumpe, ki so vrhunske kvalitete. Jaz sem za nissana kupil močnejšo pumpo, ki zmore 255 litrov/uro, kar je dovolj za cca 550 konjev. Naročil sem iz USA in cena s poštnino vred je bila nekaj manj kot 25k sit.

Aja, še to. Tlak goriva uravnava regulator tlaka goriva :) Od pumpe je samo odvisno ali je dobolj močna da je sposobna dovajat dost bencina pri določenem tlaku. S količino bencina se ni za igrat, tako da ti zelo priporočam močnejšo pumpo. Strošek ni velik, rezultati ob pomanjkanju bencina so pa lahko precej neprijetni.

Objavljeno: To mar 22, 2005 10:51 pm
Napisal/-a Dariooo
iKst je napisal/-a:Na eBayu se najde Walbro pumpe, ki so vrhunske kvalitete. Jaz sem za nissana kupil močnejšo pumpo, ki zmore 255 litrov/uro, kar je dovolj za cca 550 konjev. Naročil sem iz USA in cena s poštnino vred je bila nekaj manj kot 25k sit.

Aja, še to. Tlak goriva uravnava regulator tlaka goriva :) Od pumpe je samo odvisno ali je dobolj močna da je sposobna dovajat dost bencina pri določenem tlaku. S količino bencina se ni za igrat, tako da ti zelo priporočam močnejšo pumpo. Strošek ni velik, rezultati ob pomanjkanju bencina so pa lahko precej neprijetni.


hmm.....iz USA??...waa.....in kaj si placal ko si jo dobil al si mogu dat st od bancne kartice?......in kaksna je?.....ni potopna a?....in ni narejena za dolocen tip avta ne?....verjetno je zunanja.....

ja ja sej vem da ce mi primankuje benzina so hude posledice.......sej zato sprasujem za tocne in 100% podatke...
me se zanima kaksna je razlika v pumpah v P205 in sicer od 1.6-105KM ter od 1.9-130KM?...ce je sploh kaka razlika.....
LP

Objavljeno: To mar 22, 2005 10:56 pm
Napisal/-a Gricko
Dariooo je napisal/-a:kje pa se nahaja regulator?...kolko js vem mam samo racunalnik ki to vse ureja....za regulator pa nimam pojma........

pri tebi ne vem, je pa ponavadi čim bliže šobam.
pri tipotu (mono vbrizg) je bil nad bosch šobo!!
tam, kjer ti prideta cevki za benz (ena ga pripelje, druga pa odvečni penz odpelje nazaj v rezervoar).
no cevki gresta direkt na regulator, iz regulatorja gre naprej na šobe, preostanek pa v rezervoar!
to je čist mejhna pizdarija!!
Računalnik pa tle nima veze!!Pumpa itak skoz isto dela, računalnik krmili odpiranje šob za vbrizg goriva, regulator pa pač zagotavlja da je na šobah stalno isti pritisk (malo odstopanja)
Pri tipotu je delal od 0,8 bara pa do 1,2 bara, 1 bar pa je blo idealno.
če si hotel kakšen konjiček več, si regulator tko zrihtal, da ti je pritisk na šobi bil skoz cca 1,2 bara (če je bil kej dost več pa ga je že zalival)

Dariooo je napisal/-a:jah....sej poraba ne igra vloge.....fora je v tem da v vsakem sesanju dobi valj dovolj goriva...saj ce je tlak manjsi tui goriva pride manj, ker je pretok manjsi.......buuu

ja valda da igra vlogo!
če avto porabi 20 l/100 km mora biti pumpa močnejša, (večja pretočnost) da lahko zagotavlja motorju 20 l neprestano!
Če pa avto žre 4 l /100 km pa je lahko pumpa dost bolj švoh.



zdej ne vem kakšen pritisk ima pumpa pri enem in pri drugem motorju, samo pomoje ni velike razlike.

Objavljeno: To mar 22, 2005 11:12 pm
Napisal/-a iKst
Dariooo je napisal/-a:
iKst je napisal/-a:Na eBayu se najde Walbro pumpe, ki so vrhunske kvalitete. Jaz sem za nissana kupil močnejšo pumpo, ki zmore 255 litrov/uro, kar je dovolj za cca 550 konjev. Naročil sem iz USA in cena s poštnino vred je bila nekaj manj kot 25k sit.

Aja, še to. Tlak goriva uravnava regulator tlaka goriva :) Od pumpe je samo odvisno ali je dobolj močna da je sposobna dovajat dost bencina pri določenem tlaku. S količino bencina se ni za igrat, tako da ti zelo priporočam močnejšo pumpo. Strošek ni velik, rezultati ob pomanjkanju bencina so pa lahko precej neprijetni.


hmm.....iz USA??...waa.....in kaj si placal ko si jo dobil al si mogu dat st od bancne kartice?......in kaksna je?.....ni potopna a?....in ni narejena za dolocen tip avta ne?....verjetno je zunanja.....

ja ja sej vem da ce mi primankuje benzina so hude posledice.......sej zato sprasujem za tocne in 100% podatke...
me se zanima kaksna je razlika v pumpah v P205 in sicer od 1.6-105KM ter od 1.9-130KM?...ce je sploh kaka razlika.....
LP


Aja, če prav razumem greš ti iz 105 konjev na 130 ? Nisem vsega prebral prej. To niti ni taka razlika, in bi serijska pumpa skoraj morala zadostovat. Čeprav škodit vseeno ne more boljša, sploh če misliš še v naprej kej tunat.

Drugač pa moja je bla cca 100 dolarjev + poštnina. Je potopna, in mislim, da drugače namenjena za upgrade pumpe pri skylinu R32, R33 ali R34. Ampak tudi v mojega je pasala brez problemov, in mislim, da nebi smelo bit težav tudi z drugimi avtomobili. Vseeno se raje pozanimaj prej pri proizvajalcu preden kar koli kupiš.

Preko eBaya jaz ponavadi plačujem z Western union nakazilom. Hitro in enostavno, čeprav precej provizije poberejo. Plačilo je stvar dogovora.

Objavljeno: To mar 22, 2005 11:17 pm
Napisal/-a Dariooo
iKst je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
iKst je napisal/-a:Na eBayu se najde Walbro pumpe, ki so vrhunske kvalitete. Jaz sem za nissana kupil močnejšo pumpo, ki zmore 255 litrov/uro, kar je dovolj za cca 550 konjev. Naročil sem iz USA in cena s poštnino vred je bila nekaj manj kot 25k sit.

Aja, še to. Tlak goriva uravnava regulator tlaka goriva :) Od pumpe je samo odvisno ali je dobolj močna da je sposobna dovajat dost bencina pri določenem tlaku. S količino bencina se ni za igrat, tako da ti zelo priporočam močnejšo pumpo. Strošek ni velik, rezultati ob pomanjkanju bencina so pa lahko precej neprijetni.


hmm.....iz USA??...waa.....in kaj si placal ko si jo dobil al si mogu dat st od bancne kartice?......in kaksna je?.....ni potopna a?....in ni narejena za dolocen tip avta ne?....verjetno je zunanja.....

ja ja sej vem da ce mi primankuje benzina so hude posledice.......sej zato sprasujem za tocne in 100% podatke...
me se zanima kaksna je razlika v pumpah v P205 in sicer od 1.6-105KM ter od 1.9-130KM?...ce je sploh kaka razlika.....
LP


Aja, če prav razumem greš ti iz 105 konjev na 130 ? Nisem vsega prebral prej. To niti ni taka razlika, in bi serijska pumpa skoraj morala zadostovat. Čeprav škodit vseeno ne more boljša, sploh če misliš še v naprej kej tunat.

Drugač pa moja je bla cca 100 dolarjev + poštnina. Je potopna, in mislim, da drugače namenjena za upgrade pumpe pri skylinu R32, R33 ali R34. Ampak tudi v mojega je pasala brez problemov, in mislim, da nebi smelo bit težav tudi z drugimi avtomobili. Vseeno se raje pozanimaj prej pri proizvajalcu preden kar koli kupiš.

Preko eBaya jaz ponavadi plačujem z Western union nakazilom. Hitro in enostavno, čeprav precej provizije poberejo. Plačilo je stvar dogovora.


hmm....slabo razumes....js grem iz 105 na 160konjev....in ni lih malo....
hmm...js sm gledal te na ebayu in mi ne zgledajo lih potopne... ;)
kaj ce dam mocnejso pumpo ne bo skode?...da se lahko skuri ipd?....
aja...js sm to gledal......kaj meniste?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7962148674&category=33555&sspagename=WDVW

hmm..kaj je to western union nakazilo? ;) ki js s tem nimam pojma a kake st kartice prek neta nebi dajal, ker ne vem kolko je to sigurno.......

Objavljeno: To mar 22, 2005 11:19 pm
Napisal/-a Dariooo
Gricko je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:kje pa se nahaja regulator?...kolko js vem mam samo racunalnik ki to vse ureja....za regulator pa nimam pojma........

pri tebi ne vem, je pa ponavadi čim bliže šobam.
pri tipotu (mono vbrizg) je bil nad bosch šobo!!
tam, kjer ti prideta cevki za benz (ena ga pripelje, druga pa odvečni penz odpelje nazaj v rezervoar).
no cevki gresta direkt na regulator, iz regulatorja gre naprej na šobe, preostanek pa v rezervoar!
to je čist mejhna pizdarija!!
Računalnik pa tle nima veze!!Pumpa itak skoz isto dela, računalnik krmili odpiranje šob za vbrizg goriva, regulator pa pač zagotavlja da je na šobah stalno isti pritisk (malo odstopanja)
Pri tipotu je delal od 0,8 bara pa do 1,2 bara, 1 bar pa je blo idealno.
če si hotel kakšen konjiček več, si regulator tko zrihtal, da ti je pritisk na šobi bil skoz cca 1,2 bara (če je bil kej dost več pa ga je že zalival)

Dariooo je napisal/-a:jah....sej poraba ne igra vloge.....fora je v tem da v vsakem sesanju dobi valj dovolj goriva...saj ce je tlak manjsi tui goriva pride manj, ker je pretok manjsi.......buuu

ja valda da igra vlogo!
če avto porabi 20 l/100 km mora biti pumpa močnejša, (večja pretočnost) da lahko zagotavlja motorju 20 l neprestano!
Če pa avto žre 4 l /100 km pa je lahko pumpa dost bolj švoh.



zdej ne vem kakšen pritisk ima pumpa pri enem in pri drugem motorju, samo pomoje ni velike razlike.


ja no....sej si predstavljam kaj je ta regulator...in tud se mi zdi da vem kko zgleda ;)

ja ja no....sm se malo zafrknu da poraba ne igra vloge...se opravicujem....he he..
no...js se vedno ne vem kaj da naredim ;)

Objavljeno: To mar 22, 2005 11:22 pm
Napisal/-a Dariooo
ZAKAJ POD POPRAVILA IN OKVARE NA VOZILIH?? :evil:
sej nic ne popravljam ali imam kako okvaro...
samo me zanima kko je kej s pumpo benzine.....ce ste ze premaknili premaknite v tuning, saj bom avto predelal in bom dal mocnejso pumpo....ampak v popravila...pa nikar....
hvala za razumevanje..
lp

Objavljeno: To mar 22, 2005 11:23 pm
Napisal/-a iKst
Western union - Greš na banko in ti vse razložijo. Ti samo izpolnip obrazec, plačas in on dobi keš čez par minut.

Ja, če greš na 160 konjev pol je sigurno priporočljivo eno večjo pumpo nabavt. Tale v tvojem linku je pa malo drugačna kot moja. Tale res ne zgleda potopna :)

Objavljeno: To mar 22, 2005 11:26 pm
Napisal/-a Dariooo
iKst je napisal/-a:Western union - Greš na banko in ti vse razložijo. Ti samo izpolnip obrazec, plačas in on dobi keš čez par minut.

Ja, če greš na 160 konjev pol je sigurno priporočljivo eno večjo pumpo nabavt. Tale v tvojem linku je pa malo drugačna kot moja. Tale res ne zgleda potopna :)


aaa...torej morem it na banko uprasat......ej in kaj ce js placam...in pol kosa ne dobim?!...

hmm...ja ja sej bi jo zamenjal.......ja....ma fora je v tem da ti si jo dubu prav za tvoj avto....js pa dvomim da jo bom dobil prav za mojega....lahko uporabim samo univerzalno....mi preostane kej drugega? ;)
LP

Objavljeno: To mar 22, 2005 11:38 pm
Napisal/-a PiLLLe
Zakva sploh komplicerat? nabavs eno zunanjo ne pa potopno in to je to :) Za plovc se pa znajds :) kokr vem je isti na puglnu 405 ta pa nima elektro benz pumpe :) ;)

LP PiLLLe

Objavljeno: To mar 22, 2005 11:39 pm
Napisal/-a iKst
Dariooo je napisal/-a:...ej in kaj ce js placam...in pol kosa ne dobim?!...


Jebat ga :) Tut to se lahko nardi. Ko boš prek eBaya kupoval poglej da ima prodajalec dober rating. Jaz imam zaenkrat dobre izkušnje. Mislim, da te prej kdo pri nas v živo nategne kot en resen prodajalec na eBayu :) Se pozna da smo balkanci :)

Objavljeno: To mar 22, 2005 11:42 pm
Napisal/-a Dariooo
PiLLLe je napisal/-a:Zakva sploh komplicerat? nabavs eno zunanjo ne pa potopno in to je to :) Za plovc se pa znajds :) kokr vem je isti na puglnu 405 ta pa nima elektro benz pumpe :) ;)

LP PiLLLe


hmm...ja ja sej bom nabavu zunanjo...pol pa bi plovcek pusti in bi z njega probal odstranit pumpo, ter nekako naredil da je dovod od dna rezervarja.....
hmm....plovcek pa bi itaq pustu tega ki je v 205-ki.....
kaj je isti na 405?..plovcek??....kaj na 405 1.6??...al kiri?
kako pumpo pa ima ce nima elektro benz?
LP pa hvala za info ;)

Objavljeno: Sr mar 23, 2005 2:50 am
Napisal/-a Voith
dobit se dajo posebne pumpe za benz k se same krmiljo, in konstantno drzjo enak pritisk, ki se ga da nastavt. ce kups tako pumpo povratni vod ne igra vec nobene vloge in se ga lahko odstrani. bom probu link najt na netu.

sicer pa itak pumpa zmer prevec precrpava in visek gre nazaj v tank, in tega viska je ful velik, tko da js mislm da ti nebi smel nobenih problemov delat.